Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#255) Mosqu!to


Mosqu!to
addikt

Hi, újabb kérdésem támadt.
Végül sikerült a lejátszót garanciába eljuttatni a nagykerig (a kisker Nov. 1 vagy 2-án vitte el), de azóta rajta ülnek. Én már az első letelt hét után felhívtam őket, hogy mi a szitu, de a kisker mutogat a nagykerre, hogy ők szarnak rá, dehát nem tudnak mit tenni, azt mondják, hogy várjanak... Azóta eltelt egy szűk hónap, és a helyzet még mindig ugyanez. Van valami olyasmi emlékem, hogy 2 hét után, kötelesek a pénzt visszaadni, vagy cseredarabot adni a javítás idejéig. Amikor ezt mondtam, azzal támadtak, hogy ilyen törvény nincs, csak olyan, hogy 15 munkanapon belül kell visszaadni (ami amúgy már lejárt), és ha nem, akkor ösztökélni kell a szervízt arra, hogy elkészüljön, ami szerintük nem egyértelmű kifejezés, így jogilag nem támadható.
Mit tudok tenni?

[Szerkesztve]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.