Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #33329 üzenetére
Nálam is Tungsramok dolgoznak tompítottként, eddig elég jól.
Nemrég volt *szkó áruházban akciós, 4k/pár, már bánom hogy nem vettem.
Viszont engem is utolért Murphy, a Varta D59 akkumnak úgy néz ki kakukkoltak. Egész éjszakás csepptöltés, töltőről levéve egy órás pihi után 12.4Volt.
Nem tudom kinek mi vált be, ajánlhatnátok valami jót. mk1 Focus 1.8 benzin. Elvileg a gyári akku ezüst-kalciumos és ez a technika van a Varta D21 akkuban is. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
Joker88
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33342 üzenetére
Ha jó a kalkulátoruk, elméletileg H1 típus kell bele.. ( a tompított H7 55W,annak meg van a doboza tavalyról.. )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
dssport
tag
Sziasztok!
2011/08 1.25 80hp fiesta vezérműszíjára mi lehet az ajánlott csereperiódus? (még nincs nálam az autó könyve)
Továbbá vásárlás után az első szervizre a garancia és békesség jegyében szeretném egy márkaszervizbe vagy ha független is, valami komolyabb, Fordokra is szakosodott helyre vinni az autót, Győrben vagy környékén. Győrben a 2 hivatalos helyet elég sokat ekézik google véleményekben, ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata/alternatív ötlete?
A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Azt olvastam valahol, már nem emlékszem hol, hogy Ford valamikor 2015-ben(?) kivezette, megszüntette a Calcium Silver akkut és helyette a Ford SLI akkukat adja.
Nekem (méretben egy H: 278 mm Sz: 175 mm M: 175 mm) 60h és 590A teljesítményűre lesz hamarosan szükségem, mint ami a képeken is látható, de alig találni a neten. Vagy ha igen, akkor viszont horror áron vannak. 40 ezer vagy az fölötti áron. Sajnos Cromax-nál sincsen már.
Helyette, ami jó melyik gyártótól vegyek? Talán van olcsóbb helyettesítő lehetőség is. Lehetőleg azért tudjon 5-6 évet, mert a mostani is 6 éves elmúlt, bár még bírja, de télire majd gondolkoznom kell már egy új beszerzésén. Biztos ami biztos.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy a Ford szerviz az milyen akkura cserél? Ilyen Ford akkukat tesz bele cserekor? Vészmegoldásként esetleg talán ....[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
molnarpeter
nagyúr
Mehet bele bármilyen, kutya közönséges hagyományos akku [Yuasa bulletin], céges Fiesta Bären akkuval futott gond nélkül (de eddigiek alapján traktorokban a Jász is bírja a kicsit emelt töltő feszültséget).
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz molnarpeter #33357 üzenetére
Köszönöm szépen, szerintem meg is van a válasz 160.000 vagy 8 év.
Lehet, hogy a konkrét autóban még gyári van 58.000km ~10év.(nincs feljegyzés és az előző gazdája nem tudja, hogy mi az a vezérlés, Ő csak behordta szervizbe)
Igazából nem is értem, mert a fagyálló értékre friss, és a generátorszíj (fomoco) is teljesen olvasható szép állapotú. Viszont nem gondolom, hogy valaki fagyállót cserél vezérlés nélkül, csupán mert elöregedett és nem gondol arra, hogy a szíj is?!?!Mindegy ezzel tisztában voltam vásárláskor, hogy cserés lesz, feljegyzés nélkül nincs mit tenni, így nem nagyon akarom használni a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
őstag
válasz molnarpeter #33359 üzenetére
Köszi.
Hát nem tudom...
Van itt egy akkus bolt a közelben, korrekt és hozzáértő eladóval. Ott már érdeklődtem, egyelőre Exide amilyen nekem kellene majd , az most nincs raktáron nála.
Viszont például a Banner akkuval jártunk már úgy, tágabb család egyik autója (Ford Focus) hogy csere után másfél évvel meghalt. Gariban kaptak másikat (nem volt egyszerű eset persze) az is meghalt a 2 év garancia előtt. Végül kiderült, mert mással is járt így, hogy vélhetően a Ford spec töltés lehet az oka. Azóta a Bannert nem javasolja Fordokba. Én a Vartával jártam meg a másik autónkban. Varta Silver 12v 74ah-ás akku.
Pécs Siklósi úti Varta akkus bolt...Nagy volt az öröm, mert kaptunk rá az 1 év garin túl plusz 1 évet. Na alig letelt az 1 + 1 év, rá két hétre (mikor persze) meghalt az akku, de úgy hogy egyik percről a másikra. Éppen tankoltunk, szerencsére Pécsen, de a kútról már nem tudtunk eljönni mert be sem indult a motor. Még a világítás is alig alig pislákolt.
Persze visszamentem reklamálni, tiszta sor, cserélni már nem tudták, letelt a 2 év, és sajnálkoztak meg csodálkoztak, mert 2 év alatt nem szokott meghalni szerintük. Szóval a Varta is kiesik, ha jó ha nem, nekem inkább nem kell. Irány a Ford szerviz, kijöttek egy új akkuval, töltés tökéletes, ott lett bele egy Ford akku. Akkor még volt.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
DeFranco
nagyúr
nekem mk1 fókában vásárláskor egy elég hurka (kis AH-s) banner akksi volt már megvételkor is volt jó pár éves biztosan, nálam húzta még vagy 5 évig és utána is csak sportból cseréltem soha nem hagyott ki (csak már tartottam a következő téltől).
utána én is exide premiumot vettem, azzal adtam el
-
Jenne
őstag
válasz DeFranco #33363 üzenetére
Köszi.
Az Exide premium hány évet volt használatban?
Ezen az Exide akkun a két pólusnál a képeken azok levehető védőkupakok gondolom. Ha rajtuk vannak a kábelek, a sarukkal akkor ezeket a fedeleket vissza lehet tenni a helyükre?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
őstag
Igaz nem Fordban, hanem egy 1.8as Vectrában használtam 3 évet az Exide Premiumot és eladáskor is toppon volt, elsőre indított. Volt olyan, hogy sógoréknàl -15 fokban is elsőre indított. Ha a mostani Varta meghal a Focusomban tuti, hogy Exide lesz az utódja, ez nem kérdés nálam. Fedeleket pedig sajnos már nem lehet vissza tenni, de ha jól rémlik talán valami pöcköket ha le vágsz szikével, akkor talán...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
Töprengek, mert Mondinak első féktárcsája 2mm körüli a válla, ez tudom cserés.
De 15mm-es a betét, de nem tudom ki gyártotta.
Na, mindegy rendeltem fékbetétet+tárcsát.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Jenne
őstag
válasz Csabex #33365 üzenetére
Köszi.
Nem ismerem az Opel töltési módját, de gondolom ott a hagyományos fix 14.4 V-os töltés megy.
Én szoktam figyelni, van amikor nagy hidegben indítás után felmegy 14.9V -15.3 V-ra is. Nem sokáig, pár percig de ilyen magas a töltőfeszültség. Utána visszamegy (hideg időben szokta inkább így) 14.6V körül, majd beáll 14.4 V-ra vagy ez alá kicsivel.
Amikor meleg a motor, és az idő is plusz fokos már, és mentem előtte mondjuk 100 Km-t majd rövid állási idő után indítok, a töltőfesz csak 13.8V - 13.9 V egy pár percig, majd szépen beáll a 14.4 V-ra. Autópályán nyáron, nagy melegben volt, hogy jó hosszú távon "csak" 12.9 V-al töltött ! Szóval változik a töltőfeszültség, mivel intelligens. Ezt a változó töltőfeszülséget nem tudom, hogy hogy bírja például az Exide? Ezért is kérdeztem rá. Banner biztosan nem bírja sokáig ezt az ingadozást a töltésnél.
Ismerős dolgozik autóvillamossági műhelyben, Ő mesélte: amikor a Ford behozta ezt az intelligens töltés szabályozást, a Smart Charge-t, eleinte, mivel nem tudtak erről és látták, hogy a behozott Fordnál/Fordoknál a generátor fesz szabályzója hibás lehet, mert össze vissza állítja elő a feszültséget, sorra szedték szét a generátorokat meg cserélték a fesz szabályzókat, holott semmi hibájuk nem volt.#33366 DeFranco
Köszönöm.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
őstag
válasz molnarpeter #33369 üzenetére
Köszi.
A mostani akkumon a pozitív sarkon van egy piros fedél, ez fel/lehajtható is. Gyárilag tartozék volt az akkuhoz. Két lyukba [kép] megy bele a piros felhajtható fedél rögzítése.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #33372 üzenetére
Igen, azért írtam, hogy csere.
Erősen nem merek fékezni, mert nyomásra csikorog, azaz tárcsa berezonál.
Hátsón is van 1mm-es perem, de az nem sokat ad a fékezésben.
Remélem jövőhéten jobb, és napos idők lesznek, mert akkor a fék csere mellett lámpa burát is fel újítanám.
Pedál gumit is cserélem, mert már oldala repedt és foszlik, s valahogy fémen nem áll stabilan a talpam.
Szép mutatvány lesz, mert pont ugyanolyan, mint Escort-é.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
robertka
tag
Lecseréltem a kormány szervó olajat a leírás szerint lehúztam a főtengely jeladót és a gyertyákat is kivettem, majd mindent szépen visszaraktam.
Első indításnál motorhiba lámpa villogott... főtengely jeladó hibát és 4 es/ random henger gyújtáskimaradást jelzett de nem vettem észre alapjáraton semmit elindulásnál már érezhető volt a kihagyás. Aztán a jeladó csatlakozóját megfújtam kontakt spray-vel pipákat újra csatlakoztattam és azóta rendben van mindenen. Ha esetleg valaki ilyenre adja a fejét érdemes elsőre kontakt sprayz-ni. Amúgy lehet csak ezt akarom érezni de szerintem puhább a kormány. -
őstag
Igen, ott stabil 14.4V volt, mert mértem egyik alkalommal miután diódahíd cserém volt. Előtte ilyen 13V körül töltött csak. Ezt tapasztaltam én is, hogy ingadozik a töltés, mert folyamatosan látom a kijelzőn, de régebben olvastam valahol én is erről az "intelligens töltésről" és sejtettem, hogy emiatt van. Ennek a brosúrának a 6-ik oldala szerint a Ford által is minősített 2007-ben, szóval tuti, hogy bírja a változó feszültségű töltést.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #33376 üzenetére
Igen, Biatorbágyi Premier Outlet, majd egy ismerősnél kertes háznál ahol kolbász sütögetés volt, szóval a kalória ami lement az outlet körbesétálásával azt azonnal pótoltuk is
A Stellát (sört, nem a 21 éves szomszédlányt )meg haza hoztam, de ma már nem iszom meg, majd holnap"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #33378 üzenetére
Én nem megy sztrádán, jobban szeretem az országútat.
Több a látnivaló, szebb tájak, s ha szép falu jön szembe, akkor ott időzés.
Akkori körúton, nagy meglepi Balfi üzletben vett párizsi sonka volt.
Vagy vad kaja kisebb faluba(nem tudom már nevét) kicsi gyerekekkel együtt olyan finomat nem ettünk.
Gyerekek Fertődi kastély kertet felfedezve félnapot időztünk.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabex #33379 üzenetére
Ha van akku szenzor, annak a vezetékét lehúzva teljes erővel tölt, kétség esetén úgy is meg lehet nézni.
(Nemrég egyik gépen valószínű hegesztés kiütötte a fesszab részt, szegény töltött 17 V-tal is fordulaton Jász akku egyelőre csak pezsegő hanggal jelezte nemtetszését, de úgy tűnik, túlélte, majd nézünk valamikor savszintet azért.)[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #33372 üzenetére
"első féktárcsája 2mm körüli a válla" -> gondolom úgy értette, h az első féktárcsának 2mm a válla.
Jó lenne ha szépen érthetően írna/beszélne mindenki az anyanyelvén, de ugye a mai világban már nem divat, meg sokszor ha telefonról ír az ember belejavít./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Joker88
őstag
Az elmúlt napok megfigyelése.. Megy a kocsi,semmi gond.. azonban ha alapjáraton ketyeg, és az irányjelzőt kirakom elkezd az alapjárat ugrálni,akadni,majd egyszer csak megáll a motor.. Ellenben, ha a vészvillogót kapcsolom be,semmi ilyen probléma.. Ha felkapcsolok minden fogyasztót (lámpák,fűtás,ködzáró,ablakfűtés ) alapjáraton, szintén normális. De ha ráadom az egyik irányra az irányjelzőt,elkezd dadogni majd lassan megáll a motor.. Kidobja gyújtásra. A mérőműszer szerint nem ingadozik a feszültség,megáll 13,5 - 14 volt körül.. valami ötlet? találkozott már ilyennel valaki ? 1997-es, Fiesta, 1.299ccm Endura-E motor
In loving memory of Garrett Lockhart
-
-
őstag
válasz robertka #33394 üzenetére
Jó, de az francia Unokatesóm peugeotja pedig gondol egyet és random bekapcsolja a hátsó ablaktörlőt menet közben... Mögötte lévő nézi bambán, hogy tűző napsütésben kapcsolgatja az ablaktörlőt, de már megszokta Ott nem tudom mi van, csereberéltek egy csomó mindent, de nem lett meg a baja, viszont már egyre ritkábban csinálja.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz Csabex #33396 üzenetére
Francia autó egy rejtély, mire megtalálható a elektronika hiba.
Pont mint angol autónál, volt szerencsém kipróbálni Rover Metro -t, aminél index annyi volt, hogy kirakod a kezed.
2x volt teljes kábel csere, stb, de index az nem akart menni.
Jaguar -nál meg autó nem indult.
Murányi-nak mondtam, hogy kérje le központból, hogy adott autónál mit változtattak, stb.
Azonnal indult a Jag.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz molnarpeter #33359 üzenetére
+1, nálam akár hiszitek, akár nem, egy nagy Jász van ôsz óta, Tesco elôtt hagyott ott a Varta 5 év után állva, gyalog kellett a (hálistennek!) mellette lévô Bárdiba beslattyognom, és elhoztam egyet. Az eladó srác szerint egyáltalán nem szarok, gondozásmentes, stb. és ne gondoljam, hogy valami nagy mágikus über technika van a másfélszer-kétszer olyan drágákban. Kiv. leszek, meddig megy. Egyelôre hibátlan.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Politika
- Xbox tulajok OFF topicja
- Automata kávégépek
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Call of Duty: Black Ops 6
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Külpolitika
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest