- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
válasz
kisspepe #15499 üzenetére
Beszéltem a fogyasztóvédelemmel.
Azt mondták, ők (mármint a szerviz) adtak egy véleményt, elutasították a garanciális javítást, ha nem értek ezzel egyet igazságügyi szakértőt kell keresnem.Én sem értem, mi az, hogy mond valamit a szerviz, azt miért nem kell bizonyítaniuk.
-
citkar
addikt
Üdv!
Van egy akciókamerám, amin az oldalsó gombok kissé beestek, legalábbis nem használhatóak. Garanciális (szinte új) a készülék, elvittem szervizbe. Közölték ez nagy erőbehatás következménye, nem rendeltetésszerű használat következménye nem javítják, csak ha kifizetem.
A készülék vadonat új, karcolás sincs rajta, sőt több gyári fólia is rajta van még.
Nem nagy a kár, sőt enélkül is használható a készülék, amire nekem kell, de bosszantó. Megtudtam, hogy igazságügyi szakvélemény változtathat a helyzeten. Ebben tudtok segíteni?
Keresgéltem a neten, de ilyen szakvéleményt nem is olyan könnyű beszerezni magánszemélynek, legalábbis én még nem találtam rá megoldást.
Egyáltalán azt se tudom mennyire érdemes erőltetni, van-e esélyem az igazam bebizonyítására. Mindezt nem egy vagyonért, mert alapvetően elvi kérdésről van szó. -
kisspepe
tag
Nem helyi mobil üzlet. De amúgy nem olyan kis vállalkozás, mert az országban van neki 18 üzlete az országban + partnerek.
Az üzlet nevét nem írom le, mert amikor vettem a telót akkor is voltak gondok, és a fórumon az üzlet nevével megírtam az egészet, erre megfenyegetett, ha nem távolíttatom el beperel hitelrontásért.
Már akkor úgy voltam, hogy náluk többet nem veszek telót, de hát így alakult. Most megírtam a samsungnak a helyzetet, és várok a válaszra, de azok is általában két hét mire válaszolnak. A telefonos ügyfélszolgálat meg ebben nem tud segíteni.
A probléma az, hogy ezekkel a levelezgetésekkel telik az idő, és a csereutalvány beváltási határideje kiállítástól számított 3 hónap. Amiből már 1 hét és 1 nap letelt.
-
kisspepe
tag
válasz
313313 #15491 üzenetére
Ez érdekes téma, mert nekem is most ezzel van a gondom. Mobiltelefon 2 év gyártói garancia + 1 év kiterjesztett garancia. A telefon tönkrement, a gyártó csereutalványt adott, melyet a boltban lehet beváltani, a bolt meg azt mondja, ő 1 évet adott rá, és nem tudja beváltani az utalványt.
-
313313
addikt
válasz
kristof_ #15490 üzenetére
Hivatalos magyar jótállás az egy év (12 hónap). Ami ezen felül szokott lenni, esetedben további 2 év, azt a gyártó vállalja az ő feltételeivel.
A hivatalos, első éves garanciára vonatkoznak a Magyar jogszabályok, további időre a gyártó/kereskedő szabja a feltételeket. -
kristof_
tag
kisspepe: én is így tudnám, de ragaszkodnak hozzá, hogy csak az az egy út van, hogy elfogadom a kártyát. Lényegében a ráfizetéses történet működhet úgy is, hogy visszafizetik a pénzt én meg max máshol költöm el, mert az eredeti kártya ára (amin vettem) és a cserekártya mostani ára között kemény 200Ft differencia van.
Viszont ha valaki tudna erről egy hivatalos iratot mutatni azt nagyon megköszönném, mert én eddig még nem találtam semmit.szerk: 313313: Pont kicsúszott már az egy évből. Erről valami bővebb infót tudnál mondani, hogy tudnák utánakeresni? Elhiszem, de mostanában elég sűrűn járok garanciáztatni, okuljak akkor már valamit.
-
kristof_
tag
Ne haragudjatok, hogy nem olvastam végig a fórumot, ég is a pofámon a bőr, nem szoktam így kérdezni, de amikre rákerestem nem kaptam egyértelmű választ és már kicsit ideges vagyok.
Röviden: elromlott a videokártyám, szervizbe be, 4-5hét múlva most jelentkeztek. Javítani nem tudják, adott kártyát már nem gyártják, de szerintük kötelességem elfogadni az általuk ajánlott cserekártyát (hangyapénisznyit tény, hogy jobb, de ez nem lényeg most). Én ráfizetéssel szeretnék venni egy drágább kártyát, de ők ezt nem engedik. A törvény mit mond ki ilyen esetekre? Bújom a paragrafusokat, de nem ettem még okosabb. -
asdf_
veterán
válasz
kisspepe #15481 üzenetére
Kisker vagyok, hadd tudjam, hogyan zajlik egy samu csereutalvanyos tortenet
(meg ha csak kodos emlekbol is, mert evi 1-2-t csinalok mindossze, igaz, ezeket nem keszletrol csereltem, tehat nekem kenyszeruseg a nagykerbe menes, igy viszont ha ott "bevaltjak" a csereutalvanyt, akkor az tuti franko papir, mivel ott az elozmeny, siman megy a pluszminuszos szamla es egyertelmu tortenet. Keszletrol cserelesnel persze lehet, hogy ki lehet hagyni a nagykert a tortenetbol, mas kerdes, hogy a boltnak ekkor ki tudja mennyi ideig all a penze a cumoban, amig a samubol ki nem veri a zsetont, gondolom esetleg ezert ilyen hatalmasan lelkesek)
-
kisspepe
tag
a kiskernek nem a nagykerhez kell mennie. Rajta van a csereutalványon, hogy a kereskedőnek a 2. Példányt vissza kell juttatnia a samsunghoz, és amennyiben samsung telefont adtak, úgy a samsung pótolja a telefont. Ha levásáróltam az árát vagy vissza kaptam, akkor meg a pénzt adja a Samsung.
Ezért nem tudom mén se miért kell kínlódni bele. Mindegy, ha holnap délelőtt nem válaszol a kereskedő a levelemre, hogy akkor mi legyen, akkor beszélek a samsungal.
-
asdf_
veterán
Az adasveteli szerzodes, meg a samsung garjegy valahol nekem is ellentmondo. Ha ezt megfuszerezem azzal, hogy a kisker nem akarja bevaltani a csereutalvanyt, az meg talan mar a gyanusnal is tobb (ugyanakkor, ha szurke cucc melle adtak volna magyar garjegyet, annak meg mar ki kellett volna buknia, szoval nem ertem).
Fel kell hivni a samu ugyfelszolgalatot es veluk lezongorazni.
Azert sem ertem amugy a dolgot, mert elvileg ha jol remlik, ugy mukodne a dolog, hogy vettel valami 100 ezerert, ez a boltnak volt mondjuk 90-be. Most megjelensz a csereutalvannyal, megmondod mit szeretnel a doglott cucc helyett, atveszik a csereutalvanyt munkalapon, elmennek vele abba a nagykerbe, ahonnan az idokozben doglott cuccot vasaroltak, ott leadjak a csereutalvanyt szinten egy munkalap keletkezik, a kisker elovezeti mit szeretne, az egykori 90 ezres ar mervado, ha tobbe kerul, akkor ra kell fizetni, a csereutalvanynak sorszama, RMA szama van, gyanitom, hogy ez online -de legalabbis egy telefon utjan mindenkepp- leellenorizheto, hogy franko, a kiskernek megy a telefon, hogy ott a cucc, viheti, megkapja a kis kezebe, aztan meg felhiv teged, hogy mehetsz a cumodert. A kiskernek annyi nyugje van vele, hogy -ha nem seggfej, es elore lezongorazza emailen- hogy _egyszer_ elmegy a nagykerbe -ahova velhetoen amugy azota is jar. Szoval nem ertem, mi ez a nagy akadekoskodas, meg seggfejkedes.A szamlakeresos ceget sem ertem, kurvara nem faj nekik semmibe az egesz, ha a juzer kap egy masolatot, telefonon hiv szervizt, futar hozza az "uj" monitort, aztan x nap mulva viszi a regit, azon kivul, hogy adnak egy nyomorult szamlamasolatot egy fuszalat nem kene keresztbetenniuk, nem ertem, hogy mi okuk van kocsogoskodni.
-
kisspepe
tag
válasz
LuckyL #15478 üzenetére
A csere utalványt a Samsung a számla alapján állítja ki a bolt nevére. Máshol nem beváltható.
Egyébként direkt bementem a boltba megkérdezni beváltják-e. Azt mondták igen. Most meg egy nappal a csereutalvány készhezvételétől válaszoltak egy másfél héttel ezelőtti levelemre, hogy nem váltják be.
Ha elsőre ezt mondják, még a csereutalvány kiállítása előtt hogy nem, akkor tudtam volna egyezkedni a Samsungal.
-
válasz
kisspepe #15471 üzenetére
a samsunggal kellene megpróbálni rendezni ezt, mert a boltnak valóban nincs ehhez sok köze szerintem
nem lehet hogy azt az utalványt beválthatnád máshol is pl media markt?az mondjuk vicces, hogy a bolt adásvételi szerződéssel adta el az új telefont
gondolom áfacsalt szürkeimportos teló volt, ezekre eleve nincs hivatalos samsung gari általában -
asdf_
veterán
válasz
Superhun #15474 üzenetére
Ő elhagyta, a bolt meg akkora balfasz, hogy képtelen előásni egy olyan papírt, melyet az apeh felé 6 évig be kell tudni mutatnia, nem mellesleg a számla újranyomtatását és az eredetivel egyező hiteles másolat odafirkantását és egy bónusz pecsét és aláírás elkövetését is képtelen előadni.
-
lowzor
veterán
Hali!
Újabb problémám lenne...
Elromlott a Dell U2312HM típusú monitorom és a cég ahonnan vettem már hónapok óta nem találja a számláját, már nem is válaszolnak. A Dell aztmondta, hogy Order Number alapján már nem garis, ha meglenne a számla, akkor viszont 06.03-ig (akkor vásároltam) még az lenne, és meg is csinálnák garanciában.
Bejegyzett magyar kiskertől lett vásárolva.
Lehet valamit tenni? -
válasz
kisspepe #15471 üzenetére
Itt nekem egy dolog nagyon sántít. Mégpedig az, hogy hogyan tölthet ki hivatalos Samsung garipíprt egy olyan bolt, ami 12 hónapos bolti garit vállal adásvételi szerződésben.
A másik dolog, amiben én nem vagyok biztos, az az, hogy ha egy bolt a hivatalos mo.-i forrásból szerzi be a telefont, akkor vállalnia kell-e a gyártónál vásárolt kiterjesztett garancia ügyintézését. Nekem az a tippem, hogy nem, de talán a többiek okosabbak lesznek...
-
kisspepe
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni garanciális ügyben.
2013.06.05-én vettem Félegyházi Mobil boltban 144 900 Ft-ért egy Samsung Galaxy Note II telefont. A cég adásvételi szerződést írt, melyben 12 hónap garanciát vállalt. Ezen kívül kitöltötték az eredeti Samsung garanciát igazoló garanciajegyet is.
A Samsung a telefonra 2 év garanciát vállal. Regisztrációval ehhez hozzájön még + 2 hónap, valamint én vettem +1 év kiterjesztett garanciát a Samsungnál.
A telefon a kiterjesztett garancia időszakában meghibásodott, ezért a Samsung csereutalványt ajánlott fel, melyet a vásárlás helyén beválthatok. A csereutalványon fel van tüntetve a cég neve, ráadásul rajta van, hogy a cég a csereutalvány második példányát visszajuttatva a Samsunghoz visszakapja az összeget.
Amikor a Samsung felajánlotta a csereutalványt, mielőtt elfogadtam volna bementem a céghez, és megkérdeztem be tudják-e váltani. Szóban azt mondták, ha az ő nevükre szól az utalvány, akkor természetesen be.
Tegnap megkaptam az utalványt, és a cég most a következőt írta nekem e-mailben:
Cégünk az adásvételi szerződés értelmében az érvényben lévő Magyar és Európai nemzetközi jogszabályok alapján 12 hónap kötelező jótállást vállalt az ön álltal vásárolt mobiltelefonra! A 12 hónapos jótállás lassan 2 éve letelt. Sajnos nincs arról információnk, hogy ön a megvásárolt készülékre hol és milyen körülmények között vásárolt garanciát ugyanis az eladott készülékre 12 hónap garanciát vállaltunk és nincs lehetőség cégünknél garancia kiegészítésre.
"Cégünk nem hivatalos disztribútora a Samsung gyártónak így nincs lehetőségünk csereutalvány beváltására.
Javaslatom szerint a gyártó ne csereutalványt állítson ki az ön részére hanem a készüléket cserélje ki közvetlenül vagy az álltala meghatározott hivatalos disztribútornak állítsák ki a csereutalványt ahol ön be bírja váltani.
Cégem az ügyben a 12 hónapos vállalt garancia lejárta után nem kötelezhető sem pénzvisszafizetésre sem pedig készülék cserére."
Mi ilyenkor a teendő. Úgy tudom a Samsung nem ad vissza pénzt és nem cserél készüléket, csak utalványt ad. Ezt a bolt nem akarja beváltani, így a telefonom helyett most van egy utalványom, amit nem tudok beváltani.
-
AVarice
tag
válasz
Superhun #15462 üzenetére
Köszi. Egy alaplapot, processzort és egy videokártyát vennék. Kérdeztem a boltot, de nem vagyok benne biztos, hogy értették e kérdésem. Megkérdeztem, hogy 12+24 a garancia, vagy a bolt vállalja a 3 évet.
Ezt a választ kaptam:
"A garanciaidő minden esetben a termék paraméter oldalon van feltüntetve web áruházunkban. Jelen esetben mindhárom termékre 3 év a jótállás, mely nálunk érvényesíthető." -
válasz
AVarice #15457 üzenetére
Ez függ a terméktől. Gondolom elektronikai cikkről van szó, ott pedig az 1 év kötelező jótállás a 10.000 Ft feletti termékeket érinti. Ez esetben az 1 éven túli idő a gyártói garancia, amit a nagykeren keresztül intéz a bolt, vagy önként vállalt garancia, ha a gyártó nem vállal annyit, mint amennyit a bolt feltüntet. 10.000 Ft alatti termékeknél ez annyiban más, hogy fél év a "jótállás", a maradék idő pedig szintén gyártói gari vagy önként vállalt.
Sajnos ezeket szinte semelyik bolt sem tünteti fel, a vásárlónak kell kimatekozni, vagy megkérdezni a boltot. -
asdf_
veterán
válasz
minek?:S #15458 üzenetére
Hiaba egy a ceg, ha van egy nemet LG monitorod, aminek a garszervize az LG Germany, akkor azt a magyar MM a magyar LG szervizbe tudna vinni, ahol viszont velhetoen ok ugyanugy lepattannak mint te, ha nem europai/vilaggaris a cumo. Az MM csak atveszi a cuccot es helyetted viszi el a megfelelo szervizbe, ezert toklenyegtelen, hogy a kulfoldi meg a magyar MM egy ceg-e, mert ugyis a garizando cuccon mulik az egesz, hogy annak a szervize kezeli-e a kulfoldi vasarlasu cumot, esetleg jofejek-e a MM-tal. Hivd fel oket, mondd meg mi a termek, es elmondjak, hogy tudnak-e tenni valamit, vagy sem.
-
AVarice
tag
Sziasztok.
Azt tudja esetleg valaki, hogy az Aqua-nál milyen garanciát adnak a termékekre? Ha 3 év a garancia, akkor 12+24 vagy saját garancia? Ezt honnan látom az oldalon? Vagy ha nem találom az adott boltnál, akkor mindet végig kellene kérdeznem?
-
Tomi0703
addikt
Udv!
A 14 napos elallas netes rendelesek eseten mikortol szamit?
A megrendeles datumatol vagy a kiszallitastol? Ugy gondolom a kiszallitastol, de gondoltam rakerdezek. -
minek?:S
őstag
Üdv.
Külföldi Media-Marktos gari itthon érvényes lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest