-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
addikt
válasz allein #10126 üzenetére
"Nyilvánvaló, hogy mindig az adott eset összes körülményére tekintettel lehet csak meghatározni, hogy mit lehet megfelelő határidőnek tekinteni. Amennyiben azonban a forgalmazó a fent hivatkozott, 15 napos határidőn belül egyáltalán nem tesz intézkedéseket a kijavítás/csere elvégzése iránt, úgy felelőssége kétséget kizáróan megállapítható."
Vagyis ha bebizonyosodik , hogy a bolt megfelelő határidővel átadta a szerviznek a terméket javításra/cserére, akkor sok mindent nem tudsz tenni.
Max annyit lehet, hogy megállapodsz velük egy időpontba. És ha addigra nem lesz meg, akkor már a kezedbe lesz valami megállapodásszerűség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Utolsó nagy frissítését kapta meg az Xperia 10 V
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Videós, mozgóképes topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Sweet.tv - internetes TV
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- BMW egyedi montain bike bicikli 26-os
- DDR4 DD5 8G/16G Memória modul
- AORUS Z370, i7-8700K, GTX 1660 GAMING 6GB, 32GB 3200Mhz, 480GB SSD, MasterLiquid ML240L RGB
- ROG STRIX B450-F GAMING, Ryzen 7 2700X, GTX 1660 6GB, 32GB 3200Mhz, 480GB SSD
- AORUS B550M, Ryzen 7 3700X, GTX 1080 TI 11GB, 32GB 3200Mhz, 512GB NVMe SSD, NZXT Kraken X62
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest