Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa

Hozzászólások

(#6301) barcalaci84 válasza wolf033 (#6299) üzenetére


barcalaci84
őstag

menüben 500MB-re állítsd a replay méretét ...
és húzd le a low-ra vagy valami ilyesmire a "minőségét"... (nem grafikailag butul, hisz a te beállításaid szerint tölt be a replay, talán így nem olyan pontos, bár ezt se merném kijelenteni)

(#6302) MPowerPH válasza Viper26 (#6298) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem arrol szol, hogy ki milyen idot tud, majd utana megosztva a tobbivel mondjuk a setupjat/tapasztalatait, hatha tud segiteni? :U Az nem f@sz meregetes... maximum az veszi annak, aki 20s-el elmarad. ;]

Alt. ligakon belul is ezt csinaljuk, nem gondoltam volna, hogy ez valakinek itt ujnak szamit.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#6303) Shodan


Shodan
addikt

Servert be lehet rakni valahogy favorite vagy valami hasonlóba hogy ne kelljen végigvárni még végig referesheli az egész listát?

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#6304) Viper26 válasza Shodan (#6303) üzenetére


Viper26
nagyúr

Ez engem is érdekelne. :)

iPhone 14 | FR955

(#6305) neilszab


neilszab
őstag

Indul az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság! :D

Április 19.-én elrajtol a Dream Pack legjobban várt autóival, a 93'-as DTM-es versenygépekkel vívott küzdelem és megmérettetés! A Prekvalifkáció már elindult, ahol már több mint 120 köridő található és olyan nevek is feltűnnek a lista elején a szimulátoros élmenők között, mint Michelisz Norbert és Kiss Norbert!

Ugyan akkor a sok résztevő miatt senkinek sem kell amiatt aggódnia, hogy ne találna a futamokon magához illő méltó ellenfelet, így bátran jelentkezhet mindenki a futamokra, azok is, akik csak most ismerkednek még a műfajjal! ;)

A bajnokság 6 fordulóból fog állni, a részvétel NYÍLT, viszont a futamokra előzetes nevezés lesz szükséges, további infók itt:

Kiírás: AC DTM '93 Bajnokság
Köridők: Prekvalifikáció

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6306) Joshi válasza neilszab (#6305) üzenetére


Joshi
titán

Gyors kérdés mielőtt elolvasom tüzetesebben a versenykiírást. Ezek az autók H váltósak, csak H váltóval lehet menni?

(#6307) #70869248 válasza Joshi (#6306) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nekem nincs H váltóm, de tudtam menni gond nélkül a szerveren

(#6308) Joshi válasza #70869248 (#6307) üzenetére


Joshi
titán

Köszi, igazából van H váltóm csak érdekelt hogy mennyire kötött a vörsöny.

(#6309) neilszab válasza Joshi (#6308) üzenetére


neilszab
őstag

Ezek az autók H váltósak, de egyrészt az AC-ben jelenleg nem lehet kötelezővé tenni a H váltó használatát, másrészt nem is rendelkezik mindenki ilyennel. Akinek van, az persze használhajta! ;)

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6310) nyozo


nyozo
aktív tag

Üdv! DFGT-hez tudna valaki valami jó beállítást mondani (FFB beállításokra gondolok) esetleg logitech profilerben kell valamit vagy érdemes valamit állítani? :R

Egy nagyon bölcs ember mondása! "A haverok olyanok mint a krumpli ha megeszed meghal"

(#6311) Shodan válasza nyozo (#6310) üzenetére


Shodan
addikt

Minden pályához és kocsihoz általánosan jó tuti ffb beállítás nincs. A profilierben érdemes az overall effect streghet 100% ra állítani. Spring és Damper 0. Enable centering kikapcs. Degrees of rotation 900 és allow game to adjust settings.
Játékon belül nekem most 70-en van. Filter és damping 0. Minimum ffb 5% azt hiszem. Ezt max 15 ig érdemes állítani.
A többi effect egyén függő sokan leveszik alacsonyra. Én azért szeretem ha érződik valami. 60-70 kerb
road 50% slip 50azt hiszem .
Én ezeket vettem ki, de még én is csak most kezdtem. Még érdemes lehet a clippingre figyelni. Van egy clipping tool nevű app. Amivel nagyjából be lehet lőni hogy mi a helyes beallitas

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#6312) RECSKA


RECSKA
veterán

flyby

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#6313) Viper26 válasza RECSKA (#6312) üzenetére


Viper26
nagyúr

Az ránézésre sok lesz. :D

iPhone 14 | FR955

(#6314) macy válasza RECSKA (#6312) üzenetére


macy
addikt

Red Bull-t tankoltál?

(#6315) Enton


Enton
addikt

Replay-ből hogy tudok sector időket kinyerni?

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#6316) RECSKA válasza Viper26 (#6313) üzenetére


RECSKA
veterán

Sietos volt, kergettek.... osztan egy picit sok lett. Egy picit :)

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#6317) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Azt be lehet allitani itt, hogy a kormany maximalis elfordulasi szoget a program vezerelje, ahogy pl. az rF2 is megcsinalja? Unom minden autohoz kulon allitani a controllerben a csuszkat.

Don't Tread On Me

(#6318) neilszab válasza MPowerPH (#6317) üzenetére


neilszab
őstag

Pedig ezt csinálja, nem kell a csúszkához nyúlnod. Minden autót kormányát addig lehet csak forgatni, amíg a valóságban is, ha a driverben és az AC menüben is 900 fokot állítasz... ;)

Kieg: a kezedben lévő kormányt ugyan lehet tovább csavarni, csak nincs értelme, mert a virtuális a limitnél felkoppan.

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6319) MPowerPH válasza neilszab (#6318) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem nem blokkolja le, hanem siman tulforgatom, amit ugye mar a game nem erzekel. Ilyenkor van az, hogy nem tudom megfogni az autot. Ekkor magam beallitom, hogy mekkora legyen a szog(ami egyezik az aktualis autoeval) azutan mar rendben van, es fizikalisan sem engedi tulforgatni. rF2-ben pedig rendesen le is blokkol, tehat meg ha akarnam, akkor sem tudnam tulforgatni annal, mint amit az auto valojaban tud.

Nah, pont a kiegeszito mondatodra kerdeztem ra. Akkor az nem lehetseges itt, hogy blokkolja is a kormanyt az aktualis auto maximalis kormanyszogenel?!

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#6320) vlevi válasza MPowerPH (#6319) üzenetére


vlevi
nagyúr

Én is ugy olvastam, hogy az AC igy kezeli. Forgathatod 900°-ig egy formaauto kormanyat az ac-ban, de a kerekelfordulas csak annyi lesz maximu, amennyi a valosagban. Nem tudom, hogy ez azota valtozott-e, de akorabban tenyleg igy volt.

Tényleg zavaro, foleg, ha ilyen nagy a kulonbseg a valosagoshoz kepest. Shelby cobranal senki nem veszi eszre :)

[ Szerkesztve ]

(#6321) MPowerPH válasza vlevi (#6320) üzenetére


MPowerPH
félisten

Atallitom en, nem arrol van szo, de ugye az is ido, foleg ha nem tudod, mennyit fordul az aktualis autoe. Csak ezt igazan belerakhattak volna, rF2-ben jol mukodik.

Don't Tread On Me

(#6322) kozmy


kozmy
őstag

Akkor ezek szerint teljesen felesleges a kormányomat 1080 Fokra állítanom mert csak AC 900-ig használja ki? Vagy kevesebbre kell álítani? Mi a realisztikusság hány Fok? :R

[ Szerkesztve ]

Privát üzenetre illik válaszolni :)

(#6323) Joshi


Joshi
titán

Szeretnék H váltó nélkül menni egy olyan autóval ami egyébként H váltós, de egyszerűen nem tudok. A TH8 váltót kihúztam, csak a G25 maradt, de egyszerűen nem akar váltani holott a pillangó váltók is be vannak állítva. A G25 H váltója szekvenciális állásban van ha ez számít.
Hogy lehet megoldani hogy H váltós autó szeki váltóval működjön? :B

(#6324) Enton válasza Joshi (#6323) üzenetére


Enton
addikt

Ha itt betöltöd a g25 presetet no H shifter-rel akkor úgy kéne mennie:

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#6325) Joshi válasza Enton (#6324) üzenetére


Joshi
titán

Köszi kipróbálom. :R

(#6326) MPowerPH válasza Joshi (#6323) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem ertem, miert nem hasznalod a TH8-at, ha mar megvan. :F

Don't Tread On Me

(#6327) zsiz válasza MPowerPH (#6326) üzenetére


zsiz
őstag

biztos leszerelte, mert nekem szeretné adni.. elfogadom :D

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#6328) Jack@l válasza MPowerPH (#6319) üzenetére


Jack@l
veterán

Írj az ac fórumára egy issue vagy new feature topicot, hogy jó lenne ha ezt megoldanák ffb-vel, meg lehet siimán.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#6329) neilszab válasza kozmy (#6322) üzenetére


neilszab
őstag

A kormány driverben állítsd maximumra az elforgatást, és pontosan ezt az értéket állítsd be az AC controls menüben is. Más dolgod nincs, így minden áttétel reális lesz.

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6330) neilszab válasza MPowerPH (#6321) üzenetére


neilszab
őstag

Értem a problémád, csak a szituációt nem igazán tudom elképzelni, hogy mikor futsz ebbe bele? Egy formula autóban mikor forgatsz "véletlenül" 600 fokot, GT-ben 900-at? :B

Minden autó kormányának max elfordulása bőven a használati tartományon felül van... szóval hacsak nem vmi extrém drifter vagy, vagy az Y fordulót gyakorlod az Lotus Exos-ban, akkor nekem nem világos hol máshol jöhet ez elő, hogy "túlforgatod"?

(nekem kekeckedés, tényleg érdekel... :) )

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6331) neilszab válasza Joshi (#6323) üzenetére


neilszab
őstag

Nem a váltót kell kihúzni, hanem az AC controls menüben kiszedni a pipát a H váltó használta funkció elől. A váltóiddal teljesen mindegy mit csinálsz, ez egy szoftveres beállítás.

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6332) Met


Met
nagyúr

Tegnap felmentem a masters-es spa szerverre, az alfában és a merciben fel kell engedni a gázt váltáskor (bmw-ben nem) és nem mindig sikerül jó ritmusban, persze a motor sárgul. Ez direkt ilyen vagy lehet rajta valamit állítani? Pillangó váltó és nincs kumplung pedálom.

A másik hogy mindhárom autó olyan "billegős" volt és kigyorsításkor tolta a seggét, mit kell állítani és hova hogy jobb legyen? Amiről azt gondoltam hogy kell állítani annak nem sok haszna volt:)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#6333) MPowerPH válasza neilszab (#6330) üzenetére


MPowerPH
félisten

Egyszeru a keplet. Ha megindul az auto hatulja, akkor probalja az ember megfogni. Ilyenkor kicsit hatarozottabban kell tekerni a kormanyt, es nincs idom arra figyelni, hogy a jatekban mennyit enged virtualisan. Neha azon kapom magam, hogy tulforgatom, mig game alatt mar nem erzekeli. Ilyenkor mar nem tudok korrigalni. Ellenben ha a kormany is leblokkol, akkor sokkal kezelhetobb lesz a dolog, tudod, hol a hatar.

Don't Tread On Me

(#6334) neilszab válasza Met (#6332) üzenetére


neilszab
őstag

Azt, hogy felváltáskor el kell venni a gázt, leváltáskor meg gázfröccsöt kelladni, az abból adódik, hogy ezek H váltós autók. Így ha szeki módba kapcsolsz, akkor a kuplung és a kulisszás váltó használatától ugyan menetsül, de a többi pedált attól még ugyan úgy kell kezelni. Ez egyrészt begyakorolható, másrészt ha a "Auto Blip" funkció bekapcsolod, akkor ezekkel sem kell foglalkoznod. (Sajnos szerver oldalról ez még nem tiltható)

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6335) Met válasza neilszab (#6334) üzenetére


Met
nagyúr

Persze, begyakorolható csak amikor kerülgetem a roncsokat és küzdök a pályán maradásért nem mindig sikerül :B
A blip-et kipróbálom.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#6336) neilszab válasza MPowerPH (#6333) üzenetére


neilszab
őstag

Sejtettem, de ez azért már az extrém drift kategória sztem, ha ennyire ki kell tekerni a kormányt egy GT, vagy formula autó esetében. Abba sem vagyok biztos, hogy ilyen mértékű korrekció egyáltalán indokolt lehet-e egy ilyen autóban, vagy az már bőven a menthetetlen kategória.. :B

A legkisebb mértékben sem szeretnélek megbántani, vagy megkérdőjelezni a tudásod, de az esetleg nem lehet, hogy inkább valamilyen vezetéstechnikai hiba áll a dolog hátterében?

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6337) MPowerPH válasza neilszab (#6336) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem, ez az Assetto hibaja... Mikor nagyon, extrem modon megcsuszik a hatulja(ergo kilincsel mesz elore, mint itt), akkor a kisebb kormanyforditassal mar menthetetlen a dolog. Es akkor bizony tekerni kell a kormanyt boszen.

Nem tudom, hogy eloben csinaltad e mar, avagy csak szimulator elott ulsz. Ellenben en telente eleg sokat korozok hatsokerekes autoval. Es ha kiugrik a segge, akkor bizony majd utkozesig kell csavarni a kormanyt, hogy megfogd, ahogy itt is, es lasd a videoban is.

Az, hogy neha kell igy korrigalni, pedig teljesen termeszetes.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#6338) JoinR válasza MPowerPH (#6337) üzenetére


JoinR
senior tag

Hasonlítsd össze az utcai futóművet és gumit a versenycuccokkal...ha egy GT autóban vagy akármelyik open wheeler-ben koppig kell tekerni a kormányt, már régen rossz. De a fenti videó külön jó példa, hogy fölösleges koppra tekerni, mert egyszerűen nincs idő visszahúzni (ekkora áttételt meg hajókormányt főleg)...a 2. kalácsfonás ugyanakkora volt, mint az első, a lendületvesztésnek nagyban köszönheti, hogy megfogta.

(#6339) #70869248 válasza MPowerPH (#6337) üzenetére


#70869248
törölt tag

Jobban jársz, ha kevesebbet forgatsz, de időben.
Minnél hamarabb érzed a megcsúszást, annál kevesebbet kell ellenforgatni...és ha nagyon gyorsan csinálod akkor extrém gyorsan is mehetsz.
Szintén tapasztalatból mondom, hogy ha koppig tekered a kormányt akkor már vége. Korrigálásnak az teljesen rossz megoldás.
Én régebben mókoltattam a csapdőlést, mert szlalomban nem tudtam egyszerűen időben vissza fordulni, széria csapdőlésen nem pörög vissza olyan gyorsan a kormány.
Driftben és szlalomban hasznos, korrigálásra viszont minél többet tekersz annál nagyobb bukta lesz belőle.
..hóban lazulás az teljesen más műfaj, ott könnyen el tudom képzelni hogy koppig tekert kerékkel egyensúlyozol.
Mindjárt megnézem rF2-ben, mert nekem ilyenek fel sem tűntek eddig.

(#6340) #70869248 válasza MPowerPH (#6337) üzenetére


#70869248
törölt tag

Kipróbáltam rF2 alatt, uez van.
Nálam profiler-ben 900°, az rF2 menüben a vehicle set ben van pipálva, így lát a Megane-ban 600valamennyi fokos kormányelforgást használ, a pályán pedig ki tudom forgatni a kormányt 900°-ig, egyedül annyi történik, külső nézetből megnézve hogy maximális kerékelfordulás után ugrik egyet a kormánykerék, és utána forogja ki a feleslegest.
Leírhatnád hogy használod mert kipróbálnám milyen mikor blokkolja a kormányelfordulást a beállított szögnél.

(#6341) neilszab válasza JoinR (#6338) üzenetére


neilszab
őstag

Én sem látom a párhuzamot, egy pályára kihegyezett versenygéppel ilyet nem csinál az ember, ott nem lehet szükség ilyen mértékű korrekcióra a kormányon.

Normál autóval a hóba csapatva, vagy direkt a drift-re rájátszva persze más a helyzet, de az nem az a kategória, amiről most beszélünk. Illetve csak halkan jegyzem meg, hogy a fenti videóban is túlkorrigálta a csóka a gépet... persze ettől függetlenül ügyesen csinálta és nem állítom, hogy én jobban megoldottam volna. :B

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6342) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Felreertettetek. Nem igy korozok... De neha becsuszik egy nagyobb hiba, amit nem tudok normalisan korrigalni. Olyankor jo nem eldobni, hanem igy tudom csak megfogni. Kozbe persze fekezek, idot vesztek, de legalabb nem porgok meg es nem csapom oda. Pl az EVO-val eleg gyakori, foleg a kopott gumikkal. Spaban a 4. korben mar szeret keresztbe allni, es nem mindig lehet kulturaltan megfogni.

Don't Tread On Me

(#6343) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Off ide, bocsánat, hogy ide belinkelem de a topikjában nem kaptam választ. Valaki tudna segíteni ebben a kérdésben? [link]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#6344) .LnB válasza .LnB (#6343) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Közben már tárgytalan, kaptam választ a kérdésre.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#6345) neilszab válasza neilszab (#6305) üzenetére


neilszab
őstag

Michelisz Norbi hotlap & setup! :D

Most vasárnap indul az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság, amin Norbi egyéb elfoglaltságai miatt (WTCC futam) ugyan nem fog tudni rész venni, mégis nagy erőkkel kezdett bele a felkészülésébe és megosztotta velünk a setup-ját és a gyors körét a Alfa Romeo 155 V6 Ti-vel Spa-ban.

Ma este tartunk egy bemelegítő "Shakedown" futamot a teljes futamtávon, ahol reméljük Norbi felbukkan, a részvétel nyílt, örömmel látunk mindenkit a rajtrácson! További infók és a setup itt: ;)

Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5229
Shakedown: http://forum.gtr-masters.hu/forumdisplay.php?151
Norbi Hotlap: https://www.youtube.com/watch?v=fIW1tiFOH9Q

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6346) neilszab válasza neilszab (#6345) üzenetére


neilszab
őstag

Ez a link nem lett jó, javítottam:

Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5229

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#6347) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

G27 bejáratva :))

Pályához link: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#6348) pocokxx válasza Motion_Blur (#6347) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Ebből a nézetpozícióból is játszol?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#6349) Motion_Blur válasza pocokxx (#6348) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Neem, csak nemrég fedeztem fel és megtetszett :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#6350) #70869248


#70869248
törölt tag

Szeptemberben HunRing!
kicsit szűk lesz a pálya ezeknek a dögöknek.

video

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.