- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- Amazon Kindle JailBreak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- gerner1
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
CimbiX #13392 üzenetére
Mert Windows 8-cal tesztelték a 12.11 béta drivert. A Windows 8-hoz az AMD a 12.10-et ajánlja, mert a 12.11-et párhuzamosan fejlesztették amellett. Windows 8-ra telepíthető, de nem működik olyan jól, mint az aláírt 12.10. Nyilván bétának ezt ki lehet adni, mert a többség úgyis Windows 7-hez használja, de Windows 8-hoz nem hiszem, hogy aláírná az MS.
-
daneeeeee
aktív tag
Az utolsó 20 hsz mint az óvodában komolyan, nem kell téríteni béke van.
-
CimbiX
aktív tag
Sziasztok!
El tudna nekem valaki magyarazni, hogy itt pontosan miert hozzak ki magas fölennyel a 660ti-t a 79501 ellen gyöztesnek? Az erdekel, hogy a valos eletben mennyire szamitanak azok az ertekek, ahol nagysagrendekkel jobbnak tünik az NV.
http://techreport.com/review/23981/radeon-hd-7950-vs-geforce-gtx-660-ti-revisited
Bonusz kerdes: egy X4 960T (esetleg unlockolva?) fullHD-hez, szürökkel mennyire eleg rgy 7950-hez? Legyen inkabb 7870? Hosszu tavra tervezem, jövöre talan uj procit is...
-
keIdor
titán
válasz
laca000 #13388 üzenetére
Remek, szakmai hozzászólás, így tovább.
PhysX eléggé kit érdekel kategória, nem tudom minek írod nekem.
-
Cole86
senior tag
sziasztok ismét!
Tekercs hang miatt cseréltettem ill elálltam a vételtől egy Giga 7970 OC kártyával kapcsolatosan..
Az utód egy Sapphire Flex boost edc. Jó áron jutottam hozzá ,gondoltam marad 1 kis plusz pénzem és lehet gyengébb lesz ,de legalább halkabb..
Hát abszolút tévedtem!
A hangja szinte teljesen ugyan az, el sem hiszem ,h ennyire tekercs hangja van mind2nek és ennyire hasonló 3d mark 11 alatt..
Ami az erejét illeti, nos ott is tévedtem...
3d mark 11
Annyit dobott mint a 7970 OC 1070mhzen...
A különbség ,h itt 1150mhzen ment és 6000mzen a memória.. ezek szerint nem ér túl sokat az a 250 számoló egység meg az a 16 texturázó.. 25ezerrel olcsóbban így sokkal jobb vételnek tűnik, nem ?
Másnak is megy 1150/6000 körül a 7950ese?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #13382 üzenetére
Már elhúzott. A GTX 680 teljesítménye a compute igényes játékokban a HD 7950 és 7870 között van. A DiRT Showdownban a HD 7850-nel küzd. Ezek mérhető dolgok az idén megjelent compute igényes DX11-es játékokban. Persze ebben lehet, hogy közrejátszik, hogy az AMD kilóra vásárolja az AAA címeket manapság, de régen az NV csinálta ezt. Most más a Gaming Evolved és a TWIMTBP célcsoportja. Az NV a PC-only F2P és MMO címekre koncentrál, míg az AMD az AAA portokra.
A Far Cry 2-ben nem volt lényegi előnye a DX10.1-nek. Lényegében csak az A2C-t tette lehetővé, ami DX10.1-ben alapból be volt kapcsolva, míg DX10-ben nem (ez apróbb képminőségelőny volt). Amiben valós előny volt az a Stalker: Clear Sky (itt tényleg nagy volt a képminőségben különbség), a Stormrise, a BattleForge, az Avatar és a Just Cause 2, illetve a DX11-es játékok többsége.
(#13384) Keldor papa: A DX11.1 az AMD-nek csak félig fókusz. Minden olyan dolgot nehezebb eladni, ami a sebesség helyett képminőségelőnyt mutat fel. A DX11.1-nek az az extrája, amit a Kepler nem támogat lényegében ide lenne hasznosítható. Sokkal nagyobb fókusz a DX11.1 előtt a compute shader kódokra való átváltás. Kanadában volt egy rendezvény, ahol az AMD azt mutogatta egy előadáson, hogy mennyire egyszerű használni a Windows 8-cal érkező shader trace interfészt. Gyakorlatilag azt ecsetelték, hogy két héten belül csináltak compute shaderes HDR-t. Felsoroltak egy rakás ma elterjedt effektet, ami egyenként 10-45%-ot gyorsul attól, ha nem pixel, hanem compute shaderben oldják meg. Ez a fókusz, amit lehet compute shaderben kell írni.
Ezután jön a fontossági listán az egyéni kiterjesztések használata. A GCN tud PRT-t is, amire lesz kiterjesztés a DX API-ba (ez az Unreal Engine 4 miatt fontos). Na és csak ezután jön a DX11.1 extrája. -
-
haddent
addikt
-
keIdor
titán
Mindezt elhiszem, csak afelől vannak kétségeim, hogy elhúz a GCN, mert szvsz most se fog, ahogy eddig sem sikerült. Lehet hogy csak az nV pénze miatt, mindegy is, a múltban kiderült már, hogy az erősebb architektúra, de gyenge marketing semmivel nem nyerőbb páros a piacon.
2007-2009 között a DX10.1 viszont nem volt előny. Most lehet (biztos) ad a DX11 sok előnyt, de amikor csak a DX10.1 volt és csak R700-on, akkor nem sok játékban lehetett érezni, talán a Far Cry 2 volt az egyetlen kivétel.
laca000: Szándékosan nem mentem olyan messzire, de ha szerinted Kepler=FX széria, akkor inkább szia.
-
haddent
addikt
válasz
kockaharcos #13380 üzenetére
Így van erről beszélek. Nincs bajom a PhysX -el, tetszik, ötletes, jó, de semmivel nem exkluzívabb egy bármely más, nagynevű fizikai számolásokat is támogató motornál.
-
haddent
addikt
válasz
keIdor #13376 üzenetére
Nem gondoljátok, hogy kicsit poénosak ezek a kijelentések? Felhozol itt egy évekkel korábbi eredményt, meg egy még régebbit, amikor még a Radeon nem is volt AMD kézben, és ezzel dobálózol. Nekem is az nVidia volt szimpatikus eddig, mindig is nVidia párti voltam, mindig is nVidia kártyám volt, de az nVidia ma csak ebből él meg, meg abból amit te is csinálsz most. Ez bizonyított, független tesztekkel igazolt tény, hogy a HD7970 GHz edition főként, teljesen egyszinten van a GTX680 -al. Ezek a tesztek akkor készültek, amikor még nem igen voltak ennyire computeot igénylő játékok, vagy csak 1-2, ezért az nvidia azt visszahozta 1-2 nagyon nvidia támogatott játéknál. Az is tény, hogy néhol jobb, ~10% van néha 7970, néha 680 részére. DE, compute-os játékokban ez nem 10% lesz az AMD részére.
A 7970 GHz editionre lehet sok rosszat mondani, hangos, sokat fogyaszt, forrófejű stb... De ha tetszik ha nem, teljesítményben verhetetlen, míg a 680ról ez nem mondható el.
Az újítások terén az nVidia ott kelti a hisztériát a hülyeségei körül, a PhysX, nem mondom, hogy nem jó, nagyon is jó, de van sokkal jobb fizikai motor, amit minden GPU, vagy akár CPU jól tud számolni, és látványosabb is akár. Aztán TXAA, az egész egy homályos szarság, nem élsimítás, blur effekt az egész.
Dehát megint nem meglepő, hogy egy 680 tulajnak kell bizonyítgatnia az AMD topikban, ennyit tudok erre mondani
haters gonna hate
(Most jöhet vissza is, hogy nekem meg 7970 van, igen, csak én ezt 1 hete vettem, kb. 1 hónapos "kutatás" után, és választhattam volna 680 -at is
, hangsúlyozom, kb. 10 év nvidia táborozás után)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #13376 üzenetére
Nehezen lehet, mert már most lehagyta a GCN a compute igényes játékokban a Keplert. Idén hat olyan játék jelent meg, mely erősen épít a compute hatékonyságra. Jövőre se jön kevesebb.
A DX10.1-nél pedig állandóan elfelejtik az emberek, hogy amelyik játék DX11-es, az automatikusan profitál a DX10.1-ből. Ezért nem lehet például a Call Of Duty Black Ops 2-ben bekapcsolni az MSAA-t DirectX 10-es VGA-n. DX10.1-hez van kötve a mintavételezés. De fel lehetne még sorolni 20 DX11-es játékot, ahol egy-egy effekt DX10-ben nem fut, de DX10.1-ben még igen.
-
-
haddent
addikt
válasz
TTomax #13360 üzenetére
Na fuss neki az olvasasnak megegyszer... Olyan beallitassal tesztelik, amivel a leggyorsabb (7970) tesztelt vgan meg jatszhato. Szovegertes... Egyebkent az elozo hszeddel sem ertek egyet, en anno gtx460 al 30-40 fpa el tok jol el battlefield 3 multiztam, elveztem, jol is ment.
Es vegul: 7970 esemmel teljesen mindegy, hogy ssao hbao vagy hdao, a kulonbseg <5FPS ami meresi hiba boven
Azon meg nem lepodtem meg, hogy gtx670 ed vanigy mar ertheto a sok rinyalas a hdao es egyebek ellen
-
ZozzHUN
addikt
Sziasztok. Ujra vettem egy 7950-est. Ezuttal egy Sapphire Flex Boost-ot. Tuningot nezek majd, es egyebeket is ha kertek konkretat.
-
p87
senior tag
válasz
TTomax #13353 üzenetére
"Hogyne persze HDAO, azzal kell tesztelni.... itt már el is bukott ez a teszt is..."
Vicces vagy, majd pont azért bukik el egy teszt mert, a leg-erőforrásigényesebb beállításokkal tesztelnek...
Számomra inkább az a bukás mikor kikapcsolnak effekteket, hogy ne legyen megterhelő NV-nek.Mi lesz ha így gondolkodol, mikor jövőre jönnek a Copmute Shader igényes játékok, ott se lesz fair az összehasonlítás? Erre csak azt tudom mondani, hogy így jártatok.
Ráadásul NV még a következő generációt is Keplerrel húzza ki, majd talán 2014-ben a Maxwell bírni fogja. -
ffodi
veterán
-
laca000
őstag
Far.Cry.3.Update.v1.02
Ez megold bármit?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
TTomax
félisten
Hát igen,de a HBAO sem zabál annyit mint a HDAO... nem tudom megéri-e ezzel foglalkozni mert nagyon sokba kerül...
(#13362) Abu85
Na még reagálok egy utolsót...A Radeon HD 7970 GHz Edition VGA-val simán játszható Full HD-ben ez a beállítás.
Igen csak ez a teszt a 660TI-röl szól....
-
válasz
TTomax #13355 üzenetére
félszubjektív gondolat az ambient occlusionhöz: minél inkább valósághű akar lenne a grafika, annál inkább a HDAO-t érdemes használni. a far cry 3-ban van egy enyhe rajzfilmes beütés, ezért itt nehéz megmondani, melyik megoldás a jobb. egy olyan vizuális stílusnál, mint ami a borderlands, egyértelműen jobb a HBAO.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13360 üzenetére
A Radeon HD 7970 GHz Edition VGA-val simán játszható Full HD-ben ez a beállítás. A minimum pedig a benchmark első képkockái. Utána jóval stabilabb az fps.
Nem muszáj úgy használni, de kisebb grafikai beállítás mellett meg nem jön ki az termékek sebességkülönbsége. Ha úgy menne, akkor meg az lenne a baj, hogy miért nincs maxra tolva. Egyébként a sorrend így is leolvasható.
(#13361) SzlobiG: Igaz. Lényegében a procilimit az egyszerűbb megfogalmazás.
-
TTomax
félisten
Ész nélkül nem adunk rá mindent, de nyilván tudni akarjuk, hogy melyik architektúra a gyorsabb, így lehetőség szerint maxra toljuk a játékot. Jellemzően azt a beállítást alkalmazzuk, amivel a leggyorsabb tesztelt VGA-n még játszható.
Hogyne persze... 660TI teszt
A 11minfps az játszható a 660Tivel mindeki igy fogja használni...Söt a 16 se gáz...egy 7970el... Na mindegy,nem is ide való,meg azt hiszem hagylak is téged a saját kis "mindenszépésjó" világodban -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13355 üzenetére
Mivel PowerTune-os a kártya, így az alapórajel magas is lehet. A fogyasztási limitet valós időben kezeli a rendszer. A turbót csak azért vezették be, hogy elmondhassák mi is tudunk ilyet.
Arról a fejlesztők nem tehetnek, hogy a Kepler nem bírja annyira a compute shadert, mint a GCN. Erre az NV-nek kellett volna gondolnia.
Látványban a HDAO magasan a legjobb. Eleve ez az egyetlen SSAO megoldás a játékban, ami a natív felbontással számol. A HBAO és az SSAO csak a felbontás felével számol. Ennek megfelelően rengeteg fake árnyék keletkezik. Az AO célja olyan helyekre rakni árnyékot, ahol a valóságban is keletkezne. Ehhez rengeteg minta szükséges, és ezt a sok mintát csak a HDAO adja meg. Egyébként el tudná értni ezt a minőséget a tradicionális SSAO vagy a HBAO is, hiszen ezek az algoritmusok paraméterezhetők, csak sok minta a sebességen meglátszik. A HDAO-ra azért merik ráereszteni a sok adatot, mert az alap SSAO-hoz képest a feldolgozás 7x gyorsabb. Ergo sokszor annyi adattal is gyors lehet a számítás.Ész nélkül nem adunk rá mindent, de nyilván tudni akarjuk, hogy melyik architektúra a gyorsabb, így lehetőség szerint maxra toljuk a játékot. Jellemzően azt a beállítást alkalmazzuk, amivel a leggyorsabb tesztelt VGA-n még játszható.
(#13356) Keldor papa: Teljesen érthető a Far Cry 3 gépigénye. Eleve az egész motor megvilágítási rendszere globális illuminációra épül. Nem úgy, mint a DiRT Showdownban, vagy a Ghost Recon Future Soldierben, ahol ez kikapcsolható. Az FC3-ban ez a rendszer konkrétan kikapcsolhatatlan. A megvilágítási modell része, ha kikapcsolod, akkor teljes sötétség lesz az eredmény. Ez egy újszerű koncepció. Persze lehetne gyorsabb is, de ezt a GI-t nem computa shaderben írták, hogy a régi (DX10/10.1) kártyákon és a konzolokon is működjön. Az első olyan motor, ami compute shaderben használ kikapcsolhatatlan GI-t az az Unreal Engine 4 lesz.
A jövőben egyre több olyan motor lesz, ami az eddig alkalmazott fake GI-t valós idejűre cseréli. A megvalósítás már kérdéses, mert sok opció van erre, de az biztos, hogy a fejlesztők egyöntetű véleménye szerint eljött a valós GI ideje. Az alábbi játékok már valós időben számolt GI-t használnak: Crysis 2, Nexuiz, DiRT Showdown, Ghost Recon: Future Soldier, Hitman: Absolution és Far Cry 3. Tudtommal a jövőben a Crysis 3, a Tomb Raider és a Grid 2 is ezt a tábort erősíti, de valószínű, hogy még ennél is több játéknál vetik be. Egyszerűen jobb, mint a fake megoldás, noha sokkal számításigényesebb. Utóbbi problémára ott a compute shader, azzal növelhető a számítás hatékonysága, de a konzolokhoz nem jó. -
TTomax
félisten
válasz
SSJmeszes #13357 üzenetére
Igen,igazad van...erre igen jó példa a 2007es Crysis 1... én emlékszem egy 4850CF-el játszottam,majd GTX280-al végig,szinte minden értelmes grafikai opciót bekapcsolhattam,ráadhattam 30-40fps körül vigan simán lagmentesen ment,nem éreztem darabosnak...Most meg ezek az uj frankó dx11-es ficsörös enginek röcögnek 60 alatt...
Egyébként én egy kicsit enervált lettem a dx11et illetöen ... eddig én még ilyen-olyan effekteken kivül mást nem láttam.Azt elhiszem hogy könyebb programozni,meg a reggeli kávédat is megfözi,csak ebböl én mint user nem érzek semmi elönyt...(#13356) Keldor papa
Hát azért a BF3ban a statikus eget nem volt olyan nehéz megcsinálni hogy ne zabáljon gépet... az idö sem mulik ... azért nem nagy szám az sem... -
SSJmeszes
senior tag
válasz
TTomax #13355 üzenetére
Ehhez a stabil 60 FPS hez szólnék hozzá.
Én úgy emlékszem régen nagyon szépen megvolt mindenki a 30 FPS el, mert tényleg jó volt simán ment. Tökéletes volt.
De most már oda jutunk egyre több játéknál, hogy tényleg kell a 60 FPS mert az alatt érzed, hogy valami tényleg nem kóser.. Tehát ott a BF3 online is.. egyszerűen majdnem rossz érzés játszani, ha 60 átlag FPS alatt vagy..Ez megint csak arra menne ki, hogy a jó ember akit esetleg annyira zavar és csutka grafikán akar játszani, az vegye meg a drágábbnál drágább hardvert?
-
keIdor
titán
válasz
haddent #13303 üzenetére
Különben szerintem sem nagy szám. Nem néz ki rosszul, de a 2007-es Crysis szerintem még szebb is volt, de a Battlefield 3 is szebb sokkal. Pláne a hegyek a háttérben, ég és föld a kettő... magányvélemény, de nekem a Skyrim is jobban tetszik még, mint a Far Cry 3.
Gépigényt én sem értem, ennek 100fps-el kéne mennie. -
TTomax
félisten
Hát azért az 5% turbo az finoman szólva is nevetséges...Viszont cserébe ha jól tudom voltage lock lett a jutalom,no de mindegy is... abban igazad van,hogy a ghzre módolt elsö szériás 7970ek nem boostolnak,erre nem gondoltam.
FC3ban a HDAO nV-n kb annyit zabál egymaga mint egy 4XMSAA... Gondolom radeont nem annyira fogja meg,viszont nekem erösen kétségeim vannak az látványt illetöen.Szerintem az SSAO is jobban néz ki,és nem vagyok egyedül a véleményemmel... egyébként pedig tökmindegy,mert a játékhoz nem árt a stabil 60fps amit ezzel a beállitással egyik kártya sem abszolvál... ez is olyan mint a PH!s teszt ahol ész nélkül minden ráadtok,igaz a radeon gyorsabb lesz,de játszhatatlan kategória marad minden kártyán...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13353 üzenetére
Úgy, hogy az órajel sosem turbózik. Állandóan 1050 MHz. A Powertune Boost hardveres funkció. Az 1000 MHz-es paramétert a BIOS-ban a korábbi Tahiti lapka képtelen értelmezni.
A HDAO az ismert SSAO implementációk közül a legjobb szimulált hatást adja. Miért ne azzal tesztelnének? Az nem indok, hogy a compute shader használata nem sportszerű.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #13350 üzenetére
A GPU kihasználtság az semmit sem tud megmondani, mert az függ a rendszer többi egységének képességétől. Például, ha csökkented a felbontást és a grafikai részletességet, akkor a GPU kihasználtsága csökken, mert egyre több limit keletkezik a GPU előtt a rendszerben. Ettől a GPU még maximálisan dolgozik, csak nem kap elég adatot, hogy a szám szerinti kihasználtság magas legyen.
-
Macka
veterán
válasz
Firestormhun #13336 üzenetére
Szerintem annál keménzebb dió a FC3. 1210 Mhz-n stabil volt Unigine-nel, FC3 már csak 1180.
CF-ben okozhatja az a laggot, hogy az egyik VGA egz gyári OC-s (1080) 7970, a másik pedig egy Ghz edition, ami 1100-re boostol??
-
fbaloo
tag
válasz
Dark KillerX #13347 üzenetére
De egyétertetek hogy nem kéne 35-40-et produkálnia?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
haddent #13334 üzenetére
Gyakorlatilag mindegy, mivel a Tahiti második revíziója abban több, hogy a PowerTune működik pozitív irányban is. Mivel ezt egy HD 7970-nél letiltják, így az új lapka elveszti a funkcionális előnyét. Ettől függetlenül ma már mindegyik VGA-t az új steppingre épülő Tahitivel szállítják.
(#13343) coonee: A Powertune Boost funkció hardveres módosítást igényel. Mindenképpen kellett ehhez egy új lapka. Ezért nincs ilyen boostos termék a Cape Verde és a Pitcairn lapkákra, mert azokból nem lett új verzió.
-
fbaloo
tag
Sziasztok,
lenne egy kérdésem:
Van egy gigabyte wf hd 7950-em ami 900mhz-en fut.
gép : phenom II x4 955 be 3,2 ghz/ 4 gb ddr2 ram / legújabb ati beta driver
Előtte egy hd 6970-em volt csak az gallyra ment és erre cseréltem mert még garis volt a kártya.
3d mark 11-ben hozza azokat az eredményeket amiket a tesztekben, azonban bf3-ban és bfbc2-ben olyan érzésem van mintha szinte lassabb lenne a 6970-nél, persze bf3-al rég játszottam és nem tudom hogy az új patchek fényében lassult-e a játék.
A problémám a minimum fps-ekkel van. Vannak területek ahol 40 fps alá esik , pl kharg islanden 35-40 körül mozog amikor bizonyos nagyobb területekre nézek (1920x1200 minden high, msaa off, hbao off). Ami furcsa hogy nagy különbség nem jelentkezik akkor sem ha teljesen low-ra rakok mindent vagy kimaxolom a grafikat ultrara msaaval, bizonyos részeken egyszerűen durván lezuhan az fps. Egyéb részeken meg 80-90 fps-t kapok, tehát az átlag 60 fps megvan, csak az a baj hogy ez elég rossz eloszlásban. Meg mernék esküdni hogy a 6970-el stabilabb fpseket kaptam, és hogy khargon soha nem esett 50 alá. Gulf of omanon is vannak olyan részek ahol fixen 40-45 fps-el tudok csak játszani, ami azért elég gyászos egy ilyen kártyával szerintem, főleg msaa nelkul. BC2-vel hasonló a helyzet, néhol gyötrelmes min. fps-eket kapok (beállításoktól függetlenül) és nem emlékszem rá hogy a gyengébb kártyáimmal ilyen lett volna.
Kérdés : normális ez? van valami probléma vagy ezt tudja a kártya? köszi előre is a tippeket!
-
peterm711
aktív tag
Ezek után egyre jobban kezdem azt hinni, hogy semmiféle új reviziója nincs ennek a csippnek. Megemelték az alapfeszt, hogy stabilan vigye a 1000 mhz feletti órajelet, kapott új boost-os biost, és megszületett a GHz Edition. Ezért is nincs bennük nagy tuning, mert már eleve a "végén" jár a gpu.
Persze válogatott csipekkell tették mindezt. -
fatal1ty1984
őstag
Röhej ami a farcry3 körül van.driverek jok mind2 oldalon és a vgak is.egyszerüen elbaszták a motort.
-
p87
senior tag
-
p87
senior tag
válasz
SzlobiG #13302 üzenetére
Bizony jobban!
Én Guru3D-nek azóta nem hiszek, mikor GTX670-es tesztek idején copy/paste-elték a 11.12 driveres AMD-s eredményeket, holott 12.1-12.4 drivert írtak rájuk...
Szerintem most se tesztelték újra a kártyákat...Itt van egy normális teszt a 12.11 beta11 driverről FC3-alatt.
7970 GHz editionnak nagyobb a min. fps-e mint a GTX680-nak az átlagos fps-e...
MSAA nélkül 12%-ot, MSAA-val 24%-ot gyorsult a 7970.
-
haddent
addikt
Ahhha... így már érthető, azt hittem csak nem tudtad lehűteni...
Egyébként ha már itt tartunk, mintha valahol olvastam volna, hogy időközben kijött valami Tahiti revízió, kicsit több órajelet bírnak, kicsit kevesebb fesszel, ezekből lett a GHz edition elvileg. Hol lehetne megnézni, hogy az enyém melyik batchbe tartozik az eredeti vagy az új? (Tahiti vs Tahiti XT2?) -
Macka
veterán
A Gigabyte GHZ editionnál lehet feszt emelné még, vagy már nem.
A Superclockom (alapfeszen 1.100 Mhz-t megy, 1200 Mhz-n, 1.225 volton FC 3 egy idő után fagy.)
-
ÁdiBá
veterán
válasz
fatal1ty1984 #13247 üzenetére
Ma megpróbálok, csak tegnap raktam bele a gépbe az NH-d14 ventilátort és simán elszállt a RAID0. (3x2TBWD Black összefűzve).... (Gondolom mert ki kellett vennem a lapot, lehet azért)
Mindent rakhatok fel újból...Fantasztikus...
Legdurvább része a metrónak a vége felé jelentkezik, mikor egy elhagyatott épületekben kell mászkálni a társaiddal. Ott volt FullHD-ban 65 FPS.
Amúgy átlag ilyen 85 FPS... Annyit is mért a program, kimaxolva 1920x1080-ban. -
N_A_S
veterán
válasz
haddent #13326 üzenetére
+100mhz az nem szanaszét húzás szvsz a ghz edition képest, márpedig ahhoz kell nézni. azért vagyok csalódott mert ugye mindennek lehet adni plusz feszt, állítgatni (gpu, ram, vrm, vddc, llc) és mindennek semmi értelme mert alapfeszhez képest semmit sem javít a kártyán. kicsit ilyen sok hűhó semmiért.
-
Novver
senior tag
Bocsi az idióta kérdésért, de mi a különbség a sima illetve a dotnet4 support-os driver közt?
A .net4es tartalmazza a legfrissebb keretrendszert? Ennyi?
Kérlek homályosítsatok felhttp://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst1211betadriver.aspx
-
Colos1
őstag
válasz
haddent #13287 üzenetére
Ezeket az alkatrészeket nem ők gyártják, hanem harmadik féltől veszik. Ezek a gyártók meg nem fognak technológiát módosítani a ciripelés miatt.
Személyes érintettségem is van, egy hasonló problémában. Minőségirányítási pozícióban dolgozom egy vállalatnál, amely fénycsöves lámpatesteket is gyárt. Vannak bizonyos hagyományos előtétek, amelyekben a tekercsnek nagyobb mágneses tere van kifelé, mint a többinek. Amúgy egy nagyon jó minőségű előtét. Namost a nagyobb mágneses tér miatt az egyik bizonyos lámpatestünkben bekapcsoláskor, egy pár másodpercig nagyon búg, ami 10 lámpatest egyidejű kapcsolása esetén baromi hangos tud lenni. (ilyenkor megremeg az előtét, és ez egy picit jobban mocorog, mert erősebb mágneses térrel rángatja magát a ház oldala felé, valamint a ház alja terjedelmes, így el tud pár tized millimétert billenni. A kisebb házakkal nincs ilyen jellegű gond) Ez tart 1-2 másodpercig, utána elkussol. Volt néhány Vevő, akiket ez zavart. Semmilyen előírás nincs, hogy mekkora lehet a kibocsátott zaj, ez a Vevőtől függ, hogy zavarja-e, vagy sem. Én azon voltam, hogy akit ez zavar, az kap.... be a f..., mert ez teljesen üzemszerű állapot. Viszont kérték, hogy foglalkozzunk vele, és oldjuk meg. Megtiltottam, hogy ebbe a lámpába ilyen előtétet szereljenek
-
-
N_A_S
veterán
válasz
ricshard444 #13323 üzenetére
én szinte csak 2/3 játékkal játszom (bf3, crysis2, fc3), nem teljesen értem ezt a "sírás-rívást" ami itt illetve a 680 topikba megy. én is ódzkodtam az atitól, tuning terén kicsit csalódott is vagyok de a teljesítményre nem panaszkodom.
-
-
N_A_S
veterán
Én a singlet nem tolom csak multiban játszom és nem laggol. (DX11 High) DX9-ben a menüben voltak akadások, és cserébe nem sokkal több fps volt játék közbe.
-
SVLaller
senior tag
válasz
ricshard444 #13312 üzenetére
akkor FC3 alatt nem cicereg, legalább ez pozitívum
-
Macka
veterán
1.225 volt (1.200 mhz) a 7970-nek tartósan nem sok? 72 fok max, gyári vezérléssel.
-
sakal83
addikt
válasz
Sontir Fel #13306 üzenetére
Ez így van. Nagyszerű játék lett. Évek óta, ami először komolyan leköt.
-
-
-
haddent
addikt
Beszéltem a szervízes emberkével a cicergésről, és azt mondja, hogy lehet, hogy a táp kevés neki?
Ilyenről még nem hallottam, hogy ha kevés a táp, akkor amiatt ciceregnek a tekercsek stb..? Létezik? Vagy csak le akar rázni és kreatív -
-
haddent
addikt
válasz
Sontir Fel #13306 üzenetére
Az nekem is nagyon tetszett, de ott meg a grafika már-már nevetséges 2012-ben
Na nem mintha a Far Cry 3 dicsekedhetne, vagy legalább jól futna -
laca000
őstag
válasz
haddent #13305 üzenetére
Egyébként van különbség, bármilyen díjazható extra, az FC2-ő és az FC3 közt, azon kívül, hogy ahol az előzőben mindenhol minden sivatag, sárga és barna, úgy itt meg minden zöld?
Mert szerintem nincs.
Semmilyen pluszt, extrát, nem szolgáltat ez a játék, a végtelenségig önismétlő, és unalmas, lelősz kettővel több maszkos f@szit, aztán annyi..
Gyermekded..
-
haddent
addikt
válasz
ricshard444 #13304 üzenetére
Lehet, hogy erre gondoltál, de engem meg a periodikusság... annyira kiszámítható az egész, pont mint az Assassins Creed 3 (ájjjájjj ubisoft..), ott is mész mész felmászol, szinkron ölsz mész mész felmászol szinkron ölsz ....
-
-
haddent
addikt
Na azt hiszem én végeztem is ezzel a játékkal... talán ezt vártam a legjobban 2012 -ben, és irtózatosat csalódtam... Be kell lássam, valóban nem olyan szép, mint az elvárható lenne ma, egy ilyen játéktól. Gépigénye irreálisan nagy, és még azon felül ez a microlag... kritikán aluli..
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AliExpress tapasztalatok
- Kompakt csúcstáblát is hozott a Redmi
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Gyúrósok ide!
- Lexus, Toyota topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Kingston HyperX Fury 1600MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- ASUS TUF Dash F15 - 15.6"FHD 144Hz - i7-11370H - 16GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- Apple iPhone 14 Pro 256 GB Space Black 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R7 3800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN N4 Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest