Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Daneey #778 üzenetére

    1,6 SR (8V változó szívó cső hossz)?

    édes apámnak ez a motor van (seat toledo) kapot egy chipset (befecskendezéssel meg a gyujtással játszottak picit).

    lóerőben nem lett szerintem számít tevőbb, de a teljesítmény görbe kb 500rpm-el ellett tolva lefele (alacsonyabbról húz).

    4000 fölé nem kell pörgetni, ha nyugis a forgalom bőven elég 2500-nál váltogatni, és úgy is "dinamikus" a kocsi.

    fogyasztásba azzal hogy nem kell forgatni annyit kb 1l-t hozott.

    motor élettartalma nem csökken.

    direkt szűrő meg felejsd el, miért is? mert baromi sűrűn kell mosogatni hogy maximum 1% érjen, több koszt szívbe a motor mint a gyárival, jah és az a motor tér melegét szívja csak be ami feleslegesen terheli a motor és rontja az oxigén szegény levegő az égés hatásfokát (gondolom nem akarod a motor téren kivűlre elhelyezni?).

    motor bontás nélkül még a kipuf rendszer komplett cseréjével tudsz javítani valamit a teljesítményen. (ez persze viszi fel a fogyasztást is..)

    50k felső plafon, és csak akkor ha nem tetszik a chips akkor vissza kapod a pénzt meg az eredeti progit.

Új hozzászólás Aktív témák