Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Meggyi001:] A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
_ak_
addikt
Sziasztok!
A független szakértői vélemény kiállításának mi a menete vagy egyáltalán mikor és kinek a kezdeményezésére indul?
Az egy év kötelező jótállás előtt kb. 1-2 héttel leadtam a telefonom az egyik edigibe javításra, már akkor győzködött a szervizes, hogy vigyem be az elektrodokiba, mert úgy gyorsabb. Mivel nekem az nem esik sehogy sem útba, kitartottam amellett, hogy ők intézzék a dolgot, be is került a szervizlapba, hogy tájékoztattak, hogy gyorsabb lenne, ha magam vinném be a szervizbe, de mivel nem éltem ezzel a lehetőséggel, így vállaltam a hosszabb ügyintézést. A várható 30 napos javítást szintre napra pontosan be is tartották, eredménye kijelző csere volt (subpixel hiba volt).
Az új kijelzővel viszont jött új probléma, az alsó gombsor nem világított jól, ill. a multitouch is hibádzott. A jobb felső vagy a bal alsó sarkot érintve tartva, a bal felső sarok nem érzékel, de hasonlót középen is lehetett produkálni, ha párhuzamosan akartam érinteni.
Ezekkel a hibákkal másnap ment is vissza a telefon.
Kb. 2 hét ott lét javították, legalábbis ami a gombsort illeti, de a kijelző továbbra is hibásan érzékel, így ma megint ment vissza az edigibe.
Sajnos nem tudtam most személyesen elmenni, így a párom vitte be és ezúttal őt próbálta meggyőzni a pultos, hogy butaságot csinál, ha leadja, mert hogy:
- csak le fog járni a garancia,
- az iphoneján is tud olyat csinálni, amit elvileg nem lehetne, ezek ilyenek,
- nem is köteles bevenni, kiállíthat egy jegyzőkönyvet és csak akkor javítják, ha egy független szerviz is javítaná,
- akárhányszor elküldheti, nem fogják megjavítani,
- majd a legvégén felhívta a figyelmet arra, hogy a közelgő ünnepekre való tekintettel 30 napig várható a javítás.
Mindezek végén átvette, de ha nem muszáj nem szeretném sokáig húzni kölcsöntelefonokkal, mit célszerű tenni?
Let's begin, de gozaimasu!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 12GB RAM,SSD,jó akku, jó állapot
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,12GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- ALKALMI VÉTEL!ThinkPad 13,3"FullHdIPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz)Vil.bill.8GBDDR4,256/512GB SSD,Jó akku
- Acer játékra is,15,6",i7 6500(4x3,1Ghz)Geforce GT940 4!!/6GB VGA,16GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Sony A9 III + Sony 300mm GM 2.8