Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mosqu!to
addikt
Hi, újabb kérdésem támadt.
Végül sikerült a lejátszót garanciába eljuttatni a nagykerig (a kisker Nov. 1 vagy 2-án vitte el), de azóta rajta ülnek. Én már az első letelt hét után felhívtam őket, hogy mi a szitu, de a kisker mutogat a nagykerre, hogy ők szarnak rá, dehát nem tudnak mit tenni, azt mondják, hogy várjanak... Azóta eltelt egy szűk hónap, és a helyzet még mindig ugyanez. Van valami olyasmi emlékem, hogy 2 hét után, kötelesek a pénzt visszaadni, vagy cseredarabot adni a javítás idejéig. Amikor ezt mondtam, azzal támadtak, hogy ilyen törvény nincs, csak olyan, hogy 15 munkanapon belül kell visszaadni (ami amúgy már lejárt), és ha nem, akkor ösztökélni kell a szervízt arra, hogy elkészüljön, ami szerintük nem egyértelmű kifejezés, így jogilag nem támadható.
Mit tudok tenni?
[Szerkesztve]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.