Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
brickm #30895 üzenetére
Én is néztem anno Eneos-t, meg Liqui Moly-t(aztán utóbbi lett), rendes Castrol-t nem tudtam hozatni Németországból(bár nálunk az itteni már tönkretett egy 400-as motort, meg az Audi-t is). Olajszűrőből Mann jó, nekem Mahle volt azt cserélnem kellett mert szar volt(bár lehet csak én fogtam ki egy selejt darabot). Nekem az itteni Auchan üzemanyaggal nincs baj, ott annyit tudok, hogy a szűrők időben vannak cserélve. Egy időben OMV-ztem(akkor még diesel autóm volt), nem nagyon győzött meg. Egy időben mondták, hogy hát ők nem a MOL-tól veszik, hanem maguknak hozatják. Hát szerintem egykutya.
A 100-as lehet azért jobb, mert az legalább eléri a "rendes" 95-ös oktánszámát
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz
KaiotEch #30893 üzenetére
Nekem sz r a gombom, nem tudom lenullázni.. 😀Jut eszembe meg kkéne azt is csinálnom mert olajcserénél is azzal lehet nullázni az meg a hétre be van tervezve.. Ejj ejj
Ja vettem 8liter eneos 5w40-et,mann filtert olajszűrőből, levegő szűrőből, pollenszűrőből. Már csak egy denso tömítőkészlet kéne a boldogsághoz. 😊 nem akarom a sajátomat lecserélni egy bontottra.Nem próbáltam az auchan benzint, nem is tervezem. Eléggé lepontozták. Igazából az aszony matiza is mindig omv benyát kapott, a bimmer pláne azt kap nálam. Super95, 98 vagy 100ast. Mikor hova sikerül beállni.
-
Henry1990
tag
Hello!
E60 ccc modul javításához ért valaki? foglalkozik itt valaki ilyennel? -
válasz
brickm #30891 üzenetére
Ott azért hamarabb bemelegszik, akkor már máshogy fogyaszt. Amúgy ez függ az üzemanyagtól is én Auchanba szoktam tankolni, illetve ha digitális mérőórát nézem(frissen nullázva) a szemem kiguvad mikor állok a kútnál hogy fizessek, és alapjáraton 39,5L/100km-ig mászik fel
(#30892) H.Ezredes: Az a 10Le az akkor chiptuning, az pont annyit dob rá. Azokat szokták 50eJMF-ért osztogatni, ami nekem nem éri meg
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz
KaiotEch #30890 üzenetére
Egy ~ 10Le/15-20Nm . Fogyasztáscsökkenése nem kimondottan lehet számítani ennél a motornál. A rugalmasságban számít igazából. Jobban gyorsul. Nem kell visszaváltanod x-y helyen ahol mondjuk már visszaváltanál de szívó benzinnél és kismotornál igazán nagy csoda nincs.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
KaiotEch #30888 üzenetére
"amikor már tuningolva van, az valaminek a rovására megy." Semmi baja nem lesz... Főleg nem egy 18i-nek
És nekem elhiheted mert 1 minden nap ezeket szerelem 2 annyit módosítottunk,hogy sose fogy el.... Nem mind1,hogy ki és mit csinál.. De a tieden amúgy se lehet olyat csinálni,hogy szétmenjen...
-
válasz
lali81 #30875 üzenetére
Én most ott tartok, hogy 280km és fél tank, de napi 2*4km-t járok. Ha hosszabb távra megyek, akkor kijön a 800km/tank 318i-vel. Vezetési stílus nálam: 2000 max 2500-nál feljebb váltok.
Egyébként biztos lehetne az ECU-val játszani, hogy nyomatékosabb legyen, vagy épp kevesebbet egyen, de én gyári állapotában szeretem az autót, amikor már tuningolva van, az valaminek a rovására megy.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #30886 üzenetére
Igen az nincs is benne csak ezt még a "régi" leírásból másoltam ide.... De fönt már nem szerepel benne
Egyébként így szépen csináltam meg a leírást de a rohadt hahu elb@ssza az egészet..... Egy fos fönt a leírás...
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Fájó szívvel de kedves fórumtársunk Isual megválik kocsijától. Mióta megvette hozzám hozta a kocsit amit én lelkiismeretesen szervizeltem. Mindent kicseréltünk rajta ami csak adódott vagy probléma lehetett a jövőre való tekintettel. De most mégis úgy döntött,hogy megválik tőle. Ha valakinek érdekes lehet egy csalódás mentes 25D az feltétlen nézze meg. Tényleg kimagasló az állapot minden tekintetben és rengeteget költött rá ő is illetve az első tulaj is. Ha a fórumból veszi meg valaki továbbra is hozhatja hozzám. Kapott még egy optimalizálást is így ~ 200Le/420Nm elég fickós is ellenben a fogyasztása igen csekély 7L körül mozog
BMW E39 525D 2003/04 M-packet ,Kéziváltó,Ülés fűtés ~ 200Le/420Nm
Magyarországon üzembehelyezett autó. Második tulajdonosa vagyok a gépjárműnek. Nagy becsben tartott gépjármű. A korát meghazudtoló műszaki és esztétikai állapotban. Első tulaja is gondos gazdája volt mindent időben kicseréltetett. Vezetett szervizkönyve van. FRISS SZERVIZZEL! Rengeteget költöttem én is rá, hogy az állapota ilyen is maradjon. Garázsban tartott és külföldi utakra ( Németország, Svájc) volt használva leginkább. Az elvégzett szervizekről és alkatrészekről részletes lista van. Valós Km. Átvizsgálható igény szerint. Kapott egy optimalizálást is. Jelenleg ~ 200Le/400Nm Fogyasztásai baráti 7L Természetesen azért 13 éves kocsiról van szó ezért vannak rajta apróbb sérülések. Az autó mellé jár még Éves autópálya-matrica - 2016-ra! Nyári gumik Continental SportContact 3-ak 2 szezont futottak. Illetve a KGFB is 2017.02-ig érvényes ez is kifizetve. Jár még mellé Gyári style 48-ra szerelt 16 Téligumi szett is ( Michelin ) szintén 2 szezont futottak. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok. További képeket szívesen küldök igény szerint. Csalódás mentes gépjármű. Érvényes Magyar okmányokkal. Vizsga 2017.05-ig CSERE NEM ÉRDEKEL !!!!! Az ÁR IRÁNYÁR !!!!
190E Km-nél
új kettőstömegű /kuplung
új turbó új hardy tárcsa
Komplett olajcsere260E Km-nél
Olajcsere
MAHLE Levegőszűrő
MANN Olajszűrő
MAHLE Gázolajszűrő
QWP Aktív szenes pollen
BMW 5W-30 Gyári olaj 8L
BMW Kartergázszűrő
Xenon beépítve
J. H Z kar TRW
B. H Bumeráng TRW
B. H csúszó szilent TRW
E. Stabilizátor Gumi szilent FEBI
Fékfolyadék cs. ATE262E Km-nél
INA Klíma görgő
INA Generátor görgő
INA Szabadonfutó 2 DB
INA Feszítő elem klímának
CONTITECH Generátor szíj
CONTITECH Klíma szíj
SKF Vízpumpa és gyári tömítés
BMW termosztát
Fagyálló + ioncserélt víz
Hűtő kitakarítása
LEMFÖRDER B. H kis lengőkar
Állító csavar
Klíma Venti bontott
Multikormány beépítés
Vizsgáztatás
Futómű állítás280E Km-nél
Mahle Üzemanyag szűrő
Mahle Levegő szűrő
MANN Olajszűrő
BMW Kartergázszűrő
Castrol 5w30 Titanium FST C3 Motorolaj 8L
TECNECO FM aktívszenes pollenszűrő
váltóolaj csere BMW MTF LT2
Szívócsonk összes tömítés VICTOR REINZ
Hátsó tárcsák ATE
Betét ATE
Kopásjelző TRW
Nyomásszabályzó szelep Pierburg 2DB
Légtömegmérő Pierburg297E Km-nél
Olajleválasztó szűrő(betét) FEBI
Olajszűrő MAHLE
Levegőszűrő BOSCH
Aktív szenes pollenszűrő
Motorolaj CASTROL TITANIUM FST LL04 C3 5W30
B. H Z kar TRWVehicle Identification Number WBADL91090GW70761
Type DL91
Model 525d - EUR
Development Code E39
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M57
Displacement 2.50
Power 120
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Black Sapphire Metallic - 475
Upholstery Standardleder/lightgelb - O7LG
Production Plant DINGOLFING
Production Date 2003-04-30Standard Equipment
520 Foglights Nebelscheinwerfer
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851 Language Version German Sprachversion DeutschOptions
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
302 Alarm System Alarmanlage
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
337 M Sport Package M Sportpaket
339 Satin Chrome Shadow Line
358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
434 Interior Trim Interieurleisten
441 Smokers Package Raucherpaket
464 Skibag Skisack
470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
650 Cd Player Cd-laufwerk
661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business
705 M Sport Suspension Ii M Sportfahrwerk Ii
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
945 Consideration Of Price Dependency Beruecksichtigung Preisabhaengk[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
-
negro
őstag
válasz
#56573440 #30877 üzenetére
Monduk itt a 16i az 1.8 liter szoval "nyomatekosabb" mint a regebbi modellek. En tavaly nezegettem ismerossel ilyet, gondolkodott a vetlen es meglepoen jol ment ahoz kepest. Amugy 1270 kilo az az 1400. Az en 528i -im nyom 1470 -et. Szoval pont a compotba nem olyan rosz az. Varosba szaladgalos autonak teljesen jo.
-
MPowerPH
félisten
Micsoda? Igy elszalltak a teljesitmeny adoval? LOL. En meg panaszkodok hogy sok a biztositas itt kint.Azert, meglepodtem volna, mert ezek huzos osszegek.H.Ezredes: Letisztitottak mindentol, tarcsak csere, betetek csere, kopasjelzo, fekcso csere, uj olaj bele, legtelenitve, es kesz.
Irtam privit.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
lali81 #30875 üzenetére
1400 kilót mozgatsz egy 115 lovas motorral. Csodák nincsenek. Ha meg nyomod neki hogy haladj is, akkor ott vagy, mintha vennél egy 2 literes 20i-t vagy társait...
Légkondival meg pláne mókás lehet ez a teljesítmény...
Vagy nagyobb motorral aminek nem kell kiforgatni a szemét, vagy valami mást érdemes nézegetni, főleg ha nagyon árérzékeny az illető -ilyen idős bmw-nél ha tutira akarsz menni 3 kilót én félretennék a "szerelőre lesz bármikor" perselybe, mert ha komolyabban hozzá kell nyúlni egy jó műhelynél hamar szaladnak el a költségek... (a sz@rnál kicsit később amikor 5. alkalommal viszed vissza mert még mindig ugyanaz a baja)hiába öreg meg "olcsó" nem egy golf vagy egy swift, lehet rá költeni szemmel igen jól látható összegeket ha gatyába akarod rázni és ott is tartani.-
-
lali81
tag
válasz
#56573440 #30869 üzenetére
@blackrulz Ok köszi kicsit belemélyedtem a témába közben segítettetek...
N42B18 nem sok jót írnak a srácok .. pedig év motorja is volt..
újban biztos jó volt mondjuk@KaiotEch: ronda..hát igen nem olyan nagyon szép, dehát ízlések és pofonok, neki bejön,.
12L városban? hmm ez fontos infó..esetleg 18d/20d-vel jobb választás lenne?
-
brickm
őstag
Hali!
Denso klíma kompresszorba tömítéseket hol lehetne venni?
A képen látható tömítő szeparálja el a 2 gázteret egymástól (szerintem) nálam ez mehetett ki
[link] -
válasz
lali81 #30868 üzenetére
Érdekes ízlése van a tesódnak. Compact szerintem nagyon ronda. Érdemes átnézetni, foghatsz ki jót(értsd kevesebbet kell rákölteni) és hulladékot is. 1500 euro-ról van szó, tehát ne várj nagy csodát tőle. Fogyasztás változó. Városban ha csak 1-2km-eket jársz vele sűrűn váltogatsz, akkor megeheti simán a 12L-t.
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
válasz
CharlieDrop #30870 üzenetére
itt egy picit más a helyzet.
akinek a nevére venném: B10
én: A0 ezekszerintviszont annak, akinek a nevére venném, egy kicsi, olcsó kocsi kell, az kerülne az én nevemre.
így relatíve kevesebbet kellene fizetni a BMW után gondolom, mert ott többet ér a B10. viszont ha nem okozok balesetet, végre elkezd felmenni a Bónusz fokozatom köszönhetően annak, hogy a kicsi kocsinál én leszek aki a biztosítást köti.ez így korrekten hangzik, vagy valahol elnéztem valamit?
-
#56573440
törölt tag
válasz
lali81 #30868 üzenetére
Hááát nem igazán van jó hírük az n-es négyhengereseknek az e46-osokban...
Persze szerintem ez is nagyban függ attól, hogy mennyire volt rendesen ellátva amivel kell, de... 16-os eleve nem egy erőgép, rendesen forgatni kell hogy menjen... Az meg elég rizikó hogy előtted hogy használták ilyen téren, mennyire lett lerúgva...
Ezt tényleg csak akkor rizikóznám be, ha korrektül géppel, padon, alulról, felülről és keresztben is átnézettem, és azt mondja egy specifikus szerelő hogy rendben van...
-
lali81
tag
sziasztok!
tesóm E46 kompaktot szeretne, mennyire lehet lyukra futni egy ilyennel?
[link]
A szokásos dolgokon kívül (olajfolyások, futóműbajok, stb) kell valamitől tartani?
Mennyit eszik városban egy ilyen gép?
köszi! -
^Boss
őstag
köszi! ez már jó kiindulóalap!
még egy kérdésem lenne, ezt már offba teszem, nem teljesen BMW, de ha már benne vagyunk, remélem elfér.
eddig még kocsitulajdonos nem voltam, első kocsi amit vezettem édesapám nevén volt, második édesanyámén, aztán asszony. tehát feltételezem B0-ban vagyok.
megérné-e a drágább kocsit más tulajdonos nevére venni (B10-es emberről lenne szó, így olcsóbb lenne a drágább díj), míg az olcsóbbat a sajátom (ezzel nőne végre a bónusz fokozatom, még sosem volt baleset az én hibámból, illetve gondolom fajlagosan kevesebbet bukok azzal, hogy nincs igazi bónusz fokozatom még). vagy erre a trükkre már gondoltak a kedves törvényhozóink, és nem igazán működőképes? köszi előre is, ha valaki tud segíteni! -
BeZol
őstag
Nekem 2008as a kocsim, 170kw/231 lóerő, és eleinte 75ezerről indult az éves díjam, most meg baleseti adóstul 31.194 Ft B07-es bónuszban. A teljesítményadó több, az 78ezer Ft most.
Ismerősnek most a 440i-hez évi 250ezerről indul a teljesítményadó, de minél régebbi egy kocsi, ez annál kevesebb. Itt kiszámolhatod [link]. Ha 2006os a kocsi, akkor 146ezer lesz, szóval tuti több, mint a biztosítás lenne, hacsak nem friss jogsis vagy és nincs semmi bónuszod, de akkor is meg kéne állnia max. 75nél a biztosításnak. -
^Boss
őstag
sziasztok!
valaki rendelkezik esetleg egy kb. 3000-res, ~286LE-s 5-ös BMW-vel, vagy olyannal ami közel áll hozzá paraméterekben? (extrák terén körülbelül közepes szintet mondanék)
a kérdésem: a biztosítások terén mire kell számítani, mennyit visznek el évente? köszi
-
MPowerPH
félisten
Nekem is sima BMW-s muanyag.
Par helyen az enyem is padkazva van, de javithato lenne, annyit le lehetne faragni a felnibol. Viszont azt nem ertem, hogy a kezepein miert marodott korbe. BMW minoseg....
Mi tart vissza?
1 eve lettek megcsinalva a fekek, rozsdatlanitas, es le lettek fujva hoallo ezust festekkel. Itt most nagyon fekporosak, tisztitas utan azert jobban neznek ki. Na meg ahhoz kepest, ahogy kineztek a festes elott, egesz vallalhato, tekintve, hogy mar a 3-4 eves autoknal is egy mero rozsda a nyereg.
A szebbik megoldas, amit Te is linkeltel, az szinterezes. Gondolkoztam rajta, de nem koltok ra, mert folosleges. £400 lenne korbe, meg leszedni az autorol oket, elkuldeni postan, aztan varni 1 hetet, majd visszaposta, tehat 2 hetig all az auto.
Van olcsobb megoldas is, ami ilyen felragaszthato cover.Poenbol filoztam egyen, de idaig nem akarok lesullyedni. Az eltakarja, amit el kell.
Nekem egyebkent sargaban tetszik, mint az M Performance.[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz
MPowerPH #30854 üzenetére
Nekem nem ilyen, viszont nem is domborodik így ki az embléma, mert nálad fémnek tűnik, nálam meg csak ilyen kipöccinthető bmw műanyag [link]. Sebaj, enyém a széleken van néhol lepadkázva
Ha már ilyen látványos a féked és a felnid is ilyen levegősebb, mi tart vissza attól, hogy a féknyerged mondjuk piros/kék legyen? Így gondoltam a színt, mert látom h valami már piroslik ott.ui.: kb. 2 hét és havernak meglesz a 3ezres szervíz az f33 440i-jében, meglátjuk mit muzsikál ellenem
Kb. 4-5 kocsihosszra számítok 130-210km/h között, és akkor elborul az agya h az kb. semmi, és az így is erősen valószínű gyári m-kipufogószett mellé a chipelést is kéri és felemelteti 360 lóerőre
Az ő kocsija már 1925kg hála a ingyen adott xdrive-nak, szóval a 0-100 is "csak" 5,4 alatt megy.
Évi 850ezer Ft lesz neki a casco miatt a fenntartás, és akkor még nem is ment a kocsival semerre. Most bejáratósan 12,1-et írt neki a computer. Ha a nyári kalandozásokat beszámítom, simán évi 30ezreket megy majd vele eleinte, és mondjuk 350Ft-os üzemannyaggal számolva akkor még a 850hez jön alsó hangon 1,3 milla üzemanyagköltség + nekem anno egy olajcsere 75-115ezer Ft közöttre rémlik szakszervízből, tehát évi 2,5millió Ft-ot rákölthet a kocsira, ami az én kb. évi 1mFt-os költségemhez képest enyhén szólva jóval több, de hát megengedheti magának. Ha a cascotól eltekintenék, még akkor is majdnem dupla annyiba fáj egy ilyen autó, nagyon beteg. -
MPowerPH
félisten
No, fent vannak az uj elso fekek. Most keserves 1000km, aztan remelem rendeben is lesznek.
ui.: Nezzetek a kepen a felnikozepeket. Az osszes ilyen, vagy rosszabb. Ez mitol van? De ahogy elneztem, az osszes BMW felnivenel tapasztalhato. Filozok a felnifelujitason, es nem festes, hanem diamond cut.
[ Szerkesztve ]
-
Urglen
csendes tag
válasz
CharlieDrop #30836 üzenetére
Köszi,
Akkor könnyen lehet, hogy ha teljesen alászedem, akkor nekiér a dobnak, mert 14mm-el beljebb is kerül a felni. Pogi kellene rá stb... Akkor inkább nézek rá valami ET20-ast.
Üdv Alex
-
Leonardo91
őstag
Sziasztok
Valaki tud segíteni E46 balosításában?
Kérem privátban írjon ha valaki tud -
erikke17
őstag
válasz
CharlieDrop #30829 üzenetére
Csere lesz akkor
De gondolom nem feltétlen hogy feszítő rossz, lehet szíj is. De elvileg 2 éve volt cserélve komplett az egész.
Más:
Ma lekaptam csövet mondom benézek mi a helyzet EGR-el mennyire retkes. Meglepődve láttam, hogy tiszta! Előző tulaj szétszedette az egésze kilett takarítva komplett pillangók kidobálva meg gondolom akkor kiütötték EGR-t is
-
zsolt1225
aktív tag
válasz
maajsz #30840 üzenetére
Pont most hétvégén volt a kis bmw tali itt, és haverom ájuldozott, hogy milyen jól szól a kocsimban a zene. Beraktam 2 haver kocsijába is a FLAC cd-met és mindketten csak néztek, hogy milyen jól szól az ő kocsijukban is a zene, az ő mp3 vagy youtube-ról letöltött zenéjükkel szemben.
-
brickm
őstag
Denso klíma kompresszorban mi szokott tönkremenni? Nem csinál nyomáskülönbséget a 2 oldalon, valakinek volt esetleg ilyesmihez szerencséje?
Gáz van benne, 5 bar a nyomás, kuplungja behúz, de az órát nem mozdítja egyik oldalon sem tehát átszelel. -
maajsz
senior tag
válasz
zsolt1225 #30839 üzenetére
Erősen a forrástól függ, pl az emberek fele nem hallja ki a 320kbps-t, ha veszít is blútúton valszeg nem hallani ki, a transmitter meg 20-20k hz között áttolja elviekben nagyrészt zaj nélkül.. most ha nem vájtfülű (az emberek 80% annak mondja magát kb 2% se az) akkor nem zavarja, szóval ésszerű megoldás. Főleg ha nincs hájend cucc a gépbe (nem a harman meg a bose nem az)
-
Classius
aktív tag
Sziasztok!
Valaki próbált már itt bluethooth transmittert? Ha igen, mik a vélemények róla? Hol érdemes beszerezni, illetve mire figyeljek oda? Olyat is hallottam, hogy nem igazán van jó minőségű eszköz, ez mennyire igaz? Előre is köszönöm! -
Urglen
csendes tag
válasz
CharlieDrop #30834 üzenetére
Az hogy nem rá való, az miben nyilvánulhat meg?
Pl.: nem úgy fekszi az utat?
Vagy csak presztízsből nem szokás? -
Urglen
csendes tag
Sziasztok,
Pár napja lettem egy E60-as boldog új tulajdonosa.
Kérdésem az lenne, hogy jelenleg 16-os felni van rajta(gyári).
Öcsémnek(E93) van egy szett 8jx17-es EH2+ IS34(ET) felniszettje, amin 225x45 ös nyárigumi van.
Ezt feltehetem az autóra?Köszi!
-
ADAM1337
nagyúr
E39-en kicseréltem a hátsó törlő lapátot(touring(, és olyan mintha elment volna a kalibrálása kb 20 centit töröl hátul.
Feszegetni nem akarom, megemeli a lapátot, és hallani, hogy a motor elmegy a végpontig, de nem viszi magával a lapátot, tipp, hogy mit lehet tenni ? -
whbear
senior tag
válasz
CharlieDrop #30827 üzenetére
Igen, elnézést. ERIKKE17 volt a címzett.
-
erikke17
őstag
válasz
CharlieDrop #30827 üzenetére
Igen szerintem sem neked akartad címezni hanem nekem
Mno de sebaj szándék a lényeg.
De így válaszolva neki. Azért kérdezem, nehogy hülyeséget csináljak igazából csak azért jutott eszembe ha netán valamelyik szíj nyikkanna.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
whbear #30825 üzenetére
Persze,hogy nem fog megjavulni de én már nem akarok senkit meggyőzni...
Pont holnap cserélek egy E65 30D-n feszítőelemet mert ugyan úgy nyikkantja mikor indul.A gyári beszállító tökéletes egyébként.
Te akkor többet használsz ebből mint mi
De most,hogy beszélgetünk róla több mint 300L használtunk el belőle mi is bőven... De én nem számolom. Amúgy régebben a Gyári BMW-től hozott gyári 5W30-at használtuk hordószámra most Castrol és Eni felváltva. Az a baj,hogy a sok okos a neten egymást győzködi,hogy ezek szar olajok Mert ő aztán tudja sőt a haverja haverjának se volt ez-az jó... Meg nem nagy név és bizalmatlanok az emberek ezért....
(#30822) Simivok
A szokásos dízel dolgokra kell figyelni egyébként. pl turbo, porlasztó Érdemes hamarabb cserélni a vízpumpa termosztát görgők szíjtárcsa szíjakat. Nem kell megvárni,hogy lehulljon. Ha mindig rendesen van szervizelve rettentően nagy baja nem lehet. A lánc a legnagyobb kérdés...
-
whbear
senior tag
válasz
CharlieDrop #30823 üzenetére
Szíj ügyben a szilikon spray szerintem felejtős. Ezeknél a motornál be szokott a feszítő tengelye állni és nem húz utána. Szedd le a szíjakat és nézd meg hogy a feszítő könnyen visszahúz. Egyébként csak gyári szij és feszítő lesz az igazán jó.
Szerk: főtengely ékszíjtárcsak ok?[ Szerkesztve ]
-
whbear
senior tag
válasz
H.Ezredes #30815 üzenetére
Az i-sint MS 5W-30 /40-ből pár ezer litert töltöttem már BMW-be, Mercikbe amihez jó 2013 óta 90%-ban az i-sint szériát használom mint 10W-40, MS 5W-40,5W-30, 5W-30 Tech F a Ford és Jaguar 913C,D ahová kell. A maradék Liqui-Moly TopTec széria és Castrol FST titanium esetleg Mobil 1.Szóval egyetértek veled olaj ügyben.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Simivok #30822 üzenetére
ha tényleg 150 van benne és ismert a karbantartási ciklusa, akkor a láncon kívül semmi.
Futóműre érdemes ránézni, lengőkarokra, gátlókra. A turbó, injektor lehet nagyobb kiadás, de 150 ezernél ezek még nem szabadna előjönniük, kivéve ha ütve-vágva voltak.
érdemes persze állapotfelmérni, még ha mindent tudsz is róla, mert ha mégis van valami kezdődő baj már most képet kaphatsz róla
-
erikke17
őstag
válasz
H.Ezredes #30815 üzenetére
Értem esetleg egy kis slikon sprayal befujdogalni mozgó elemeket hátha bekussol? Már gondolok itt ha víz/pára hatására elcsendesedik.
Nem nem is táv szerelest kértemCsak egy kis tippet tanácsot
Ennek a Mobilnak is megvan a BMW hitelesítése ami kell, mondjuk nálam is a 15e kilométer az ap plafon.
Nem is értem ezeket a mai 30e kilométeres periodusokat... -
H.Ezredes
őstag
válasz
Simivok #30813 üzenetére
2007-2010-ig volt szériabetegség a láncszakadás. 2010 után javítottak rajta így ha volt rajta cserélve lánc akkor többet nem kellene cserélni. De hivatalosan az alap láncproblémát se ismerték el soha... Ha rendesen megcsinálták akkor ki van cserélve mindkét lánc és akkor nincs probléma ha nem akkor csak a fölső láncot cserélték.... Akkor pedig az alsó szakadhat... Egyébként ha nem lett volna cserélve akkor azt mondanám ezeknél 2007-2010-es kocsiknál 150E Km után el kell dobni 150E Lm fölött egyre nagyobb a valószínűség a szakadásra. Volt ügyfél akinek 170E Km- nél szakadt volt akinek 250E Km-nél És ezek mind első tulajos kocsik voltak így a Km és minden egyéb is biztos Pl itt egy régi albumom [link] Szemmel lehet látni,hogy vastagabb az új "javított kiadású"lánc
(#30820) BMW001
A "sima" is jó bele mert azt is lehet mindkettőbe használni de ha már ilyet rakunk bele akkor TD-t . Igen
(#30821) erikke17
Szerintem attól nem fog megjavulni de megpróbálhatod. Mondom látnom kéne,hogy többet mondjak. Igen vicc a 30E Km de a még viccesebbek a Lifetime olajok
Azoktól is kivagyok.... Nincs Lifetime olaj és nincs olyan motorolaj sem aminek jót tesz a 30E Km.... el lehet menni 50E Km-et is nem mondom de a motor nem fogja díjazni
Viccet félretéve Max 15E Km-et bír a olaj igazság szerint. De ha esetleg jobban tolod jobban melegszik vagy bármi akkor simán az ideális olajcsere 10-12E Km
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz
erikke17 #30814 üzenetére
Maga a feszítő elem miatt fog valószínűleg szólni. De persze a szíjak görgök és minden más állapota is kérdéses. Online szerelést nem szeretem ha előttem van akkor megcsinálom kocsit és megmondom de látatlanba azért nehéz :/ Olajba mi Castrolt rakunk 5W30 LL04 C3 dízelbe benzinbe 5W40 LL04 C3 V 10W60 De kisebb hőterhelésű benzines kocsiknál vagy télre kiváló a 5W30 is Dízelbe még 5W40-is mehet egyébként ha nagy igénybevételnek van kitéve BMW001 pl rád gondolok
És egyébként az Eni (Agip) i-Sint MS 5W-30 LL04 C3 motorolaj szintén kiváló !!! És ezt mondom úgy,hogy 2-300L elhasználtunk már belőle rengeteg dízel BMW-be van aki ezzel az olajjal már 80E Km-et is emgtett és mindegyik hibátlan volt vele. SOHA SEMMILYEN olajprobléma nem volt ezzel az olajjal és nem is ette egyik kocsiba se. Egyébként is mindenkinek elmondom,hogy 10-12E Km-nél többet ne menjen el vele függetlenül attól,hogy milyen márkájú és típusú olaj van a kocsiba.... Legvészesebb esetbe is 15E Km ezután az olaj minősége jelentősen romlik....
[ Szerkesztve ]
-
erikke17
őstag
válasz
H.Ezredes #30810 üzenetére
Gondos volt az előző gazdája szóval tuti a dolog!
Most volt cserélve olaj kartergázszűrővel együtt meg az összes többivel. Előző olajra is kb. 9ezer lett ráfutva Mobil 1 ESP 5W-30 volt és azt is kapott. Úgy terveztem, hogy minden második olajcsere után új kartergázszűrő.
Viszont lenne még itt valami ha már beszélünk erről arról. Miután leállítom mocit nyikkan valami egyet de csak néha, eső esetén soha szóval szíjat gyanítom mivel új a szíjtárcsa.
-
Simivok
senior tag
Sziasztok
Hamarosan meg fogom venni bátyám 120d-jét (2008). Azonban az aggaszt engem, hogy a „jó hírű” N47-es motor van benne. A kocsiban most 150e km van, és ha jól emlékszem, a lánc már egyszer volt cserélve.
A láncot összesen mennyiért szokták cserélni? És kb. hány kilométerenként kell cserélni?
Ezen kívül mi szokott tönkremenni egy ennyi idős autónál, ami nagyobb kiadást jelent?Egyébként az autó nagyon jó állapotban van, le is tagadhatna legalább 4 évet... Egyébként vehetnék olyan változatot is, amiben nem N47-es motor van, de ennek az autónak tuti biztos a forrása, tehát nincs semmilyen rejtett hiba, ami ha kiderülne, az sokba fájna...
Előre is köszi a választ!
-
zsolt1225
aktív tag
-
erikke17
őstag
válasz
H.Ezredes #30808 üzenetére
Valós 230ezres motor, természetesen nem várok csodát a szűrőtől csak azért kérdezem h mi a normális. A turbó sem régi kb 7-10 ezer kilométeres lehet.
Egyébként azért vettem le mert mikor cseréltem kartergázszűrőt akkor is kipucoltam aztán kiváncsi voltam milyen most és meglepődtem! -
H.Ezredes
őstag
válasz
erikke17 #30807 üzenetére
Semmi baja nincs..... De mit akarsz egy ~ 15 éves kocsitól amiben van ~ 300E Km vagy több ?!?!?! Alatta kb a mesébe vannak
Amúgy is reálisan ezek a motorok 90% 400-500E Km fölött jár függetlenül attól,hogy mit mutat.... De visszakanyarodva kopott a motor a szűrő csodát nem csinál egy kartergázszűrő csere miatt senki nem veszi le a csöveket és nem pucolja ki a járatokat. Senki nem fizetné meg egyrészt másrészt nincs is értelme. Persze,hogy van némi olaj és lesz is. A turbo is hordja az olajat egyébként minden kocsinál csak az új nem. Miért vetted le a csövet ?!?!?
-
erikke17
őstag
Üdv.
E39 530d 142kW, kartergázszűrő cserélve volt 3ezer kilométerrel ezelőtt kompletten, viszont ha lehúzom a kartergázcsövet ami megy a turbó szívócsövére a blokktól az "S" alakú olajos. Nem tudom mennyire szabad ennek olajosnak lennie?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #30805 üzenetére
Na mire megnéztem le is került
Reggel csak egy pillanatra néztem rá. Egyébként Pl színe miatt simán lehet vagy kárpit miatt is.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #30802 üzenetére
Persze mindenben tudok segíteni. Épp az egyik fórumtársnak E91-et nézünk. Találtam is neki egy igen jól felszereltet
Mondjuk magam ellen szólva ez speciel bejön
[link] De én akkor is a BMW-t választanám. Egy 2008/2009-es CIC-es E60-at. De amit az előbb küldtem azt is simán vállalnám
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #30800 üzenetére
megnézegettem a mondeokat és nem ájultam el :/ 1 olyan volt amire már úgy tényleg azt mondtam,hogy ez így jó de az is ~ 4M Ezt a szintet amit küldtem egyik sem üti meg... Messze nem.... természetesen azt is aláírom,hogy fenntartani se annyi egy 35D-t.... De mindent egybevetve pl [link] Ő minden szempontból élhető. Az ára is korrekt LCI ami lényegesen jobb és frissebb és a felszereltség is jó. Pl ez mellett is hol vennék egy 2008-as Mondeo-t..... Ugyan akkor gyártották őket de klasszisokkal jobb ez véleményem szerint..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest