Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laca000

    őstag

    válasz keIdor #13382 üzenetére

    a Kepler is parasztvakítás, a Physix-el együtt, szia :O

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #13382 üzenetére

    Már elhúzott. A GTX 680 teljesítménye a compute igényes játékokban a HD 7950 és 7870 között van. A DiRT Showdownban a HD 7850-nel küzd. Ezek mérhető dolgok az idén megjelent compute igényes DX11-es játékokban. Persze ebben lehet, hogy közrejátszik, hogy az AMD kilóra vásárolja az AAA címeket manapság, de régen az NV csinálta ezt. Most más a Gaming Evolved és a TWIMTBP célcsoportja. Az NV a PC-only F2P és MMO címekre koncentrál, míg az AMD az AAA portokra.

    A Far Cry 2-ben nem volt lényegi előnye a DX10.1-nek. Lényegében csak az A2C-t tette lehetővé, ami DX10.1-ben alapból be volt kapcsolva, míg DX10-ben nem (ez apróbb képminőségelőny volt). Amiben valós előny volt az a Stalker: Clear Sky (itt tényleg nagy volt a képminőségben különbség), a Stormrise, a BattleForge, az Avatar és a Just Cause 2, illetve a DX11-es játékok többsége.

    (#13384) Keldor papa: A DX11.1 az AMD-nek csak félig fókusz. Minden olyan dolgot nehezebb eladni, ami a sebesség helyett képminőségelőnyt mutat fel. A DX11.1-nek az az extrája, amit a Kepler nem támogat lényegében ide lenne hasznosítható. Sokkal nagyobb fókusz a DX11.1 előtt a compute shader kódokra való átváltás. Kanadában volt egy rendezvény, ahol az AMD azt mutogatta egy előadáson, hogy mennyire egyszerű használni a Windows 8-cal érkező shader trace interfészt. Gyakorlatilag azt ecsetelték, hogy két héten belül csináltak compute shaderes HDR-t. Felsoroltak egy rakás ma elterjedt effektet, ami egyenként 10-45%-ot gyorsul attól, ha nem pixel, hanem compute shaderben oldják meg. Ez a fókusz, amit lehet compute shaderben kell írni.
    Ezután jön a fontossági listán az egyéni kiterjesztések használata. A GCN tud PRT-t is, amire lesz kiterjesztés a DX API-ba (ez az Unreal Engine 4 miatt fontos). Na és csak ezután jön a DX11.1 extrája.

  • haddent

    addikt

    válasz keIdor #13382 üzenetére

    Ez a magyarázat a mostani DX11.1 hiányra is? :DDD (Elnézést, nem hivatalos, többé-kevésbé támogatás!)
    Eddig pedig nem elhúzásról volt szó. Olyan érzésem támad, hogy elkezdted valahol a vitát, és szépen lépésekkel adod lejjebb a dolgot, hátha valahol azért igazad lesz.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés