Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8301) szelidorzo válasza RockHaRD (#8296) üzenetére


szelidorzo
aktív tag

Jól mondod Jelszó, felhasználó neve nincs.
Mivel jó eséllyel már mindent elállítottál, nyomj egy resetet a routeren.
Csatlakoztasd a modemhez.
A sz.gépet kábellal csatlakoztasd a routerhez.
Vagy regisztráld a upc oldalán a routert (MAC cím alapján azonosít), vagy klónozd a gép MAC címét a routerbe. (ez a célravezetőbb szerintem)
Innentől kell hogy legyen neted.
Ezután jöhet az igényeknek megfelelő router konfigolás.
A beállítások végeztével majd már wifin is csatlakozhatsz.

kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

(#8302) RockHaRD válasza szelidorzo (#8301) üzenetére


RockHaRD
addikt

Ezt a Router MAC cím klónozást nem igazán tudom, hogy hogy kell :B

(#8303) Criton válasza karban.tarto (#8300) üzenetére


Criton
veterán

Hát sajnos még nem kaptam meg, a házban viszont már szinte mindenki.

(#8304) szallasi007 válasza karban.tarto (#8299) üzenetére


szallasi007
őstag

Tiszteletem magának is.

Tegnap este 11-re értem haza. E-bay-en kellett volna vennem valamit, belépnék az oldalra. Az ebay 0 óra 1 perckor jelezte, hogy sajnos nem enged belépni mert az internetkapcsolatomban hiba van (tehát egy login egy óra alatt nem jött össze, egy órán keresztül gyakorlatilag nem volt uplink-em). Ez az ÁSZF mely pontjában szerepel?
A hiba elhárítása maximum 72 óra ugye jól érzem, emlékszem? Az ÁSZF mely pontja mondja ki hogy egy adott hibát 35 nap alatt nem áll módjában a UPC-nek javítani?
A szerelő szombaton "elfelejtette" a munkalapra felvinni, hogy a házba érkező jel erőssége az előírt határérték 150%-át éri el, ez hol van az ÁSZF-be?
5 szerelő volt eddig nálam, 1 azaz egy munkalapot írtam alá. Ez a szerelő volt az első, aki modemet cserélt majd mikor megbizonyosodott róla, hogy nem a modem volt rossz, jelezte a központba, hogy nézzenek rá az utcai eszközre (ezt hogy? elvileg ezt nem tudják - a többi szerelő állítása szerint). A központ válaszolt is neki, hogy valóban azzal van a gond mert az értékek rosszak és javítani fogják. Ez május 17.-én volt ha jól emlékszem azóta nem sikerült javítani a hibát. ÁSZF mely pontja védi itt a UPC-t?

Egyébként mindenhol feljelentettem már a UPC-t ahol lehet, valaki csak törődik velem :D

Értem én hogy UPC-s kollega vagy csak el kéne ismerni, hogy hibáztak, nagyon sajnálják a 35 nap használhatatlan szolgáltatás árát jóváírják. ÁSZF-el meg ne pedálozz, mert már azért felnyomhatnám az egész bagázst mert munkalapot egyszer írtam el, holott gondolom azt minden alkalommal alá kellett volna írjam, és lássam hogy tényleg azt írja oda amit csinált, de ezt elmulasztotta vagy aláhamisította...., mert a szerződést papíron vagy digitális formában kötelezően el kell juttatni az ügyfélhez. Azt hiszem ezért büntették meg a céget.........

Amerikába már rég perre vittem volna az ügyet ;]

(#8305) wmati válasza szallasi007 (#8304) üzenetére


wmati
addikt

Problémád van internettel vagy csak ÁSZF dobálózol ?

(#8306) club1 válasza wmati (#8305) üzenetére


club1
veterán

Szerintem világosan leírta, hogy problémája van a UPC internet szolgáltatásával, továbbá az azzal kapcsolatos hibaelhárítás folyamatával.

(#8307) Intruder2k5 válasza club1 (#8306) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

De ahhoz, hogy ez számára is kiderüljön, végig kellett volna olvasnia a hsz-t, ami lehet megerőltető neki...

[ Szerkesztve ]

(#8308) wmati válasza Intruder2k5 (#8307) üzenetére


wmati
addikt

Problémám van internettel akkor nem oldalt írok tele tüzdelve ászf el :W

Jah a kérdezőnek pedig ha úgy gondolja hogy magas jelszint és ezért nincs internet fogjon egy darab elsztót és iktassa be a rendszerbe a modem elé

(#8309) Intruder2k5 válasza wmati (#8308) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ember, mielőtt belekötsz, olvass vissza! Az ÁSZF-et azért tűzdelte bele, mert jött egy hasonszőrű, magát UPC szerelőnek kiadó valaki, aki elkezdte az ÁSZF-el vagdalkozást! Egyébként meg azt hiszem, hogy a jelszint beállítása nem az előfizető feladata!

(#8310) wmati válasza Intruder2k5 (#8309) üzenetére


wmati
addikt

Szerintem ha egy fél perces munkával meg oldani akkor minek szenvedjek annyit szerelőkkel ?

(#8311) Intruder2k5 válasza wmati (#8310) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

1. A 150%-os eltérés nem kevés, ezt nem a meleg okozza, ráadásul az negatív irányba rontja a jelszintet, így tehát ha egyik napról a másikra ilyen eltérés mutatkozik, akkor ott valami történt a hálózatban, aminek nem ártana utána járni! Főleg, ha ez már egy hónapja így van, és emiatt üzemképtelen a szolgáltatás, amiről viszont a számlák fennakadás nélkül jönnek!

2. Nem gondolom, hogy attól, mert Te vagy én, vagy a harmadik, be tudunk tenni egy elosztót (vagy TAP-ot?) a hálózatba, ezt mindenkinek tudnia kellene! A hálózat üzemeltetéséért a szolgáltató a felelős, és a hibáit is neki kell kijavítani! Ezt vállalta!

(#8312) szallasi007 válasza wmati (#8310) üzenetére


szallasi007
őstag

Elnézést de mit nem értesz azon írok? Hogy a házba ami nem egy családi ház hanem egy 24 lakásos társasház 1x előfizetővel bejövő jel SZ@R? menjek le aknába az Üllőin és kezdjek el csatikat cserélgetni????

Komolyan azt gondolod, hogy az megrendelő/fogyasztó feladata minőségi elosztókat beszerelni a saját lakásába? :(
Azt meg már meg sem említem, hogy milyen "csereeszközöket" javasoltak a hiba javítására :W

ÁSZF-re: azért került be állítólag abban minden általam emlegetett hibára ott a magyarázat ezért tettem fel a "költői" kérdéseket.

Az a UPC-s aki idejár a fórumot olvasgatni, kérem szépen ne kezdjen el okoskodni hanem inkább segíteni próbáljon meg az embereken.

[ Szerkesztve ]

(#8313) szallasi007 válasza szallasi007 (#8312) üzenetére


szallasi007
őstag

Első mondatot már nem tudom szerkeszteni sry :)
Elnézést de mit nem értesz azon írok? - erről ez - Elnézést de mit nem értesz azon amit írok?

(#8314) Intruder2k5 válasza szallasi007 (#8313) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Egyébként jelenleg mit mutat a modemed? Egy régebbit találtam, de mivel ez egész jónak látszik, így gondolom most nem aktuális! :)

Én azt gondolom, hogy inkább a USSNR-el lesz a probléma, amit meg csak a túloldalon lehet megnézni, vagyis Te mint előfizető, azt nem látod...

Van UPC-s telefonod?

[ Szerkesztve ]

(#8315) szallasi007 válasza Intruder2k5 (#8314) üzenetére


szallasi007
őstag

Most sajna nem vagyok otthon szóval a jelenlegi helyzet jó kérdés :)

A legfurcsább az egészbe hogy a modem értékek mindig jók, vagyis azokkal szoktam összehasonlítani amiket ti írtok, közben meg folyamatosan eldobja a csomagokat és az utána jövő 1-2 csomag olyanok értékeket mutat mintha 56k modemem lenne :D
Telefonálni tegnap konkrétan nem tudtam mert kb 20-25 mp-ként egyszerűen nem volt vonal, a hibabejelentést is mobilról tettem meg. A legszebb mikor azt mondja az ügyintéző, hogy a modem jó viszont a telefon vonalon hallja, hogy valaki gubanc van (szakadozik).

Azt még szerintem nem is írtam le, hogy a tv képminősége is botrány :D

A hibát tényleg csak akkor lehet látni ha a házba lévő eszközön mérik a bejövő értéket.

Az mondjuk megint más kérdés, hogy a többi lakó miért olyan birka, hogy nem jelenti be a hibát a házból (bár lehet bejelentik csak az ügyfélszolgálatosoknak megtiltották, hogy ezt mondják).

(#8316) blakey válasza szallasi007 (#8315) üzenetére


blakey
titán

Szerintem megsérülhetett a kábel, hasonló jelenség volt nálam is, csak a teljes kábelellenőrzés segített, egy 6 cm-es sérülés volt amit egy rágcsáló okozott az akna és az elosztó között. Időjárás függvényében változott a net és a telefon, ha volt akkor ment rendesen, a telefon is, bár néha szaggatott, amikor meg nagyon lassúnak tűnt akkor a telefon kifejezetten "pattogott", stb, a digitális tv adásán ez nem látszódott, az folyamatosan jó volt.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#8317) Intruder2k5 válasza blakey (#8316) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ha nincs visszirány, rossz az ussnr, akkor az DTV ügyben abban nyilvánul meg, hogy nincs videótár, telefonon pedig az a jelenség, hogy ha hívod kicseng, de hiába veszed fel, a hívó fél akkor is kicsengést hall tovább! Ha alapállásban felveszed a kagylód, van vonal, de hiába tárcsázol, csak a vonal búg tovább!

(#8318) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Ismét hozzátok kell fordulnom, most számla ügyben..

06. 03-án volt emberke itt, megcsinált mindent (hozott boxokat, routert stb. Ma kaptam meg az első számlát, 06. 24. fizetési határidővel. ez normális?

a másik meg hogy olyan árakat számláztak, amikről szó sincs az oldalon.

Rendeltem külön Fiber 50 netet 1 év hűséggel (4590 Ft) és Digital Bronze tv-t 3 boxxal. (3590 Ft + egy hd box ami ingyen van 3 hónapig, még egy HD box - 1550 Ft, és egy sima box, 890 Ft.) Ezeket összeadva elvileg 10620 Ft-ot kéne fizetnem, de ehelyett, jött egy 13360 Ft-os.

A Számlában a digital brozne tv 4516 Ft - 3590 helyett.
A plusz HD box 1950 Ft - 1550 helyett.
A sima box 1119 Ft - 890 helyett.
A fiber 50 5774 Ft - 4590 helyett.

Jogos a felháborodásom?

(#8319) blakey válasza Slyer (#8318) üzenetére


blakey
titán

Nézd meg a dátumot. Szerintem az e havit ami ugye nem teljes ill. a jövő havit fizeted, nem?

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#8320) Slyer válasza blakey (#8319) üzenetére


Slyer
senior tag

háhá... tényleg... 06.03-tól fizetem 07.10-ig. fel is van tüntetve hogy mennyiség: 1.258.

köszönöm, figyelmetlen voltam. még jó hogy nem égettem le magam ügyfélszolgálaton :)

és a következő hónap akkor 07.11-től lesz meddig? a következő kevesebb lesz mint 10.620?

[ Szerkesztve ]

(#8321) blakey válasza Slyer (#8320) üzenetére


blakey
titán

Oda van írva, nem tudom pontosan talán 11-től köv. hónap 10-ig, valami ilyesmi.

még jó hogy nem égettem le magam ügyfélszolgálaton :)

Csak itt. :D

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#8322) Intruder2k5 válasza blakey (#8321) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

De itt csak egy nicknév ég le, ott meg pontos személy, név utca, házszám... :)

(#8323) Slyer


Slyer
senior tag

mindenkivel előfordul egy kis figyelmetlenség :U

(#8324) Intruder2k5 válasza Slyer (#8323) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Jól van, szerintem sem leégés ez, ezért van a fórum, hogy ha valaki valamit nem ért, nem tud... Dehát Te dobtad fel a leégést! :)

(#8325) Slyer válasza Intruder2k5 (#8324) üzenetére


Slyer
senior tag

:) mindenesetre köszönöm a segítséget :) :R

[ Szerkesztve ]

(#8326) karban.tarto válasza Criton (#8303) üzenetére


karban.tarto
csendes tag

Ma két telefonos hibabejelentésen voltam, az egyik EPC3212-es a másik EPC3925-ös cisco modem volt, mind két esetben más volt a probléma a megoldás viszont ugyanaz volt. A diszpécserekkel frissíttettük a modemet, a frissítések dátuma nem változott (anno 2011) a szolgáltatás ez után hibátlanul működött. Ha a szolgáltatásban nincs probléma ajánlom ne foglalkozz a dátummal, ha problémád van, a hiba leírásával többet tudok segíteni. Üdv.

(#8327) Criton válasza karban.tarto (#8326) üzenetére


Criton
veterán

Rendben köszönöm, bár nem azért mondtam mert hiba lenne, nincs, mióta ÉN megcsináltam azóta minden OK az internet sebességgel.

Bár egy valamit viszont nem nagyon értek, a környékünkön mindenhol 4channel van upstream-re, nálunk csak három, ez miért van?

(#8328) Orgi


Orgi
őstag

Sziasztok,

kb fél éve vagyok UPC net előfizető, alapvetően problémák nélkül. Az egyetlen, ami miatt érdeklődni szeretnék, hogy előfizetője vagyok egy internetes rádióadónak (di.fm), gyakorlatilag egész nap szól melóban és otthon is. Melóban minden oké vele, viszont otthon elég gyakran megakad 1-2 másodpercre, aztán megy tovább, illetve elveszti a kiválasztott adóval a kapcsolatot és átugrik a következőre. Szóval mintha 1-1 másodpercre elmenne a net néha és igazából a dolgot sima netezés közben is tapasztalom, megakad, gondolkozik majd minden megy tovább. Esetleg van vmi tippetek, merrefelé kezdjek nézelődni? Előre is köszi!

(#8329) kabelmania27 válasza Orgi (#8328) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg a modem jelszintet 192.168.100.1 címen

(#8330) nofi


nofi
őstag

Sziasztok!

Jelenleg társasházban élek és UPC TV + Net + Telefon csomagot fizetek havonta. Telefon be sincs kötve, TV adást 2 órát ha néztem az elmúlt egy évben. Az egy évem jövő hónapban jár majd le és bementem érdeklődni, hogy milyen internetcsomagra tudok átállni. A FiberPower 50-est néztem ki és erre mondtak egy 6xxx Ft-os havi előfizetési árat. Az oldalukon ez 4590 Ft/hónak feltüntetve, értetlenkedtem. Erre közölték velem, hogy a társasháznak nincs kizárólagos szerződése a UPC-vel, ezért a magasabb ár. Ez hol van feltüntetve a csomag leírásánál? :(((

Xbox GT: nozsolt

(#8331) Orgi válasza kabelmania27 (#8329) üzenetére


Orgi
őstag

Köszi, otthon megnézem. Igazából bekötéskor sírdogáltak a szerelők, hogy a kerület legszarabb régi társasháza és naponta kell ide jönniük, úgy emlékszem probléma is volt először ezzel a jelszinttel, de aztán még pár percig szereltek vmit és utána már jónak mutatta a készülékük.

(#8332) kabelmania27 válasza Orgi (#8331) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ok, nézd majd meg milyen osztóval van elosztva a koax.

(#8333) Gubek-Einste válasza nofi (#8330) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Hülyeség amit mondtak, a weboldalas árak a publikusak, max annyit kell fizetni, ha van komoly konkurencia akkor van speciális ár is ami alacsonyabb.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#8334) nofi válasza Gubek-Einste (#8333) üzenetére


nofi
őstag

Köszönöm a megerősítést! :R Ha lejár a hűségidőm, neten megrendelem az ott feltüntetett árral és nem érdekel az ügyfélszolgálat :K

Xbox GT: nozsolt

(#8335) Orgi válasza kabelmania27 (#8329) üzenetére


Orgi
őstag

Jelszintek, ezek jók?

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -5.3 dBmV 38.6 dB
Channel 2: -4.8 dBmV 38.7 dB
Channel 3: -4.3 dBmV 38.6 dB
Channel 4: -4.5 dBmV 38.5 dB
Channel 5: -4.7 dBmV 38.3 dB
Channel 6: -4.6 dBmV 38.3 dB
Channel 7: -4.5 dBmV 38.6 dB
Channel 8: -4.5 dBmV 38.8 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 47.0 dBmV
Channel 2: 47.3 dBmV
Channel 3: 47.5 dBmV
Channel 4: 47.8 dBmV

Elosztót hol kéne keresnem, biztos van olyanom? Csak netem van tévé nélkül és egy kábel jön csak be a kinti dobozból, szerintem nincs rajta semmi...

[ Szerkesztve ]

(#8336) kabelmania27 válasza Orgi (#8335) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ez elfogadható. Nincs csillapító a modemnél?

[ Szerkesztve ]

(#8337) Gubek-Einste válasza Orgi (#8335) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ha csak neted van akkor nincsen osztó mivel nem kell elosztani.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#8338) kabelmania27 válasza Orgi (#8335) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A modemtől kövesd a koax útját.

[ Szerkesztve ]

(#8339) Orgi válasza kabelmania27 (#8336) üzenetére


Orgi
őstag

Van vmi ilyesmi, atteunator 10 db van ráírva.

(#8340) kabelmania27 válasza Orgi (#8339) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Azt vedd ki, nincs szükség csillapítóra.

[ Szerkesztve ]

(#8341) Intruder2k5 válasza Orgi (#8339) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

De ne dugd el nagyon, mert könnyen előfordul, hogy hűvösebb időben nem lesz neted, olyan erős lesz a jel! Nem véletlenül van az ott...

(#8342) kabelmania27 válasza Intruder2k5 (#8341) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, csak netbekötésnél akkor szoktak csillapítót betenni ha 6felett van a vételi, elég lenne 3 vagy 6dB-s.

[ Szerkesztve ]

(#8343) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#8342) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, ezt én is nagyjából így számolom, de feltételezem, hogy nincs otthon a fiókjában mindenféle csillapítóból egy-egy darab, a plusz tíz pedig nem kis ugrás...

(#8344) kabelmania27 válasza Intruder2k5 (#8343) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, ha jól számolom 4-5körül lesz a vételi ami elfogadható.
Orgi: Milyen típusú modem van nálad?

[ Szerkesztve ]

(#8345) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#8344) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Most! De télen, mínusz 15 fokban lehet lesz majd 12-14, és majd dobálja a kapcsolatot...

(#8346) kabelmania27 válasza Intruder2k5 (#8345) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha hgw van nála 10felett előfordulhat, T-s topicba valakinek volt net 20körülivel, általában nem szeretik az erős jelet.

[ Szerkesztve ]

(#8347) karban.tarto válasza Criton (#8327) üzenetére


karban.tarto
csendes tag

Valószínűleg keveset töltesz fel, a többiek többet (torrent?) ön menedzselő rendszer, csak akkor nyitmeg még egy channelt ha szükség van rá. Üdv.

(#8348) Intruder2k5 válasza karban.tarto (#8347) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

(#8349) kabelmania27 válasza Intruder2k5 (#8345) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Azon a környéken földkábeles bekötés jellemző, nem nagyon változik a vételi max pár dB-t. Lehet hogy többet változik...

[ Szerkesztve ]

(#8350) karban.tarto válasza szallasi007 (#8304) üzenetére


karban.tarto
csendes tag

Tiszteletem
Phü egyszerre csak egyet. ... Tegnap este 11-re értem haza. E-bay-en kellett volna vennem valamit, belépnék az oldalra. Az ebay 0 óra 1 perckor jelezte, hogy sajnos nem enged belépni mert az internetkapcsolatomban hiba van (tehát egy login egy óra alatt nem jött össze, egy órán keresztül gyakorlatilag nem volt uplink-em). Ez az ÁSZF mely pontjában szerepel? ... Válasz: az Ön PC - je és az E-bay között nem csak a UPC van mint szolgáltató, KB 15 és 50 között saccolom. Miért, mert a bitek amik a z információs sztrádán (száguldanak?) redundáns hálózatokon keresztül jutnak el az Ön számítógépéhez. Konkurencia harc van e-téren az E-bay túl olcsó, másik hasonszőrű eladók meg próbálják elcsábítani a fizető képes vevőt, kulcs szavaknál reklámot vagy vagy gátat próbálnak rakni az üzlet útjába. Üdv, a többire késöbb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.