menüben 500MB-re állítsd a replay méretét ...
és húzd le a low-ra vagy valami ilyesmire a "minőségét"... (nem grafikailag butul, hisz a te beállításaid szerint tölt be a replay, talán így nem olyan pontos, bár ezt se merném kijelenteni)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
barcalaci84
őstag
MPowerPH
félisten
Nem arrol szol, hogy ki milyen idot tud, majd utana megosztva a tobbivel mondjuk a setupjat/tapasztalatait, hatha tud segiteni? Az nem f@sz meregetes... maximum az veszi annak, aki 20s-el elmarad.
Alt. ligakon belul is ezt csinaljuk, nem gondoltam volna, hogy ez valakinek itt ujnak szamit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Shodan
addikt
Servert be lehet rakni valahogy favorite vagy valami hasonlóba hogy ne kelljen végigvárni még végig referesheli az egész listát?
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
Viper26
nagyúr
Ez engem is érdekelne.
iPhone 14 | FR955
neilszab
őstag
Indul az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság!
Április 19.-én elrajtol a Dream Pack legjobban várt autóival, a 93'-as DTM-es versenygépekkel vívott küzdelem és megmérettetés! A Prekvalifkáció már elindult, ahol már több mint 120 köridő található és olyan nevek is feltűnnek a lista elején a szimulátoros élmenők között, mint Michelisz Norbert és Kiss Norbert!
Ugyan akkor a sok résztevő miatt senkinek sem kell amiatt aggódnia, hogy ne találna a futamokon magához illő méltó ellenfelet, így bátran jelentkezhet mindenki a futamokra, azok is, akik csak most ismerkednek még a műfajjal!
A bajnokság 6 fordulóból fog állni, a részvétel NYÍLT, viszont a futamokra előzetes nevezés lesz szükséges, további infók itt:
Kiírás: AC DTM '93 Bajnokság
Köridők: Prekvalifikáció
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Joshi
titán
Gyors kérdés mielőtt elolvasom tüzetesebben a versenykiírást. Ezek az autók H váltósak, csak H váltóval lehet menni?
#70869248
törölt tag
Nekem nincs H váltóm, de tudtam menni gond nélkül a szerveren
Joshi
titán
Köszi, igazából van H váltóm csak érdekelt hogy mennyire kötött a vörsöny.
neilszab
őstag
Ezek az autók H váltósak, de egyrészt az AC-ben jelenleg nem lehet kötelezővé tenni a H váltó használatát, másrészt nem is rendelkezik mindenki ilyennel. Akinek van, az persze használhajta!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
nyozo
aktív tag
Üdv! DFGT-hez tudna valaki valami jó beállítást mondani (FFB beállításokra gondolok) esetleg logitech profilerben kell valamit vagy érdemes valamit állítani?
Egy nagyon bölcs ember mondása! "A haverok olyanok mint a krumpli ha megeszed meghal"
Shodan
addikt
Minden pályához és kocsihoz általánosan jó tuti ffb beállítás nincs. A profilierben érdemes az overall effect streghet 100% ra állítani. Spring és Damper 0. Enable centering kikapcs. Degrees of rotation 900 és allow game to adjust settings.
Játékon belül nekem most 70-en van. Filter és damping 0. Minimum ffb 5% azt hiszem. Ezt max 15 ig érdemes állítani.
A többi effect egyén függő sokan leveszik alacsonyra. Én azért szeretem ha érződik valami. 60-70 kerb
road 50% slip 50azt hiszem .
Én ezeket vettem ki, de még én is csak most kezdtem. Még érdemes lehet a clippingre figyelni. Van egy clipping tool nevű app. Amivel nagyjából be lehet lőni hogy mi a helyes beallitas
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
Viper26
nagyúr
Az ránézésre sok lesz.
iPhone 14 | FR955
macy
addikt
Red Bull-t tankoltál?
Enton
addikt
Replay-ből hogy tudok sector időket kinyerni?
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Sietos volt, kergettek.... osztan egy picit sok lett. Egy picit
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
MPowerPH
félisten
Azt be lehet allitani itt, hogy a kormany maximalis elfordulasi szoget a program vezerelje, ahogy pl. az rF2 is megcsinalja? Unom minden autohoz kulon allitani a controllerben a csuszkat.
Don't Tread On Me
neilszab
őstag
Pedig ezt csinálja, nem kell a csúszkához nyúlnod. Minden autót kormányát addig lehet csak forgatni, amíg a valóságban is, ha a driverben és az AC menüben is 900 fokot állítasz...
Kieg: a kezedben lévő kormányt ugyan lehet tovább csavarni, csak nincs értelme, mert a virtuális a limitnél felkoppan.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
MPowerPH
félisten
Nekem nem blokkolja le, hanem siman tulforgatom, amit ugye mar a game nem erzekel. Ilyenkor van az, hogy nem tudom megfogni az autot. Ekkor magam beallitom, hogy mekkora legyen a szog(ami egyezik az aktualis autoeval) azutan mar rendben van, es fizikalisan sem engedi tulforgatni. rF2-ben pedig rendesen le is blokkol, tehat meg ha akarnam, akkor sem tudnam tulforgatni annal, mint amit az auto valojaban tud.
Nah, pont a kiegeszito mondatodra kerdeztem ra. Akkor az nem lehetseges itt, hogy blokkolja is a kormanyt az aktualis auto maximalis kormanyszogenel?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
vlevi
nagyúr
Én is ugy olvastam, hogy az AC igy kezeli. Forgathatod 900°-ig egy formaauto kormanyat az ac-ban, de a kerekelfordulas csak annyi lesz maximu, amennyi a valosagban. Nem tudom, hogy ez azota valtozott-e, de akorabban tenyleg igy volt.
Tényleg zavaro, foleg, ha ilyen nagy a kulonbseg a valosagoshoz kepest. Shelby cobranal senki nem veszi eszre
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Atallitom en, nem arrol van szo, de ugye az is ido, foleg ha nem tudod, mennyit fordul az aktualis autoe. Csak ezt igazan belerakhattak volna, rF2-ben jol mukodik.
Don't Tread On Me
kozmy
őstag
Akkor ezek szerint teljesen felesleges a kormányomat 1080 Fokra állítanom mert csak AC 900-ig használja ki? Vagy kevesebbre kell álítani? Mi a realisztikusság hány Fok?
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
Joshi
titán
Szeretnék H váltó nélkül menni egy olyan autóval ami egyébként H váltós, de egyszerűen nem tudok. A TH8 váltót kihúztam, csak a G25 maradt, de egyszerűen nem akar váltani holott a pillangó váltók is be vannak állítva. A G25 H váltója szekvenciális állásban van ha ez számít.
Hogy lehet megoldani hogy H váltós autó szeki váltóval működjön?
Enton
addikt
Joshi
titán
Köszi kipróbálom.
MPowerPH
félisten
Nem ertem, miert nem hasznalod a TH8-at, ha mar megvan.
Don't Tread On Me
zsiz
őstag
biztos leszerelte, mert nekem szeretné adni.. elfogadom
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
Jack@l
veterán
Írj az ac fórumára egy issue vagy new feature topicot, hogy jó lenne ha ezt megoldanák ffb-vel, meg lehet siimán.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
neilszab
őstag
A kormány driverben állítsd maximumra az elforgatást, és pontosan ezt az értéket állítsd be az AC controls menüben is. Más dolgod nincs, így minden áttétel reális lesz.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
neilszab
őstag
Értem a problémád, csak a szituációt nem igazán tudom elképzelni, hogy mikor futsz ebbe bele? Egy formula autóban mikor forgatsz "véletlenül" 600 fokot, GT-ben 900-at?
Minden autó kormányának max elfordulása bőven a használati tartományon felül van... szóval hacsak nem vmi extrém drifter vagy, vagy az Y fordulót gyakorlod az Lotus Exos-ban, akkor nekem nem világos hol máshol jöhet ez elő, hogy "túlforgatod"?
(nekem kekeckedés, tényleg érdekel... )
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
neilszab
őstag
Nem a váltót kell kihúzni, hanem az AC controls menüben kiszedni a pipát a H váltó használta funkció elől. A váltóiddal teljesen mindegy mit csinálsz, ez egy szoftveres beállítás.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Met
nagyúr
Tegnap felmentem a masters-es spa szerverre, az alfában és a merciben fel kell engedni a gázt váltáskor (bmw-ben nem) és nem mindig sikerül jó ritmusban, persze a motor sárgul. Ez direkt ilyen vagy lehet rajta valamit állítani? Pillangó váltó és nincs kumplung pedálom.
A másik hogy mindhárom autó olyan "billegős" volt és kigyorsításkor tolta a seggét, mit kell állítani és hova hogy jobb legyen? Amiről azt gondoltam hogy kell állítani annak nem sok haszna volt
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
MPowerPH
félisten
Egyszeru a keplet. Ha megindul az auto hatulja, akkor probalja az ember megfogni. Ilyenkor kicsit hatarozottabban kell tekerni a kormanyt, es nincs idom arra figyelni, hogy a jatekban mennyit enged virtualisan. Neha azon kapom magam, hogy tulforgatom, mig game alatt mar nem erzekeli. Ilyenkor mar nem tudok korrigalni. Ellenben ha a kormany is leblokkol, akkor sokkal kezelhetobb lesz a dolog, tudod, hol a hatar.
Don't Tread On Me
neilszab
őstag
Azt, hogy felváltáskor el kell venni a gázt, leváltáskor meg gázfröccsöt kelladni, az abból adódik, hogy ezek H váltós autók. Így ha szeki módba kapcsolsz, akkor a kuplung és a kulisszás váltó használatától ugyan menetsül, de a többi pedált attól még ugyan úgy kell kezelni. Ez egyrészt begyakorolható, másrészt ha a "Auto Blip" funkció bekapcsolod, akkor ezekkel sem kell foglalkoznod. (Sajnos szerver oldalról ez még nem tiltható)
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Met
nagyúr
Persze, begyakorolható csak amikor kerülgetem a roncsokat és küzdök a pályán maradásért nem mindig sikerül
A blip-et kipróbálom.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
neilszab
őstag
Sejtettem, de ez azért már az extrém drift kategória sztem, ha ennyire ki kell tekerni a kormányt egy GT, vagy formula autó esetében. Abba sem vagyok biztos, hogy ilyen mértékű korrekció egyáltalán indokolt lehet-e egy ilyen autóban, vagy az már bőven a menthetetlen kategória..
A legkisebb mértékben sem szeretnélek megbántani, vagy megkérdőjelezni a tudásod, de az esetleg nem lehet, hogy inkább valamilyen vezetéstechnikai hiba áll a dolog hátterében?
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
MPowerPH
félisten
Nem, ez az Assetto hibaja... Mikor nagyon, extrem modon megcsuszik a hatulja(ergo kilincsel mesz elore, mint itt), akkor a kisebb kormanyforditassal mar menthetetlen a dolog. Es akkor bizony tekerni kell a kormanyt boszen.
Nem tudom, hogy eloben csinaltad e mar, avagy csak szimulator elott ulsz. Ellenben en telente eleg sokat korozok hatsokerekes autoval. Es ha kiugrik a segge, akkor bizony majd utkozesig kell csavarni a kormanyt, hogy megfogd, ahogy itt is, es lasd a videoban is.
Az, hogy neha kell igy korrigalni, pedig teljesen termeszetes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
JoinR
senior tag
Hasonlítsd össze az utcai futóművet és gumit a versenycuccokkal...ha egy GT autóban vagy akármelyik open wheeler-ben koppig kell tekerni a kormányt, már régen rossz. De a fenti videó külön jó példa, hogy fölösleges koppra tekerni, mert egyszerűen nincs idő visszahúzni (ekkora áttételt meg hajókormányt főleg)...a 2. kalácsfonás ugyanakkora volt, mint az első, a lendületvesztésnek nagyban köszönheti, hogy megfogta.
#70869248
törölt tag
Jobban jársz, ha kevesebbet forgatsz, de időben.
Minnél hamarabb érzed a megcsúszást, annál kevesebbet kell ellenforgatni...és ha nagyon gyorsan csinálod akkor extrém gyorsan is mehetsz.
Szintén tapasztalatból mondom, hogy ha koppig tekered a kormányt akkor már vége. Korrigálásnak az teljesen rossz megoldás.
Én régebben mókoltattam a csapdőlést, mert szlalomban nem tudtam egyszerűen időben vissza fordulni, széria csapdőlésen nem pörög vissza olyan gyorsan a kormány.
Driftben és szlalomban hasznos, korrigálásra viszont minél többet tekersz annál nagyobb bukta lesz belőle.
..hóban lazulás az teljesen más műfaj, ott könnyen el tudom képzelni hogy koppig tekert kerékkel egyensúlyozol.
Mindjárt megnézem rF2-ben, mert nekem ilyenek fel sem tűntek eddig.
#70869248
törölt tag
Kipróbáltam rF2 alatt, uez van.
Nálam profiler-ben 900°, az rF2 menüben a vehicle set ben van pipálva, így lát a Megane-ban 600valamennyi fokos kormányelforgást használ, a pályán pedig ki tudom forgatni a kormányt 900°-ig, egyedül annyi történik, külső nézetből megnézve hogy maximális kerékelfordulás után ugrik egyet a kormánykerék, és utána forogja ki a feleslegest.
Leírhatnád hogy használod mert kipróbálnám milyen mikor blokkolja a kormányelfordulást a beállított szögnél.
neilszab
őstag
Én sem látom a párhuzamot, egy pályára kihegyezett versenygéppel ilyet nem csinál az ember, ott nem lehet szükség ilyen mértékű korrekcióra a kormányon.
Normál autóval a hóba csapatva, vagy direkt a drift-re rájátszva persze más a helyzet, de az nem az a kategória, amiről most beszélünk. Illetve csak halkan jegyzem meg, hogy a fenti videóban is túlkorrigálta a csóka a gépet... persze ettől függetlenül ügyesen csinálta és nem állítom, hogy én jobban megoldottam volna.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
MPowerPH
félisten
Felreertettetek. Nem igy korozok... De neha becsuszik egy nagyobb hiba, amit nem tudok normalisan korrigalni. Olyankor jo nem eldobni, hanem igy tudom csak megfogni. Kozbe persze fekezek, idot vesztek, de legalabb nem porgok meg es nem csapom oda. Pl az EVO-val eleg gyakori, foleg a kopott gumikkal. Spaban a 4. korben mar szeret keresztbe allni, es nem mindig lehet kulturaltan megfogni.
Don't Tread On Me
Off ide, bocsánat, hogy ide belinkelem de a topikjában nem kaptam választ. Valaki tudna segíteni ebben a kérdésben? [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Közben már tárgytalan, kaptam választ a kérdésre.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
neilszab
őstag
Michelisz Norbi hotlap & setup!
Most vasárnap indul az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság, amin Norbi egyéb elfoglaltságai miatt (WTCC futam) ugyan nem fog tudni rész venni, mégis nagy erőkkel kezdett bele a felkészülésébe és megosztotta velünk a setup-ját és a gyors körét a Alfa Romeo 155 V6 Ti-vel Spa-ban.
Ma este tartunk egy bemelegítő "Shakedown" futamot a teljes futamtávon, ahol reméljük Norbi felbukkan, a részvétel nyílt, örömmel látunk mindenkit a rajtrácson! További infók és a setup itt:
Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5229
Shakedown: http://forum.gtr-masters.hu/forumdisplay.php?151
Norbi Hotlap: https://www.youtube.com/watch?v=fIW1tiFOH9Q
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
neilszab
őstag
Ez a link nem lett jó, javítottam:
Futamkiírás: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5229
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Motion_Blur
félisten
G27 bejáratva
Pályához link: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
pocokxx
Közösségépítő
Ebből a nézetpozícióból is játszol?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Motion_Blur
félisten
Neem, csak nemrég fedeztem fel és megtetszett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar