Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- antikomcsi: Ázsia Expressz 5
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Gurulunk, WAZE?!
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #32597 üzenetére
Az Unreal Engine 4-nek rengeteg változata van. A PUBG egy 2016-ost használ, ezért is van tonnányi technikai problémája, ami miatt már csak vegyesre értékelik a játékosok a Steamen, mert hiába mondják rá, hogy ki van adva, ugyanúgy fagy és akad a netkód, mint a korai kiadásban. Viszont a modernebb Unreal Engine-t nehéz bepatchelni egy ilyen játéknál. Sok pénzt és időt igényel, és a PUBG Corporation nincs eleresztve. Nekik még szerverbővítéseken is gondolkodniuk kell a Meltdown para miatt. Hiába tervezték meg a megjelenésre a terhelést, a Meltdown patch befrissítésével még legalább 30%-nyi extra erőforrás kell, ami rengeteg pénzbe fog kerülni. Ugyanígy járt az Epic is: [link] - itt látszik, hogy mikor kúszott fel a Meltdown patch. Ez eléggé átszabja majd az idei évet, mert sokkal fontosabb lesz a patch hatását új szerverekkel ellensúlyozni, mint magára a fejlesztésre költeni a pénzt.
Unreal Engine 4 a 4.17 óta van úgy fordítva, hogy az AMD-re is optimalizált az Epic. A 4.18 is ilyen köztes motor lesz, azzal a különbséggel, hogy az új default debugger már a RenderDoc. A profilozó szempontjából még az Xbox One PIX marad a default, de a 4.19-nél már váltanak Radeon GPU Profilerre. Ez azzal az előnnyel jár az Epicnek, hogy nem kell a PC-s motor fejlesztéséhez Xbox One-t használni. Hátrányt is hoz viszont, ugyanis amint dobják a PIX-et, onnantól minden fejlesztői gépbe Radeont kell használni, viszont nem kell mindenhova Xbox One, ami megint előny. De a hardverváltás időbe telik, ezért csinálják szakaszosan.
Szóval az Unreal Engine-nek valójában nincs hardverpreferenciája. Az egyes verzióknak van. A régebbi verzióknál még NVIDIA Nsight-ot használtak, viszont az a 4.17-ben eldobták. Ez amúgy egy tipikusan rossz átállás az Epic számára, mert gyakorlatilag átszenvednek egy köztes időszakot, amíg eljutnak a RenderDoc+Radeon GPU Profilerhez. De persze a motort programozó Rolando Caloca magyarázata is igaz, hogy megéri váltani, mert így a PC-s profilozás is hardveres nyomkövetővel történik. Korábban csak teljesítményszámlálót használtak erre a célra, tehát az új fícsőrök teszteléséhez kellett egy konzol. Gondolom a VR és a Vulkan miatt fontossá vált a nagyobb rálátás, az nyilván nonszensz hosszabb távon, hogy a PC-re is az Xboxos PIX alapján dolgozzanak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BestBuy topik
- Rengeteg pénzt kapott az USA-tól az Intel, de Trump kért cserébe valamit
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elden Ring
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Tenda RX2 Pro Wifi6 Router
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 24 GB-os RTX 6000 HP - garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Prime H370 i5 8600K 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 BitFenix 550W
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 128SSD+1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest