Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15501) xxxjjjkkk válasza citkar (#15500) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Mit is válaszoltak pontosan? És mire?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15502) citkar válasza xxxjjjkkk (#15501) üzenetére


citkar
addikt

A válaszukban az szerepel a gombok problémájának hátterében a mikrokapcsolók sérülése áll. Ilyen sérülés rendeltetésszerű használat mellett nem keletkezhet csak túlzott erőbehatás mellett...

Az a fura, hogy a szerviz ezt kiállítja, elutasítja a javítást és nem is kell bizonyítani az igazam? Ha egyáltalán lehetséges, mert ki mondja meg az gyárilag volt gyenge, anyaghibás akármi és nem túlzott erőbehatás...

Persze a készüléken nincs külső behatásnak nyoma, de hát biztos egy gumivégű szeggel bekalapáltam a kis gombokat...

[ Szerkesztve ]

(#15503) asdf_


asdf_
veterán

Amennyiben kotelezo jotallas ala tartozo termekrol beszelunk -akciokameranal ez lehet, hogy nem all- a szakszerviz a jotallasi kotelezettsege alol fuggetlen szakvelemennyel mentesitheti magat. Tehat az abc markaju termek eseten az abc marka szakszervize nem fuggetlen. Szkanderezes esten ezt esetleg fel lehet vetni. Nem mellesleg az ilyen cumok elvileg gumigombosak szoktak lenni/illenek annak lenniuk, nem? Azon keresztul elcseszni a nyomogombot, ugy, hogy a gumi nem serul, haaaaaaat...

(#15504) citkar válasza asdf_ (#15503) üzenetére


citkar
addikt

Egy külső tokban lévő kameráról van szó. Persze a feltöltéshez ki kell szedni a tokból.
Viszont a sérült gombok a be/kikapcsoláshoz és a felvétel elindításához/leállításához nem szükségesek, csak a beállításokhoz, amit az elején elintéztem, aztán sose nyomkodtam ezeket, csak véletlenül feltűnt, hogy rendellenesen helyezkednek el. (Ezért nem is javíttatom meg náluk, talán később másnál, de így is használható, csak ez egy idén vásárolt termék, elég bosszantó.)
Gyári fólia a kamerán és a tokon egyaránt rajta van.
Furcsálltam, hogy maga a szerviz véleményezi, hisz hogyne lenne elfogult.
De a fogyasztódelem csak azt szajkózta, hogy igazságügyi szakvélemény kell, én bizonyítsam, hogy nem vertem szét...enyhén szólva is nevetséges. Röhejes egy szabály és szerviz.

[ Szerkesztve ]

(#15505) xxxjjjkkk válasza citkar (#15504) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Na várjál valami nem kerek

Mennyi a garancia rá?
Mennyi idős a termék?
Mennyibe került?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15506) citkar válasza xxxjjjkkk (#15505) üzenetére


citkar
addikt

A terméket idén, talán februárban vásároltam, egy év garanciával, 35-40 ezer forintért.

(#15507) 313313 válasza citkar (#15506) üzenetére


313313
addikt

Céges vagy magán vásárlás?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15508) citkar válasza 313313 (#15507) üzenetére


citkar
addikt

Úgy rémlik kértem céges számlát is.
De mondjuk a garanciapapíron tulajdonos nem szerepel.

[ Szerkesztve ]

(#15509) xxxjjjkkk válasza citkar (#15508) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Ő, fél év biztos vonatkozik rá, viszont ha cégesre kérted, ott bonyolódik a dolog.
Cégesre, csak korrekt boltokba szabad venni bármit is, meg ahol az ASZF ben garantálják, ugyan azokat a jogokat, mintha magánszemélyként vennéd, merthogy:
Igazából szar az egész, mert valahogy úgy van, hogy az egész tv csak a magánszemélyekre vonatkozik, cégre nem. Tehát ott a két év szavatosság van, neked kell igazolni hogy a hiba az eladáskor is fennállt, vagy tervezési stb. Így érthető is a fogyvéd válasza, bár volt egy cikk, ami ellentmond, mindjárt megkeresem.

Pontosan mit írt a fogyvéd?

szerk itt van: [link]

"Ha a gyártó, kereskedő egy termékre önkéntes jótállást vállal, akkor egy céges számlára vásárolt termék esetében is érvényesítheti a vevő a szerződéses jótállásban vállalt és rögzített jogait. Ugyanakkor a kötelező jótállással árusított termékek esetében a jogszabályban rögzített többlet jogosítványok (például 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén való azonnali csere, helyszínen való javítás kötelezettsége 10 kg-nál súlyosabb termék esetén, egyéves bizonyítási teher a kereskedő oldalán) nem illetik meg az áfás számlával vásárló gazdasági szereplőket, kivéve: ha a jótállás vállalója kifejezetten vállalta ezen kötelezettségeket."

[ Szerkesztve ]

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15510) xxxjjjkkk válasza xxxjjjkkk (#15509) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Tényleg, ezzel kapcsolatban, mondjuk vettem, számlára egy akkus gépet 1 év kötelező jótállással (azt hiszem annyi jár rá). Gari időn belül elromlik, vissza viszem, azt mondják, hogy céges.
Én meg viszek szakértői papírt, hogy márpedig ez bizony gyári hibás.

Ki fizeti a szakértőt ebben az esetben?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15511) 313313 válasza xxxjjjkkk (#15510) üzenetére


313313
addikt

Valószínű neked kell előre kifizetned a szakértőt, mivel neked kell igazolnod az állításod. Talán a cég visszafizeti, ha elfogadja az állításod és javíttat.
Mert ugye van olyan is, hogy egy cég nem fogadja el a szakértői véleményt, akkor lehet pereskedni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15512) citkar válasza xxxjjjkkk (#15509) üzenetére


citkar
addikt

Nem azzal vitatkoznak, hogy van-e garancia, hanem, hogy a garancia nem vonatkozik arra esetre, amikor én teszek kárt az eszközben és szerintük ez utóbbi lehetőség áll fenn.

(#15513) xxxjjjkkk válasza citkar (#15512) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Az téged nem kell érdekeljen, hogy ők mit gondolnak.
Garit ők nem utasíthatnak el csak úgy.
De a kérdésre nem válaszoltál.
-áfás számla
-fogyvéd válasza

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15514) citkar válasza xxxjjjkkk (#15513) üzenetére


citkar
addikt

A fogyasztóvédelem szerint bizonyítanom kell, hogy nem én tettem tönkre az alkatrészt, amit egy igazságügyi szakértői vélemény formájában tehetnék meg.
A szakértőt nekem kéne fizetnem, mert nekem kell bizonyítanom, persze ha bíróságra vinném s megnyerném gondolom bevasalhatnám az összeget.
Felmerül a kérdés, egyáltalán lehet-e bizonyítani, hogy az a törött alkatrész gyárilag volt gyenge és erős behatás nélkül tört el. Vagy az ellenkezőjét, hogy nem volt gyenge az alkatrész, ezért csak és kizárólag erős behatás miatt törhetett el.

Az a fura, hogy a szerviz, akinek gariztatni kell mond valamit (hogy nagy erőbehatás érte), én pedig azt mondom, hogy nem érte semmiféle érdemi erőbehatás, akkor nekem nem hiszik el. Őket elfogadják szakértőnek, engem, akinél az eszköz volt nem fogadnak el, mint aki ismeri, miféle behatás érte az eszközt.

[ Szerkesztve ]

(#15515) xxxjjjkkk


xxxjjjkkk
senior tag

Érdekességképpen:

A nagy barkácsgép teszt

Miután fogyasztóvédelmi oldal, és +1 +2 év garit feszegetik, így nem OFF szerintem.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15516) xxxjjjkkk válasza xxxjjjkkk (#15515) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Bár a nap kérdése, ki látott már LG barkácsgépet?

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15517) r3dsnake


r3dsnake
nagyúr

Megtagadhatják-e egy telefon garanciális javítását, ha a telefon fém keretén látható fizikai sérülés (másfél év után nem csoda...), de a hiba jellege ettől független. A telefon kijelzőjének üveglapja mozog a keretben (az első naptól fogva), a kijelző szélei sárgulnak, valamint az akksis üzemidő is leromlott. Most az eMag 36ezret el akar kérni a javításért, mert sérült a készülék fém kerete. Mi ilyenkor a helyzet és mik a lehetőségeim?

Köszi!

(#15518) 313313 válasza r3dsnake (#15517) üzenetére


313313
addikt

Mivel Román cég, nem vonatkoznak rá a Magyar jogszabályok. Utána kellene nézned a Román szabályozásnak és az után tudnál bármit is tenni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#15519) asdf_ válasza r3dsnake (#15517) üzenetére


asdf_
veterán

Ha magyar lenne:

- 1 ev a torveny altal eloirt kotelezo jotallas, a masodik evet a gyarto biztositja korlatozottan, sajat feltetelekkel
- ebben a masodik evben az akksira nem vallalnak garit
- amennyiben a femkereten levo serules van akkora, mely leejtest valoszinusit, ugy akar ez is lehet oka az uvegmozgasnak (erre te mondod azt, hogy az elejetol kezdve mozog, ok meg azt, hogy tetszett volna az elejetol kezdve akkor elkuldeni gariba, fogyved torveny szerint a 2 honapon belul kozolt hiba szamit idoben kozoltnek). A kotelezo jotallas elso eveben nekik kellene bizonyitaniuk, hogy a ketto kozott (serules+uveglotyoges) ok okozati osszfugges van. Te a masodik evben vagy, itt mar fordul a bizonyitasi teher -es szavatossag kereteben intezhetned igy a dolgot, nem a korlatozott masodik ev gariban- igy ez a fele megint erosen bukonak nezne ki.

Ha ebbe beleveszem az eu jogharmonizaciot, hogy valoszinu egetvero kulonbseg nincs a ket orszagban ervenyben levo szabalyozas kozott, ez nekem erosen IJ kategorianak nez ki.

(#15520) citkar válasza asdf_ (#15519) üzenetére


citkar
addikt

Most jártam így 3 hónapos készülék esetében :D
Persze azt írják a törvényben előírt jogszabályoknak jártak el, ami szerint független szakértői vélemény szükséges, hogy kimondja a felhasználó tette tönkre, nos Magyarországon az eladó üzlettel szerződésben álló szerviz simán rámondja ezt (külsérelmi nyomok nélkül) s visszadobja. Persze szerintük nem probléma függetlennek hívni őket, akkor se ha szerződéses viszonyban vannak az eladó üzlettel.

[ Szerkesztve ]

(#15521) asdf_ válasza citkar (#15520) üzenetére


asdf_
veterán

Menj a bekeltetokhoz, jelezve, hogy nem tartod fuggetlennek a fixre szerzodott szakijukat, ha mondjuk az elmult negyed-fel ev osszes termekere az mondott ament, aki neked, az valoszinu nem nevezheto fuggetlennek.
Mas kerdes, hogy az sem eletszeru elvaras, hogy a kiskerek rotaljak a szervizeseiket/ vagy neadjisten a Samsung szerviz elvigyen egy Samsung porszivot az LG-hez fizetosben szakvelemenyeztetni :D

(#15522) bandi0000


bandi0000
nagyúr

hali

egy egyszerű kérdésem lenne, vettem egy laptopot kéz alól, garancia van rá, viszont áfá-s számlára vették, na már most akkor így már nem minősülök magánszemélynek? Vagy más garancia vonatkozik rá mintha sima blokkot kaptam volna róla?

Xbox One: bandymnc

(#15523) asdf_ válasza bandi0000 (#15522) üzenetére


asdf_
veterán

Céges vevő nem minősül fogyasztónak, nem mehetsz békéltető testület elé a cuccal, ha úgy adódna (elsőre ennyi hátrány jut eszembe (a 14 napos elálláson meg már gondolom rég túlvagyunk, azzal nem kell foglalkozni, hogy az sincs). Bár jó kérdés, hogy ha rendesen, számlával/adásvételivel vetted meg, akkor visszanyered-e ezen jogokat.

(#15524) bandi0000 válasza asdf_ (#15523) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Ennek utánajárok, de a szerviz nem mondhatja azt hogy nem csinálom meg mert pl cégnek vetted vagy haosnló

Xbox One: bandymnc

(#15525) citkar válasza asdf_ (#15521) üzenetére


citkar
addikt

Felvettem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel, erre ők azt mondják: nem független DE értenek hozzá :D
A végén pedig mindig oda jutnak ki, hogy én bizonyítsam (független igazságügyi szakértővel), nem vertem szét a sajt holmimat.

(#15526) asdf_ válasza bandi0000 (#15524) üzenetére


asdf_
veterán

Olyat nem, ellenben cégnévre leadott cuccot a beszállítós szervizekben szeretnek nem visszaaadni pecsét hiánya esetén, tehát vigyél adásvételit, számlát, hogy a tied a cucc, az eredeti számla csak a vásárlás dátuma miatt legyen. Régebbi vásárlású lenovo ideapaddal lehet szívni, mert azt anno úgy adták, hogy lakossági vevőnek 1+1 év gari, ugyanaz a cumó céges vevőnek csak 1 (ezt épp nemrég valtoztattak meg azt hiszem).

(#15527) bandi0000 válasza asdf_ (#15526) üzenetére


bandi0000
nagyúr

hát köszönöm, akkor lesz adás-vételi is :R
még annyi, hogy hogyan kéne kinéznie egy adás-vételinek jelen esetbe? gondolom akkor a cég igazgatójánk vagy tudom is én kijének kéne aláírni meg lepecsételnie? nem elég ha a fia vagy rokona írja alá?

[ Szerkesztve ]

Xbox One: bandymnc

(#15528) asdf_ válasza bandi0000 (#15527) üzenetére


asdf_
veterán

Gozom sincs ki jo, de nyilvan az alairoembernel nincs jobb (mar csak azert sem, mert akkor a ceg konyvelese sem tud belekotni, merugye elvileg :U az igy eladott termeket a cegnek ki kell vezetnie a konyvelesebol, kulonben afat csal hevesen. Adasvetelire meg google biztos dob valamit.

(#15529) Josi válasza bandi0000 (#15527) üzenetére


Josi
aktív tag

Ezt úgy szokták, hogy a cég kiszámlázza feléd valamilyen összeggel.
Neki kikerül a nyilvántartásból, neked meg lesz hivatalos papírod róla.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#15530) r3dsnake válasza asdf_ (#15519) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Köszi a választ. Ezt írta vissza a fogyvéd:

A termékkel kapcsolatban - amennyiben gyártási eredetű hiba merül fel - a vásárlástól számított két éven belül törvényileg biztosított szavatossági jogait is érvényesítheti, függetlenül a plusz egy év szerződéses jótállástól.
A vállalkozás nem zárhatja ki a hiba megtekintését, szükség szerinti orvoslását arra való hivatkozással, hogy más hiba is van a készülékkel (pl. esztétikai hiba), hiszen csak azzal a hibával kapcsolatban korlátozhatná felelősségét, mely a rendeltetésellenes használat következménye.
Ha a szerződéses jótállás kapcsán külön, a kötelező jótállás szabályaitól eltérő tájékoztatást nem kapott (pl. a jótállási jegyen részletezve), úgy a szerződéses jótállás kapcsán is irányadóak a kötelező jótállásra vonatkozó szabályok.
Vagyis a jótállás ideje alatt a vállalkozást terheli a bizonyítási kötelezettség. Amennyiben tehát vitatják az Ön által bejelentett kétféle hiba gyártási eredetét, úgy azt bizonyítaniuk kell (pl. szakvéleménnyel), álláspontunk szerint a szóbeli "állítás" nem bizonyító erejű a hiba keletkezését illetően.
Javasoljuk tehát, hogy forduljon ismét a kereskedőhöz, és a jótállás szabályaira hivatkozva kérje annak bizonyítását, hogy az Ön által jelzett hibák nem gyártási eredetűek, hanem a készülék egyéb sérülésének következményei, előrevetítve így a rendeltetésellenes használatot. Ha ezt bizonyítani nem tudják, úgy a hibáért felelősséget kell vállalniuk.
Ha a vállalkozással semmiképp nem tud megegyezésre jutni, úgy a határon átnyúló vásárlással összefüggő jogvitáknál jogai érvényesítéséhez (tanácsadás, idegen nyelvű levelezés) a bírósági eljárás előtt az Európai Fogyasztói Központhoz tud fordulni.
Az Európai Unió valamennyi tagállamában, valamint Izlandon és Norvégiában működnek a nemzeti Európai Fogyasztói Központok (European Consumer Centre, rövidítve: ECC), amelyek együtt alkotják az Európai Fogyasztói Központok Hálózatát (ECC-NET). Az Európai Fogyasztói Központ (EFK) elsődleges feladata a határon átnyúló (amikor a fogyasztó lakóhelye és a kereskedő székhelye különböző tagállamban, illetve Norvégiában vagy Izlandon található) egyedi fogyasztói panaszok hatósági eljáráson kívül történő rendezésében való közreműködés a fogyasztó és a vállalkozás közötti megállapodás, egyezség létrehozásának megkísérlése érdekében. Az EFK működéséről bővebb információt a www.magyarefk.hu oldalon talál.
Mivel az Ön megkeresése egy EU-s székhelyű vállalkozást érint, kérem, szíveskedjen a panaszához kapcsolódó valamennyi dokumentumot (megrendelés, visszaigazolás, számla, levelezés a céggel, stb) az info@magyarefk.hu e-mail címre elküldeni. A dokumentumok beérkezését követően néhány napon felveszik Önnel a kapcsolatot a további részletek egyeztetése, és a panaszkezelés menetéről szóló tájékoztatás megadása érdekében.

Esetleg békéltető? Annak mi lenne a menete és kerülne-e valamilyen költségembe?

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#15531) asdf_ válasza r3dsnake (#15530) üzenetére


asdf_
veterán

Bekeltetohoz nem mehetsz, hiszen nem magyar vasarlas.

(#15532) xxxjjjkkk


xxxjjjkkk
senior tag

Pólókkal foglalkozó cég gyik/garancia:
"A termékekre jellegükből kifolyólag nem tudunk garanciát adni, mivel megfelelő használatuk nem ellenőrizhető."

Másik bolt:
"A törvény által előírt 6 hónapos garanciát minden általunk forgalmazott termékre vállaljuk. Nem rendeltetésszerű
használat esetén a garancia elvész."

Azt hiszem egyértelmű hol fogok vásárolni.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#15533) westcoastog


westcoastog
veterán

Üdv!

Remélem jó helyre írok.
A sztori az hogy a PCX-nél még tavaly közösen rendeltünk ismerősömmel, az én nevemre.

Most ismerősöm tápegysége megnyekkent amit én rendeltem neki.

A PCX-nek vissza lett küldve garanciában, de jött a levél, hogy önhibájukon kívül elhúzódik a dolog, nem javítható, és már nem kapható! ez a táp.
Egyébként egy Chieftec GPS 400A tápegységről van szó, ami OEM kiszerelésű.

Jött egy email hogy levásárolhatom garanciában az árat. A termékre nem volt garanciafutár megrendelve, így a 7000 +3-400 forintos árból levonták az odaszállítás díját, így most 5800 forint értékben tudnék levásárolni vagy ráfizetni egy másik tápegységre.

Na és itt jön a hatalmas gond, ismerősöm ezt nem akarja elfogadni, nem akar ráfizetni, azt mondja fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel, és követeljek csere tápegységet.

Egyébként kapható a pcx-nél ugyan ez a típusú táp, de dobozos kiszerelésben, 13 ezer forint környéki áron.

Más út nincsen mint ráfizetéssel venni egy másikat?

Tegnap még írtam nekik egy emailt, hogy kapható ez a típusú tápegység náluk, csak dobozosan, és erre lehetne-e cserélni.

Ma pedig ugyan azt a levásárlós sablon emailt kaptam válaszul amit először küldtek.

Kérdésem, mi lenne a megfelelő megoldás? Nem szeretnék kitudja meddig viaskodni ismerősöm miatt mert nem szeretne ráfizetni a dologra, se időm, se kedvem ehhez.

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#15534) Attix82 válasza westcoastog (#15533) üzenetére


Attix82
őstag

Hali.

Mivel az egy teljesen más cikkszámú termék (hiába ugyan az van benne), így nem követelhető arra való cserét.

1 évnél idősebb a termék?

(#15535) simsoner válasza Attix82 (#15534) üzenetére


simsoner
tag

Hi!

Én vagyok a másik fél. Nem idősebb 1 évnél.

[ Szerkesztve ]

(#15536) kiszi07 válasza westcoastog (#15533) üzenetére


kiszi07
senior tag

Igaza van a PCX-nek, jogilag teljesen rendben van. Amúgy nyugodtan próbálkozz, írj nekik egy fenyegetőbb levelet, hivatkozz a panaszkönyvre. Próbálkozni lehet, ők amúgy pont a lehúzós suttyó cég. Nekem is volt konfliktusom velük, de jogi úton rendeződött.
simsoner Jelen esetben nem azzal van a baj, hanem a postaköltséggel, ők felajánlották, hogy levásárolhatod vagy vissza kéred a pénzt. Lehúzós banda, én tudom.

[ Szerkesztve ]

Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace

(#15537) simsoner válasza kiszi07 (#15536) üzenetére


simsoner
tag

Na de, hogy adhatnak egy olyan termékre garanciát amire később nem tudják vállalni? A szervíz leírásuknál az van, hogy javítás vagy cserealkatrész.

(#15538) Gyuri27 válasza westcoastog (#15533) üzenetére


Gyuri27
félisten

Kijavítás, kicserélés, pénz visszafizetés. Ezek a lehetőségek sorrendben.
Tehát nálatok marad a pénz vissza. Az pedig az az összeg ami a számlán szerepel. Levásárlás mint olyan nincs. Másra csere nincs. Persze lehet egyezkedni a bolttal, de akkor olyan megállapodás kell ami mindkét félnek jó.

"Milyen költség terheli a fogyasztót a minőségi kifogása érvényesítése során?

Valamennyi szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási (szállítási) költségeket - a kötelezettet (azaz az eladót, forgalmazót) terhelik. Jogsértőnek számít például, ha a forgalmazó „adminisztrációs” díj megfizetése ellenében vállalja a javítást vagy a cserét, vagy ellenérték megfizetéséhez köti az elállási jog gyakorlását. A gyakorlatban előfordulhat, hogy a fogyasztónak bizonyos költségeket, például a visszaküldés költségét meg kell előlegeznie. Amennyiben utóbb bebizonyosodik, hogy a minőségi kifogás jogos, a vállalkozás köteles megtéríteni a fogyasztó részére ezen költségeket."

[link]

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#15539) simsoner válasza kiszi07 (#15536) üzenetére


simsoner
tag

Hátja, csak az a táp 7 ezer valamennyi volt, ebből lejön a posta, 5800 és nézzek tápot, ami legalább ilyen paramétereket tud az 10+ ezer.

Kapják be.

[ Szerkesztve ]

(#15540) kiszi07 válasza simsoner (#15539) üzenetére


kiszi07
senior tag

Tudod mi a megoldás ? NE vásároljatok a PCX-től!

Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace

(#15541) simsoner válasza kiszi07 (#15540) üzenetére


simsoner
tag

Akkor honnan? Mostmár veszett ügy, ezt kell rendezni valahogy.

(#15542) Attix82 válasza simsoner (#15539) üzenetére


Attix82
őstag

Van egy 10k alatti terméked aminek max szavatossága van és 6 hónapig nekik kell bizonyítani azt ,hogy már a vásárláskor is hibás volt. (Utána neked)

Gondolom megkérdezték, hogy te juttatod el hozzájuk vagy X összegbe kerül és intézik.

Az a termék már nem kapható azzal a cikkszámmal. Így az összeg levásárolható.

(#15543) simsoner válasza Attix82 (#15542) üzenetére


simsoner
tag

Ott van mar naluk, a futárt levonták a termék eredeti árábol.

(#15544) simsoner válasza Attix82 (#15542) üzenetére


simsoner
tag

És igy jogosan vonták le a futárt a termékből? Hogy se javítás se csere, csak levásárlás?

(#15545) asdf_ válasza simsoner (#15543) üzenetére


asdf_
veterán

A termek szervizbejuttatasanak koltsege a vevot terheli, ezen ne tessek fennakadni, hogy levontak (ha nem tetszik, hogy penzbe kerul a futar, be is lehet vele setalni). Az o futarjuk csak egy kenyelmi szolgaltatas, velhetoen valami diszkonttal ahhoz kepest, ha te megrendelsz egyetlen fuvart egy random cegtol. Magyarul ha a vasarlaskori osszeg minusz az altalad megrendelt futarjuk osszeget a kezedbe nyomjak, szavad nem lehet.
(en most inkabb a 7 ezer ft-os aron elmelkedem, a nagykernettom tobb 7 ezernel es ket eve is csak egy ezressel volt kevesebb :) )

[ Szerkesztve ]

(#15546) Attix82 válasza simsoner (#15544) üzenetére


Attix82
őstag

A szállítás az teljesen más, te igényelted, hogy ők intézzék....semmi köze a gariztatáshoz.

Egy szolgáltatást vették igénybe. És miért nem kértél futárgarit megvételkor?

[ Szerkesztve ]

(#15547) simsoner válasza Attix82 (#15546) üzenetére


simsoner
tag

A futárt nem én intéztem igy alakult.

(#15548) Attix82 válasza simsoner (#15547) üzenetére


Attix82
őstag

Akkor nincs is miről beszélni.

(#15549) westcoastog


westcoastog
veterán

Tehát levásárlás elvileg nincs, akkor kérjem hogy utalják el az 5800 akárhány forintot?

Szarban a haza, most mi legyen?

(#15550) Gyuri27 válasza westcoastog (#15549) üzenetére


Gyuri27
félisten

Linkeltem a törvényt. Csak asszimilálni kell. Vagy hagyd a francba és kreálj valami megoldást.
Bár utóbbi esetén felesleges volt ide írni.

Amd - Radeon - Ryzen

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.