Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC, mini PC, barebone, szerver  »  Apple asztali gépek (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-01-31 18:13:51

LOGOUT.hu

Gyakori kérdések, téma összefoglaló és alkalmazás ajánló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13201) Gebriel válasza Xero (#13200) üzenetére


Gebriel
veterán

Hiába nyomtam az alt-ot nem csinált semmit.

Az utolsó mondatodat meg nem "értem". :B Full kezdő vagyok. :B

(#13202) Xero válasza Gebriel (#13201) üzenetére


Xero
nagyúr

Valószínűleg, mivel nem talált bootlható partíciót. :)

Keríteni kell egy gyári lemezt hozzá (minden modellhez külön volt), vagy egy retail lemezt. Az utolsó iBook esetén a legfrissebb ami felrakható, az a 10.5.8. Ezt valahonnan vagy lemezként, vagy kiírható formában meg kell szerezni. Majd a dvd-ről telepíteni. Vagy alt-ot nyomod és kiválaszthatod a lemezt, vagy pedig a C-t nyomva tartva egyből lemezről bootol.

Firewire-ös megoldás akkor lehetséges, ha van egy másik PPC-s géped, amivel összekötöd az iBookot. Ekkor elegendő a T-t nyomva tartva elindítani az iBookot és a két gépet összekötni egy firewire kábellel. Így a másik gép segítségével telepítheted a rendszert. Ez akkor nyer teret magának, ha pl meghalt az optikai meghajtó az egyik gépben.

[ Szerkesztve ]

(#13203) Gebriel válasza Xero (#13202) üzenetére


Gebriel
veterán

:R

(#13204) Gebriel


Gebriel
veterán

Jelszót kér a frissítésnél, annak hiányában van valami megoldás, hogy azt feloldjam vagy megszüntessem a password-t?

(#13205) Xero válasza Gebriel (#13204) üzenetére


Xero
nagyúr

Milyen frissítésnél? Login vagy firmware password? A login password kiüthető a gyári telepítővel. A firmware password-höz pedig módosítani kell a bent lévő RAM mennyiséget (ki kell venni a modult, vagy be kell tenni, ha nincs bent), majd adni kell neki 3-4 PRAM resetet (cmd (alma) - option (alt)- p - r nyomva tart folyamatosan 3-4 rebootig).