Hirdetés
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz
kardkovacsi #62047 üzenetére
Pedig hidd el, sajnos típushiba, elég csak ráguglizni angolul. Örülök, hogy Neked minden oké.
Egyébként pont a hybrideknél lehet könnyen megoldani az indítómotor mellőzését, hisz maga a villanymotor képes ezt a szerepet betölteni, mint ahogyan a Lexus (és Toyota) hybridek esetében sincs indítómotor. Egyébként a Mercedes már tanult a hibájából és az új A250e és CLA 250e már szintén nem rendelkezik indítómotorral. A G20/G30 PHEV-ek esetén nem tudom, hogy történt-e ez irányú változás.
“Szerintem elég hamar nem beszélve arról, hogy egy BMW-től vagy Mercitól elég idegen lenne az, hogy nem sima az átmenet?” Azt hittem így van, amíg ki nem próbáltam a Lexust, megtapasztalva az észrevétlen átmenetet villany-és belsőégésű motor között.
Nekem elég csúnyán megkeserítették a mindennapjaim C350e gyermetegségei. Kristálytisztán látszik, hogy csupán a kvóta miatt kerültek legyártásra és tényleges, alaposan átgondolt műszaki tartalom nem igen van mögöttük, minimális átalakításokat végeztek a már meglévő széria autókkal. Nem véletlen a kemény másfél éves termékciklus sem.
Mind a bajor márkának, mint a stuttgarti társának van mit tanulnia a hybrid technológiát illetően.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest