Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz szőröscica #28492 üzenetére
En mondjuk a utolagos utangyartott angyalszemeket is ide veszem de nem akarok senkit megserteni. Szakadt E36 -okban van ez meg tuning Golfokban es tarsaik...
Miert kell egy bupla kor lampas gyari bmw lampat ezzel el gagyisitani? Az angyalszem alapvetoan azert lett kitalalva mert a ujabb bmwek lampai mar nem adtak ki annyira a hagyomanyos dupla kort es ennek "kompenzalasa" szantak illetve helyzetjelzokent egy jo dizanj persze.
En is mikor ugy dontottem fiatalitom az E39-et akkor nem inteztem el annyival, hogy vettem valami kinai gyurot es bemutottem hanem meg vettem a gyari Helle facelift lampat (nem az angel eye miatt) es persze hatra is a ledes gyari Hella burat meg a szeles veset. Szerencsere mivel M csomagos az auto lokosokre nem volt szukseg de az is halalom mikor vki elore megveszi esetleg a gyari Hellat, hatul marad a regi vagy be rak vmi utangyartott gagyit a lokosoket meg "elfelejti" le cserelni. Tre ahogy ezek az E39 is kineznek ebben a formaban...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
A végéhez közeledik a kis gépecske
Kicsit szívatni próbált a kis M62B44
Új trafók új gyertyák új befecskendezőket cseréltünk régebben már ( meg még rengeteg mindent.... ) de most úgy elkezdett szarakodni a 6-os henger lekapcsolt meg szarul járt. Lekapom a szívócsonkot és mi vár ?!?! tropára ment a tömítés... Gyári volt még benne szerintem valaki szarul rakhatta föl és megsértette és mostanra fáradt el teljesen... Amúgy még gyári volt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz ganginLA #28494 üzenetére
Ehhez teljes idrive -ot kell cserelned. Az uj mar CIC -es, mas kijelzo, mas vezerlopanel, es mas szamitogep. Nem olcso, es ezt meg be kell szerelni.
Don't Tread On Me
-
maximilian4
addikt
válasz MPowerPH #28487 üzenetére
Igen kerekítve 300K (kicsit több). Amúgy magának vette az ember és csinálta meg. Mondta hogy eleve a felni meg a gumi anmi rajta van elég sokba volt, plusz még ad hozzá 80%-os téli gumikat acél felnin, meg ugye ott van a gyári bmw sport 18-cas felni. Ami a vicces, hogy pont a mercedes-nél középvezető és kihívták Németo-ba, így inkább eladja.
Maxi
-
ganginLA
újonc
válasz MPowerPH #28489 üzenetére
Esetleg azt megtudnátok mondani hogy azt hogyan lehetne megcsinálni hogy USB-ről lehessen filmet nézni menet közben pl.? Ilyen jelenleg és arra gondoltam hogy ilyen legyen. Ehhez mit kell kicserélni az autóban? És ahhoz hogy USB-ről tudjon lejátszani filmet/zenét?
-
pityeszka
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz ganginLA #28486 üzenetére
Inditsad ujra az autot. Neha megbutul, mar nekem is csinalt furcsasagokat.
Maximilian4: Ez jo hir. Mennyi volt, 300k? A turbo felujitasa nem nagy kiadas, ast Te is megtudod csinaltatni. Gondolom ugyis csereltetsz rajta ezt-azt, akkor turbot kiszedeted, es elviszed karbantartasra. Talan ket nap alatt megvan... ha meg jo az allapita, akkor egy ultrahangos tisztitas is eleg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ganginLA
újonc
Sziasztok!
BMW E60-am nem akarja kiadni a DVD-t a DVD lejátszóból. Nyomkodom a gombot de mind hiába. Mi lehet a baj? -
maximilian4
addikt
válasz stickermajom #28479 üzenetére
Rákérdeztem és tényleg németből lett behozva. Adagoló most lett kicserélve, mutatott számlát is róla (örülök h nem nekem kellett kicserélni mert nem egy olcsó mulatság) és garancia is van még rá. Turbó még a gyári, arra még nem kérdeztem rá h fel lett -e újítva vagy sem. Még hnap vagy hnapután megnézzük, aztán el is hozzuk szerintem. Mondjuk örülök h nem itthon magyar utakon lett beletéve az a 300k km. De legalább nincs visszatekerve, sőt állapot alapján fele annyit mondanék. Jól volt tartva.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Skimaster
senior tag
-
Skimaster
senior tag
válasz ADAM1337 #28480 üzenetére
Tudom minden a matekon múlik,de amiket linkeltél,az utolsó kivételével,szerintem felejtős.....az utolsó jobb,de ha kell a nagyobb kerék plusz 70 és akkor vannak még vele dolgok.....
Nekem ez lenne szimpi,kis alkuval beleférnél a keretedbe,és ezen látszik,hogy törődtek vele,pár százzal többért többet kapsz,mint párszáz....ha az előző 23-ast fel akarod hozni erre a szintre,akkor az nem 200 ezer lesz.
Vagy még ezt is meg lehet nézni:Olcsóbb 528i automata
Itt is lehet alkudni,biztos!
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Nah voltam meglesni egyet: [link]
Pro: motor váltó új fékek kb 1 telet használt téli gumi, rozsda nyista.
Kontra: szakadt ülés alul háttábla, ajtó kilincs matt, ajtóhatároló hiányzik, az ülés magasság állító müanyaga törött, pedál lerugva, nem eredeti váltó gomb, körbe a diszlécek nyomódva vannak.
Viszont időközbe felkerült hozzájuk egy másik ami ránézésre lehet, hogy jobb: [link]
Még mielőtt ennyiért nem kapok sz@rt se: több a keretem az egészre, de ha olcsóbban kihozhatom miért is ne ?
Úgyis az első körben amire költök majd: olaj csere, vezérlés, (gumi ha nincs téli), fejegység normális hangzás, esztétikai dolgok rendbe rakása.Még ezt is meglesem: [link]
Ha valakit érdekel dobok majd beszámolókat, úgyis már párat meglestem csak azok le lettek véve azóta.
Úgy 1M környékén szeretnék megállni, ha 600-800 kiló környékén megáll a gépezet még az alap szervizekre is marad. -
stickermajom
addikt
válasz maximilian4 #28475 üzenetére
Szerintem 2000-es évjárattól a 300k még reálisnak is mondható. Kérdés, hogy a max. 1 éve behozott autót miért adja el a tulaj.
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #28466 üzenetére
Még mikor megjelent, akkor volt szerencsém vezetni egy 535d gt-t pannonhalma környékén. Hát, az út egy fos volt, teli volt kátyúval, a kocsi meg meg se érezte. Lepadlóztad, és ment mint a szemét. Hely is volt benne dögivel, csak hát ugye újonnan elborultan drága volt.
Facelift-tel jött az m-paket is hozzá, nekem úgy tetszik a legjobban fehérben, de annyira drága és nagy már, hogy én inkább egy 3gt-t választanék szintén 35d motorral, de azok még nincsenek használtban, cserébe nem a közeljövőben jön ki az új variánsa, mert ugye az 5gt 2009es, szerintem a 2016os új 5össel mutatják be belőle az újat, ha ez zavarna talán. -
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #28475 üzenetére
Adagolos. En megnezetnem azt is. Turbot is csekkoltatnam azert. 300k km utan mar lehet elkel neki egy felujitas, ami mar megvan 60k -bol, mint korabban emlitve lett itt az egyik forumtarsunk altal. Es akkor ezzel ki is van zarva a ket leggyakoribb hibaforras, boldogan lehet hasznalni az autot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BossBoss
őstag
Ma kigyulladt a legzsak visszajelzo es ugy is maradt. Ez tipushiba vagy csak siman most szart be?! 1998 e46 318i Ha valaki tud valami okossagot megkoszonnem!
-
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #28472 üzenetére
Az nem sok... A tobbiben is annyi van, vagy meg tobb, csak visszatekertek. Ha karban volt tartva, akkor nem sok. Igaz nem irtal evjaratot. A regebbi verzioban(136 Le) lehet gond az adagoloval, azt erdemes megnezetni. A 150 lovas verzional a porlasztok lehetnek gazosak, meg a turbo. Ne fustoljon egyik sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz maximilian4 #28472 üzenetére
Olvasd el ennek a topicnak az összefoglalóját, benne a TC checklistel.
Ha úgy állapítod meg hogy rendben van a vas, vidd el átnézetni, én ezen semmiképpen sem sorolni 10-20ezer forintot mert ha kiderül hogy pl a futóműre a közeljövőben rá kell locsolnod 100k-t az nem túl szívderítő.
A futott km relatív. Ha figyeltek az autóra, hosszú utakon tankolták és tisztességesen karbantartották akkor semmi neki az a 300ezer. Ellenben ha 200 mutat az óra de már 10 éve is 220 ezer volt benne, mindezt gyilkos üzemben, alig-alig karbantartva akkor egy zombival találkozol.Szerintem felejtsd el mit ír a computer, csak akkor hidd el ha azt komoly szerviztörténettel alá tudja támasztani és betonbiztos, bár ettől okosabb még nem leszel mert állapotot veszünk nem km-t.
ps.: Köszönöm az E39 pilács válaszokat!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
maximilian4
addikt
nem válasz akart lenni
Sziasztok!
Valamikor a hétvégén megyek megnézni egy e46 320d touring-ot. Kívülről nagyon egyben van, és mindenféle extrával fel van szerelve (ülésfűtés, bőr belső, gyári bmw sport felni és -futómű stb.). Viszont ami aggaszt, hogy nagyon sok km van benne (300k). Mégis miket érdemes megnézni ezen a típuson? Nyilván ha tetszik elviszem a vétel előtt szervizeshez, aki alánéz, gépre ráköti. Csak vannak-e olyan dolgok amikre odafigyeljek és ha tapasztalom ne vegyem meg? Fölöslegesen nem akarom szervízbe elvinni.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28469 üzenetére
Fogalom beli velemenykulombsegunk van igen Nekem amit felsoroltam nem facelift. Jo pelda pl. 98 utan is gyartottak sima vanos motorral az E39 -et. (Nekem is sima van) A dupla vanos TU extra volt. Vagy attol, hogy jott a dupla inditos mas legzsakatvezetos kormany attol az meg nem facelift es stb. vagy mert meg jelent a 16:9-es navi.
Nezz meg egy 2001 eleji mar tenylegesen faceliftes E39 belsot es meg a regi negy kullos kormany van benne vagy a regebbi M-es. 2001 kozepetol jott csak az ujabb ergo mar 1 evvel a FL utan. Mondom ilyen szempontbol az E39 nagyon LEGO
Sot 2001 utani face is volt sarga indexel ahogy linkeltem.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Benzinesnel nincs gond. Tudom ez rajtad nem segit
(Amugy meg addig orulj mig ez csak ilyen egyszeruen megy. Cserelte mar E90-ben pl? Meg a tompitotatt se tudod a nelkul, hogy ne szedd ki a burat. Amit meg csak ugy tudsz ha leveszed a kereket vagy felemeled az autot, hogy a dob beteten keresztul elerd a rogzito csavarokat)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Amit most felsoroltal, az egy facelift. A gyartok egy facelift alatt nem biztos, hogy csak a kinezethez nyulnak hozza. Itt pedig azert jelentos valtozasok voltak a technika teren.
Majd megkeresem, hol olvastam errol. Ott talan az osszes modositas is fel volt sorolva. Facelift -kent szerepelt.De abban egyetertek, hogy altalaban inkabb csak a kulso modositasokra irjak, hogy facelift.
Ellenben igazad van, tenyleg volt sargaindexes lampa meg 99-ben is. Erdekes, mivel azok akkor mar mas gyartonal kikoptak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28460 üzenetére
Nem volt 98 kozepi facelift! Lampakrol volt szo es abban az egegyadta vilagon semmi valtozas nincs 98 utan attol meg, hogy akkortol mar lehetett kapni feher indexel is oket. Ugyanugy ahogy az angyalszemesnel sincs kulombseg attol, hogy sarga vagy feher indexburas. Faceliftet 2001-tol kapott az E39.
Persze igaz 98 utan volt jo par technikai valtozas akar ujabb kormanyok, ulesfutes kapcsolo vagy elektromos gazpadal es jo par aprosag teren vagy jottek a TU motorok is, tobb extra lehetoseg az autoba, de attol az meg nem facelift! FL-et kulsosegre szoktak mondani aka rancfelvarras. Ez pedig egesz pontosan a 2000/8 -tol gyartott modellekre igaz mikor is bejott az angyalszemes elso es hatso ledes helyzetjelzos lampatest es persze a nagy vese.
Az E39 pont egy olyan modell, hogy egy azonos gyartasi evben 1 konkret alkatresz 2 cikkszammal is van mert egyik honapban azzal a masikban meg mar massal szereltek. Akar belso kilincs vagy ajtohatarolo. Ez pedig minden evben volt nem csak 98 vagy teszam azt 2000-es gyartasnal.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Viszlát
addikt
Igen, 7-es alvázára van építve, kicsit hosszabb, kicsit szélesebb és ami fontos, magasabb is az F10-nél. Nekem is nagyon bejön, az első verziónak kicsit ormótlan volt a feneke, de a facelift már nagyon pofás minden szempontból. Hétvégén megyek is megnézni egyet, sajnos nem túl nagy a kínálat, de ez majdnem tökéletes: [link].
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
stickermajom
addikt
válasz pityeszka #28459 üzenetére
Szerintem azt is meg lehet oldani valahogy relékkel, de az a baj nem vagyok egy elektronikai zseni.
(#28461) SocketA Előfordulhat, hogy belekötnek, de szerintem, ha nem világít éppen akkor, és a fényszóró is be van állítva rendesen, akkor az ég világon senki nem fog foglalkozni vele.
-
Möhe
addikt
e39 tulajok!
Hogy a 'csába kell/lehet index izzót cserélni a jobb oldalon, lámpakiszerelés nélkül face 30d-ben? Fizikálisan képtelen vagyok rá hogy megfogjam a foglalatot,nemhogy eltekerjem.... Balf...z bajor ez nagyon elqrta!
Amúgy nájtbrékerre cseréltem a xenont és a refit is. Holnap rakok képeket előtte/utána állapotról,már ha érdekel valakit.
-
senior tag
Angel Eyes-ba nem kötnek bele műszakin? Mert elvileg a lámpához nem lehet hozzányúlni, nem?!
[ Szerkesztve ]
-
pityeszka
őstag
válasz stickermajom #28458 üzenetére
Azt sehogy sem lehet megoldani, hogy tompítottnál lekapcsolódjon?
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #28457 üzenetére
Mondjuk tény, hogy a tompított mellett szépen kirajzolódik mindkét karika este is. Attól féltem csak, hogy ahogy szórja a fényt zavaró lesz ködben, de semmi ilyesmi.
Max a későbbiekben azon változtatok, hogy beteszek még egy relét plusz egy 100-150 ohmos ellenállást, hogy tompított kapcsolásra vegye le a fényerőt.
-
zsolt1225
aktív tag
válasz stickermajom #28456 üzenetére
Nekem az smd-re azt mondták éjszaka érdemes lekapcsolni, mert elnyomja a tompított fényét. Erre a COB-ra meg azt, hogy nappal nem annyira erős, de szerintem elég erős ez, hogy lássa mindenki Éjszaka meg jó minden.
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #28455 üzenetére
Király, mert nem túl hivalkodó. Nekem az SMD-k már-már túl fényesek Nappali menetfénynek tökéletes, de este már lehet zavaró a szembejövőnek. Főleg, hogy a xenon részére nem lehetett rendesen odaragasztani, az gondolom kicsit remeg is.
Más: Egy nem túl elégedett márkatárs Jókat röhögtem, hogy pl. a bontott hűtővíz pótfűtő nem működik és hibaként van felsorolva.
-
zsolt1225
aktív tag
válasz stickermajom #28442 üzenetére
COB ledes
-
aero.
veterán
válasz vbarbara715 #28439 üzenetére
Én androidos fejet vettem az automba, van opcio a kormanygombokra is. Igaz nekem univerzalis es nem bmw-m van, , de gyartanak e46 gyari kinezetut is, ha nekem lenne en tuti arra cserelnem, megiscsak nagyobb tudasu, mint a gyari rendszerek. Igaz itt 100e ft koruli osszegrol beszelunk.
Van bt, usb es mirrorlink is, tolatokamera bemenet, wifi, mobilnet opcio.
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28450 üzenetére
Azert a regi FL elotti feher indexes lampakat nem neveznem faceliftnek hisz ugyanazon tipusu lampakrol van szo. Ez felaras extra volt semmi tobb. 99-es valtozatot is latsz sarga indexes lampaval.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz vbarbara715 #28449 üzenetére
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Zewa
senior tag
Sziasztok!
nem tudja véletlenül valaki hogy az E39-en mitől függ hogy gyárilag sárga hátsó és első lámpa van vagy átlátszó?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Gézengúz
addikt
Aláírás "Mercedes Benz E220CDI Classic BlueEfficiency"
-
-KP-
addikt
válasz vbarbara715 #28443 üzenetére
szééép. 330i/d?
-
stickermajom
addikt
válasz vbarbara715 #28443 üzenetére
Szép Nekem is kéne csinálni képet, de a téli acélfelniken most nem valami szép látvány az autó
-
vbarbara715
csendes tag
válasz stickermajom #28442 üzenetére
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #28440 üzenetére
Most jó minden és öröm bódottá van. Rá ment kb ~200 vásárlás után, pont olyan dolgokra amik nem kopó alkatrészek. Szóval reménykedem, hogy ezután nem lesz gond sokáig vele. Persze a pénzt lehet mindig locsolni valamire a kocsiba. Nyárra majd kell szerezni egy 17-es szettet. Majd valami jó kis hangcucc, mindig van mire költeni De egyelőre nem akarok, jó ez így most.
-
vbarbara715
csendes tag
válasz szőröscica #28438 üzenetére
Nyílván utólagos rádió esetében csak olyat vennék ami irányítható kormányról.
Árban ugyanott vannak kb, viszont nem tudom, ez a kazettás navi... Még ha egy CD-s Business lejátszó lenne.
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
szőröscica
addikt
válasz vbarbara715 #28436 üzenetére
A Dension cuccok kifejezetten jó minőségűek, mindenképpen abba az irányba indulnék el. Utólag fejegység belemókolt egyrészt rendkívül bután néz ki, másrészt bukod a kormánytávot is.
-
Tálydi
senior tag
válasz vbarbara715 #28436 üzenetére
Szia,
Ismerősi körben került beépítésre dension féle cd táras átalakító, panaszt nem hallottam róla, csak kicsit drága.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
vbarbara715
csendes tag
Üdv!
E46-ba gyárilag kicsi navis kazettás lejátszó van:
Szeretnék erre valahogy USB lejátszást megoldani.
A legkézenfekvőbb ötlet az lenne, hogy venni bele egy utólagos lejátszót(Alpine, Pioneer, stb...), de ahhoz kell átalakító keret, meg ISO csatlakozó átalakító, meg bután néz ki.
Na most, van benne egy CD tár is, a csomagtartóban. A Dension termékei közt láttam olyat, ami megoldja, hogy AUX meg USB is ráköthető legyen a CD tár helyére.
Nem tudom, hogy ezeknek mennyire jó a minősége?
Vagy inkább egy csúnya utólag lejátszó?BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #28432 üzenetére
Mostanában én is elég sokat.
De hátha találok egy normálisabbat. -
Viszlát
addikt
Hja, gondolkodom rajta. Gondolkodtam az X5-ön is, de nincs szükségem rá, egy faceliftes 535d GT viszont pont ideális lesz és ráadásul nagyon tetszik is.
Nyáron tervezek egy többhetes túrát Norvégiába, addig meg akarom oldani a cserét.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz KINKY_007 #28425 üzenetére
Nekem ez a bódé/feeling tetszett meg igazán.
Hármast nem vennék sok fiatal szétrúgja az a gondom vele, fogyasztás az mellékes első hogy kényelmes stabil autó legyen, 4 főnek is nagyobb távokra ezért maradtam az E39-nél meg ismerőset hajtottam párszor és megtetszett..
Éves 15000-22000 km ha jól számoltam amire venném, és ennek nagy része pálya is[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
Rég jártam erre.
Van valakinek 5-s GT-je esetleg?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
envagyok
veterán
Sziasztok
E90-hez vettem egy Bluetooth elmúlt can bus hibakiolvasót, de a hozzá adott szoftver nem jó.
Mivel lehetne/érdemes használni Pc-n vagy androidon? -
KINKY_007
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #28422 üzenetére
Igen, a pontos meret 235 35 19 meg 265 30 19. Ezt javasoltak a forumon, hogy idealisabb, mint az egyel kisebb gyari meret. Magasabb oldalfal, jobb peremvedo kepesseg. Es ez meg a kalkulator szerint is belefert, mint valtomeret.(na meg az ora is pontosabb volt tole, mert 200-nal 3km/h-s elteres volt ossz-vissz) Csak igy ugye az oldalfal is magasabb lett, meg nem huzta be annyira a felni a gumit, ezert a nyomtavszelesito mar nem fert volna oda, mert biztosan belert volna a sarvedobe, foleg az ultetes utan.
Viszont az eredeti gyari merettel meg talan rendben lenne a dolog, foleg ha feszesebb Koni csillapitokkal. 10 mm-es pogacsat raknak csak fel elore-hatra, neztem azt is, hogy Karaszinal most szinten akciosak. De meg igy sem vagyok biztos benne, hogy nem er bele. Azt meg nem akarom, hogy surolja. Azert kerdeztem, hogy neked van e tapasztalatod. E90-et lattam mar 20mm -es pogikkal hatul, brutalisan nezett ki, de az mar ranezesre is sok volt.Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ADAM1337 #28424 üzenetére
Az e39 is nagyon jó lehet, de az e36 igazi virgonc (és az e30 még inkább-néztem abból is jópárat, de a jókat már nem nagyon adják el). Napi használatra mondjuk mondjuk jobb a nagyobb, mert hangosabb, kényelmetlenebb az e36. Nálam rövid távokon a 2.5-es több, mint 13l-t kér 100 km-en, országúton 8 alatt...
Ha csak közlekedni akarsz, akkor egy fiatalabb japánt javasolnék.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ADAM1337 #28419 üzenetére
Én is olcsón akartam e36-ot, de már bőven sikerül ezeknek a vételárát meghaladni...
323i sedan
Regadós I
Titkos kedvenc
1,6-ról engedték le nemrégA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #28421 üzenetére
Igen, nekem ez van fent, pogácsa nélkül, nem ér be, sőt... Most tervezem a váltást, mert 17-esnél nagyobb télit nem akarok rá rakni, az meg csak pogival fér be, kb. 1 mm-en múlik.
Neked 19-es van nem?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #28410 üzenetére
KINKY_007, ha mar gumimeret. Mivel hatul kukasak voltak a gumik, igy elol is ledobtam az 5.5mm-es abroncsokat. 235 es 265 volt elol-hatul, e miatt nem tudtam nyomtavszelesitot hasznalni. Neked van olyan az E90-en? Most visszaterek a gyari meretre, igy lehet beferne egy 10mm-es pogacsa a nelkul, hogy a kerek a kaszniba erne.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz Tálydi #28418 üzenetére
Anno ha húszat nem néztem meg E39 530d-ből (de még néhány 528i, 525d és tds is befigyelt), akkor egyet sem. De meglett. És mióta elvitték, visszasírom. De ma már nem mernék beleugrani, túl sok a lefingott példány.
1.2-1.4 körül talán már ki lehet fogni valami jót. Az enyémet 1.1-ért vitték el, néhány nagyon finom dolgon kívül (pl. dupla üvegezés vagy dsp-s hifi) minden benne volt, csak éppen 385 ezret mutatott az óra. És valójában ki tudja mennyi volt, 265-tel került hozzám. Maximálisan üzembiztos volt, minden műanyag és gumi cső gyári újra volt cserélve benne, bármikor elindultam volna vele nyugodt szívvel egy 6-7 ezer km-es nyaralásra is. Csak már rohadt. Nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28416 üzenetére
Ha 5 után már elment a kedved ott b*******a meg az egészet a dolog. Simán elképzelhető, hogy 15 után se látsz majd jót. Ebben pl elég furcsa a fl-es orr 96-os széria eleji modellhez. Úgy gondolom érdemesebb lenne későbbi évjáratot nézni 98-99 pl, valahonnan rémlik, hogy az első éves modellek bajosabbak, persze javítsatok ki ha hülyeségre emlékszem.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Szerintem talalsz. En 2 eve adtam el a 99-es 28i -met 750k -ert, meg meg 80k -t kaptam a 17" -os Rondell garnituraert.
Nem volt hibatlan, ellenben rendszeresen szervizelve volt. Ugy adtam el, hogy tudattam a tulajjal, valtonal a tomiteseket ki kell cserelni, meg a sarvedoknel a kabelezes csatlakozoit.(1800 FT volt...)Nem vicc, de ezt megneznem. Kipufogot barmikor lerobbanthatod rola, mert az eleg igenytelen. Rovidebb krom vegekkel viszont meg azzal sem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #28414 üzenetére
Mennyi az ami nem kitartott ár ?
1,5-1,7m-et erősnek érzem.
Amit ma lestem meg rozsdamentes volt és 650-ért vesztegették csak a belsejére kezdésből 200k-t rálocsolhattam volna, és akkor még szerkezetileg nem nyúltam hozzá, olaj/vezérlés csere stb.(#28415) Tálydi: 5db után elment a kedvem tőle, kicsit de maga a konstrukció meg bejön.
Szeretnék találni egy jót ár/értékbe de eddig eléggé mission impossible.
Néztem 523-makat is, vele fogok még beszélni ő legalább leírja és nem úgy fotoz hogy totál kihagyja a problémás részeket.(#28417) BMW001: Remélem is
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Lehet, tűt is a széna kazalban, de lehet, inkább 523-at.
Sajnos az olcsóbb regadó miatt pont az 523-as piac van tele és annyi szenny és rom között találni egy normálisat, legalább akkora feladat mint jó e46 320d-t találni. Idővel könnyebb, én is lassan 6 hónapja hajtok, és 1 gyöngyszemről meg egy csiszolatlan gyémántról csúsztam le 10 perccel, és egy nappal. Ha kivárod találsz, de ha türelmetlen leszel csak befürdesz.(#28414) joamilestoné :
Valóban, gyakorlatban sokkal kevesebb az esély, éppen annyi, hogy drágábban nézelődjünk vagy letegyünk róla.(#28417) BMW001:
Jó áron adtad Annyit minimum de lehet még többet is megér ma...
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
ADAM1337
nagyúr
szerintetek 750(csak vételár) körül esélyes találni normális 523/528i-t ?
Már voltam párat megnézni és hát katasztrófa a helyzet.Nem hibátlan autót keresek, de a javarészt:
-vezetőoldali ülés 2 helyen alap hogy kiszakadt, volt hogy a magasság állításnál a műanyag is megtört.(milyen erővel kell beleb...ni az ülésbe)
- kilincs az hogy rángatják az alap vagy nem gyári van rajta vagy bemattul , ajtó határoló hiányzik.
-Váltógomb nem gyári, és a pedálok szétrúgva...Sima normális felszereltséget keresek még nem is navit és el üléses bört, csak az alap kiépítést.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz szőröscica #28411 üzenetére
Nálam 16-ig van ráírva a kocsira, 15-össel szerelték. Azért csak rápróbáltam, nem néz ki rosszul, de a sárvédőt peremezni kellene hozzá. Maradok a 17-esnél, ha a 321 pacihoz elég volt...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #28398 üzenetére
Igazából mindketten rosszul tudjátok:
18-asnál a 3asokon előre 225/40 hátra 255/35 a váltóméret. Mondjuk az E36 M3-ason is 17 volt gyárilag. A nagy felninél már egy vonalban van a sárvédővel az abroncs.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz TheProb #28408 üzenetére
Nehez a dolog, mert pont olyan hataron vagy, hogy ebbol a penzbol nehez idealis verdat venni. Ezert nem javallanam a BMW-t. Ha meg a VW is tul draga, akkor ott van a Seat vagy a Skoda. Azokbol a szivo benzinesek nagyon lomhak, ellenben a regebbi TDi-k nagyon jok, es gazdasagosak.
Lattam, hogy mire akarod hasznalni, es arra nem javallok E36-ot. Ha azt irtad volna, hogy hetvegi elmenyautozasra, csapatasra szeretnel autot, amivel kitudod kergetni a suli okozta streszt es gyotrelmet, akkor egyertelmu, hogy E36 328i. De ez nem az a kategoria.Don't Tread On Me
-
TheProb
veterán
-
TheProb
veterán
válasz MPowerPH #28404 üzenetére
Átnézek akkor a VW topicba, bár egy 3-as bömös az álmom. Persze lehet, hogy nem első autónak, egyetem mellett mellett kéne belevágni. Igazából ahogy nézem a 4-es golf sincs olcsóbban.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
MPowerPH
félisten
válasz TheProb #28399 üzenetére
Azok a PD-k meg nem kenyesek arra sem, ha hidegen jaratod oket. Csak ne rugdald...(azt egyik sem szereti, benzinbol sem) Ellenben azt garantalom, hogy akar fele annyit kajal, mint egy 20i. Gondolkodj el, a Golf -ok is eleg nepszeruek voltak, es azok is. Eleg vaganyak is, es annyi alkatresz van hozza, mint a szemet. Komplett motor 40k, turbo 20-25k.
Veletlenul sem akarlak lebeszerlni a BMW-rol, csak nem tudom, milyen az anyagi hattered. Ha mas nem, akkor az lebegjen a szemed elott, hogy a Golf -al majd dupla annyi km-et megteszel, mint pl. azzal a 20i -vel, ugyan annyi penzbol. Es azert lep is, foleg egy laza remap utan.Kerdezz utana a VW topikban, ha nem vagy BMW fetisiszta, es ha tetszik a Golf IV -es.Hidd el, a BMW is csak egy auto, semmi tobb. En csak azert nem tudom ravenni magam a valtasra, mert en ugy erzem magam jol, ha az auto hatul tol. Igy meg leszukul a kor 2 markara....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
senior tag
válasz TheProb #28373 üzenetére
Itt is igaz amit az e46-nál írtam. Ha van pár holyag a sárvédőíven akkor már az alját is megkapta rendesen. Ezt nemrég néztem meg, amúgy rozsdamentesnek volt hirdetve...
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28400 üzenetére
Ja, egy bontott ZF nem túl drága téma
Amúgy nem rossz, nekem automata volt a 23i is, megvolt benne az olajcsere mondhatni 100%-os volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
TheProb
veterán
válasz szőröscica #28400 üzenetére
Meg azért szeretek dinamikusan vezetni és ahogy olvasom a fogyasztása is szarabb az automatának.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gyúrósok ide!
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest