Én 65k DPS-el DHval kb 45-120káig ütök hungering arrowal, és még erre 40% Spray on teeth, szal meg-meg közelítem a 100k leadott sebzést, már csak az AoE effektetk miatt is..
20% lifesteal a shadowPből, 3-5kát healel... talán picit többet hatred égetés nélkül.
namost ha tartjuk ezt az arányt, akkor 2% LS adna nekem 3-500at/hit hungeringel. Ez kb 800-1100 LoH-al(skillfüggő) tudnám elérni DHval. Szal azért van helye a LSnek, de kell hozzá a build.
Akár hogyis, a LoH sokkal könyebben elérhető, sokkal kisebb kompromiszumokkal. De nem 30k dpsel, ahogy azt mondtátok.
Ahhoz, az LS túlrúgja a LoHot, az kell, hogy:
- Demonhunter vagy egyéb távolsági kari legyél. A távolsági skillek fostos LoH al dolgoznak. A sebzésük viszont nem szenvedi el ezt a hátrányt->LS a király.
- Továbbá 50kdps a minimum elég offenzív skill-settel. Kell a dps, nincs mese->tankoknak kaksi. Ált a tankok közelharcosok, szal a LoH 80-120%ot ad ami über karalyzsyrkirály.
- és akkor még ottvan a tény, hogy AoE effektek tömkelege. LoH állt. levan nerfelve AoE skilleknél, szal ratyik. (ami elég vicces, lévén, h azok "hitelnek" a legtöbbet) Viszont immense sebzést produkálnak->life steal a tuti.
Magyarul egy hiper-offenzív DHnak tutibb a LS. Bár nem annyival, h egyértelmű legyen. Eléggé holtverseny még így is...
Hejjjesírási hibákért bocsi, vaksötét van. (pls no comment)
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon