Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Andras99
csendes tag
A pozitív tapasztalatok számát szeretném gyarapítani ezzel a hozzászólással.
Két héttel ezelőtt vettem két APC szünetmentest Örs Vezér téren a Bluefishből. Az egyiket tökéletesen üzembe helyeztem, de sajna a másikkal gondok voltak. Kb. a vásárlást követő 2. órában felhívtam a garancia levélen megadott számot és ecseteltem a problémát. Itt egy ember csak annyit kért, hogy az elérhetőséggel és a gyári számmal írjak egy e-mailt nekik és másnap leszállítanak egy jó terméket és elviszik a rosszat. Így is történt. Másnap telefonáltak, majd megjelent egy UPS autó a ház előtt és hozta a jó terméket.
Azt kell mondanom, hogy nem a hibás termék, hanem a garancia kezelése hagyott nyomot a lelkemben. Úgy gondolom, hogy az APC szerint már itt is itt van Európa.
Csak így tovább!
András
András