- urandom0: Kicsit most elfáradtam...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- N€T0X|N: EP2 -> FK2
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TTomax #13355 üzenetére
félszubjektív gondolat az ambient occlusionhöz: minél inkább valósághű akar lenne a grafika, annál inkább a HDAO-t érdemes használni. a far cry 3-ban van egy enyhe rajzfilmes beütés, ezért itt nehéz megmondani, melyik megoldás a jobb. egy olyan vizuális stílusnál, mint ami a borderlands, egyértelműen jobb a HBAO.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13355 üzenetére
Mivel PowerTune-os a kártya, így az alapórajel magas is lehet. A fogyasztási limitet valós időben kezeli a rendszer. A turbót csak azért vezették be, hogy elmondhassák mi is tudunk ilyet.
Arról a fejlesztők nem tehetnek, hogy a Kepler nem bírja annyira a compute shadert, mint a GCN. Erre az NV-nek kellett volna gondolnia.
Látványban a HDAO magasan a legjobb. Eleve ez az egyetlen SSAO megoldás a játékban, ami a natív felbontással számol. A HBAO és az SSAO csak a felbontás felével számol. Ennek megfelelően rengeteg fake árnyék keletkezik. Az AO célja olyan helyekre rakni árnyékot, ahol a valóságban is keletkezne. Ehhez rengeteg minta szükséges, és ezt a sok mintát csak a HDAO adja meg. Egyébként el tudná értni ezt a minőséget a tradicionális SSAO vagy a HBAO is, hiszen ezek az algoritmusok paraméterezhetők, csak sok minta a sebességen meglátszik. A HDAO-ra azért merik ráereszteni a sok adatot, mert az alap SSAO-hoz képest a feldolgozás 7x gyorsabb. Ergo sokszor annyi adattal is gyors lehet a számítás.Ész nélkül nem adunk rá mindent, de nyilván tudni akarjuk, hogy melyik architektúra a gyorsabb, így lehetőség szerint maxra toljuk a játékot. Jellemzően azt a beállítást alkalmazzuk, amivel a leggyorsabb tesztelt VGA-n még játszható.
(#13356) Keldor papa: Teljesen érthető a Far Cry 3 gépigénye. Eleve az egész motor megvilágítási rendszere globális illuminációra épül. Nem úgy, mint a DiRT Showdownban, vagy a Ghost Recon Future Soldierben, ahol ez kikapcsolható. Az FC3-ban ez a rendszer konkrétan kikapcsolhatatlan. A megvilágítási modell része, ha kikapcsolod, akkor teljes sötétség lesz az eredmény. Ez egy újszerű koncepció. Persze lehetne gyorsabb is, de ezt a GI-t nem computa shaderben írták, hogy a régi (DX10/10.1) kártyákon és a konzolokon is működjön. Az első olyan motor, ami compute shaderben használ kikapcsolhatatlan GI-t az az Unreal Engine 4 lesz.
A jövőben egyre több olyan motor lesz, ami az eddig alkalmazott fake GI-t valós idejűre cseréli. A megvalósítás már kérdéses, mert sok opció van erre, de az biztos, hogy a fejlesztők egyöntetű véleménye szerint eljött a valós GI ideje. Az alábbi játékok már valós időben számolt GI-t használnak: Crysis 2, Nexuiz, DiRT Showdown, Ghost Recon: Future Soldier, Hitman: Absolution és Far Cry 3. Tudtommal a jövőben a Crysis 3, a Tomb Raider és a Grid 2 is ezt a tábort erősíti, de valószínű, hogy még ennél is több játéknál vetik be. Egyszerűen jobb, mint a fake megoldás, noha sokkal számításigényesebb. Utóbbi problémára ott a compute shader, azzal növelhető a számítás hatékonysága, de a konzolokhoz nem jó. -
SSJmeszes
senior tag
válasz
TTomax #13355 üzenetére
Ehhez a stabil 60 FPS hez szólnék hozzá.
Én úgy emlékszem régen nagyon szépen megvolt mindenki a 30 FPS el, mert tényleg jó volt simán ment. Tökéletes volt.
De most már oda jutunk egyre több játéknál, hogy tényleg kell a 60 FPS mert az alatt érzed, hogy valami tényleg nem kóser.. Tehát ott a BF3 online is.. egyszerűen majdnem rossz érzés játszani, ha 60 átlag FPS alatt vagy..Ez megint csak arra menne ki, hogy a jó ember akit esetleg annyira zavar és csutka grafikán akar játszani, az vegye meg a drágábbnál drágább hardvert?
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3438, 94% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest