-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darko_addict
őstag
Amit linkelt Möhe, az úgy néz ki, hogy az eladó benne van az eBay Global Shipping Program-jában, és ilyenkor nem kell a vámmal utólagosan foglalkozni, hanem egyből kifizeted ez eladónak (amit igazából az eBay kap meg) és onnantól el van intézve. $258.59 az összes fizetendő, ezután már nincsenek plusz költségek. Viszont garancia "itt" nincs, mert ki küldené vissza 10.000 Forintért, hogy aztán még az újért kifizessen megint ennyi PK-t? Ráadásul magánszemélynek biztos, hogy több is lenne. Amúgy ezek a "látszó" Forintosított eBay-es árak sem a véglegesek, azt csak checkout-nál látod meg, amire min. a PayPal 2.5%-os árfolyamnyeresége rápattan. Ha meg PP-re csatlakoztatott bankkártyával veszed meg, a bankod árfolyamát számolja.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
donpe
aktív tag
Hát akkor az érdemes mérlegelni, hogy a Mo-n beszerezhető cuccra van-e gari. Ha nincs különösebben, akkor lehet érdemes az usa rendelést megpróbálni és bízni abban, hogy a csomagod nem bukik ki a vámon. Vagy megnézni, hogy van-e EU-n belüli eladó. Esetleg bontott Németországból?
-
Möhe
addikt
Srácok ezt a tükrötmegéri ebayről rendelni? Illetve tuti stimmel a 2001-es e39 gyári eletromosan behajtható (nem memóriás) tükör helyére?
Itthon 90ért láttam újan.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ilyet még nem....
Mi ilyeneket szoktunk csinálni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #25189 üzenetére
Ez inkább már húsdaráló...
-
Darko_addict
őstag
A belső lámpa mire jó? Nem sikerült bekapcsolni.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
whitezo88
nagyúr
megint utána kellett tölteni a hűtőfolyadéknak, nem tudtam hol fogy, korábban is kellett utántölteni kb 8 decit. Ma töltés után láttam parkolóházban hogy elől vízes a beton, úgy tűnik elrepedt a cső, már láttam ilyet. Valszeg ez lehet, már féltem hogy a motor eszi hengerfejrepedés miatt, de ezt kizártam aztán mert egyáltalán nem füstöl a kipuff fehéren, ami erre utal, a vízbetöltő tartályban is tiszta volt minden amit láttam. AMúgy is ért a szerviz már, valami kopog elől néha, talán csak kutyacsont vagy szilent, futóművet is kell már állítani (bő 2 éve nem volt az sem. nyáron cseréltek lengőkart, ott állítottak de nem elég jól)
-
H.Ezredes
őstag
válasz Jodanovich #25176 üzenetére
Ez az egyik legszarabb motorja a BMW-nek... Itt írtam már róla egy keveset... Folyamatosan jönnek ezek a kocsik és szereljük idén is csináltunk már itt a másik is a nyakunkon szóval ezek pörögnek.. rendesen. ezt megcsinálni 450-500K jelenleg sajnos nagyon nőttek az alkatrész árak.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
Az igazsag az, hogy az E39 szinte ezer arcu lehet es ezt csak a gyari variansokra ertem az a vicc!
Teny, hogy a fl elotti alap kivitelekre talan igaz lehet a papis jelzo bar szerintem ez a E60-ra is igaz.A 2001 utaniak viszont egyertelmuen sportos kinezetuek es jol mutatnak. Jo kiallasu autok ezek meg ma is.
Aztan ott vannak az M sportok (sajat kep) amihez viszonyitok hisz magambol indulok ki
Teny viszont, hogy az utokon tobbnyire lelakott 600-700 ezres peldanyok vannak...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Stukker1987
senior tag
válasz Cxgrav #25159 üzenetére
Sufnituning- raceboy felni és földig érő lökhárító toldat valóban fiatalít rajta
Gyári állapotában sajnos eljárt felette az idő,bár voltak jövőbe mutató vonalai...
E61 még tartja magát,de csak azért mert nekem is az van[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25180 üzenetére
Mikor nem szerepeltetik a hirdetésben a KM-t, általában igen sok szokott lenni, és nem akarják, hogy emiatt ne telefonálj.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
Valaki, aki a fővárosi autópiac közelében lakik vagy arra jár, nem tudna nekem ránézni erre az autóra és csinálni néhány nagyobb felbontású képet?
Mikor ott jártam legutóbb, még nem találkoztam vele.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Jodanovich #25176 üzenetére
ezzel nem foglalkoznék ilyen távolságból
a bontóst ismerem Jó hely, már ha Kaszáról van szó
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
Még mindig az M-esítés témán rugózok.
ezt a szettet az oldal tulaja szerint átalakítás/csere nélkül lehet feltenni egy gyárilag nem M-es gépre.
Van valakinek tapasztalata vagy hallomása ezekről az utólagos szettekről? -
donpe
aktív tag
válasz MPowerPH #25167 üzenetére
Szerintem az e39 formája is megosztó. Nagyban függ az állapottól a megítélése. Egy e60 kissé lelakottabban is modernebb, vidámabb forma. Az e39 lelakottan/koszosan egy nyomortelep. Kiglancolva pedig sokkal szebb, mint egy e60/f10 (nekem ). Karakteres, "van benne anyag" benyomást kelt. Egy facelift e39 gyári állapotában egyszerre egy vaddisznó és kifinomult palota. Nekem az e60 túl vadorzó forma, az f10 meg picit túl sablon... Egy szép e39 után viszont megfordulok az utcán.
Belűlről viszont az e39 minden mai luxusautós igényt kielégít. Munkám miatt elég sokat ülök prémium limuzinokban utasként. Kényelemben, összeszerelési minőségben, felhasznált anyagokban, hangszigetelésben lazán ott van egy mai hasonló kategóriás luxusautó szintjén. Sőt, sokszor jobb is. Az e39-ben valahogy érzed, hogy ezt az örökkévalóságnak tervezték. Nem kopog, nem csörög, nem zörög 15 évesen sem. Suttogni lehet benne. Meg persze úgy néz ki 250e km után is, mint az új. Nem karcos, nem kopott, nem fényes. Egyedül a vavona fabetét "gaggyer" picit a modernebb autókban használt fabetétekkel szemben.
-
Jodanovich
senior tag
Motor csere lesz ebből [link]
< Szerelő vagy hozzá értő kerestetik Székesfehérváron >
Valaki kellene nekem aki székesfehérvári és ért a benzines motorokhoz legalábbis hangról megtudja mondani, hogy érdemes e foglalkozni vele vagy sem. Van egy csóka aki bontózik ott és van neki egy n42b20 as motorja. Megkellene nézni nekem, hogy csörög, csattog, füstöl vagy van e valami baja.
Kecskeméti vagyok nem mennék el, ha nem muszáj. Anyám elmenne érte fuvarozná háztól házig. Csak kellene nekem egy ember, aki meghallgatná vagy egy szerelő aki tényleg vágja mi a szitu.
Persze, ha szükséges tisztelet díjat állom!Life is Short... Ride Hard!!!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25173 üzenetére
Gaz, foleg egy ilyen erteku autonal.(mar ha az ujkori arat nezem...)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Alt. hidegben csinalja. Es foleg addig, amig az utaster is hideg. Kivetel par hely, ami nagyon jellemzo.(konyoklo+idrive koruli resz+kesztyutarto)
Don't Tread On Me
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25170 üzenetére
Koncepció, de 2000-ben bemutatták Párizsban. Használható volt, kapott elektronikát, motort (740D-ét), mindent, de nem került sorozatgyártásba.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #25169 üzenetére
Hát a Z9 az egy koncept autó, nem?
Akkor simán lehet 99-es tervezés
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy a 99-ben elkészült, 2000-ben bemutatott Z9-et hány évvel korábban kezdte el rajzolni. Régebben több forrásból is olvastam, mennyi idő alatt kerül az utakra a mérnöki asztalon megrajzolt autó - ami átmegy koncepció fázison - és elsőre el sem akartam hinni...
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #25166 üzenetére
persze, hogy ott volt, akkor jött Bangle
@(#25167) BMW001
Nem tudom, amennyi e60-ban ültem, abból egy sem nyiszogott, de nem mérvadó ez a tapasztalat[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25165 üzenetére
Annyira azert nem. E34-el tudnek parhuzamot huzni eleg sok agon. Meretben kis csokkenes, helyette mar nem annyira szogletes a forma. Ez a modernizalas resze volt akkor 95-ben, szerintem egyaltalan nem volt kirivo akkoriban, szemben az E60-al, ami szerintem megelozte a korat, ezert sokak nem tudtak megemeszteni amit latnak.
Ami viszont jo volt az E39-ben, az az anyaghasznalat, es az osszeszerelesi minoseg. Nem zorgott, nyikorgott belul semmi sem, hiaba tulvan mar a legfiatalabb darab is a 10. eleteven. Mig az E60, E90 ilyen teren szerintem katasztrofa.(de az Audi is, az meg talan rosszabb).Don't Tread On Me
-
Darko_addict
őstag
Én még mindig tartom a véleményem, hogy az E60 - E90-nél volt a törés, addig elég szépen folytatták a tradicionális formát, kisebb-nagyobb simításokkal, de a körvonalakon kívül szerintem nagyjából ugyanazt az érzést adta, ha ránéztél:
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
Szerintem a papi alatt nem csak a kinezetere gondolt. Mondjuk pont kivulrol a megfelelo koritessel meg messze van attol, es nekem belsoleg is jobban bejon, mint az E60-as. Maga az auto karakterisztikaja papas, egyaltalan nem feszes, kormany konnyu, minden olyan regies erzeto. Nekem ez akkor tunt fel, amikor nem vezettem a sajatomat 2 honapig, majd atultem bele megjaratni kicsit. Es LOL, teljesen mas vilag volt meg regen. Most elvileg egyebkent pont abba az iranyba tart megint a BMW.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Stukker1987 #25158 üzenetére
Jop par hsz-al fentebb linkeltem kepet az enyemrol. Nem tudom ez hol papi auto de biztos
[link]Azert ne a fl elotti mattult sarga indexeseket vedd alapul...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25160 üzenetére
"Az e39 külsőleg a második legrondább BMW az e65 után, persze szvsz"
Mondjuk ezzel en sem ertek egyet. Nalam meg mindig viszi a primet a capa hatos utan, az E34-es csak a 3. helyre szurol.
Darko_addict: E90 nekem sem. Annal jobban szerintem csak az 1-es lett eltolva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Darko_addict
őstag
Szerintem a dizájn alapjainál kell keresni az lényeget. Mind az E39, mind az E46 nagyon klasszikus forma, olyan, amivel a tervezők biztosra mentek. E60-nal valami teljesen újba vágtak és bizony tényleg sokaknak nem jön(tt) be. Az előzőektől annyira eltért, hogy akkor lehet durcizásból is sokan rámondták, hogy csúnya.
Nekem pl. az E90 az, ami semmilyen szinten nem jön be.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Cxgrav
senior tag
válasz Stukker1987 #25158 üzenetére
Ez 70 éves öreg papi autója?
10 év múlva is megfogom csodálni, pont ugyan úgy mint most, pedig ráadásul ilyenem van... és nem 70 vagyok. Bár a testem már mást mond[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Stukker1987
senior tag
Ezzel pont nem értek egyet....
Lehet hogy anyaghasználatban még jobb volt és persze megbízhatóságba is mivel nem kellett annyi normát teljesíteni,de a design nagyon öregesen hat már,tipikusan 70 éves öreg papi autó,főleg a sedan.
A touring tipikusan versenyzői hajlamú szobafestő autója,akinek kell a nagy hely a diszperzitnek hátul.El kell ismernem,hogy a E60 mostanság szintén raceboy autóvá "érik",de egy E61 számomra még mindig elegánsnak hat leginkább és családos üzletembernek tudom elképzelni....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
negro
őstag
Bar itt most 2006-os evjaratrol beszeltek de ettol fuggetlen en 100x jobban vennek most is 2002/2003 -as E39-et mint 2003/2004-es E60-at. Nemtudom de szerintem az E39 forma ma is ut es mivel az F10-el inkabb az E39 "iranyba" nyultak vissza nem kelt oregebb hatast a design-ja. A belso is mutatosabb szerintem arrol nem beszelve tartosabb.
E60-at a kulya nem nezni meg ha egy jo allapotu (plane M csomagos) E39 mellette all
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25153 üzenetére
Es ugye igy vegyel hasznalt autot... Sokan ezert vannak ugy vele, hogy inkabb nem cserelik le a regit, mert a sok ev utan tudjak, milyen allapotban is van.
Egyebkent a HF tomitest Lepkenek is cserelni kellett E39-rol. Az okat viszont nem tudom... Az is FL elotti.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Cxgrav #25139 üzenetére
Nem! Hanem azt, hogy eljart felette az ido. 7 evig hajtottam E39-et, tudom mivel jar a fenntartasa.
CharlieDrop: Pedig az ritka eset, ha akar csak az egyik turbo meghal rajtuk. Pont pl. a turbok miatt ajanlott inkabb a 35-os, mint a 30-as. Hengerfej tomites megint erthetetlen. Mondjuk mindent megmagyaraz, ha a csavo elfeledkezett a kartergaz szurorol. Az tud eleg szep karokat tenni a FL elotti modellekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Darko_addict #25150 üzenetére
Azért, mert a BMW olyan innovatív.
Lehet másik autóban nincs is olyan alkatrész, ami a BMW-ben még el is tud romlani...
Vicces az is, hogy a legtöbb behozott használt autó 3-as BMW volt tavaly.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Darko_addict
őstag
Nézzétek, ott a Hondája, bármi baj történik vele, Hondával bármikor haza tudja vinni.
Mer' ugye azok megbízhatók.Mióta BMW-s FB csoportokba is beléptem, hogy bedobjam a felnihirdetésem, láttam, hogy olyan alkatrészek hibásodnak meg/tudnak meghibásodni, amikről nem is tudtam, hogy autóban egyáltalán van olyan.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
válasz CharlieDrop #25148 üzenetére
Értettem a fő mondanivalót, de én ettől egy picit optimistább vagyok. Azzal, hogy nincs keret rá, hogy hibátlant vegyek, vállalom az anyagi felelősséget azért, ha valami meghal rajta. De reméljük a legjobbakat!
Darko_addict: +1
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25147 üzenetére
Figyu, én egy egész jó állapotú 18d-t vettem meg, mégis ráment 6 kiló egy év alatt, szóval BelZol kolléga csak annyit mondott, hogy ne azért vegyél egy autót, hogyha letérdel mégis, akkor csak álljon.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
peetmaster
senior tag
Más-más oldalról közelítjük meg az autóvásárlást, szerintem nincs ezzel különösebb probléma. Igen, 2 hónaptól többet nem akarok várni, mert szívem szerint már akár holnap elhoznék egyet, annyira beleszerettem. Az általad leírt költséggel természetesen számolok, de nem abból indulok ki, hogy úgyis minden elromlik rajta és a fél autót ki kell cserélni. Tartalék kell, ha valami megadja magát, de ki vesz úgy autót, hogy egyből azzal számol, hogy úgyis rá kell költeni egy halom pénzt? Max ha valaki "tunyingolni" akar. Ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül egyből bele kell ugrani egy jónak tűnő vételbe, de ennyi erővel már nem 1 milliós tartalék kell, hanem rögtön venni kell egy 4 milliós, a szellőtől is óvott 2007-2008-as évjáratot, és (elvileg) no problem.
Elég nagyok a kontrasztok a tapasztalatok terén, nem lehet általánosítani minden dízel E60-ra, hogy úgyis rá kell költeni egy zsák pénzt. Nem érdemes belemenni, mert mindkét oldal mellé fel lehet sorolni sok elégedett és átkozódó tulajdonost.
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25142 üzenetére
a szerelőmnél most járt egyilyen első tulajos.
Hf tömítés, két turbó, injektorok, stb. stb.
csak az alkatrész 1 milla volt beleviszont úgy megy, mint az álom, lenne bőven lóvém ilyet vennék, vagy vmi V8-at
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
11,5 éve megjelent típust szeretnél vásárolni, és max 2 hónapot tudsz várni
Remélem nem nyúlsz mellé és nem szívod meg, különben csak parkolni fog szegényke.
Azt is remélem, hogy belekalkuláltál minden költséget, pl. gépjárműadó, autópályadíjak, biztosítás, 7-8 literes fogyasztás, ezt mind-mind pénzelni kell, havi szinten ez több terhet ró rád, és a jövőben jelentkező problémák esetén már sokkalta kevesebb havi összegeket tudsz majd félretenni, így szorult helyzet alakulhat ki egy komolyabb meghibásodás esetén, ahol repülnek a százezrek, közben pedig az autó is egyre kevesebbet ér.
Tényleg remélem, hogy jól átgondoltad ezt az egészet. A használt, korosodó prémiumterméknek igen is ára van, murphy pedig bármikor kopoghat. -
Möhe
addikt
válasz Darko_addict #25143 üzenetére
Én télire fenn hagyom, ha hátulról belém jönnek....
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25142 üzenetére
272 lóerő már bőven mosolyt csal az arcokra.
Vonóhorog tényleg szerencsétlenül néz ki, de levehető. Nem tudom elképzelni, ahogy szemetet, élő állatot vagy bármi mást visznek ilyen autóval. Még yachtot se.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
válasz Darko_addict #25137 üzenetére
Hidd el, ez lenne a legkevesebb.
Őt ma rakták fel. Az első rendszámot nézve valamivel/valakivel már találkozhatott, de ezt és a szexi vonóhorgot leszámítva nem tűnik rossznak.
Egyébként egyetértek a #25135-ös hozzászólásban leírtakkal!
-
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #25133 üzenetére
Persze, hogy más technika, csúnya lenne ha a következő széria az előző alapjaira épülne 1:1.
De akkor most azt akarod mondani, hogy az e39 az szarDjmarko
Kb 1 éve hirdetik, fórumon többen is említették, hogy valami nem stimm a kocsival.
Plusz a 20i motor csak játék ebbe.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Djmarko
tag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
Szerintem vedd meg ezt és szép sor6 hangod lesz meg pénzed is marad
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
Az egyetlen, amit még nem sikerült beállítani, az a digit klíma erejének - fújási területének - elosztása. Vannak módok, bizgentyűk, skálázható mércék, pfúúú. Lehet nem is hiányozna neked.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
Mire az 1 millát félrerakom a 2,7 mellé, addigra már ugyanazt az autót 2,2-2,3-ért is meg fogom kapni. Várni nem szeretnék sokat, maximum még 2 hónapot, tehát a "gyorsan jussunk sok pénzhez" című dologra nagy esély nincs. Persze 2-300ezret félreteszek addig. Maximum 4 évre szeretném venni, és max 60-70ezer km-t tervezek beletenni, mert a városi ide-oda szaladgálásokra ott a Honda, ez meg maradna hosszabb távokra, pályázgatni.
Cxgrav: E39-et is fontolgattam eleinte, de a Chris Bangle féle E60 nálam nagyságrendekkel viszi a pálmát, hiába, hogy az E39-nek megvan a "tank" feeling-je. Meg egyik alapelvem, hogy a mostanitól nem veszek idősebb autót, tehát marad a 2005- ös (talán 2006?) évjárat.
A minap hívott egy autószerelő ismerősöm, hogy lenne egy kivételes 25da, ami biztos érdekelne. Mivel 40km-re volt, el is mentem délután. Hát nem sűrűn látni ilyet. 2005 áprilisi, valós 100.000km! A mostani tulaj 1 éve kijár Németországba dolgozni (céges autóval), és ezt már nem használja. 2014-ben 900km-t rakott bele. Persze, hogy jött a koppanás, mikor kinyitottam az ajtót: szövet és manuális klíma fogadott (ettől függetlenül, mintha most gurult volna ki a szalonból). Erről ennyit. Egyébként kicsivel 3 millió alá lőtte be az árat...
-
Darko_addict
őstag
Érdekes azért, szerintem egy középfelső prémium autónak számos extra alap kellene legyen, ehelyett vehetsz egy szó szerint fapadosat 16M-ért. Ha lenne 16M-óm, inkább vennék egy "szerényebb" márkát/modellt full extrásan, mint egy sok kényelmi funkciót nélkülöző prémiumnak beállított autót.
De igazából nem szólhatok, mert az egészen más kereseti kategória. Ha lenne 16M-óm autóra, inkább vennék egy használt, újonnan 30+ milliósat.
Új árához képest alapvetően egész jó áron lehet venni nagyon csilli-villi használt BMW-ket is, olyanokat, amik sugallják is, hogy a gazdája (legalábbis, aki elsőre megvette) tehetős (volt). De mindig szem előtt kell tartani azt, amit itt többen is mondtak, ezek valamikor 16-20M-ba kerültek, szóval, ha van most "ugyanolyannak" látszó 2.5-ért, és 4-ért, az nem véletlen.Nekem pl. egy bi-xenon mindig is impozáns volt. (kis angel-eye-jal megdobva nagyon látványos) Ha jön valaki szembe BX-nal, legyen akár Opel, akár Mercedes, tudod róla, hogy nem költötte minden pénzét a modell alapárára. Meg mivel az Ötös széria kicsit "tucatautó" (valljuk be - azóta veszem észre, mióta nálunk is parkol egy) és neked xenonod van, míg a szembejövőnek halogénje, tudod, hogy ha egy kicsivel is, de a tied jobb, mint az övé. - Ezeket magamból indulva írtam ki, lehet egyedül vagyok vele.
Ui.: ez nem konkrétan neked szól, BeZol, csak erről jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Cxgrav
senior tag
válasz peetmaster #25126 üzenetére
Én azt tanácsolnám, hogy egy jó e39 530dA, és még bőven marad 1 misid, amit nem biztos hogy feltétlen rá kell költeni teljes egészében, még akkor sem, ha valamit meg akarsz rajta csináltatni.
Egy (fél)fullos e39 semmivel nem ad kevesebb érzést szvsz az e60-nál.Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #25128 üzenetére
Kar, hogy most mason van a prioritas.
Lavidaloka: En se nagyon az elmult 2 evben(nem volt ra szukseg...), ami most vissza is ut. Baratnom el akarja adatni, nem erti meg, hogy egy autot nem csak tankolni kell, meg neha olajat cserelni benne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz peetmaster #25126 üzenetére
Bármennyiért is veszel majd bmw-t, legyen kb. 1misi félretéve, tehát ha 2,7 a célár, akkor ha nincs 3,5-4misid, akkor inkább még gyűjtsél szerintem, jobb félni mint megijedni, de így ha a végén ki is derülne h mellényúltál, lesz rá keret rendbe tenni
25d lehet h kevés, de ez itt még sor6-os 3literes csak kisebb turbóval, biztos h nagyon sokáig bírná a strapát ha nagyon hosszútávban gondolkodsz. 35d dupla turbója nagyobb élvezet, nagyobb kockázat.
Azt is tartsd szem előtt, hogy újkori áruk ezeknek 18-20 misi volt, ha volt bennük sok extra, fapad esetén meg "csak" 14-15körül. Ha a használt autók között egy fullosabb van a fapadosak áráért, ott vmi vagy nem klappol, vagy csak gyorsan túl akar rajta adni a gazdája, de ha 1 misit még félreteszel, akkor szerintem tényleg nem érhet komolyabb anyagi probléma miatta, de semmiképp ne tárazz ki teljesen az autóvétellel! -
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25126 üzenetére
Hát megmondom neked őszintén,hogy én fél évvel ez előtt hozattam magamnak Münchenből az E46 320D-t,és lassan már szégyellem kimondani de én még semmit nem költöttem rá....most lesz majd tavasszal nálam az első olaj+szűrök csere.
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #25124 üzenetére
Karacsony elott mar volt szerencsem... Vezetni jo volt, de belulrol nem csinaltam fotot. Az a resze nagyon nem tetszik... Szoval en maradok a Touringnal.
Remelem jo a link, telorol toltottem, osztottam..[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
peetmaster
senior tag
25d nekem kevés ehhez a kasznihoz, nem mozgatja akkora dinamikával mint a nagyobb tesók. Sőőt, ha árban ki tudnék fogni egy jobbféle 35d-t, nem hezitálnék. Az évek során valahogy beleuntam a manuális váltóba, meg aztán ha úgy adódna kedvem, csak átülnék a Honda-ba és váltogatnék.
Az egyértelmű, hogy tartalékot hagyni fogok, meg átnézetem, mielőtt kifizetem a teljes vételárat. Mondjuk rettentően nagy a szórás. Valaki az autóvásárlást követő 1 évben ráköltött 1 milliót, és van olyan, aki csak olajat és szűrőket cserélt néhány 10ezerért. Ez az, amit senki nem tud megmondani előre, hiába tűnik jónak az autó állapota. Az általában azért megnyugtató(bb), ha nem csak vezetett szervízkönyve van (mert azt ugye bárki tud utólag is csinálni), de a cserélt alkatrészekről, illetve kötelező szervizekről össze vannak gyűjtve a számlák.
Vannak esetleg olyan apró hibák vagy árulkodó jelek, amik sejtetik, hogy nincs teljesen egyben az automata váltó? Gondolom kisebb rángatások, vagy túl magas fordulaton történő váltás ebbe a kategóriába tartozik.
-
-
MPowerPH
félisten
Automata valtoval itt mar nem lehet problema, legalabbis nagyon ritka. Tomites szokott elfaradni, akkor folyik az olaj. Az koltseges, de nem merheto egy valtofelujitashoz. Ismerek olyan pacakot kint, aki 100k miles folott jar egy E60 35D-vel, 700NM-el.(van benne most kb. 130k) Es a valtoban meg csak olaj sem volt cserelve.
Turbo, kartergaz szuro, ekszijtarcsa tud gazos lenni. EGR nem nagy problema, alt. nincs veluk baj, es egyebkent sem egy draga dolog. A gond, hogy pont az EGR tudja kinyirni a turbot. Szivosort meg 20k-bol ledugozod, es csokolom. Most neztem az arat.... Kapja be a BMW a froccsentett muanyagjaval egyutt. Nyaron en is dugoztatom, ha az allapota megkivanja.
A kezi valto egy katasztrofa, 35D-be nem is szereltek, mert nem birna. 35i-be pedig csak akkor ajanlott a chip, ha automata valtos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25120 üzenetére
Turbó, egr, injektorok, ez csak a legkevesebb és fél millánál jársz munkadíjjal
ja, váltót hozzá sem tettem, de az e60 30d váltója tudtommal jobb, mint az e39 30d-jé
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz peetmaster #25120 üzenetére
Én a helyedben fenntartásokkal kezelném az ótomata váltós 30d-t. Ha ez előző tulaj nem kímélte, akkor könnyen széthullhat alattad. 25d automatával biztosabb döntés. Vagy 30d kézivel, de ha mindenáron muszáj a 30d és az ótomata, akkor elvinném egy váltós szakihoz, de az se jelent garanciát semmire.
Mindenesetre legyen mellette pár forint az átíráson kívül.[ Szerkesztve ]
-
peetmaster
senior tag
válasz MPowerPH #25116 üzenetére
Értem. De egy E92 coupe már más árkategória.
CharlieDrop: tudom, hogy költeni kell rá, csak nem mindegy, hogy mennyit és milyen időn belül. "Szívesebben" fényeztetek újra egy első/hátsó lököst vagy újíttatok fel egy automata váltót, esetleg cseréltetek lengőkarokat, féktárcsákat/betéteket, minthogy az összekaristolt műszerfalat, műanyag panelokat nézzem nap, mint nap. Persze utóbbiak is cserélhetőek, csak nehéz kifogni pont olyat bontóból, ami nincs összekarcolva, nem beszélve arról, hogy sokkal pepecselősebb munka a cseréje és komplett elemeket kell kicserélni, aminél már esetleg a használatból adódóan árnyalatbeli különbségek is lehet és rontják az optikát.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #25115 üzenetére
Ha külföldről veszi akkor nagyobb az esély arra,hogy kevesebb lesz az a pár forint...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25115 üzenetére
Mindegyikre ra kell, lehet akarmilyen karbantartott. Ezek most ernek km-ben es korban is ahhoz a lepcsohoz, aminel komolyabban kolteni kell rajuk.
peetmaster: Nem E46-ra gondoltam Coupe alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25105 üzenetére
szerintem ennyiért olyan lesz csak amire rá kell áldozni pár forintot, sajnos
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
peetmaster
senior tag
válasz MPowerPH #25112 üzenetére
Attól eltekintve, hogy viszonylag jól tartja az árát és fiatalos autó, az E46 Coupe nekem már "elavult", és nem adja azt a presztízst, business érzést, mint pl. egy E60 (ha fullos). De ez persze csak a privát véleményem. Második vagy harmadik autónak, egy-két sedan után simán elfogadnék egyet cabrio-ban, nyáron cruise-olni barátnővel, haverokkal.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25108 üzenetére
Töröltem.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
válasz Lavidaloka #25110 üzenetére
En is azon a velemenyen vagyok, pedig se gyerekem, se csaladom, hogy vagy Coupe, vagy Touring. Coupe jo amig fiatal vagy, ha meg van csalad, akkor kell a nagy hely a a csomagoknak/babakocsinak, ha messzire utazol. Raadasul az E61 jobban is mutat, mint egy E60. E90-re szinten igaz. Sot, az uj 3-asra is. Eszmeletlenul jol nez ki Touringban.
Don't Tread On Me
-
peetmaster
senior tag
válasz Lavidaloka #25110 üzenetére
Félreértés ne essék, nincs bajom a Touring-al, csak egyszerűen nincs és nem is lenne kihasználva, nem mellesleg az asszony kijelentette, hogy ha hazaállítok egy kombival, már nyugodtan dönthetem is le a hátsó üléssort és ágyazhatok magamnak. A hétvégi bevásárlásból származó 4-5 szatyor bőven befér a sedan-ba is, mást meg nem logisztikázok úgysem, ami nagyobb rakteret igényelne. Ha lenne, 530CD-t vennék...
[ Szerkesztve ]
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25109 üzenetére
Ohh pedig hány Sedan-os ismerősöm szeretett volna már velem cserélni a Touringra.Múltkor meg egy bútorboltba mentük ott meg egy E46 Coupe-s eladó ott nézegette a Touringot meg mondta hogy cserélne velem mert jön a kisbaba...
Szóval hajrá Sedan csak később meg ne bánd!
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
peetmaster
senior tag
válasz Lavidaloka #25107 üzenetére
Uppsz, bocsánat, de az egyik legfontosabbat nem írtam le: Touring kizárt, sedan párti vagyok. Mindettől függetlenül az állapot és felszereltség teljesen rendben van, a képek alapján!
-
peetmaster
senior tag
válasz Darko_addict #25106 üzenetére
Igen, ezért is mondtam, hogy szinte elkerülhetetlen lesz valamilyen kompromisszumot kötni az állapotát és felszereltségét tekintve, de kis szerencsével alkalmi vételt is ki lehet fogni (foglaló és adásvételi a zsebben, indulásra készen). Az a probléma, hogy az ár szinte egyenes arányosan nő a magasabb elvárással, viszont lássuk be, egy "fapados" 5-ösbe (de még egy 3-asba sem) nem valami jó szájízzel ül be az ember...ha egyáltalán beül.
A minden téren (műszakilag és esztétikailag) jó BMW-t kifogni a jelenlegi piacon kis túlzással lehetetlen, ha a vevőnek nem túl mély a pénztárcája. Szóval ezt szem előtt tartva nem hibátlan autót keresek, csak törekszem arra, hogy a pénzemért a lehető legjobbat kapjam.
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25105 üzenetére
Őt nézted már..?BMW 530xd Touring (Automata) FULL EXTRA
Átlapoztam az E60 kinálatot de valahogy ennél megakadtt a szemem...
Ui:Lehet csak azért mer nekem is sötétszürke kombim van...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25105 üzenetére
Nekem szerénynek tűnik az összeg az elvárásokhoz képest. Igazából nem létezik magas elvárás, tyűha, miket lehet kapni autókba, egyszerűen a pénztárcánkhoz kell igazítani, hogy mit szeretnénk, mit várunk el, és mit kaphatunk az adott értéken.
A minden téren jó BMW-knek relatíve magas az ára, kicsit csalós a piaci kép a sok behozott jármű miatt.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
Hosszas töprengés és agyalás után úgy döntöttem, hogy megpróbálkoznék egy E60 530D-vel (automatával). A héten el is kocsikáztam 500km-t, hogy megnézzek néhány hahu-s példányt, de kicsit elkeseredve értem haza, mert abban az árkategóriában alig volt 1-2, ami úgy-ahogy megfelelt volna. A felszereltségekre és állapotra hárpis vagyok, mivel számomra nem csak egy utazóeszköz az autó, hanem a 2. otthonom. Ami nem lenne szükséges, az a napfénytető, head-up display és talán az ülésszellőztetés.....ezeket kívül viszont minden más kellene. Szövetes, manuális klímás/váltós, vagy ülésfűtés nélküli nem is érdekel (jelenleg Accord-om van, ami szintén bőrös, ülésfűtéssel, tehát ehhez már hozzászokott a hátsóm ).
Az ár....nos igen, úgy gondolom, hogy valamilyen szinten kompromisszumot kell majd kötnöm, mert az igencsak limitált. Össz-vissz 2,7 milliót tudok rászánni (átírással együtt), és egy 2005-ös évjáratút szeretnék vadászni. Az a baj, hogy sok hahu-s kép nem adja vissza a valóságot. Megkímélt/kitűnő állapotú autókon szanaszét van kaparva a hangerőszabályzónál/ablakemelőknél a műanyag és tiszta karc a fabetét (lassan 10 éves az Accord, de a belső térben csak nagyítóval látható hajszálkarcok vannak), nem beszélve a lehorzsolt lökhárítókról és az összekarcolt navigációról. Tudom, új autót kell venni vagy a 3,5-4 milliós kategóriában kell nézelődni és azon nem lesz ilyen, stb., de:
Mivel a Honda is megmarad és hitelt sem veszek fel szívesen, így ebből kellene kihozni a lehető legjobbat. Egyáltalán nem szeretném elkapkodni a vásárlást, de nem is akarok 2-300ezer Ft-ot elautókázni, mire esetleg találok valamit....főleg, hogy amióta tegnap kipróbáltam az egyiket, szerelmes lettem.
Nincs véletlenül ismerős valakinek, akinek lenne pont egy hasonló eladó? Fekete, sötétszürke, sötétkék...
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz Lavidaloka #25096 üzenetére
jaaj,de szép
írok privit a gumival kapcs...
szerk: nekem nem kormol még padlónál sem,cserébe hidegen füstöl kicsit,aztán azt is abbafejezi
M-es tükröket itthonról honnan érdemes venni? ebayról megvan 60k-ból (postával együtt) csak a vámos dolgokkal nem vagyok képben
(fekete vese 1/3 áron,fekete-fehér karbonos emblémaszett 5k-val olcsóbban mint itthon megrendelve )[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25101 üzenetére
A 'gondozasmentes' annyit tesz, hogy ugyan ugy elkokszosodik. Nem igen szoktak egy bizonyos km utan tisztitani, meg a szakik is inkabb cseret javasolnak, leven nem nagy tetel. Kerdes, hogy ez jo e bele, a gyari sorszam nalam elvileg 7804351, ez pedig 7804352-es.
Egyenlore nincs problemam vele, ellenben ugyis nagyobb szervizet csinaltatok, akkor pedig legyen mar minden kicserelve, ami ilyenkor ajanlott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest