Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cheatergs
senior tag
Halisztok!
Az alábbi garanciát nem én intéztem akadályoztatásom miatt, hanem egy ismerősöm.
Még tavaly novemberben leadtam gariba a Sandisk Sansa Clip+ MP3-amat. Két hónap után közölték, h nem tudják kijavítani és nem is forgalmazzák a terméket, így le lehet vásárolni, v visszaadhatják a pénzt. Ismerősöm az utóbbit választotta.
A problémám, h újonnan másfélszer annyi a Sansa, mint akk volt, így most rá kell fizetnem, miközben hivatalosan jócskán gariidőn belül vagyok.
Kérdésem, h tehet-e ilyet a forgalmazó, hisz én úgy tudom, a gyártóhoz küldik vissza javításra, és ha ott nem sikerül, akkor küldenek másikat - függetlenül attól, h a kisker forgalmazza-e?
-
moma
őstag
Volt egy vitám ma egy boxeralsóból. A harmadik mosásnál totál széthullott a gumis része. Először azt mondta az eladó, hogy nem vesznek vissza fehérneműt és kész. Amikor mondtam, hogy ez így nem OK és akkor megkérdezem a fogyasztó védelmet, hogy van ez, akkor meg azt mondta, hogy akkor 10 ezret én fizethetek szakértőre. Én mondtam, hogy úgy tudom, hogy az első hat hónapban nem nekem kell, akkor azt mondta, hogy náluk ilyen nincs. A végén visszaadta a pénzt. Csak kíváncsi vagyok, hogy mik a tényleges szabályok itt. Rendes volt a végén és neki lett volna igaza, vagy mellébeszélt végig?
-
#18379748
törölt tag
válasz
Meridius11 #14944 üzenetére
meg kell nezni hogy a masodik ev az bolti vagy gyartoi gari volt e. ha gyartoi akkor van esely, ha bolti akkor veszett fejsze (persze ha van idod es sok penzed akkor beallhatsz a sorba es indithatsz valamifele eljarast de ennek nem sok eredmenye lesz, az az alap hogy kell egy szakertoi velemeny amiben benne van hogy garis a gond).
-
Meridius11
aktív tag
Sziasztok!
2014-ben vettem a Bestmarkt nevű csodánál 2 év garival egy Sapphire R9 270X-et, aminek most beszart a ventije. Mint kiderült, a bolt már jó ideje csődeljárás alatt van, így cseszhetem náluk a garanciális ügyintézést. Kihez lehetne fordulni ha ingyen akarom javíttatni/cseréltetni? -
asdf_
veterán
válasz
ANDROID??? #14941 üzenetére
Mivel egy ev a torvenyben eloirt kotelezo jotallasi ido, a masodik ev pedig a szolgaltato sajat vallalasa (a 2 ev huseg miatt, hogy ket szek kozott ne essen a foldre az elofizeto, hogy uj telefont meg nem vehet a huseg miatt, mert nem jart le, de a regi meg kipurcant), ebbol adodoan ha o olyan feltetelet szab, hogy a masodik evben nem indul ujra, akkor az biza nem indul ujra. Sot, ehhez meg csak szolgaltatos telefont sem kell venni, jopar marka megy 2 ev garinak kamuzott 1+1 evvel.
-
313313
addikt
válasz
ANDROID??? #14941 üzenetére
Második év önként vállalt, a gyártó diktálja a feltételeket...
Sonynál, Alcatelnél, Ztenél találkoztam olyannal, hogy a második évben cserébe kapott telefonnál a garancia nem újraindult, hanem folytatódott. -
asdf_
veterán
válasz
anderledani #14938 üzenetére
Nev es cim van a csereutalvanyon, de azt a szerviz tolti ki. A nagy kerdes, hogy a munkalapon szereplo adatok alapjan, vagy pedig a leadott szamlamasolaton szereplo adatok alapjan. En a nagyobb tippet a munkalaposra raknam.
Mas kerdes, hogy elofizura vett telefonnal jellemzoen ugy szoktak, hogy ha vett a juzer egy S tarifacsomagos keszuleket Y forintert, akkor most valaszthat egy masik keszuleket ugyanabban a tarifacsomag-kategoriabanY forint osszegig (ha tullog rajta, rafizet). Fontos info, hogy amennyiben a vasarlas ota eltelt mar egy ev, akkor a penz vissza jogi alap hijan nem jatszik, ez masikat vasarol az elofizeto cimu moka fog menni (es az is ugy, hogy a kicserelt keszulek ugyan bar uj lesz, olyan garjegyet kap majd hozza a delikvens, hogy az eredeti vasarlasi datum+2 ev datuma lesz a gari lejartanak ideje (gy.k.: 2014. november 6-i vasarlasnal az uj keszulek melle olyan garjegy fog jarni, hogy 2016. november 6-an jar le a garija, hiaba irunk most 2016. januarjat).
-
anderledani
őstag
Nem bántásból mondom, de egyikőtök sem értette meg a kérdést.
Tegyük fel hogy megkaptam a csereutalványt. Az az én nevemre szól? Ha bemegyek vele a telekom-hoz, annak ellenére, hogy a telefon annak idején más által lett véve, nekem is odaadják a kp-t vagy csak neki? -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
anderledani #14933 üzenetére
Adják vissza az árát.
-
anderledani
őstag
Ha kapok a Samsungtól csereutalványt, az az én nevemre szól, ha a javítások meg a csereutalvány eljárás is az én nevemen lett végigcsinálva? A telefon az előző tulaja által előfizetésre lett véve, így az árát a Telekomnál kell visszakérnem. De a kérdés hogy vissza tudom-e én, vagy csak vele tudom?
-
choco01
addikt
válasz
nonsen5e #14931 üzenetére
Összesen 2x1 hónapot volt, az akksi az nem nyúlsz hozzá kikapcsolod és másnap visszakarod kapcsolni már 0-án van 100-ról kikapcsolt állapotban.
De amikor így már többször volt szervizben ugyan azzal a problémával akkor már nem lehet elállni a terméktől?Mivel nem lett jobb a helyzet?10/5x a bekapcsoló gomb se funkcionál, elvileg megnézték de utána sem..
-
nonsen5e
veterán
válasz
choco01 #14930 üzenetére
Ha úgymond "dolgoztak" vele, és nem ők is csak visszaadták úgy, hogy "kutya baja", akkor legjobb tudomásom szerint a szervizben töltött idővel meghosszabbodik a garancia.
Feltételezem hogy ugyan olyan lassú, és használhatatlan lesz mert ez a tablet ennyit tud.
Mint mondtad, ennyit tud a tablet. Akkor mi a probléma, és mit vársz a szerviztől, hogy mit csináljon?Esetleg root + custom rom (ha van az adott készülékre - garanciavesztést okoz gyártótól függően), és egy fokkal gyorsabb lesz, de csodát ne várj. Az összes filléres androidos cucc ipari hulladék.
-
choco01
addikt
Sziasztok!
Adott egy auchanba vásárolt saját márkás tablet.
Volt egyszer szervizben azzal az indokkal hogy rohadt lassú, gyenge az akksi és a wifi.Vissza küldték hogy elvileg javítva, 1-2 nap után megint szar, lassú, gyakorlatilag használhatatlan.
Ezután megint be lett adva garanciára, hogy nézzék meg egy hónapja pontosan december 20. és elvileg ma érkezett meg a szervizből.
Mai nappal viszont a garancia is lejárt.Feltételezem hogy ugyan olyan lassú, és használhatatlan lesz mert ez a tablet ennyit tud.
Lehet valami szerintetek csinálni, vagy tenni?Van erre valami jogszabály, egy hónapig volt náluk.(tehát több mint 30 napig)
Mint írtam ugye gyakorlatilag a termék nem használható, olyan szinte lassú, hibázik, és lomha.
Konkrétan egy Selecline tablet 10" , kategóriája legolcsóbbja, de a céljára nem használható.Előre is köszönöm!
-
scarabeus86
tag
válasz
scarabeus86 #14928 üzenetére
Ma délelőtt végre meghozta a futár, jó hogy itthon voltam, mert nem értesítettek előre, de legalább már ezen is túlvagyunk.
-
válasz
scarabeus86 #14922 üzenetére
15 napra kell törekednie a boltnak javítás/csere esetén, de ez sajnos egy gumiszabály. Ha a kisker leadta a nagykernek a cuccot és ezt papírral igazolni is tudja, akkor ez ki is meríti a törekedést. Itt meg lehet azt tenni, hogy jelentős kényelmetlenségre hivatkozva megpróbálsz elállni és a vételárat visszakérni, mert ünnepek ide vagy oda, már túl van az ügy 30 napon is, ami a kötelező jótállás ideje alatt már soknak számít.
-
Karcub
senior tag
Sziasztok!
Adott egy telefon,amit a T-mobile-ba akarok beadni,mert esztétikai hibái lettek,meg az akku is meggyengült,és ha beadom akkor kötelesek cserekészüléket adniuk? Előfizetéses a telefon,és kb 1hónap múlva lesz 1éves. -
anderledani
őstag
válasz
scarabeus86 #14922 üzenetére
Mivel 30 nap eltelt, megpróbálkozhatsz elállással.
-
scarabeus86
tag
Sziasztok!
Októberben rendeltem neten egy új alaplapot. Nem működött megfelelően, ezért gondoltam, visszaküldöm javításra v. cserére. Háztól házig garanciát is kértem mellé, ezért a bolt december 8-án küldött GLS futárt, ami díjmentesen elszállította az alaplapot, vissza a boltba, amiről átvételi elismervényt is kaptam, valamint szintén ingyen kipostázzák majd a javított v cserélt alkatrészt. Azóta sem kaptam vissza. Boltot próbáltam hívni, de 36 perc várakoztatás után feladtam, e-mailre viszonylag gyorsan válaszoltak, amikor érdeklődtem. December 21-én írtam nekik, azt írta vissza a bolt ahonnan rendeltem, hogy még ők sem kapták vissza, amint megkapják, értesítenek, ez azóta sem történt meg. Bizonyára a bolt továbbküldte a nagykernek, és onnan nem kapták még meg, ezért írták e-mailben, hogy még nem érkezett vissza hozzájuk (szerintem). Ha hétfőn újra írok mailt, és ugyanez lesz a válasz, hogy még nem érkezett vissza hozzájuk, akkor mit lehet tenni? -
anderledani
őstag
válasz
anderledani #14913 üzenetére
Erre valaki? Milyenek az esélyeim? 2014.11.25-én lett vásárolva, de a javítások még a garancia első évében megkezdődtek, amikkel "elrontották" a telefont.
-
Josi
aktív tag
válasz
xrvman #14918 üzenetére
Az a 3 év = 1 év kötelező + 2 év amit a gyártó vállal.
Mivel az 1. meghibásodás már a gyártói garancia alatt történt, így az ő feltételei az irányadók.
És ilyenkor javítanak,cserélnek javítottra, vagy adnak egy hasonló teljesítményűt, (ezek közül valamelyik)
de a garanciaidő sajna nem hosszabbodik.
A szerviz szabályosan járt el.
Más lenne a helyzet, ha még az 1. évben lennél. -
xrvman
őstag
Sziasztok!
2012. decemberében, 3 évvel ezelőtt vettem egy ismerős által, céggel egy videokártyát 3 év garanciával. Garanciaidőn belül meghibásodott 2015 májusában. Csíkozódott a BIOS is, a csökkentett mód is. Leadtam szervizbe garanciális javításra, 2 hét elteltével kaptam egy kártyát, melynek más volt a gyári száma. Érdekes volt, hogy nem volt "új" szaga, hanem mintha egy javítottat kaptam volna, dőlt belőle a cigifüst "illat" 2 hétig.
Felújított cserekártya?
Most pár napja újra ugyanaz a hiba jött elő, visszavittem, azzal a tudattal, csere esetén a garancia újraindul.
Ott azt mondták ez már nem garanciális, mert közben az eredeti garancia lejárt 2015.decemberében. Gyártói blablabla miatt... nem garanciális már.
Ati 7870 a szóban forgó VGA.
Ilyenkor akár cég veszi, akár magánember. kártya csere esetén a garancia újra indul? A szerviz miért hajtott el, megteheti? -
nonsen5e
veterán
Üdv!
Adott egy videokártya, amit leadtam egy pécébótba, mert artifactolt rendszeresen, főként ha tele van tömve adattal a videoram.
Ilyen játékok a teljesség igénye nélkül pl. a WoW, GTA V, Shadow of Mordor, és NEM a Pong, a Tetris vagy a Pac Man.Leírtam pontosan, hogy minden oprendszerrel, minden driververzióval, stock órajelen, stb... is előjön játékokban, viszont szintetikus benchmarkok alatt nem.
Erre 5 nap múlva dobták vissza (2 nap hétvégével benne), hogy ők 70 órát 3dmarkoltál, 80 órát furmarkolták. (furmark nem használ szinte semmi videoramot, továbbá ha jól értem, akkor a szervizükben hétvégén is 24 órát pörgött a kártya, és még úgy sem jött ki a pontos idő?) és nem jött elő a probléma. Hiába linkeltem az oldalukról letölthető VMT video memory stress test programot, náluk az sem jött elő. (mondjuk részletesen leírtam, hogy openGL mód kell és custom 3gb vram size, mert különben a videoram 20-ad részét sem teszteli a program, amivel nálam 20 óra tesztelés alatt kötelezően 2 óránként legritkábban előjött a hiba).
Vissza akarták adni, hogy ennek kutya baja, de egy hét volt hátra a garanciából így nem akartam a saját időm ellen menni, tehát mondtam, hogy én akkor ezt rögtön le is adom nekik újra, és teszteljék értelmes programokkal.Belementek abba, hogy elküldik nagykernek, vagy gyártónak, de nekik se idejük se kedvük, se semmijük nincs ahhoz, hogy játékokkal teszteljék a kártyát.
Azt jól tudom, hogy amennyiben nem találnak hibát a kártyán, akkor a szervizben töltött idő is levonódik a garanciaidőből. Ez azt jelentené, hogy amint átveszem a kártyát, semmissé válik a garancia rá.
Ez esetben ha független szakszervizbe (immár az eredeti bolt időhúzásának hála garancia nélkül) viszem a kártyát (nekik fizetek a vizsgálatért, nem érdekük nem találni hibát) azzal lehet utólag valamit kezdeni, hogy az eredeti bolt inkompetens volt a hiba megálappításában / szándékosan húzták az időt, vagy bármilyen jogi szerv csak kinevetne?
Sajnálom az írásom keserű hangnemét, de még soha semmilyen termékkel, semmilyen boltban nem volt pozitív garanciális tapasztalatom, mindenhol csak harcolni kell velük hónapokig.
És itt megemlíteném egy headset esetét, amit egymásutánban 4x küldtem vissza nekik (majd ült a szervizben 2-3 heteket), mire kaptam egy működő darabot, meg a laptopot is (ez sok éve történt, nem értettem az egészhez), ami két hónapot ült a szervizbe (mint utólag kiderült vírusírtás miatt, amit le is számláztak utólag, mert nem garanciális probléma), de azzal hitegettek egy hónappal a leadás után is, hogy alkatrészekre várnak. A listát meg még sorolhatnám.
A topikot olvasgatva meg vicc az országunk törvénye a garanciáról, különösképp az 1 év garancia, utána meg azt csinálunk amit akarunk, mert csak álgaranciaszerűdolog van, és a 15 napos "törekedni kell a javításra" semmit sem érő gumicsont esetéről.
Bolt és termékneveket sem említek, aki nagyon akarja az meg tudja találni mindkettőt más topikokban itt PH!-n. -
anderledani
őstag
Előrelépés van a Samsung Galaxy Alpha csereutalvány ügyemben. Többszöri nyaggatásra, live chatre írásra végül ma írt a Samsung hogy bevihetem bevizsgálásra, és az eredmény alapján eldöntik hogy megadják-e a csereutalványt. Bevittem, azt mondták egy másik csapathoz kerül, nem oda ahova a szervizelendők, itt tartós tesztet hajtanak majd végre. A beszkennelt képeken jól látszik a rosszul beragasztott kijelző mellett a rés.
Azt mondták 5 munkanap, 1 hét lesz körülbelül. Ha pozitív a válasz, akkor már az utalványért mehetek majd. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Biznisz Elek #14909 üzenetére
Valószínű, hasonlót kapott ő is.
-
Nirvatti
tag
válasz
Biznisz Elek #14909 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget!
-
Nirvatti
tag
válasz
Biznisz Elek #14907 üzenetére
Az egy dolog, hogy én olyan állapotban viszem vissza, ahogyan átvettem.
Nem fognak akadékoskodni, hogy én bontottam ki és pasztáztam össze? -
Biznisz Elek
senior tag
-
Nirvatti
tag
Sziasztok,
Olvasgattam a fórumot, de most hirtelen nem találtam hasonló ügyet. (Elég ideges vagyok, inkább kérdezek.)
Az eset a következő:
Megrendeltem egy processzort a pcx-től, amelyet a mai napon személyesen átvettem.
Most este mondom csak kibontom, megnézem mégis egy kalap pénzbe került.
Elővettem a snitzert, leültem és akkor láttam hogy a kis matrica fel van bontva.
Kivettem, megnéztem közelebbről, a processzoron hűtőpaszta nyomok.Tehát egy használt terméket kaptam ÚJ áron.
Nekem ez így ebben a formában nem kell. Nem ezért akartam új processzort venni. (5 évente fejlesztek gépet...)Tudom hogy hibáztam, amikor nem vizsgáltam meg a dobozt a helyszínen, de fel sem tételeztem hogy használt terméket kapok.
Holnap visszaviszem.
Mi a teendőm, mire hivatkozhatok?A válasz(oka)t előre is köszönöm!
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
ANDROID??? #14902 üzenetére
A választ még megvárom, azthiszem azzal lehet az nfh nál is reklamálni.
Ez érzem hogy hosszú lesz.
Szerk: ez nem az edigitál, félreértés ne essen, ott csak lg tv-t mertem venni bf-en, mert az lg szerviz korrekt
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Turbolada II #14900 üzenetére
Azt tudom köszi, de szerintem ennél rutinosabbak.
Mondjuk az edigital is szereti a békéltetőig húzni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S21(128/8) dobozával tokkal
- HP Victus 15-fa Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -35% i5-12500H 16/512 RTX 3050 4GB 144Hz
- ELITRO Részletfizetés , bankmentes , kamatmentes. Érkezés alatt . Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- Új Asus TUF GAMING A15 Gamer Vágó Laptop 15,6" -30% Ryzen 5 7535HS 16/512 RTX 2050 4GB 144Hz
- iPad A16 Wifi 128Gb Silver A3354 bontatlan
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Samsung 840 SSD 120GB újszerű, 100/100
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest