- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Dr.Zoo blogja, avagy az élet nagy dolgai...
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #799 üzenetére
úgy tünik
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #797 üzenetére
amikor még a bizalom gerjesztő környéken (putri közepe) volt azt hisszem egy igen csak sorból kilogó két állásos műhelye?
divatba hozom DFX aláírásokat?
-
fekeandras
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #795 üzenetére
miért kéne 4000 fölé pörgetni?
kell egy 2,8-as motor egy GT35/30-as turbo vagy egy G-tőltő aztán szívhat a 200lovas tdi.
szar A/R ide vagy oda tapasztalatamúgy meg Kiss zoli tényleg egy segítőkész nem lehúzós ember(nem = azzal hogy olcsó, de csak minőségi munkáért kér pénzt), és nagyon érti a dolgát.
-
fekeandras
őstag
Nézd erre mit mondjak?Engem abszolút nem érdekel olyan ember véleménye (az "adagolós") aki azon van, hogy minnél jobban megkopassza a mezei autóst mert valljuk be minden adagolós ezt teszi.Ebből él, ebből fizeti a rezsijét, ebből járatja iskolába a gyerekést, stb...Szóval pont sokadrendű szempont számomra, hogy mi a véleménye egy mezei adagolósnak...
Nekem ha adagolóhoz kell segítség elmegyek Dunaújvárosba a Kiss Zolihoz.Ő saját maga tök egyedül olyan adagolópadot épített amiért németországból utaztak ide mérnökök, hogy megnézzék.Továbbá dakarra (rtl motorsport team) és tereprali ob -ra is épít dízel versenyautókat úgyhogy engedd meg, hogy az ő véleményét és közel 30éves szakmai tapasztalatát előrébb helyezzem egy profitorientált adagolósénál...
Azon, hogy az emberek burokban élnek és a dízel autót a hangosan kerregő lomha és füstöt okádó fiat unoval meg a zöldséges mercivel azonosítják csak röhögök.A nagy dízel fikázók meg csak járjanak továbbra is olyan szarokkal amiket 4000fölé kell forgatni, hogy produkáljanak valamit ráadásul akkor már zabálnak is mint a szar.Ez legyen az ő bajuk.Füstöl a dízel?És?Ki nem szarja le!Amíg nem lépem vele túl a gyári értéket pont magasról ...
Egyébként meg pontosan a vag dízelesek azok akik szinte minden apró részletet megoszatnak egymással mert ez viszi előre a dolgokat.És ne feledd itt teljesítménynövelésről van szó.Tartós, jó konstrukció az 1.9 tdi motor.Barátom autójában egy 200lóerős (ahu 90le) motor van, teljesen gyári motorbelsővel! csak az adagolón van némi módosítás, a turbó van lecserélve egy nagyobbra és a kipufogó leömlője van kicserélve egy 110lovas tdi-ére.Ez a konfig így egy kettes golfban 90% városi használattal eszik 6-6,2l-t.Átalakítás óta belehajtott az ember több mint 80.00kilómétert úgy, hogy sosem volt gond a motorral.Akkor miről is beszélünk??Fillérekből megvan a 200ló/400Nm úgy, hogy a motor nem fog 1év alatt széthullani és a fogyasztás is 1-1,5literrel lesz több.Tényleg!De szar is az a 16éves motorkonstrukció ...
Nincs itt semmilyen mellébeszélés.
A füstöt meg magasról leszarom akinek nem tetszik az megelőz vagy lemarad... -
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #793 üzenetére
A fórumokat talán hagyjuk, akinek olyan van nyilván nem fogja megmondani az igazat, max ha eladta . Van nem egy ismerősöm aki csak addig dicsérte a német dízelt amíg volt neki, ráadásul az egyik adagolós, van tapasztalata is . Szívesen olvastam volna cáfolatot arra amit írtam, de ezek szerint érdemesebb mellébeszélni, értem .
-
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #791 üzenetére
Csak jelzem, nagyobb teljesítmény csak nagyobb turbónyomással nem lesz, több üzemanyag is kell . A több üzemanyag tudtommal növeli a fogyasztást, de lehet rosszul tudom . A kormolást meg bevallod, magyarázni lehet, de a lényeg hogy van . Az élettartamra meg elég érdekes a meglátásod .
-
fekeandras
őstag
Kevesebbet vagy legrosszabb esetben pont ugyanannyit fog fogyasztani, kormolni csak akkor fog ha turbólyukban lepadlózza az ember ha felépült a nyomás akkor nem fog jobban füstölni mint gyári állapotában.Az élettartamhoz az ég világon semmi köze sincs, tartós és megbízható marad mint a széria tdi motorok...
A tuningolt dízelek a race csúcs miatt füstölnek annyira továbbá azért mert 3000 felett tölt rá rendesen a turbó és addig csak kapja a kaját megfelelő levegő nélkül.ezért csak füst jön nem az erő. -
CYBERIA
őstag
válasz
fekeandras #788 üzenetére
Vagy 1.8 T: 150->190 LE
Ha már... -
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #788 üzenetére
És természetesen ez nem jár kormolással és nagyobb fogyasztással, a motor alkatrészeinek az élettartalmát meg kifejezetten növeli
.
-
CYBERIA
őstag
válasz
fekeandras #786 üzenetére
Olcsóbb, mint egy motorcsere, ráadásul a kétliteres nyolcszelepes sem biztos, hogy jobb motor (115 LE körül).
-
Daneey
tag
http://www.autochip.hu
Az előbb megtekintett weblapok közül ez tűnik a legértelmesebbnek, itt 45k + ÁFA a chip. Itt szépen leírnak mindent, tehát sztem komolyan veszik, és term. díjmentes az eredeti szoft visszatöltése.
Tapasztalat ezzel vagy esetleg más ilyen céggel kapcsolatban?
-
VR6-Fan
veterán
1,6 SR (8V változó szívó cső hossz)?
édes apámnak ez a motor van (seat toledo) kapot egy chipset (befecskendezéssel meg a gyujtással játszottak picit).
lóerőben nem lett szerintem számít tevőbb, de a teljesítmény görbe kb 500rpm-el ellett tolva lefele (alacsonyabbról húz).
4000 fölé nem kell pörgetni, ha nyugis a forgalom bőven elég 2500-nál váltogatni, és úgy is "dinamikus" a kocsi.
fogyasztásba azzal hogy nem kell forgatni annyit kb 1l-t hozott.
motor élettartalma nem csökken.
direkt szűrő meg felejsd el, miért is? mert baromi sűrűn kell mosogatni hogy maximum 1% érjen, több koszt szívbe a motor mint a gyárival, jah és az a motor tér melegét szívja csak be ami feleslegesen terheli a motor és rontja az oxigén szegény levegő az égés hatásfokát (gondolom nem akarod a motor téren kivűlre elhelyezni?).
motor bontás nélkül még a kipuf rendszer komplett cseréjével tudsz javítani valamit a teljesítményen. (ez persze viszi fel a fogyasztást is..)
50k felső plafon, és csak akkor ha nem tetszik a chips akkor vissza kapod a pénzt meg az eredeti progit.
-
CYBERIA
őstag
Szívó motornál nem sokat változtat, egy pár lóerőt rátesz, éppen meg lehet érezni.
Fogyasztáson meg elvileg egy nagyon kicsit talán javítana, de gyakorlatilag úgy is ki fogod használni a plusz erőt, szóval nem fog feltűnni.
Füstölni inkább a Diesel chiptuningolt autók szoktak.Egy-két turbós motornál nagyon sokat számít, főleg közepes fordulatszámon.
Amúgy ahogy Bandi írta.
-
fekeandras
őstag
Önmagában 15%-ot semmiképpen sem lehet nyerni vele.Úgy +8% körül lenne reális.A gyújtást is módosítani kéne, e mellett egy jobb fajta sportlégszűrő is elkelne.Szerintem úgy 115-120lóerő környékére fel lehetne tornázni.Bár ettől nem táltosodna meg az autó.Azonos vezetési stílus mellett elképzelhető, hogy valamivel valóban kevesebbet fogyasszon.Az élettartama semmit sem fog változni.Ez csak sima motorvezérlő elektronika optimalizálás így nem kell tartani károsodástól.Én 50ezer körüli összeget nem költenék rá.
-
Daneey
tag
Sziasztok!
A chiptuninggal kapcsolatban szeretnék információkat megtudni...
Van egy VW Bora, 1.6 benzin (szívó), 105 LE. Eléggé gyengécske, viszont megkímélt állapotban.
Érdemes erre egy módosított szoftvert rátölteni? Állítólag 10-15%-os teljesítménynövekedést lehet elérni vele.
Plusz még raknék bele egy sportlégszűrőt, így maximizálnám az autó teljesítményét komplett megbontás nélkül...
A kérdéseim a következők: érdemes 50-60k-t chiptuningra költeni, nem fog a motor élettartama -- számottevően (!) -- csökkeni? A fogyasztás az tényleg kisebb lesz a mostaninál (10l/100km)? Tehát alapvetően érdemes, nem fogja szétszedni az autót? Mert hallottam pár rémhírt, h füstölés, ez-az nemműködik, stb stb...
Köszi előre is...
-
lsc
nagyúr
válasz
Winner_hun #775 üzenetére
Gyártó és motorfüggő /dízeleknél nem egynél nem árt sűrűbben /, 4-5 évet kibírnak ha a km-t nem érik el , meg ha cserénél mindent cserélnek amit kell . Benzinesnél szerintem mehet többet is, de 4-5 évnél nem árt megnézni milyen állapotban van .
-
zsid
senior tag
válasz
Winner_hun #775 üzenetére
Sztem gyártó/tipusfüggő, mint az olajcsere.
Ma kamionon cseréltem önindítót. Jó móka volt
-
Winner_hun
félisten
Hmm én a vezérműszíjcserét 100k km vagy 7 évre tudtam, itt meg 50k km vagy 4 év van írva. Vagy ez gyártótól függ?
-
CYBERIA
őstag
Van itt minden
Na most az előgyújtásnak nem sok köze van a lambda szonda jeléhez, azt -mármint az előgyuszit- ugyanis a kopogásérzékelő alapján lövi be. Az valahogy úgy van, hogy szép lassan növeli az előgyújtás mértékét addig, amíg a kopogásérzékelő nem „hall” kopogást. Olyankor valamennyivel visszavesz az előgyújtásból, és kezdődik minden elölről. Ennek is megvan a határa, úgy van ahogy írod, kb. 98-as oktánszámú benzinnek megfelelő mértékű előgyújtásnál már nem fog korábban gyújtani akkor sem, ha az üzemanyag lehetővé tenné.
Na most írtad, hogy az energiatartalma melyiknek mennyi, nagyrészt ennek köszönhető a magasabb fogyasztás. Ezt valamennyire egyensúlyozza a tökéletesebb égés.
Egy erősen E85-re optimizált motor akár kevesebbet is fogyaszthat, mint benzines. -
dokar
addikt
na ez érdekes, van benne igazság.
én eddig azért tankoltam 15%-25% E85 aránnyal ESZ95-höz, mert a motor alkalmas ESZ98 üzemanyaggal való használatra. az általam alkalmazott keverési arány elegye pedig a 98-as és a 95-ös oktánszám között van. az előgyújtási szöget automatikusan az oktánszámhoz igazítja az ECU egészen 98-ig. na de a lambda szonda csak oxigénkoncentrációt mér, honnan tudja mennyi az oktánszám? vagy feltételezi, hogy csak benzin kerül bele, és az szt arány és a mért oxigénkoncentráció alapján kiszámolja az oktánszámot. általánosan igaz, hogy E85-el jobban megy az autó, de többet is eszik. ha jobban megy, akkor nagyobb az égési energiája, de nem így van, mert a benziné 34.8 MJ/l míg a tiszta etanol csak 23.5 MJ/l. a magasabb eredő oktánszám meg nem feltétlenül jelent nagyobb teljesítményt, ha csak 98-asig vannak méretezve a hengerek a megfelelő kompresszióhoz. tehát lehet, hogy a kisebb szt arány dúsítja a keveréket. az tényleg igaz, hogy az etanol tökéletes égéséhez kevesebb levegőre van szükség, mint benzin esetében. nem véletlenül szeretik egyesek a nitrometánt, pl a top fuel dragsterek. -
CYBERIA
őstag
Az van, hogy a benzinnek azt hiszem 14,7:1 a sztöchiometrikus aránya, az etanolnak meg 9:1 (tömeg szerint). Na most ezt a lambda szonda érzékeli, és elvileg egy bizonyos határon túl a számítógép nem fogja tovább dúsítani a keveréket, és kapsz egy hibajelet+beáll tartalékprogramra. Bár ez egyes autókra lehet, hogy nem igaz.
-
fullextra
tag
válasz
Rifleman10 #762 üzenetére
Valami bontóban szerezz egy billenőkapcsolót, és egy gombot.
Ezekre kötsd rá a kábeleket, van egy haverom aki csinált már ilyet, ha gondolod megadom az elérhetőségét, biztosan segít.
Jaa: Rallye közben mindig használj biztonságiövet, és lehetőleg az első hónapokban mellőzd a kéziféket, lehetőleg alacsonysúlypontú autóval csináldd(ha földúton gondoltad)!!!
-
lsc
nagyúr
válasz
Rifleman10 #762 üzenetére
Ha jól emlékszem a ford is úgy van hogy a gyújtáskapcsolót ha leveszed akkor az alján amibe a vezetékek csatlakoznak az egy külön elektromos kapcsoló, vagy kis csavarokkal vagy műanyag fülekkel rögzítve. Ha leveszed akkor egy csavarhúzóval is tudod kapcsolni nem kell kötözni semmit .
-
-
dokar
addikt
válasz
Rifleman10 #752 üzenetére
ha nincs benne immob, akkor egyszerűen ráadod a tápot a gyújtásra, összekötöd, majd az önindítóra is ráadod addig, ameddig be nem röffen.
remélem nem autólopáshoz kell az info
-
lsc
nagyúr
válasz
Rifleman10 #752 üzenetére
Előveszed a tartalék kulcsot, ha nincs akkor hívsz egy autóvillamossági szerelőt .
-
Rifleman10
csendes tag
Escort 1.6 (1985)
Minden okés kivéve az hogy a kulcs elveszett
Hogyan inditsam be? A gyujtásra és az öninditóra melyik szálat kössem? -
golyani
őstag
adott egy 206-os pözsó.
szindróma: van h egy kátyú után azt jelzi a gép h nyitva van a bal első ajtó, kinyitás-becsukásra van hogy elmúlik van hogy nem. vagy ha áll az autó, távirányítóval kinyitom, majd csuknám be van h csak egy ajtó kinyitás-bezárásra tudom újra távirányítóval becsukni, vagy nem...
Mi lehet a probléma? A-B oszlopon semmilyen kapcsoló vagy érintkező sincs, sem az ajtókon.
-
torogyuri
aktív tag
Peugeot 206-osom van és olyan kérdésem lenne hogyugye amikor ráadom a gyújtást ugye egy darabig világít az üzemanyagjelző, légzsák visszajelző... és van-e valami szerepe annak ha még akkor indítom a motort mikor ezek még égnek vagy megvárom míg mindegyik elalszik és káros lehet-e az ha nem várom meg?
-
CYBERIA
őstag
Én jártam E85-tel, szerintem elég jól kitisztítja az is. De akkor várd meg a jobb időt, hidegben nehezebben indul.
Az ilyen adalékokat nem nagyon ajánlják a szakértők, szerintem egy jó motorolajhoz nem is kell.
Én ilyet fogok venni jövő hónapban, ismerősök ajánlották, állítólag jól ken. Eredetileg én is olyat akartam, mint te.GM-ről én is hallottam rosszakat.
Egy kérdést feltennék én is:
Mai technikával feltöltés nélkül mekkora teljesítményt lehet kihozni egy szívódízelből literenként?
Amikor a VW abbahagyta az SDI-t, akkor 2 literből hozott ki 75 lóerőt, a Mercedes-Benz E 300 D 136 lóerős és 3 literes. Tehát előbbi 37,5 LE/l, utóbbi 45,3 LE/l.
Tehát ötlet? -
dokar
addikt
mi a véleményetek a benzinhez keverhető injektor tisztító adalékról?
ha nyomok bele egy kevés bioetanolt, akkor az nem jó/jobb megoldás?és a motorolajhoz keverhető kopáscsökkentő adalékról?
tehát a 10W-40 castrol magnatec 12-13 kHUF-ba kerül, kiválthatnám ezt 5k HUF GM olaj + 1-2 kHUF adalékkal? eddig csak tisztán GM-et töltöttem bele, de sokan szidják, ezért akarok jobbat. -
Winner_hun
félisten
-
lsc
nagyúr
válasz
TheVeryGuest #737 üzenetére
Benzinkutakon és a "méhtelepen" is le lehet tudtommal .
-
TheVeryGuest
senior tag
Sziasztok!
Megpusztult autó-akkumulátort hol lehet leadni?
-
FD
újonc
válasz
fekeandras #733 üzenetére
próbát megér,kösz
-
FD
újonc
Hali!pdtdi-ről írok szakdogát,egész pontosan a hajtóanyagellátására kihegyezve.ha valaki ki tud segíteni bármilyen anyaggal azt nagyon megköszönném
-
golyani
őstag
a 206osunk elérkezett a gyertya cseréhez. nahát én gondoltam először ránézeka gyári gyertyákra amik még nem voltak kiszedve. apum hozott ilyen kulcsot:T-kulcs
de hát nem nagyon adja az igazat mer a csuklónál hamarabb hajlik el a szár mint h kijöjjön a gyertya. vmi tipp? -
[HUN]Tyson
senior tag
Hali!
95-ös 1.9TDI Passatba szeretnék olajat cserélni, az eddigi gyenge helyett egy kicsit jobb minőségűt.
Amik eddig szóba jöttek:
Fuchs Titan Supersyn 5w50
Mobil 1 5w50
Mobil Synt S 5w40Melyiket ajánlanátok? Viszonylag egyforma áron be tudom szerezni őket (néhány eHUF eltéréssel az 5 litert).
Melyik való leginkább ehhez a motorhoz, és miért?
(mindegyik VW 505.00) -
Kombat
őstag
Üdv!
Tudja valaki, hogy mennyibe kerülhet egy teljesítménymérés?
-
KMan
őstag
válasz
Winner_hun #723 üzenetére
increase vehicle safety
Ha jol latom nincs B oszlop, ha fejrealsz vele vajon mi tortenik? Melyik statikai elem veszi at a B oszlop szerepet? Az en magassagomhoz a teto kb 4 cm-re van, de vannak olyan modellek ahol surolom a tetokarpitozast...
-
Winner_hun
félisten
Na így már nem fogják rányitni az emberre parkoláskor az ajtót
[KLIKK] -
venember83
nagyúr
Nagy valószínűséggel igazad volt/van, a granddictionnaire szerint is ugyanaz a multi point/port befecskendezés.
-
venember83
nagyúr
Köszönöm szépen a válaszokat.
-
dokar
addikt
vélemény?
-
dokar
addikt
le akarom dugózni az EGR-t, de úgy tudom, hogy akkor a motorhiba jel világítani fog és szerviz módba fog váltani az ECU. na már most a kérdésem az, hogyan tudnám elhitetni az elektronikával, hogy az EGR megfelelően működik? mivel nem két állapotú az a dolog, ezért itt ide vmi komolyabb dolog kéne. az EGR-nél lévő áramlásérzékelő milyen egyéb szenzorokkal van még kapcsolatban? MAP? Lambda szonda? Vajon mi lenne, ha MAP jeleit bekötném az EGR szenzor helyére?
-
fekeandras
őstag
Utolsó csavarig a Röthe Motorsport által átépített autó.Osztrák fiatal srác volt vele Kaposújlakon gyorsulni.Csilli-villi szép, gyári kinétetű ezüst G4 GTi módosított motorral, futóművel és fékkel.A tulaj szerint ha hajtja is akkor városban vagy német autópályán 20liter felett eszik.Mikor mondta mennyibe került a tuning majdnem seggre estem (kb. 1,4Millió
).Viszont mellette szól, hogy adnak garanciát minden átalakításra, nem valami házi modding.
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #713 üzenetére
Nem akarok szövegértelmezési vitát szítani, de azt írtad: ott tuningról volt szó, semmi másról. Majd bemásolsz négy adatot, kettőt benzinesre, kettőt dízelre, egyik a gyári állapotú motor fajlagos fogyasztása (dízelre és benzinre), másik a tuningolt. Ebben, akárhogy is akarnám másképp olvasni, benne van a gyári, tehát a nem tuningolt motor fajlagos fogyasztása is. Vagyis az az állítás, hogy kizárólag tuningról volt szó, nem igaz.
A másik része a dolgonak, hogy az én tapasztalatom azt mutatja, a gyári állapotú motorok esetén a dízel favorizálása sem mindig helyes döntés. Ettől te még olyan motorú autóval jársz, amilyennel akarsz, nem az én dolgom. Viszont ha megjelenik egy cikk, hogy x.y által reprodukálhatóan mért dízel fogyasztás több, mint az én benzinesemé, akkor bizony röhögni fogok, nagyokat.
Szerk: volt 1.6-os benzines borám, azóta nekem a vw benzines motorjai nem etalonok.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #713 üzenetére
hát akkor jó magyaros elektronika van rajta
mert akkor se szoktak 10le körüli + fogyasztást el érni ha GT28RS-t vagy GT30 raknak rá.
ez a fránya VR6 turbo is csak 20-22le fog enni igaz (ez több mint 2x erősebb lesz mint a széria) a széria meg ha folyamatosan 200km/h fölött autózól vele akkor 15, egyes golf tégla kasztniba meg 16l kajol.
azt meg senki ne akarja velem megetetni még mindig hogy ha folyamatosan 3000 felett tartom egy rommá húzott TDI-nek a fordulatát akkor 7l eszik, mert oké amég nincs turbo nyomás a, de ha treplizem akkor az simán bekajálja a 10-12litert.
-
fekeandras
őstag
Rosszul látod... Adott pl. a Golf4 1.9TDi 150le-vel és 1.8 20VT szintén 150le-vel.Ha mindkét motort felhúzzák 250lóerőre és rendesen meghajtják mindkettőt akkor a dízel kb. +2-4literrel fog többet enni 100kilóméterenként, a benzines minimum! +8-10literrel többet mint széria állapotában./ezt azért merem így kijelenteni mert mindkettőhöz volt már szerencsém/.
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #711 üzenetére
Én mást látok a #700-ban.
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #709 üzenetére
Arról, hogyha összevetem abban a cikkben pontosan megadott paraméterek között mért adatot a saját mérésemmel, kiderül, hogy valójában a dízel hatásfokról és az alacsony fogyasztásról szóló hiedelmek abban a vezetési szituációban tévesnek bizonyultak.
Régebben, amikor még nem ez volt az üzemanyag árak között az arány, kiszámoltam, hogy nagyon szerencsés esetben még az is előfordulhat nagy ritkán, hogy 6-8 év alatt megtérül egy dízel az én vezetési szokásaim szerint. Azóta nagyot változott a világ azon része, ahol az üzemanyagárakat kalkulálják, így az lenne a számítás eredménye, hogy a dízel drágább induláskor és folyamatosan többe kerül.
Nekem továbbra is benzin az üzemanyag, és mélyen egyetértek az M főnökkel.
-
fekeandras
őstag
bambano
#707) Te miről beszélsz?
-
bambano
titán
válasz
fekeandras #700 üzenetére
Nemrég volt a belsőségen egy cikk, amiben leírták, hogy milyen körülmények között és mennyit zabált nekik a mazda6 dízel. Mivel pontosan ugyanolyan körülmények között én is járok és nagyjából ugyanannyit, vagy kicsit kevesebbet fogyaszt a benzintemetőm, csak röhögök a dízeleken.
Meg jó lenne ugyanolyan műszaki szinvonalon álló autókat hasonlítgatni. Tehát turbódízelt turbós benzineshez.
-
fekeandras
őstag
-
runner 125
nagyúr
Szia!
Ez így igaz. Közben utánakerestem én is ennek.
Időközben már megvásároltam egy 35 Watt-os szettet,tegnap meg rábukkantam itt egy írásra,miszerint a Nexus-ban Can Bus rendszerű a világítás van. Azaz csak az általad említett 55wattos cucc jó bele.
Kérdeztem pár embert erről,eddig rajtuk kívül mindenki azt állította h tutira nincs benne Can Bus rendszerű világítás.
Írtam a Piaggio-nak is,hát persze h még nem írtak vissza.
Üdv.M -
KMan
őstag
hi tud valaki olyan oldalt, ahol muszaki rajzok akar karosszeria - elemekrol, robbantott abrak barmilyen alkatreszrol, modell-tipus nem szamit, esetleg cad modellek vannak fenn jo minosegben?
-
_seth_
veterán
válasz
runner 125 #702 üzenetére
Lehet csak én tudom rosszul de csak a trafó tér el az is az új Can bus-os rendszerek miatt mert azok érzékelik, hogy nem 55w-os izzó van az autóban és egyszerűen letilt, nem indul, nem kapcsolja fel vagy mikor mit csinál de tudtommal fényerőben nincs eltérés csak a trafóban, ki kell próbálni.
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
A 35W-os és az 55W-os xenon között nagy különbség van?
Motorba szeretném tenni,jobb a fényereje az 55 Wattosnak?
6000K-s bixenon szett-ha esetleg ez az infó is kellhet.Köszönöm.
Üdv.M -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #700 üzenetére
a dizelnek emlékeim szerint majdnem 3x jobb a hatás foka innentől kezdve szerintem nincs miről beszélnünk, mert ha a körülmények jók akkor dizel én is azt mondom de aki nem autózik annyit annak teljesen felesleges, az csak azért vesz dizelt mert azt pártolja..
de mint ahogy nekem se fogod meg magyarázni hogy miért jó az ha max egy 3000rpm tartományban a csomiba érzem a vesém és én se neked milyen amikor mindenki málna keverőzik én meg vígán elvagyok 2 váltással és már meg is előztem az autósok jelentős részét...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 980 4GB Aio Corp Croma CM 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest