Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Microsoft Excel topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-11-13 08:31:56

LOGOUT.hu

A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16337) Vizes Tomi


Vizes Tomi
tag

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudnék olyan olyan munkafüzeteket csinálni (sablont?)
amit oda tudok adni a kollégáknak, azért, hogy heti 1 alkalomma írjanak bele adatot, és elmentsék.
Majd ezek az adatok egy másik táblázatban (adatbázisban) szépen egymás után és/vagy alatt megjelenjenek.

Például :
Dátum m3 elektromos fogy Üóra
2012.01.02 103 54 55
2012.01.07 203 67 78

Túrtam a netet de csak olyan leírást találtam ami az excel 2002, höz jó. A 2007-ben nyomát sem találtam azoknak a funkcióknak a súgótól meg nem lettem, okosabb.

Főleg az érdekelne, hogy most akkor létre kell , hoznom egy űrlapot amit sablonként elmentek, de akkor hogy lesz belőle adatbázis, A neten a 2002 -leírásnál volt olyan, hogy sablon varásló és akkor egy adatbázist is varázsolt mellé. Itt hogy van ez ?

Köszönöm

Sziasztok

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Microsoft Excel topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.