Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#243) Thunder78 válasza Andras99 (#241) üzenetére


Thunder78
senior tag

Hát igen ... ez Bp-en így megy, de sajnos a legtöbb helyen várakozás van.
Én is egy számtech üzletben dolgozom, és rengeteget javítunk bérbe is a nagyobb multiknak. Legtöbbször alkatrészproblémákkal küzdünk, és a vevőt nem érdekli, hogy nincs mondjuk olyan alaplap, mint ami az ő gépébe volt, neki a gép kell. Én viszont nem tehetek bele más alaplapot még akkor sem, ha ráfizetne. Ez a belső szabályzat, amit a multi hozott. Saját cuccnál tudunk rugalmasak lenni, mert ott a saját szabályaink szerint dolgozhatunk.
Sajnos ez van. Sokszor a nagykerek is ráülnek 2-3 hétre a garis cuccra, ehhez hozzájön még az utaztatás, ami max 1 hét. Így lesz 1 hónap, mire az ügyfél megkapja a gépét.

''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.