Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa

Hozzászólások

(#7251) Adebayor válasza tome0001 (#7248) üzenetére


Adebayor
aktív tag

én ezt használom

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/mini-apps-v5-1-statsbar-plus-v6-4.1018/

ez már frissitett. bár itt "csak" hőmérséklet van.

még ezzel együtt én is használtam az ov1 gumikopás részét.

[ Szerkesztve ]

Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600

(#7252) N€T0X|N


N€T0X|N
őstag

23 AI-val most megvan a 90% CPU használat (i5), miközben a VGA 100-on teker (GTX670). Szeretem ha valami normálisan használja a gépet. :D

Sent from my keyBoard

(#7253) Jack@l válasza N€T0X|N (#7252) üzenetére


Jack@l
veterán

Jobbak a frame számok is AI-val, mint volt előtte?

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#7254) N€T0X|N válasza Jack@l (#7253) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Passz, sose néztem, mert nálam nem volt vele gond.

Sent from my keyBoard

(#7255) bszunyoghy válasza N€T0X|N (#7252) üzenetére


bszunyoghy
csendes tag

Milyen program jelzi ezeket az adatokat?

(#7256) kinghaxor


kinghaxor
aktív tag

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet visszahozni a játék közbeni ffb állítási lehetőséget? Az új patch óta nem találom. Back to pits, kormány ikon azt hiszem talán generic fülön volt de most nincs sehol. Plusz még az érdekelne, hogy mit csinál ez az új enhanced understeer effect nevű új opció? Nem igazán éreztem különbséget on/off között.

(#7257) subaruwrc válasza Adebayor (#7251) üzenetére


subaruwrc
félisten

ezt nem tudnád feltolni valami public oldalra pls ?

(#7258) Kommy válasza kinghaxor (#7256) üzenetére


Kommy
veterán

játék közben a + - al lehet állítani a force feeedback-et a numpadnál, elég sokat kell nyomogatni a változáshoz.

(#7259) kinghaxor válasza Kommy (#7258) üzenetére


kinghaxor
aktív tag

köszönöm a segítséget, el keresgettem volna még egy darabig. Tetszik ez a megoldás, bár változtathatná picit gyorsabban az értéket mert ha sokat kell állítani, akkor nem győzöm elnyomkodni odáig.

Az irányítás viszont nagyon meglepett. Végre lehet rendesen korrigálni a megcsúszásokat is, sokkal kisebb lett a clipping, nagyobb ffb-t lehet használni. Sokkal precízebb, gyorsabb lett az irányítás, viszont semmivel sem lett könnyebb. Egy roszkor adott gázfröccs most is végzetes. A kihívás megmaradt. Nem lett árkádosabb. Sokkal természetesebben, valósághűebben reagál az autó és ahogy ezt a kormány visszaadja ezzel az új javítással az valami elképesztő. Eddig fontolgattam, hogy eladom a T500-at mert nem hozta azt az élményt amit szerettem volna, de rá kellett jönnöm, hogy ez nem a kormány hibája volt. Hihetetlen nagyot alakítottak a srácok. Megtáltosodott a kormányom. Alig tudtam kikapcsolni. :)

[ Szerkesztve ]

(#7260) AMD_ok válasza subaruwrc (#7257) üzenetére


AMD_ok
őstag

LINK

Gumiapp, az uj verzora atirva

(#7261) N€T0X|N válasza bszunyoghy (#7255) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Open Hardware Monitor, Windows indításakor elindul, szép history grafikont rajzol jóformán bármiről, amire megkérem. Free, hasznos (több gyártó is használja beépítve ebbe-abba, találkoztam már vele, de ez minimális méretű).

Sent from my keyBoard

(#7262) subaruwrc válasza AMD_ok (#7260) üzenetére


subaruwrc
félisten

:C :R :R
nagyon megszokta a szemem a gumi appot.

(#7263) szacsee válasza pocokxx (#7210) üzenetére


szacsee
nagyúr

Update után jó lett amúgy a monzai pálya?
Nálam Nordon csinálja 1-2 helyen, de update után nem próbáltam.

(#7264) nemeth989 válasza szacsee (#7263) üzenetére


nemeth989
senior tag

Nálam is Nordon csinálta, de az update plusz felraktam a beta drivert, azóta megszűnt. Egy sima R9 280-asom van.

[ Szerkesztve ]

RideMyStyle "LoveMyWilier"

(#7265) kinghaxor


kinghaxor
aktív tag

Tud esetleg valaki megoldást arra, hogy hogyan tudnám a numpad plusz és mínusz gombját a kormányra blindelni? Szeretném, hogy közvetlenül a kormányról lehessen állítani az ffb erejét játék közben, de a beállítások között ezt a két gombot nem lehet állítani. Van esetleg valami másik megoldás?

(#7266) Kommy válasza kinghaxor (#7265) üzenetére


Kommy
veterán

Elméletileg ha jól emlékszem a Logitech szoftverében lehet ilyet csinálni.

(#7267) kinghaxor válasza Kommy (#7266) üzenetére


kinghaxor
aktív tag

Nem Logi kormányom van. Viszont sikerült megcsinálni. Xpadder-el beállítottam a billentyűzetről a kormányra azokat a gombokat amiket a játékban nem lehet oda állítani. Csak hát ugye így külső program kellett. Nem értem miért nem lehet ezeket a játékban megoldani.

[ Szerkesztve ]

(#7268) Bandit21


Bandit21
addikt

A 2-es dream pack-et együtt tettem fel az 1.3.1-el. Azóta a játékon belül amikor a pályát, autót betöltené "kifagy". Ez abból áll, hogy 64-biten rögtön visszalép a játék menübe, forced 32-ben pedig 2-3 mp után megáll a kép, alt-tabbal ha kijövök akkor kiírja egy box, hogy az assettocx86 leállt, ha becsukom, akkor vissza a menübe. A gépem elég régi, de eddig eljátszogattam vele, mi lehetne a megoldás? 64 bites win7-em van.

[ Szerkesztve ]

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#7269) Kommy válasza Bandit21 (#7268) üzenetére


Kommy
veterán

ezt próbáld meg:
open assetto_corsa.ini file located in your Steam folder\steamapps\common\assettocorsa\system\cfg

and set:

[THREADING]
USE_TIMER_PROCESS=-1

to

[THREADING]
USE_TIMER_PROCESS=0

(#7270) Bandit21 válasza Kommy (#7269) üzenetére


Bandit21
addikt

Köszönöm, "megoldotta" mostmár nem fagy le, viszont az eddigi játékmenethez képest "diavetítést" nézek. Hiába nem megy az FPS 60 alá (levettem mindent minumumra, vagy off-ra) mégis iszonyatos laggal megy a játék. Erre valami ötleted van?

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#7271) Kommy válasza Bandit21 (#7270) üzenetére


Kommy
veterán

próbálkd meg, hogy

[PHYSICS_THREADING]
THREADS=-1

átírod erre:

[PHYSICS_THREADING]
THREADS=0

az assetto_corsa nevű fájlban van.

[ Szerkesztve ]

(#7272) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Ez akkor azt jelenti, hogy kikapcsoljátok azt, ami ennek az updatenak a lényege lenne? :) a multi threadet meg a 64 bitet?

(#7273) Kommy válasza ReSeTer (#7272) üzenetére


Kommy
veterán

Igen mivel sajnos kétmagos procikon gondot okoz jelenleg.

(#7274) subaruwrc válasza Kommy (#7273) üzenetére


subaruwrc
félisten

elég érdekes hatásai vannak ennek az updatenek.
pl az szerintem bug ahogy a mclaren p1 vissza lassult. 25mp-et lassultam a régi nord tourist rekordomhoz képest.
de pl egy pagani zonda r-rel is.most vagy eddig volt eltúlozva a teljesítményük vagy ez az update nagyon elcseszte.

(#7275) Bandit21 válasza Kommy (#7271) üzenetére


Bandit21
addikt

Működik, köszönöm!

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#7276) Kommy válasza subaruwrc (#7274) üzenetére


Kommy
veterán

ugye más a gumifizika az 1.2-höz képest, elméletileg a fék is el tud melegedni most már ha jól emlékszem, ami szintén ront a köridőn, tehét elméletileg csak élethűbb lett, ráadásul ha ugyan az a setup akkor az is okozhat lassulást.

(#7277) subaruwrc válasza Kommy (#7276) üzenetére


subaruwrc
félisten

a féken nem vettem észre változást monitorozni meg nem tudom semmivel,viszont pattogósabb is lett sokkal a nord és a végsebességem sincs sehol. p1-en ráadásul a váltót is mintha össze zsugorították volna, 200 alatt már 5.-et kell váltanom.nagyon gyászos lett.

(#7278) AMD_ok válasza subaruwrc (#7274) üzenetére


AMD_ok
őstag

Nalam is jelentkezett a dolog, mondjuk nem Nordon mentem, hanem a Porsche moddal, Silverstone-on, ahol eloszor 2-3 mp-el rosszabb koroket futottam. 2 oramba telt, mire elertem vert izzadva a regi koridomet, ill picit meg is javitottam, de a regiben biztos volt meg 1,5-2 sec....(tehat osszessegeben en is lassultam, viszont a gumifizika nekem jobban tetszik)

(#7279) subaruwrc válasza AMD_ok (#7278) üzenetére


subaruwrc
félisten

akkor nem egyedi a probléma.
mondjuk amellett hogy nagyon szupi hogy ilyen fejlesztés is belefér,azért felvetődik gondolom nem csak bennem a kérdés hogy akkor eddig ez mégse volt uber realistic shit ?
mert hogy a v1.3-ban jutunk el ide az szerintem picit pofátlan.tekintve hogy nem kevés eurom meg játék órám van benne,most akkor minden nagy patchnél ( sokszor kisebbeknél is ) tanuljam újra az egészet ? :U
talán így kellett volna kiadni a v1-et és akkor nem lenne meglepődés hogy hova lett a sebességem ...

(#7280) #70869248 válasza subaruwrc (#7279) üzenetére


#70869248
törölt tag

?
iRacing rF2 ?
teljes gumivaltas ..stb?
Nem tudom mi a gubanc, mert ha nem felelt meg akkor ugy sem hasznalod mar a v1 ota. Ha meg igen akkor csak jo ha foglalkoznak a jatekkal nem?

(#7281) Chosen


Chosen
addikt

Ti is tapasztaltátok, hogy 1.3 óta mintha másképp viselkednének az autók + fékek? Mintha sokkal hamarabb és élesebb határral blokkolnának, sokkal kevésbé tudok játszani a határokon, mintha az autók is pattogósabb/merevebbek lennének. Főleg a Dream Pack 2 autóknál érzem ezt, Audi+Lambo GT3 kb vezethetetlen nekem, pedig GT3+Open wheeler ligákban szinte mindennel versenyeztem már.

mod: sem ABS-t, sem TC-t nem használtam

[ Szerkesztve ]

(#7282) subaruwrc válasza Chosen (#7281) üzenetére


subaruwrc
félisten

igen,erről írtam kettővel előbb.
többnyire hátrányára változott minden.
ruf rt12-t vittem rá a nordschleifere... hát nem volt pozitív élmény

(#7283) Chosen válasza subaruwrc (#7282) üzenetére


Chosen
addikt

Sry, valahogy pont átfutottam felette. Mindenesetre örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen aki ezt észrevette. A régi autók még kb jól vezethetők, de az újakkal nem tudom mit fogok így kezdeni. :F

(#7284) nemeth989 válasza Chosen (#7283) üzenetére


nemeth989
senior tag

Érdekes, én konkrétan az új Gt autókkal jobb időt megyek nordon, mint a régebbiekkel, mondjuk az előzőekben olvasottal egyetértek, hogy jobban blokkolnak a megszokott fékbeállításokkal az autók, de kis fékerő módosítással, kiküszöböltem nagyrészt a problémát.

[ Szerkesztve ]

RideMyStyle "LoveMyWilier"

(#7285) N€T0X|N


N€T0X|N
őstag

Nekem egyvalami nem tetszik az pedig a downshift protection... ilyen lehet, hogy van az igazi autókban, nem tudom. De az idegesítő, hogy kinyomott kuplunggal sem tudok üresbe rakni egy GT autót, amíg teljesen 0-ra nem fékeztem. Ez tényleg így van az igaziban? Mert elég hülyeségnek tűnik (mondjuk amíg magától újraindul, ha le is fullad, addig ez tökmindegy).

A lambót visszavonom, jó autó az. Sőt, mocskosul jó (csak a hangja nem tetszik). Ahhoz képest, hogy milyen öreg, úgy fekszi semi-slicken a pályát, hogy beszarás. :Y

Sent from my keyBoard

(#7286) Chosen


Chosen
addikt

Kunos Dev:

"We're going to leave the physics unchanged for quite a bit of time.. so ya, better get used to 1.3 because this is it, and it'll stay with us for a looooong time."

[ Szerkesztve ]

(#7287) AMD_ok válasza N€T0X|N (#7285) üzenetére


AMD_ok
őstag

Hat, ez valami undorito mocskos dolog :D Nagyon nem tetszik nekem se, nem akkor pakolhatom visszafele, amikor en akarom. Ha meg valaki meg nem erzi, hogy mikor valtson vissza, majd megtanulja, nem hinnem hogy erre olyan nagy szukseg volt, valamint valszeg nem ilyen az igazi autoban, bar ebben nem vagyok teljesen biztos. Nem lehet ezt kikapcsolni valahol?
Gumifizika: majd kiprobalok par gyari autot, mert a regiekkel meg nem mentem a frissites ota, igy arrol nem tudok nyilatkozni. A Porsche modunkrol pedig irtam, hogy osszessegeben jobb lett sztem, mint volt.

[ Szerkesztve ]

(#7288) barcalaci84


barcalaci84
őstag

nem igazán értem mia bajotok a downshift protectionnel...azokban az autókban van amikben a valóságban is van ilyen...nagyon helyes szerintem h nem lehet agyatlanul visszpakolgatni...már pedig egy modern autóban nem lehet...ilyen világban élünk:)
menjetek olyan vassal amibewn nincs ilyen elektronika és nyírhatjátok a motort kedvetekre...

(#7289) Jack@l válasza Chosen (#7286) üzenetére


Jack@l
veterán

Azért valamit finomhangolhatna a paramétereken, mert ahogy hallottam csak szidták eddig a legjobbak is. Én még nem próbáltam sajnos, de előre félek a sínautósítástól.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#7290) N€T0X|N válasza barcalaci84 (#7288) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Nekem nem az a bajom, hogy ész nélkül nem lehet visszapakolni. Ha azon múlna, észre se vettem volna, hogy létezik, mert nem szoktam durvulni az autóval. Ami bajom van vele, azt meg kifejtettem öttel fentebb.

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#7291) barcalaci84 válasza N€T0X|N (#7290) üzenetére


barcalaci84
őstag

Azt en nem nagyon ertem h mit akartal itt mondani:)
Kinyomitt kuplunggal uresben vagy gyakorlatilag...dr ez miert is fontos?

(#7292) N€T0X|N válasza barcalaci84 (#7291) üzenetére


N€T0X|N
őstag

kinyomott kuplunggal sem tudok üresbe rakni egy GT autót, amíg teljesen 0-ra nem fékeztem

Lassulok az autóval, kiraknám üresbe még mielőtt teljesen megállna (pl. pit), de csak 1-ig tudok visszaváltani. Addig nem lehet üresbe, amíg teljesen meg nem állt az autó. A kérdésem pedig az volt, hogy aki netán tudja valahonnan, elmondhatná, hogy ez a valóságban is így van-e?

Nem, kinyomott kuplunggal nem vagyok üresben és eddig ez működött is normálisan.

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#7293) ReSeTer válasza N€T0X|N (#7292) üzenetére


ReSeTer
senior tag

Valóságban sem szokás kirakni üresbe az autót még mozgásban. Van jogsid? Az én oktatóm pl direkt kiemelte ezt anno.

(#7294) N€T0X|N válasza ReSeTer (#7293) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Van jogsim, de ennek semmi köze a dologhoz. Az főleg nem érdekel, hogy kinek mit mondott az oktatója autóvezető tanfolyamon...
Az volt a kérdésem, hogy ki lehet vagy nem lehet szekis autót venni üresbe, ha még mozog (nem mondtam sebességet, de akár 10-nél, akár 200-nál)? A valóságban. Pont. Nem volt bonyolultabb. Aki nem tud rá válaszolni, az kérem, ne tegye...

Sent from my keyBoard

(#7295) wolf033 válasza ReSeTer (#7293) üzenetére


wolf033
senior tag

Piroson sem szokás átmenni és mégis átmennek. ;]

Sok minden nem szokás amit sokszor úgy, hoz egy helyzet, hogy mégis megcsinálod. Én sem szoktam kivenni sebességből az autót az esetek 99%-ban de néha mégis kiveszem. :)

(#7296) Viper26


Viper26
nagyúr

15.6MB frissítés érkezett, kérdés, hogy min változtattak. :F

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 | FR955

(#7297) Joshi válasza Viper26 (#7296) üzenetére


Joshi
titán

Link :U

A frissítést mindig meg lehet nézni, soha nem volt titok. ;]

[ Szerkesztve ]

(#7298) neilszab


neilszab
őstag

Kedd esti FunRace: Audi R8 LMS GT3 & Lamborghini Huracan GT3! :D

Itt az ideje, hogy komoly a versenykörülmények között is próbára tegyük az új GT3-as gépeket, a 45 perces futam a GT3 bajnokság soron következő helyszínén, a Nürburgring-en fog zajlani!

A részvétel nyílt, mindenkit örömmel látunk a rajtrácson, aki fel tud nőni a futam komolysághoz! ;)

Kedd - Dream Pack 2 - GT3: Futam infók
Vasárnap - GT3 Bajnokság: Futam infók

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#7299) barcalaci84 válasza N€T0X|N (#7292) üzenetére


barcalaci84
őstag

valóságban h így van-e azt biztosra nem tudnám megmondani...de gyanús h így van...eleve logikus h az ellen is véd h nehogy véletlenülk üresbe leváltson valaki...
kuplung kinyomással viszont el tudja a söfőr azt a hatást érni mintha üresben lenne az autó..

megnéztem hogy működik ez IRacingben ... teljesen ugyanígy ...ott is van downshift protection és ott is csak akkor tudod le3váltani 0-ba ha megálltál...

valahogy abban nem hiszek h Kunos is hülye meg az IR-esek is , és ugyanazt a hibát követnék el...valószínűleg ők próbálták és tényleg így működik mai modern autókban..

(#7300) Chrys_ válasza kinghaxor (#7265) üzenetére


Chrys_
addikt

XPadder a barátod. Nagyon jó prg., a DSD Fanatec panelt is tudja kezelni.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.