Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz fekeandras #713 üzenetére

    Nem akarok szövegértelmezési vitát szítani, de azt írtad: ott tuningról volt szó, semmi másról. Majd bemásolsz négy adatot, kettőt benzinesre, kettőt dízelre, egyik a gyári állapotú motor fajlagos fogyasztása (dízelre és benzinre), másik a tuningolt. Ebben, akárhogy is akarnám másképp olvasni, benne van a gyári, tehát a nem tuningolt motor fajlagos fogyasztása is. Vagyis az az állítás, hogy kizárólag tuningról volt szó, nem igaz.

    A másik része a dolgonak, hogy az én tapasztalatom azt mutatja, a gyári állapotú motorok esetén a dízel favorizálása sem mindig helyes döntés. Ettől te még olyan motorú autóval jársz, amilyennel akarsz, nem az én dolgom. Viszont ha megjelenik egy cikk, hogy x.y által reprodukálhatóan mért dízel fogyasztás több, mint az én benzinesemé, akkor bizony röhögni fogok, nagyokat.

    Szerk: volt 1.6-os benzines borám, azóta nekem a vw benzines motorjai nem etalonok.

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz fekeandras #713 üzenetére

    hát akkor jó magyaros elektronika van rajta :U

    mert akkor se szoktak 10le körüli + fogyasztást el érni ha GT28RS-t vagy GT30 raknak rá.

    ez a fránya VR6 turbo is csak 20-22le fog enni igaz (ez több mint 2x erősebb lesz mint a széria) a széria meg ha folyamatosan 200km/h fölött autózól vele akkor 15, egyes golf tégla kasztniba meg 16l kajol.

    azt meg senki ne akarja velem megetetni még mindig hogy ha folyamatosan 3000 felett tartom egy rommá húzott TDI-nek a fordulatát akkor 7l eszik, mert oké amég nincs turbo nyomás a, de ha treplizem akkor az simán bekajálja a 10-12litert. :U

Új hozzászólás Aktív témák