Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/baghead.gif)
sota81
csendes tag
Pontosan nem értem, mit akarsz kérdezni
További fejlemény viszont, hogy leszedtem a ventit meg a bordát, kisebb portalanítás után a kártya beindult, úgyhogy úgy vélem, ez a videokártya gariztatási kérdés megoldódott, a monitor viszont továbbra sem mutat életjelet, úgyhogy abból valszeg új lesz.
"Csak a bolond hisz abban, amit soha sem látott." - Kevin Costner, Waterworld