Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1225
aktív tag
Milyen ablaktörlőt ajánlotok? Van most rajta valami, de annyira rossz, hogy ha napsütésben törlök egyet akkor egy szembenapnál alig látok valamit.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Lavidaloka #27191 üzenetére
E92-ot biztosan nem, maximum E90-et....
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
CharlieDrop #27194 üzenetére
Nyugi....én sem adnám oda az enyémet még 2 millióért sem.....mert tudom hogy jó kocsi.Utána abból meg mit vennék?Talán egy leharcolt E90-t..?
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Lavidaloka #27193 üzenetére
ebbe nem megyek bele...
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
CharlieDrop #27192 üzenetére
Németből ha behozod simán kijön annyiból....és tuti nem lelakott.Kollégám épp egy éve hozta az e90 320D-t pedig E46-ot akart ő is de 1000 Euróval került többe és inkább az e90-t választotta.
Kb ennyibe meg is állt neki és még mindig gurul hibátlanul.... -
CharlieDrop
veterán
válasz
Lavidaloka #27191 üzenetére
2 milkás e92 olyan is
-
#56573440
törölt tag
válasz
whited #27188 üzenetére
a 2 literes 318-am 1.7 körül állt meg itthon, mondjuk fele ennyi km-el de felszereltségben simán alatta volt, nekem 4 küllős a kormány, nem gombos, nem bőr, stb.
ha tényleg patent tényleg rendben van mechaikailag, akkor is simán lehet alkudni belőle 1-200-at. lepattant sz&pórollereket lehet venni milla alatt is minden bizonnyal, de a jó darabok itthon így mennek kb.
németeknél hirdetett norvég csaj 3k euró alatt kicsivel olyan 320d-t hogy állam leesett, de ha itthon forgalomba helyeztetem akkor is rámegy egy valag lé.
-
KINKY_007
aktív tag
A világos bőr nagyon szépen néz ki, de ha elkezdik használni elég csúnyán öregszik, jobban meglátszik rajta a használat, mint egy sötéten. Meg az alap ülés nem olyan jó(kevesebb állítási lehetőség), ha rendesen mész a kanyarban még csúszkálni is lehet rajta. Amúgy tényleg elég rendben lévőnek néz ki.
-
pohár
félisten
válasz
Casanova* #27180 üzenetére
áh, sajnos csak ámulok-bámulok, legalábbis egyelőre...
face-en véletlenül megláttam, aztán megnyitottam, elnézegettem a képeket, kerestem a kopásokat/sérüléseket a kormányon, ülésen, váltón, de sokra nem jutottamtalán még HA-n se láttam ilyen szép, rendben lévő E46-ost
(persze 1-2 kivétel akad azért)
-
Casanova*
veterán
-
pohár
félisten
ez mennyire lehet jó/rossz vétel? (nem sok fabetétes E46-ost láttam még ilyen belsővel, az is biztos)
-
-v-
addikt
Mennyiért mennek németeknél a 2000 utáni, jó 6 hengeres benzines E46-ok? Kombi vagy szedán érdekel, szívem szerint csak 330i jönne szóba
itt jön rögtön az első kérdés, van-e akkora kínálat németeknél 330i-ből, hogy lehessen csak arra lőni? Úgy is találni jót? Elég sokat látok azért belőle ... de 328/325 is szóbajön, kombi lenne a preferált, nem baj ha nem a legújabb évjáratok, az se baj ha nem FL, csak 2000 utáni legyen, meg egyben legyen. Milyen ársávban érdemes nézelődni? 5000 euro körül én sok szépet látok már, az már bőven nem az aljának tűnik, és választék is van bőven. Mit gondoltok?
-
válasz
MPowerPH #27174 üzenetére
mindkettőt, én úgy tudom hogy a hajtásnak sem tesz jót a különböző profil, és nem is igazán biztonságos
ráadásul nem is biztos hogy kapsz pont ugyanolyan mintázatú gumit
én legalábbis x5 nél jártam úgy hogy nem kaptam (az én esetemben volt max 1000km a szétcseszett gumiban)
-
MPowerPH
félisten
Defekt...
Egy hosszu femdarab beleallt a jobbhatsoba. Azt javitani sem lehet, ugye vagott, nem szurt. 3 nap alatt ereszt le teljesen. Ilyenkor mindket hatsot cserelni szoktak, vagy csak a rosszat? olyan 5,5-6mm lehet a melysege egyebkent, gyarilag 7,2, ha jol emlekszem.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
Lavidaloka #27171 üzenetére
A BBS sem sokkal drágább már ettől, és ha beleveszed, hogy mennyiért tud azt eladni használtan, vagy ezt...
Amúgy az e46-on szerintem, ami kocsid alatt van az jobban néz ki. -
Lavidaloka
aktív tag
válasz
Declare #27170 üzenetére
Megjelentek most pl ezek a BBS RS Replika felnik......azt hallottam hogy tényleg qwajók minőségileg/esztétikailag egyaránt..Én is erősen gondolkozok rajta,hogy eladom az M3 felnit aztán veszek egy ilyen csudaguriga szettet...
-
Declare
őstag
"Btw replikaert ki a fene ad penzt? " nezz körül ebayen
eleg sok ember szeretne többet felmutatni, mint amit tud es ebböl eleg sokan szepen meg is elnek
en is latok itt gyakran egy 316i e46 ot, rapattintva egy brembo müanyag burkolat a gyari fekre....en nem tudom mi ezzel a bajod
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
KINKY_007 #27166 üzenetére
Szerintem nincs baj a F@S replikával sem.....mert az ha padkázod akkor csak elhajlik és általában könnyebben javítható..A "gagyi" gyári magnézium meg eltörik és 2-300K megy a kukába..ami a Magyar utakon 18-19 ".nál már igen csak nem esélytelen.Amúgy meg a kutya meg nem mondja hogy ez most replika vagy eredeti főleg menet közben...
(#27168) negro:Enyém is replika ...megvan már 2 éve és egyszer sem kellett még görgőzni.Még BMW talikon... sem sok ember volt aki levágta hogy nem eredeti.180-nál is szépen futnak nem ráz ,nem üt...semmi baja.
Ui:Azt elismerem,hogy replikák közt is lehet gagyi de van jó minőségű is....
-
negro
őstag
Nekem special E39-en ujabb BMW-rol valo felni csak az E63 M6 -on levo Style 167 jott be. Az valahogy jol mutatott. Persze csak M5-on vagy M csomagoson. Bar volt egy ido, hogy rengeteg tipuson lattam replicat persze, ugy meg mar inkabb ki abrandito volt.
Btw replikaert ki a fene ad penzt? Hozza erto ugy is levagja gyagyi. Raadasul tized annyit birnak. Egy nagyobb katyu es torik. Evente lehet gorgoztetni.
Nekem 18" -as gyari BBS RX van es lassan 8 ev alatt 1x kelett gorgoztetni es az se volt veszes ami benne volt illetve 1db van hegesztve 1 centin a belso peremen. A magyar utakon ez azert nem semmi mit bir. Kisebb varos leven, latasbol ismertem egy autosot akinek szinten ez a felni volt persze replica es 3 havonta gumisnal volt. Hol gorgoztetni, hogy heggesztetni, mar ameddig birta. Nem ertette, hogy hogy evek ota ez van meg nekem... Ja hat ugy, hogy eredeti BBS. Ennyi
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
Lavidaloka #27162 üzenetére
18-as, 19-es replikát szerintem csak villantásra való autóra. Ennyiért már eredeti vagy használt márkás felni is van a kis ET-eknél.
A Michelin Pilot Sport 3 nekem bevált... -
whited
addikt
válasz
Lavidaloka #27163 üzenetére
Köszi srácok, lehet tényleg jobban állna a kocsin, mint a 67
És a különbözetből meg feltudom gumizni
Ki milyen gumit használ / ajánl? -
Lavidaloka
aktív tag
válasz
Lavidaloka #27162 üzenetére
Én tuti ezt választanám....100K-ért szerintem oda is adná...
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
whited #27159 üzenetére
Nah pl ez a Styling 220 szerintem pont jó is lenne neked az E39-re...még az agyátmérő is stimmel...
-
Lavidaloka
aktív tag
Mondjuk nem leheteten de szerintem a styling 67 nem illik az E39-re,,,
Akkor már inkább a E90 M3 Styling 220
-
whited
addikt
válasz
CharlieDrop #27158 üzenetére
neten találtam olyat ahol ilyen volt rajta
erre pl most bukkantam rá
[link] -
whited
addikt
válasz
Lavidaloka #27156 üzenetére
e39-re
-
Lavidaloka
aktív tag
Amúgy mire is kellene?
Ha 3-as BMW re akarsz eredeti M3 felnit akkor hátul peremezni kell a sárvédőket....ha csak replika akkor nem kell..álltalában ET35-40 körüli méret a megfelelő.Ha meg 5-ös BMW akkor ET20 körül keress ha jól tudom... -
whited
addikt
válasz
Lavidaloka #27153 üzenetére
láttam eladót, 220k, ez reális ár érte?
-
Agostino
addikt
sziasztok
ma délelőtt óta én is bmw-tulaj (1999/318i) lettem. még picit várnom kell rá, mert honosítani kell stb, de ezt már kibírom. : ) általánosságban azt olvastam, budapesten egy bizonyos hantos ricsit kell keresnem (általános átnézés), szóval ez oké. az autó viszont osztrák, ezért a bal hátsó kerékív picit hólyagos, de semmi vészes, ehhez viszont egy esetleges karosszériás telefonszáma klassz lenne. még a tél előtt rendbe akarom rakatni és üregvédelmet is tetetnék rá. alul egyébként szép a kocsi, semmi nyoma máshol rozsdának, csak ez a kerékív. illetve első és hátsó lökhárítót meg kell igazítani, de ennyi idősen szerintem ennyi belefér még.
-
-KP-
addikt
válasz
Djmarko #27149 üzenetére
2003 végétől a 330i, 330d és 320d modellek kaptak egy hatodik sebességet, amúgy ugye ötsebességes autók. ezenkívül:
A két csúcsmodellnek a 30i-nek és a 30d-nek az alapfelszereltsége az alábbiakat tartalmazta, ami alapból csak ezekbe járt:
kartámasz
4 elektromos ablakemelő
króm keretes műszerfalkarikák
bőr kormány,
bőr kézifékkar és bőr váltószoknya
17-es felni (Styling 44-es) (mondjuk ez érthető, mert 16-os ugye nem megy fel rájuk)http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2015/05/par-gondolat-bmw-e46-osokrol-ii.html
-
Djmarko
tag
válasz
CharlieDrop #27144 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
-
whited
addikt
Sziasztok
Ez a Styling67 felni elvileg az amiről egyik nap kérdeztem, ez alapból nincs polírozva és utólag szokták, mert látok ilyen és olyan változatot is képeken.
Egy polír mennyibe kerül amúgy ? -
Djmarko
tag
válasz
CharlieDrop #27134 üzenetére
Azt szeretném kérdezni, hogy e46 325i és 330i között erőben érezhetően nagy a különbség vagy elenyésző?
-
Henry1990
tag
válasz
CharlieDrop #27134 üzenetére
258
-
Henry1990
tag
válasz
Casanova* #27132 üzenetére
Hát ez eléggé vegyes, de megpróbálom szortírozni:
Főúton, falvak között ha ésszel megyek akkor 6,5-7 liter ( 80-90, faterosan vezetve.); ha átlagosan megyek akkor 9 liter körül.
Városban ha ésszel mész akkor 9-10 liter ( szintén faterosan vezetve ) nekem sikerült már a 19 litert is kihozni belőle amikor nagyon siettem
autópályán használom leginkább, ott ha 160 tempomat-ra beállok akkor 8,5, ha sietek akkor olyan 190-200-nál 11 körül.
Persze mindez forgalom függő.
Ha vered neki, fékezgetsz, gyorsítgatsz akkor ez nyilván változik. -
Henry1990
tag
válasz
CharlieDrop #27125 üzenetére
ezt megerősíteném
nem egy nyomatékszegény 318I. -
BeZol
őstag
válasz
CharlieDrop #27122 üzenetére
Gondolom abban nem is hallod és nem is érzed ha átmész egy pici kavicson
Ez a videó szerintem viszonylag átadja a dolgot. -
MPowerPH
félisten
válasz
Casanova* #27118 üzenetére
"pl. ami gyakori. részecskeszűrő cseréje ( 300-400 ezer ft. )
stb..."
Ezt melyik mesekonyvben olvastad?
A BMW az nem egyenlo a konszernes vackokkal, mint Audi, VW, Skoda, ahol tenyleg mindennapos dolog a DPF problema... Nem jellemzo a DPF hiba, de meg csak a dugulas sem. Van akinek mar 400k km-et lehuzott a dpf, mindnen problema nelkul.
Fogyasztas teren nem kell a gyari adat, tudom, hogy az enyem mennyit eszik, es tudom, hogy a sor 6-ok mennyit zabalnak, ha az ember tolja nekik. Nemetorszagban 12 ala nem fernek be vele.Autot pedig ugy kell venni, hogy valamilyen szinten van ralatasod az eloeletere. Ha az megvan, onnan latszik, hogy mennyire figyeltek ra oda. A csappantyuk nagy valoszinuseggel mindben mar kivannak cserelve, vagy inkabb csak le van dugozva, tekintve, hogy nem huznak ki 200k km-et, es a tobbsegben mar siman van annyi. Egyebkent is maga a ledugozas nem egy koltseges dolog. Aki pedig tehetosebb volt, az megvette ra a rev. 3-as szivosort, aminel mar kikuszoboltek a csappantyu betegseget. Egyebkent ezzel felsoroltal mindent... A turbonak a vakumcsoveit, meg magat a turbocsovet kell meg cserelni 200k km korul, ami koltsegesebb mutatvany. Nekem az most lesz esedekes, a kovetkezo alkalommal sor kerul rajuk.
A mostani nagyszervizemben ket dolog lett csinalva, ami dieseles sajatossag, megpedig az EGR, szivosor pucolasa. Szivosort nem is kellett, leven majdnem uj... A masik pedig a DPF gepi regeneralasa, amit 4 ev utan tortent meg ismetelten, mert artani nem arthat. Tehat a 680k-bol vonj le 35k-t. A tobbi az egy 330i-nel is ennyibe fajna.
Turbok kimennek a vilagbol, automata valto szinten, csak vigyazni kell, es tudni kell a helyes hasznalatot. Errol jut eszembe, filozok nagyon egy hybrid turbo beepitesen. Meg nem neztem korul a piacon, de mivel meg 2 evig biztosan nalam marad az auto, igy ebbe meg beruhaznek. -
Henry1990
tag
ebbe kár bele menni, hogy melyik a költségesebb, hogy a benzin többet eszik, de hogy ott a turbó, meg részecskeszűrő. Egy benzinest is ki lehet nyírni 500km alatt, ahogy egy dieselt is, és fordítva. Nyilván minden csak a tulajdonoson múlik, viszont használtan biztosan nem vennék dieselt, ahogy újonnan benzinest sem.
-
Casanova*
veterán
válasz
MPowerPH #27116 üzenetére
,,A 35i meg talan kenyesebb is, mint a 35D,, rengeteget olvastam,hogy a benyás sokkal megbízhatóbb,mint a dízel, dízel kényesebb, a javíttatása is sokkal drágább. pl. ami gyakori. részecskeszűrő cseréje ( 300-400 ezer ft. )
stb...
egyébként a 325i teljesen jó utazókocsinak. sok hosszú távra,rövid távra is. 330-3350D és 325i motorok fogyasztásban majdnem azonosak. igen a dízelek gyorsabbak.
325i:
Városi fogyasztás: 9,8 l/100km
Országúti fogyasztás: 5,7 l/100km
Vegyes fogyasztás: 7,2 l/100kmsosem lehet tudni 10 év alatt kik, és hogy használták. beszívja a csappantyúkat a motor, dugattyúk cserések lesznek, szét kell szedni, össze kell rakni, nem csak fél milliós javítási költség, de 1 hónapig ott fog állni a kocsi a szervizben...
az meg ugye nem szép, hogy megveszed és azzal kezded hogy egyből szét kell borítani a motort, hogy ledugózd a csappantyúkat...
benzinbe csak beleülsz letaposod és jóformán csak olajat cserélsz nincs benne semmilyen részecskeszűrő meg ilyenek.
a dízel is 7-9 litert fogyaszt normálisan használva, benzines meg 9-11-et. persze ha nagyon nyomjuk neki a benyást,akkor jóval többet eszik,mint dízel.Persze jók a dízelek is,csak ki kell fogni a tuti példányt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Henry1990 #27115 üzenetére
Az 'uj' benzineseknek is megvan a maga nyugje, meg a szivoknak is. A 35i meg talan kenyesebb is, mint a 35D. Ha az ember odafigyel, akkor nem lehet problema. Egyszer cserelsz mindent, utana az mar Teged, de meg a kov. tulajt is kiszolgalja. 60.000km -nel pedig nincs hibalehetoseg. Az elso komolyabb penzszoras 200k-nal jon, amikor le kell cserelni a fel autot. De utana megint 200k-t elmegy.
-
Henry1990
tag
válasz
MPowerPH #27113 üzenetére
Csak annyit akartam a 320d-vel, hogy van valamennyi összehasonlítási alapom. Vezettem 335d-t, m550d-t is. Viszont kevesebb a hibalehetőség, és nekem a benzines hangja jobban tetszik
Persze mindíg töröm a fejem valami dieselesen a fogyasztás miatt. De haa váltanék is, biztos hogy max 50-60 000 km-t futott 6 hengerest vennék, amiből nem sok van eladó -
BeZol
őstag
válasz
MPowerPH #27113 üzenetére
Elmúlt 2 napban találkoztam egy alfa romeo 4c-vel és egy audi r8-assal is. Hát, engem már a mini cooper s-ben is felbasz, hogy végig brummog a kipufogó autópályán mert olyan a fordulat, de az alfa és az audi még erre is rátesz egy lapáttal. Hosszú távon engem biztos kiidegelne. Az is milyen már, hogy gyors be akarsz slisszolni valahova, és diesellel simán hangorgia nélkül megteszem, benzinesként pedig elkerülhetetlen a nagy csinnadratta. Nem mondom, hogy nem tetszene, de aki állandó használatra vesz ilyet, az vagy nagyon ne tapossa, vagy valami fülldugót érdemes lehet beszerezni hosszú utazásokhoz. Tankolni meg tankolja az akinek 6 anyja van
Na jó, nem ellenzek én semmit, nem mondom h nem fogadnék el egy M4es cabriot, de ami 200 lóerő feletti benzines, az már inkább élményautónak való, mint utazó autónak, használati eszköznek, hacsak nem fontos a fogyasztás, esetleg nem tervezel hosszabb távra vele, esetleg új autó és a hasonló diesel felárát elkocsikázod, és csak olyan 80k km körül adod el
De akkor meg minek újonnan venni. Lehetne már egy tesla-hoz hasonló hatótávú tisztán elektromos bmw is, ami diesel árban megy, és akkor talán nem lesz gáz, mikor 10 évesen tönkremegy az akksi és 6-10 mFt-ért venni kell bele újat, mert vmennyit csak-csak kitermelt azalatt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Henry1990 #27112 üzenetére
320D-t ne hasonlitsad mar ossze egy 330i-vel.
Arra ott a 30D.(A 4 hengeres BMW diesel motorok egyebkent is szornyen krakognak) Jobban is megy, es 160-nal eszik 6,5l-t. Az akusztika is csak annyiban ter el, hogy a diesel sokkal csendesebb menet kozben, es porgetve sem visit.
-
Henry1990
tag
-
whited
addikt
Sziasztok
E39-re milyen BMW felni jó? Régebben láttam 1 weboldalt, ahol ott az összes gyári bmw felni.
Az e46 m3 felnije rámenne az e39-re?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest