- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- skoda12: Webshopos átverések
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #13382 üzenetére
Már elhúzott. A GTX 680 teljesítménye a compute igényes játékokban a HD 7950 és 7870 között van. A DiRT Showdownban a HD 7850-nel küzd. Ezek mérhető dolgok az idén megjelent compute igényes DX11-es játékokban. Persze ebben lehet, hogy közrejátszik, hogy az AMD kilóra vásárolja az AAA címeket manapság, de régen az NV csinálta ezt. Most más a Gaming Evolved és a TWIMTBP célcsoportja. Az NV a PC-only F2P és MMO címekre koncentrál, míg az AMD az AAA portokra.
A Far Cry 2-ben nem volt lényegi előnye a DX10.1-nek. Lényegében csak az A2C-t tette lehetővé, ami DX10.1-ben alapból be volt kapcsolva, míg DX10-ben nem (ez apróbb képminőségelőny volt). Amiben valós előny volt az a Stalker: Clear Sky (itt tényleg nagy volt a képminőségben különbség), a Stormrise, a BattleForge, az Avatar és a Just Cause 2, illetve a DX11-es játékok többsége.
(#13384) Keldor papa: A DX11.1 az AMD-nek csak félig fókusz. Minden olyan dolgot nehezebb eladni, ami a sebesség helyett képminőségelőnyt mutat fel. A DX11.1-nek az az extrája, amit a Kepler nem támogat lényegében ide lenne hasznosítható. Sokkal nagyobb fókusz a DX11.1 előtt a compute shader kódokra való átváltás. Kanadában volt egy rendezvény, ahol az AMD azt mutogatta egy előadáson, hogy mennyire egyszerű használni a Windows 8-cal érkező shader trace interfészt. Gyakorlatilag azt ecsetelték, hogy két héten belül csináltak compute shaderes HDR-t. Felsoroltak egy rakás ma elterjedt effektet, ami egyenként 10-45%-ot gyorsul attól, ha nem pixel, hanem compute shaderben oldják meg. Ez a fókusz, amit lehet compute shaderben kell írni.
Ezután jön a fontossági listán az egyéni kiterjesztések használata. A GCN tud PRT-t is, amire lesz kiterjesztés a DX API-ba (ez az Unreal Engine 4 miatt fontos). Na és csak ezután jön a DX11.1 extrája. -
haddent
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 128SSD+1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető Dell GAMER laptop G15 5511
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest