Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Nem akarok annyira belepofazni de talan a 7-es szerihoz konyitunk kicsit. 94 - ota 750-ezik edesapam es onnantol nagyon sokaig csak 750-est javitottak mai napig aktivan szereli a 750-760-akat. Neki van tobb e32 750-e e38 750-e65 760-a. Mas vilag azert egy hetes. Foleg a V12. Alkatresz dragabb mint a tobbi szeriahoz. Hasznalt alkatresz nem sok van es annak a fele mar szar. Futomu fek azert draga. Foleg egy edc gatlo 750 tarcsa normalis csak a gyari. Valto az csak 7-es 5HP30. Nagy a suly korosak az autok egy ilyet fenntartani normalis jo allapotban horror. Rengeteg olyan dolog van amik ennyi idosen elfaradnak.csovek alkaterszek tomitesek karosszeria futomu Ez nem az a ketegoria amit otthon szerelgetsz butykolgetsz.... Fogyasztasa egy atlagos autohoz kepest 1,5-2X annyi. 750-et csak ugy erdemes fenntartani ha megvan ra a megfelelo anyagi keret mert igen csak igenyli a karbantartast. 25 ev alatt azert felgyult nemi tapasztalat ezzel kapcsolatban... 750 a BMW csucsa... Minden tekintetben persze ennek megvan az ara.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest