Csak a kisebb elektromos autókhoz kínált otthoni leggyorsabb töltőinek árát néztem meg, 700k-ra emlékszem és 2 órán belül 80%-ra töltésre. A jelenlegi garázsban 1×16 A van, de kb 50k-ból be tudom húzatni a 3×40 A-t is egy nem hitelesített almérővel, ami az elszámolás alapja lehet a társasház felé.
Nekem a tisztán elektromos autó még nem opció, szülők 250 km-re laknak, évi kb 10-12k km futással tervezünk, aminek felét ez a táv teszi ki. Budapesten belül hiába kényelmes az autó, ha a reggeli, délutáni csúcsforgalomban gyorsabb a tömegközlekedés. Inkább robogó, abból viszont van már jóféle 1-1,5 mFt körül akár 100-130 km/h utazótempóra B125 jogsival, cserélhető akkuval. Ez már inkább opció városi, ingázós használatra csere akkuval, otthoni töltővel. De két keréken télen, vagy esőben...
bitpork: lehet azt egy szakmán, szakterületen belül is végezni, meg bután is, mint amikor valaki front-end programozó, hidegburkoló és belgyógyász is egyszerre.
Kiki18: Én is GDP-t termelek, szerencsére már biztos, hogy ma pénzért dolgoztam.
Délután pedig megyek átvenni az új szőnyegeket az autóba, egyedi gyártású szövet és gyári gumiszőnyeg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!