Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Szólánc.
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kellemes Karacsonyt Mindenkinek!
-
KINKY_007
aktív tag
Kellemes karácsonyi ünnepeket és balesetmentes csúszkálást kívánok!
-
KINKY_007
aktív tag
Nagyon király videó:
E30 325i vs F30 340i
Sajna a normális E30-ak már kikoptak a piacról...
Azért igyekszem én is az okosítással: e36-ból ködlámpa, klíma, hátsó ablaktörlő már kiugrott, ZF váltó, M50 szívósor pedig beugrott. -
Möhe
addikt
válasz
ADAM1337 #28594 üzenetére
He?
Az biztos nem fóliás? Az e39nek szinte alig szinezett gyárilag az összes üvegfelülete.Amúgy B oszloptól hátrafelé olyan az üveg amilyennek akarod, csak a szélvédő és az első ajtó ablakainak kell beengedni a fény 70(?) %-át. Amit szokszor egy laza zöldes árnyalattal is elintézik a gyárban,hogy már ne lehessen fóliázni azt.
Ha mégis akkor azt fusiban rakták rá pár mátyás felárral, de az első KPM/műszaki vizsgán elkaszálják a gépet. -
MPowerPH
félisten
Na, ma megejtettem egy fektarcsa felszabalyozast. Nem volt semmi erezheto, de az MOT -n beirtak az advisoryba(csak az egyik oldal), es mondtak, hogy valszeg ez idovel rosszabb lehet, szoval megeloztem a bajt. Nem a tarcsaval volt gond, mint ahogyan ilyenkor mindenki irja, egyszeruen el volt maszva a geometria elol. Ilyen nagyon csini kis geppel, magan az auton lett megcsinalva a felszabalyozas. Pro-Cut a neve, elotte meg nem talalkoztam ilyennel, talan Mo.-n meg nem is terjedt el a gep ara miatt. Mondjuk dragabb volt, mint 1db tarcsa, szoval elkerik az arat.
Kerdes. Felszabalyozas utan megint be kell jaratni a tarcsat?
-
ADAM1337
nagyúr
Az utcánkba áll egy hasonló e39 touring.
Csak fekete díszléces sötétített üveges és vaj bőr belsős, annyira megtetszett a sötétített üvegezés.
Kérdezem, ha gyári sötétítettre cserélem akkor nem kell ugye műbizonylat ?
Tehát ha nem fólia hanem az üveg olyan megoldású. -
stickermajom
addikt
Donka Dávidon kívül ismertek valami jó BMW bontóst BP környékén? Tükör burkolatot keresnék az E46-ra.
-
erikke17
őstag
Úristen ekkora cumit ma.
Néha szarozik kulcsom és szétugrik, ma is megtette simán összepattintottam mint máskor. Ülök be autóba, fordítom kulcsot semmi... Ez mi lehet??? Szétpattintom nézegetem nyákot forgatom nézem, semmi ez oké minden rajta van. Nézem jobban az EWS tekercs ami a töltésért, immo kommunikációért fele elszakadt. Annyira vékony drótból van, hogy az szinte fáj. Hazabattyogtam pótkulcsért pöccröff. Mi legyen most ezzel? Elvittem elektroszakihoz, felkapta a nagyítót forrasztott egyet, megnézte szakadásvizsgálóval tekercset pííp. Próba kulcs fordít indul..
Hálistennek mondom
Kisebb film pergett le előttem.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
szőröscica #28590 üzenetére
Igen ez a másik ha betartom a követésit (amit beszoktam mindig), akkor mögöttem villognak a rakparton ahol 15-20as átlag van reggelente.
-
MPowerPH
félisten
válasz
ADAM1337 #28588 üzenetére
Az teljesen normalis azzal az autoval. Nekem a 28i, de sedan evett kb. annyit varosban.
Nem csak a mamik csinaljak ezt. A nonemu egyedek nagy resze detto.mas: Megkaptam a 2016-os Pro Nav terkepet, mind a 3db DVD-t. £18 volt, fostam, hogy nem original lesz. De az lett.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Champ1on #28582 üzenetére
Lelegezz amig tudsz.
Ez ha hiba, akkor 6 szamjegy, nem egyessel kezdodik, es egy regebbi, kisebb hasznaltauto ara.
Szoval remenykedj, hogy tenyleg csak pillanatnyi elmezavara. Nagyon jo dolog az aktiv kormany, jo volt vezetni vele, foleg parkolni. Csak pont az ilyen uzenetek miatt jobb kerulni.Egyebkent meg nem irtal ide. Milyen auto ez?
-
Champ1on
tag
ESziasztok ez mi a l@f@sz? Ma mentem vele, kiszálltam és fél óra múlva mikor beleültem ezt adta ki. Kérlek segítsetek. Köszi! link
-
Möhe
addikt
Sofita ledeket/e39 smd angelt, honnan/milyent érdemes rendelni?
-
ADAM1337
nagyúr
e39 kombi csomagtartóba milyen helyzetjelzőt izzót vegyek gyárit?
Foglalat stb, inkább a hidegbe nem szerelgetnék, most de lehet párban rakok bele újat. -
Cxgrav
aktív tag
válasz
vbarbara715 #28577 üzenetére
Szűrő, tömítés, és a plakettnek megfelelő olaj kell bele.
-
Skimaster
senior tag
válasz
vbarbara715 #28577 üzenetére
Ugyan ilyen vasam van,3 hónapja cseréltem az olajat,gyárit,szűrőből mann.Szépen dolgozik!Most 60 ezerig nyugodt vagyok!5400 volt gyári olaj literje,7-8 liter ment bele Kb.A szűrő kb 12000Ft.
-
vbarbara715
csendes tag
válasz
CharlieDrop #28576 üzenetére
Köszönöm neked is a választ.
Akkor gyári szűrő, és mehet a csere. Rendben.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
vbarbara715 #28575 üzenetére
sajnos szűrőt csak gyárit tegyél bele, a többi gagyi.
Igen lehet olajat cserélni benne, és igen az van rajta ne cserélj.
Többieknek igaza van, csak olyan nyúljon hozzá, aki ért hozzá
ui.: ez a második automata BMW-m
-
vbarbara715
csendes tag
válasz
szőröscica #28574 üzenetére
Mercedes a fő profiluk, leginkább onnan is ismerjük őket, de tényleg nagyon ügyesek.
Békéscsabán vagyok most, de sajnos karácsony előtt meg akarom oldani, ünnepekra jöttem csak haza vele.
Ezekszerint akkor meg lehet sőt kellene is csinálni a cserét, akkor holnap határozottan megyek vissza és közlöm, hogy márpedig abba a váltóba legyen az olaj lecserélve, addig nem hozom el.
-
szőröscica
addikt
válasz
vbarbara715 #28573 üzenetére
Ha nem Kolozsváron vagy, akkor ne bohóckodj, vidd el a 5er-hez az autót vagy H. Ezredesékhez, mások csak szagolják a BMW-t. A váltóhoz biztosan lehet kapni szűrőt és olajat, de ezek szerint a szervized pékekből áll, inkább ne nyúljanak hozzá.
-
vbarbara715
csendes tag
Ma elvittem az autót szervízbe, olajcsere, stb dolgokra.
Azt mondták, hogy az olajcserét megcsinálták, elöl két keresztlengőkart cseréltek, de a váltón van egy matrica, hogy ebbe a váltóba nem szabad olajat cserélni.
Ott volt fent a kocsi az emelőn, hívtak, hogy mi legyen, Unix-Bárdi nem is dob találatot szűrőre sem, ami kell a váltóba, meg olajra sem, hogy mi megy bele.
Szeretném én a váltóba is kicseréltetni, mert már van benne km (250e), de ha nem szabad cserélni akkor wtf?
320d 150ló, 2002, kombi, 5gang automata.
Holnapig náluk van a kocsi, mert ablakemelő motort is cserélni kell, valami gyíkja van, aztán mondtam, hogy utánajárok mi a helyzet vele.
Amúgy egy komoly, jó és nagy szervízről van szó, az egész család ide hordja az autókat, cégeseket is, 6 emelő, profi felszerelés, nagy műhely, szóval nem egy sufniról beszélünk, én bízok bennük abszolút, de ez most meglepett.
-
-KP-
addikt
válasz
Anubris #28569 üzenetére
nyilván jobban fogyaszt, főleg az efficient dynamics verzió. de azt mondják sokkal több idő mire a dízel bemelgszik(akár 10-20megtett km), hidegen pedig a dízel is sokat eszik. ugyan a direkt befecskendezéses benzinmotoroknak is megvannak a nyűgjei, az n47-es dízelmotor ami ezekben a kocsikban van kifejezetten problémás.
ráadásul benne van ebben a nem túl hízelgő összeállításban is:
egy videó egy faceliftes 2010-es 318i-ről, egyáltalán nem vészes a fogyasztása szvsz.
e90 318i fogyasztás -
Skimaster
senior tag
válasz
stickermajom #28568 üzenetére
Köszi!Az lesz!
-
Anubris
őstag
válasz
ADAM1337 #28567 üzenetére
Értem köszi. Elsősorban város, illetve néha majd tavasszal munkahelyre ami kb 50km-re van.
A 320d fogyasztásban jobb lehet, mint a 318i?Dízelből van valami meghatározás, hogy kb hány km-ig érdemes vásárolni?
2010-11 körüli évjáratokat nézek és azért van már bennük rendszerint 150 ezer km, nem tudom ez dízelnél mennyire gáz. -
Skimaster
senior tag
válasz
stickermajom #28564 üzenetére
Köszi,akkor nekünk 22mm-es kell,más nem kell hozzá gondolom,ha ki akarom cserélni?
-
stickermajom
addikt
-
zsolt1225
aktív tag
5ezerért tankoltam legutóbb és nulláztam a számlálót, hát kicsit szomorú lettem amikor megláttam, hogy 80km-t mentem vele ~14L, előkerestem a tankolási számlát
Elég sokat járok kis távra.
Haverom azt mondta 10ezerért tankolt legutóbb és 120km-t ment velecabrio 20i
-
Skimaster
senior tag
Ha valaki alkalmazott 320D 150LE verzióba dugót a pillangószelep helyére,küldjön egy linket,milyent vett bele,honnan?Méret milyen kell,konkrétan,mert gondolkodom egy ledugózáson! Tapasztalat is érdekelne.Köszi!Egyébként 2002 év végi az autó.
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Autó vásárlásán töröm a fejem és az egyik kiszemelt egy E90-es facelift sedan változat lenne.
Jelenleg a család egyik VW Golf IV 1.4-es benzines változatát nyúzom. Városban nincs problémám vele, azonban autóúton egy nagyobb teherautó/busz előzése igencsak macerás tud lenni, pláne ha még a klíma is megy.
Egy olyan motorral felszerelt változat érdekelne ami a fent említett problémát orvosolná, tehát a normális előzések nem lennének életveszélyesek, de emellett nem is fogyasztana annyit az autó, mint mondjuk apám 4300cc Lexus-a, amivel kész csőd városban közlekedni.Véleményetek szerint, mi lenne az a méret E90 esetében ami teljesítmény/fogyasztás arányában a legmegfelelőbb lenne?
Golfnál én úgy gondolnám már egy 1.6 benzinessel is ellenék, de gondolom egy nagyobb autóról lévén szó itt, 318i/d alatt nem igen gondolkodhatok.
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
#56573440
törölt tag
válasz
ADAM1337 #28557 üzenetére
ill a fényszóróházhoz is kell legyen erre jóváhagyás. cimbora végigjárta anno már nem tudom melyik skodájával talán, annak volt xenon-os gyári variációja.
legálisan szerintem kb lehetetlen a tiédbe hergelni, ha barkács akkor meg vagy jól van beállítva és nem vakul meg a szembejövő vagy de, vagy lebuksz vele vizsgán, ellenőrzésen vagy nem, utána meg jöhet a szívás ha mégis...
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
CharlieDrop #28558 üzenetére
Utána járok, mondjuk most még városba megyek annyira nem para.
De fogok pályázni is este, azért gondoltam.
Hosszútávon azért megéri. -
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
stickermajom #28553 üzenetére
Hát én több fajtát láttam ezekből, van ahol egy felpattanó ajtó van, és az alá kell berakni egy műanyagot amire húzod rá. Nah az enyémnél nem így fest.[link]
Illetve xenon-ra hogyan tudom átalakítani, legálisan ?
Mert sokat megyek este vele, sőt mostanában kb csak sötétben vezetek. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
stickermajom #28551 üzenetére
Nekem teljesen máshogy fest.
Nem ilyen ajtó mögött van. -
ADAM1337
nagyúr
e39-re a tető csomagtartó rögzítő helyére hogy tudok valami műanyag tömítést rakni ?
Mármint a sínek helyére, persze neten képet nem találok a 4 furatra.
Egy vonalat kell elképzelni és a közepén egy kör furatot -> -o- kb ilyen gondolom elforgatós záros lehet.
De ha van olcsón a 2 sín is tökéletes számomra, úgyis akarok. -
MPowerPH
félisten
Itteni arakrol: Akku telepites, regisztralas £61, lezeres futomubeallitas, hatso osszetartas allito csavar kiszabaditassal £90. Pro-Cut fekgeometria £101 a ket elso fekre.(a sima csak £50)
Ez nem markaszerviz, hanem egy helyi Germany car specialista(BMW, Mini, Audi).Fontban nem tunik soknak, forintba atszamolva guvad a szemem. A futomuves dolgot otthon £25 -bol csinaljak, ellenben csondben megjegyzem, hogy egyik futomuves sem erolteti meg magat. Be van ragadva nekem hatul az osszetartas allito csavar, es nem BMW-sen all.(felig jo, mert nem nyirja a gumik belso peremet annyira) Egyik sem probalta meg kiszabaditani. Kulccsal rahuzott, es ennyi. Mikor itt vittem UK-ban, csak az elejevel szivtak ketten fel orat, mert az osszes csavart melegiteni kellett. De megcsinaltak, szo nelkul. Otthon meg lerendezte annyival, hogy ez nem allithato, igy marad. A penzt meg elkerte.
stickermajom: Errol kerdezz utana szakmai forumon, hatha megmondjak, mi a megoldas.
-
stickermajom
addikt
válasz
MPowerPH #28544 üzenetére
Hiába megyek be a szervizmenübe, ahol a korrekciós értéket kéne állítani csak '-------' van, nem tudom nyomkorászni. Ugye ezen belül elvileg a 3 almenüben lehetne állítani a tízes, százas és ezres értéket, de nekem onnantól meg se moccan, csak kilépni tudok a "fő-főmenübe".
-
MPowerPH
félisten
válasz
stickermajom #28543 üzenetére
Miert nem lehet BC-bol?
-
stickermajom
addikt
válasz
MPowerPH #28536 üzenetére
Én is próbáltam beállítani az autóban a korrekciós tényezőt, mert csal egy jó másfél litert, de nekem BC-ből nem lehet. INPA kéne hozzá?
(#28540) Möhe Olyan negyedig szoktam lemenni hagyni és utána telerakom, egyszer láttam mindössze a sárga fényt eddig. A 2-3 ezres tankolás nem az én világom.
-
MPowerPH
félisten
En mindig teletankolom, de alt. mindig ki is autozom majdnem uresre. Olyan 50-60km -el a vege elott szoktam ujra kutazni. De minden evben ketszer cserelek uzemanyagszurot is, szoval nincs jelentosege.
mas:
Tegnap volt az auto MOT-n. Kaptam egy bejegyzest az advisoriba:
Front brake fluctuating, but not excessively offside front (3.7.B.3)
A tarcsa rendben van, ma elmentem megnezetni. Az auto nem razza a kormanyt eros fekezesre sem, a pedalon sem erzodik semmi kulonleges. A MOT -os csoka javasolta, hogy ez lehet azert van, mert meg ujak a fekek, van bennuk kb. 4k km. Ellenben erdemes lenne elvinni olyan muhelybe, akik Pro-Cut technologiaval rendbe rakjak a fekek geometriajat.(ez az, amikor az auton maganak szabalyozzak fel)
En ma ott voltam, de nem jelentkeztem be elore. Ott mondtak, hogy a tarcsak rendben vannak, es igazabol ha nem erzodik, akkor nem kell vele foglalkozni, de lelkem rajta, ha gondolom foglaljak idopontot a neten.Elfelejtettem megkerdezni, hogy mennyibe faj... Valakinek van sejtese? Abban sem vagyok biztos, hogy egyaltalan erdemes most hozzanyulni, mivel nincs jele hibanak. Persze ha kesobb rosszra fordul, akkor az nem jo, mert jobban megnyirja a tarcsat.
Anno az E39-nel volt ilyen, a gyari BMW tarcsakkal par 100km utan ugralt. Akkor azok selejtek voltak. A kovetkezo garnituraval meg 4000 km utan elkezdett ugralni, ugy adtam el az autot, mondtam is a tulajnak, hogy a tarcsakat fel kell szabalyoztatni. De ott erezhetoen rossz volt. -
ADAM1337
nagyúr
Most pl 20litert toltam bele, de nem akarom 10l alatt látni többet.
Amikor elhoztam mire hazaértem és 2-3 út után az omv-hez úgy gurultam be hogy 1 lendülettel megálltam még nem rázott de már világított a sárga a 0 alatt.
Viszont téli gumikat én cserélnék ez futott már ahogy elnézem, csak a felnimre nem tudom rámegy-e a 195 van kedvezményem egy helyen, és hatalmas ugrás van ugye a 195 v 205 között. -
MPowerPH
félisten
válasz
ADAM1337 #28535 üzenetére
Attol fugg, hogy van beallitva a korrekcios tenyezo. Nekem anno azt magamnak kellett megcsinalni, utana mar pontos volt. Ezt ki kell tapasztalnod. 3 telitank, majd mikor ratolt, kiszamolod, hogy mennyi volt a fogyasztasod. Ha tul nagy az elteres a board -hoz kepest, akkor lehet rajta allitani.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
stickermajom #28527 üzenetére
Most omv-n tankoltam ezt a 95 supermotion-t kíváncsi leszek, rá mennyi lesz a fogyim, elsőre meglesem a fedélzeti mit mond.
Mennyire reális kb. ? -
Something_
őstag
Sziasztok! '99-es E46 coupe-ban hogy lehet kiiktatni a hátsó légyzsákokat?
-
CharlieDrop
veterán
válasz
szőröscica #28531 üzenetére
én úgy gondolom már sokkal jobb
inkább azt nem tudom, hogy az e9x széria mennyire megbízható úgy egyébként.
Én eléggé nem tudom mi jöjjön az e46 után...
-
tibby74
csendes tag
(#28530) H.Ezredes
órában 185000 van (amúgy ki tudja?)
nem géppel nem nézték 11.ker-ben van egy kis szervízben. -
H.Ezredes
őstag
válasz
tibby74 #28521 üzenetére
Bontott Vanos kereket tudok adni egyébként. Km mennyi a kocsiban ? Meg kinél van a kocsi ? Géppel nézte valaki ? Meg milyen géppel ha igen.
(#28522) BMW001
"gagyisodik minden" a 7-es is.... Én tapasztalom látom.... Az egész konstrukció egy szar.... De úgy általánosan. Nyilván én másként is látom mivel minden nap ezekkel a kocsikkal töltöm a napom nagyobb részét... Sajnos nem a minőségre mentek rá. Bár most az elmúlt 1-2 évben a minőségre való törekvés irányvonal lett.
(#28528) blackrulz
Ez fájt
(#28529) joamilestoné
Ezekről a motorokról írtam már elég sokszor
-
szőröscica
addikt
E90-ből a 320si-t semmiképp nem szabad megvenni? Ha jól tudom, ezeknek reped a blokkja - ez mindenképpen előjön?
A sima 320i ilyen szempontból jobb választás, vagy ennél is bele lehet futni késekbe? Sajnos ezek csak négy hengeresek, de nagyon szép példányokat látok belőlük.
-
#56573440
törölt tag
válasz
stickermajom #28527 üzenetére
most volt benne a hírekben nem láttad? link női tulaj nem dohányzó, egy tulajos, 40k km garárzsban tartott extra merevítéssel
-
ADAM1337
nagyúr
Beléptem a klubba, egy e39 523i touring-al.
Hamarosan kérdések hada jön. -
Viszlát
addikt
válasz
MPowerPH #28524 üzenetére
Ja sorry, félreértettelek. Hármasban nem ültem csak kettővel korábbi generációban, arról nem tudok nyilatkozni. Csalóka dolog ez amúgy, magamon veszem észre, hogy amikor ezt megvettem, akkor valahogy nagyobb ugrást vártam és kissé csalódott voltam. De azért most amikor beülök egy-két másik autóba (pont múlt héten egy Passat CC-be), csak nézek, hogy izé, hát ez játékautó az F10-hez képest...
A hetes meg tényleg brutál, talán 3-4 év múlva benevezek majd a most kijött modelre, szemünk-szánk tátva maradt a próbanapon...
A kor az valóban nagy szívás itt. Bennem is ott a dilemma, mert oké, hogy az újonnan 64k-s autót most megkapom 30 körül két évesen, de két év múlva ez már csak 15-17 lesz, szóval évi 6-7k bukta, ami elég húzós... És egy kicsit itt érthető meg a 3 éves lízinges konstrukció, mert ott sem veszít sokkal többet a delikvens és ráadásul még az eladáson sem kell aggódnia.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viszlát #28523 üzenetére
Jah, en a felsorolt autokat az F30-hoz hasonlitottam. Ahhoz kepest az F10 azert mas. De ugye regen en kritizaltam a Hondat, amivel nem ertettel egyet. Es akkor is igazad volt. Az ujabb Accordok joval igenyesebbek, mint a mostani 3-as szeria.
Csak oszinte leszek, nem keresek olyan jol, hogy megengedhetek magamnak olyan luxust, hogy par eves Accordot, vagy Passat -ot vegyek.
Mert megvenni meg megtudnad, aztan 2 ev mulva mar csak a felet kapod erte. Mig megveszel egy BMW-t kicsit idosebben ugyan annyiert, es 2 ev mulva maximum 20% -ot buksz az aran. Pedig mar ott voltam, hogy veszek egy ujabb Insigniat... Nagy nehezen sikerult is talalnom okosfenyszorosat, a duplaturbos diesel -el. Aztan elvetettem.... Baratom 1,5 eve vette az Insigniajat £9500 -ert, most £5000-ert tudna eladni. Kesz penztemeto....
-
Viszlát
addikt
válasz
MPowerPH #28522 üzenetére
Naaaa. Az F10-ben igazából az a nyamvadt pohártartó ami kopogós műanyag, amúgy nem zörög abban semmi. A pohártartót meg megoldottam némi blu-tack segítségével, így már az sem zörög. Se a Mondeót, se a CC-t nem lehet egy napon említeni vele, kivéve ha nagyon elfogult vagy.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #28502 üzenetére
"Sok a kopogós műanyag is"
Szerintem ezt(meg az egyeb minosegi dolgokat, amiket irtal) az osszes ujabb BMW-rol ellehet mondani, kivetel a 7er. Szvsz nagyon lecsusztak, mar-mar Audi szint. Nekem az F10-tol is elment a kedvem, az F30 meg egyszeruen borzalmas. Ha a tobbi kategoriatarsnak(VW CC, Mondeo stb...) lenne 30 -as szimpla meg duplaturbos diesel motorja, akkor nem is kerdes, hogy valtanek.
-
tibby74
csendes tag
(#28516) H.Ezredes
megnéztük vezérlés épp nem olyan régen lehetett cserélve,olajszűrőt,olajat...meg én cseréltem nemrég
állítólag vanos kicsit lötyög is. -
H.Ezredes
őstag
válasz
szőröscica #28519 üzenetére
Peeeeeeeeersze
Full üres volt az egész rendszer. Első indítás a beépítés óta föl kellett,hogy épüljön a nyomás és mellé még légtelenedett is. Videón lehet hallani,hogy elkezdi a kocsi magát légteleníteni magától viszi följebb a fordulatot
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz
tibby74 #28513 üzenetére
Ezek az N-es motorok nem kényesek a Vanos-ra magára... Nem szoktak beszarni.. Rengeteget csináltunk már ellenben minden más szar.... Írtam már róla elég sokszor képekkel is. Keress rá
Én máshol keresném a hibát inkább.... Lehet csapágyas is simán általában kezdődő csapágy bajaik is szoktak már lenni.... főleg mikor a régi vezérlés műanyag láncvezetői törögetnek darabokra és az olajszűrőhöz kerülnek szépen eltömítik az olaj útját és akkor csapágy és egyéb baja lesz szépen a kocsinak.... A hengerfej alapból szar... Olyan vékonyak a szelepek szelepvezetők,hogy nagyon hamar kikopnak és főleg a Valvetronic rendszer nagyon érzékeny rá... lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek stb stb....
-
G.Norbi
újonc
válasz
tibby74 #28513 üzenetére
Milyen hangja van? Kerregős? Szerintem érdemes lenne mérni egy olajnyomást. Nekem az e46 323 kerregett hidegen, én is vanos-ra gondoltam, majd kiderült, hogy egy olajnyomás szabályzó szelep volt a probléma okozója, természetesen csak azt követően miután a vanos felújítása megtörtént.
-
tibby74
csendes tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #28510 üzenetére
Jaaaaa
Lehetne...
(#28509) Möhe
Érthető...
( Kapcsoló ?? )
(#28511) tibby74
Miért kell vanos ?? Bontott gyári ?
-
tibby74
csendes tag
hell!tud vki esetleg segíteni? e46 318i-hez kell vennem vanos-t mindkét oldalit.leginkább utángyártottat keresek!köszi hi tib
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #28505 üzenetére
Na ezt még egyszer
-
stickermajom
addikt
Angyalszem pl. DRL-nek tökéletes szerintem. Jobb mint ezek az utólagos ledcsíkok itt-ott, amikből a fele nem ég, vagy villog. Meg hát miben legyen, ha nem egy BMW-ben..
Nagyobb gáz szerintem, amikor egy F Astrába, vagy valami Audiba kerül.
Persze hazabeszélek, mert én is raktam az E46-ba. -
H.Ezredes
őstag
válasz
Viszlát #28503 üzenetére
2010-es kocsi.
Kicsit bontogattuk szét a kocsit
Az igaz,hogy a komplett eleje azért nem volt meg mert karambolos volt ekkor pont. De a vízpumpa termosztát stb az mind cserélendő alkatrész volt. Szerencsésnek se volt mondható az ember mert mondtuk,h ne vegyen autót egymaga erre megvette elhozta pedig a szájába rágtuk..... Nagyon sok mindent megcsináltuk rajta Difi szilentek még típusbetegség...... Utána klímásnál volt akik szétb@aszták lámpáját hosszabb csavart raktak a lámpa tetejébe mind2 oldalra
és betörtek a lámpák..... Nem szóltak majd lemosatta mindkét lámpa beázott és tönkrement 1,3-1,4M lett a 2 új lámpa összes modullal fölprogramozással munkadíjjal.... Biztosítójuk kifizette.... Utána szenvedte azt a balesetet amiben összetört az eleje oldala ( nem ő volt a hibás ) a pár hónapos lámpák ismét kukák
és most saját hibájából megtörte legutóbb a bal elejét most azt csináltuk meg. ( Önhibás de Cascos volt a kocs.De nem Cascora csináltatta hanem zsebből ami nagyon nem volt okosság
Egyrészről casconál mindent cserére írtak volna ki így meg minden javítva lett és nem új... Ráadásul többet fizetett zsebből mint a Casco önrésze ezt is elmondtuk de vannak emberek akiknek mondhatsz bármit....)Váltó karterből és az olajcsőből ömlött az olaj jó kis 8HP....
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Viszlát #28501 üzenetére
Én nem vagyok oda a GT-ért.... Szvsz csúnya beszállás is hülye bele.... hátulra a kilátás szerintem nem a legjobb. Sok a kopogós műanyag is. Menni jó vele kényelmes jók az extrák de engem úgy nem fog meg. Múlthéten is mentem vele van ügyfelünk akinek van de én nem vagyok elájulva tőle... Rengeteg dolgot csináltunk rajta pedig "csak" 200E km van benne.... a váltó orrá száján fojt a hátsó EDC-s gátlók lepukkanva stb stb.... A klímapanel gombok is kopnak és sorolhatnám gagyi valahogy
-
Viszlát
addikt
Én 2 éves körülit nézegetek, arra még van 3 év garancia, de az ára már igazából nem több mint a sima ötösé, nagyon minimális eltérés van csak. Új autót az életben nem fogok venni szerintem, főleg itt Angliában nem, ahol az első évben 50%-át bukja az ember a kocsi árának, ehhez nagyon gazdagnak kell lenni.
Nekem ebből a típusból a Luxury eleganciája jobban tetszik, mint az M Sport vadsága, főleg a kipufogókat körbeölelő fekete műanyag lett szörnyű. Szép space grey-ben, méltóságteljes megjelenésű autó és hosszú távon ki fogja szolgálni az igényeimet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen routert?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest