Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#241) Andras99


Andras99
csendes tag

A pozitív tapasztalatok számát szeretném gyarapítani ezzel a hozzászólással.

Két héttel ezelőtt vettem két APC szünetmentest Örs Vezér téren a Bluefishből. Az egyiket tökéletesen üzembe helyeztem, de sajna a másikkal gondok voltak. Kb. a vásárlást követő 2. órában felhívtam a garancia levélen megadott számot és ecseteltem a problémát. Itt egy ember csak annyit kért, hogy az elérhetőséggel és a gyári számmal írjak egy e-mailt nekik és másnap leszállítanak egy jó terméket és elviszik a rosszat. Így is történt. Másnap telefonáltak, majd megjelent egy UPS autó a ház előtt és hozta a jó terméket.

Azt kell mondanom, hogy nem a hibás termék, hanem a garancia kezelése hagyott nyomot a lelkemben. Úgy gondolom, hogy az APC szerint már itt is itt van Európa.

Csak így tovább!

András

András

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.