Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4551) Jim74 válasza kabelmania27 (#4549) üzenetére


Jim74
nagyúr

Akkor lehet, hogy majd, ha kell a többi ág is, akkor veszek egy nagyon jó minőségű négyes osztót a padlásra, a modemes helységbe meg egy nagyon jó minőségű kettes osztót. Aztán imádkozom, hogy rendben legyenek a jelszintek.

Egyébként ezt a power levelt mivel lehet még befolyásolni?

(#4552) kabelmania27 válasza csasaKKP (#4550) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Semmi gond:)
jim74 Az osztások számával lehet befolyásolni.
Nincs probléma az osztókkal, jófajták.

[ Szerkesztve ]

(#4553) Grawens válasza csasaKKP (#4548) üzenetére


Grawens
senior tag

Nem kell aggódni a Down jelszint miatt. Az EPC3121 működési jelszinttartománya: 47 - 77 dBµV 256 QAM ( -13 és +17 dBmV). A 9,6dBmV bőven ezen értékek közt van. Az Up jelszint már érdekesebb, mert ha 1db csatorna van használatban, akkor annak a jelszintje maximum SCDMA 116dBµV (+56dBmV) lehet, viszont 4db csatorna esetén már csak SCDMA 113dBµV (+53dBmV). Ez persze nem azt jelenti, hogy akkor ott vége, minden megszakad. :) A fáma azt is mondja, hogy a jelszintek minimuma és maximuma legalább 3dB-re legyenek az eszköz működési jelszinttartományának a minimumától és maximumától (pl. a hőmérsékletingadozásból adódó kábelben fellépő csillapítások miatt is és még számos egyéb tényező miatt).

(#4554) csasaKKP válasza Grawens (#4553) üzenetére


csasaKKP
senior tag

Köszönöm! :R

"Life isn't some cartoon musical where you sing a little song and all your insipid dreams magically come true! So let...it...go!"

(#4555) Jim74 válasza kabelmania27 (#4552) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi. :R

(#4556) kabelmania27 válasza Jim74 (#4555) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem csak a felesleges csillapítás miatt szakadt meg a neted, az üres kimenetek is okozhatnak zavart. Adási szint csökkenni fog ha lehűl az idő.

[ Szerkesztve ]

(#4557) Tomcsi33


Tomcsi33
tag

Na ismét Én :( Sajnos a net nem hogy jó lett, hanem egyre rosszabb :(
Tegnap este 11 körül sokáig nem volt, a modem folyamatosan újraindult. Most szintén nagyon lassú és állandóan megszakad. Alattunk lakónál sem jó, sőt a mellettünk lévő lépcsőházban sem. Tv sem jó, szétesik a kép, akadozik a hang. tegnap kicsrélték a beltérit, de a helyzet ugyanaz. Lehet jobban járnék egy mezei antennával, az legalább nincs agyon bonyolítva :)
Felhívtam Őket, azt mondják, a modemmmel megint valami gond van. Érdekes, ha telefonálok, mindig gond van, ha kint vannak, sossincs gond, akkor minden jó és mégsincs net :(
Holnap megint jönnek ki. Most ilyenek az értékek :

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -0.3 dBmV 40.0 dB
Channel 2: -2.2 dBmV 39.6 dB
Channel 3: -1.7 dBmV 39.5 dB
Channel 4: -0.5 dBmV 39.6 dB
Channel 5: -1.1 dBmV 39.5 dB
Channel 6: -0.8 dBmV 39.4 dB
Channel 7: -0.6 dBmV 39.3 dB
Channel 8: -1.2 dBmV 39.1 dB

Upstream Channels

Power Level:
Channel 1: 57.0 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV

(#4558) forrest85 válasza Tomcsi33 (#4557) üzenetére


forrest85
senior tag

Pedig ezek az értékek teljesen jók. Milyen kábelek vannak felszerelve?

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!

(#4559) kali válasza forrest85 (#4558) üzenetére


kali
legenda

nem magas kicsit, az a Channel 1: 57.0 dBmV?

(#4560) forrest85 válasza kali (#4559) üzenetére


forrest85
senior tag

DE!
Akkor egy leágazót tegyen be esetleg. Hátha.

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!

(#4561) Tomcsi33 válasza forrest85 (#4560) üzenetére


Tomcsi33
tag

Bejön a koax, bvan egy elosztó, megy a boxra, jön át a másik szobába, van még egy olosztó, megy a tv-re és a modemre. Ma délelőtt katasztrofális, nincs net, már órák óta tök lassú. Modemet ha újraindítom, fél óráig csak villog, egy darabig jó, belassúl majd nem tölt be semmit, és kezdődik előről :(

(#4562) forrest85 válasza Tomcsi33 (#4561) üzenetére


forrest85
senior tag

Lehet elszinteződött az erősítő.

A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!

(#4563) Tomcsi33 válasza forrest85 (#4562) üzenetére


Tomcsi33
tag

Hát nem tudom, ehez nem értek. De már kezd nagyon elegem lenni hogy amióta a upc átvette, nem lehet netezni, nem lehet telefonálni, és most már a tv adás is szar .

(#4564) Jim74 válasza Tomcsi33 (#4561) üzenetére


Jim74
nagyúr

Próbáld meg, hogy az első osztó után kötöd a modemet. Tudom, hogy akkor nem tudod a másik szobában a TV-t rákötni, de próbaképpen kösd be így modemet. Elvileg az upstream power levelnek így csökkennie kell. Lehet, hogy akkor megszűnik a szakadozás is.

(#4565) Tomcsi33 válasza Jim74 (#4564) üzenetére


Tomcsi33
tag

Ok, ma kipróbálom.

(#4566) kabelmania27 válasza Tomcsi33 (#4557) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg a box jelszintjét:
menü 1789 utána page down gombot nyomd meg párszor, miután elvégezte a box a mérést lapozhatsz a page down és up gombokkal, kilépés page up többszöri megnyomásával, utána a menü/upc/back gomb megnyomásával léphetsz ki.
Ha jól be lesz állítva az erősítő, csökkenni fog a modem adási szintje.
Kivan írva Gödöllő karbantartásra, utána jobb lesz a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#4567) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#4566) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez szép és jó, hogy mindenkit biztatsz ezzel "Majd jó lesz..." szöveggel, csak az a baj, hogy a UPC igazából semmit sem csinál, mindenhol csak a "tűzoltás" folyik! Nekem is ugyanilyen problémáim szoktak lenni, bár nincsenek 57-es adási szintjeim, de amikor rájön a dili, akkor nekem is a feltöltéssel vannak problémák, konkrétan a USSNR-el, miáltal egy bájt sem képes felfelé menni a hálón! Ennek eredményeként nem lehet netezni, nincs telefon, nincs videótár, etc... Bár nekem most jó, de ki tudja megint meddig, múltkor is azt mondták, hogy megcsinálták, már nem lesz vele gond, aztán két hétig tartott! Most is azt mondták, hogy jönnek szintezni a mellékágakat, aztán a modemben semmi változást nem láttam azóta se, ergo nem jöttek!

[ Szerkesztve ]

(#4568) Jim74 válasza Intruder2k5 (#4567) üzenetére


Jim74
nagyúr

Ha nincs videótár, az is ilyen jellegű hibára utal? Néhány csatornánál nincs videótár, néhánynál meg van. Konkrétan emlékszem, hogy a szolgáltatás kezdetén volt RTL Klub videótár, most meg hónapok óta nincsen. Csak azért nem foglalkozom vele, mert nem igazán érdekel ez a szolgáltatás.
Meg, ha futtatok a box-on egy műszaki tesztet, akkor is kábelezési hiba miatt nyekereg, de ez hülyeség, mert minden kábel új, 3X-os árnyékolású, az osztók jók, csatlakozók meghúzva, most már a jelszintek is jók, hogy tegnap kikötöttem az üres ágakat a rendszerből.

(#4569) Intruder2k5 válasza Jim74 (#4568) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Amikor nálam fennáll ez a feltöltési hiba, és próbálom megnyitni a videótárat, akkor kiírja, hogy a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető, vagy valami hasonló szöveget... Mert ugye ilyenkor nem tudja még a kérést sem elküldeni, annyira nem megy semmi felfelé! A telefon meg kicseng ha hívnak, de ha felveszem, akkor is tovább csengést jelez a hívónak! Ha én próbálok hívni, vonal van, de hiába tárcsázok, nem történik semmi!

Videótár hiba nyilván lehet mástól is, de ha nincs feltöltésed, akkor nincs videótár, mivel ahhoz kell a kimenő forgalom is!

[ Szerkesztve ]

(#4570) Jim74 válasza Intruder2k5 (#4569) üzenetére


Jim74
nagyúr

Majd megnézem, hogy milyen hibát ír ki a videótár miatt.

Telefon szolgáltatást nem rendeltem, mert nincs rá szükségem.

(#4571) D-Phrag


D-Phrag
senior tag

Sziasztok!

Helyzet a következő. Lemondtam (felmondtam?!) a szolgáltatást úgy, hogy személyesen vittem be a legközelebbi UPC ügyfélszolgálathoz az összes vackot. Ez pont számlaforduló napra esett. Azt mondták előtte telefonba és aztán személyesen is megerősítve, hogy bár 8 nap a felmondási idő (amúgy ezt azért vesézgetném..) a szolgáltatás az aznap szűnik meg, hogy leadtam a ketyeréket. Ergo nincs mit tovább fizetni. Erre megjött a jóváíró számla és a 8600Ft-ból 1600Ft hátralék maradt, mint arányos elszámolás, tehát a 8nap díja.
Felhívtam a 1221-et és megkérdeztem a menyecskét, hogy ez mégis mi? (Nem az 1600Ft vág földhöz, hanem a jogtalan pénz kunyizás.) Direkt személyesen vittem be a sz*rokat, hogy azonnal szűnjön meg a szolgáltatás része, akkor most miért is kellene ezt kifizetnem? Elküldettem kivizsgálásra a dolgot. Nem vagyok hajlandó 10Ft-ot sem fizetni jogtalanul.
Arról már említést sem teszek, hogy a határozott idejű szerződésem lejárt, tehát nem felmondtam, hanem lemondtam a szolgáltatást. És akkor mire van 8napos FELmondási idő?? Zavaros..

(#4572) Intruder2k5 válasza D-Phrag (#4571) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Szerintem ebben sajnos nem lesz igazad!

Először is a hűségszerződés csak abban köt meg, hogy annak hatálya alatt nem mondhatod fel a szolgáltatást, ellenben annak letelte nem jár automatikusan az előfizetés megszűnésével!

Másrészt, bár nem olvastam utána, de ha az ÁSZF-ben benne van a 8 nap, akkor az sajnos annyi! Szerződéskötéskor Te is aláírtad, hogy az abban foglaltakat megismerted, és tudomásul veszed!

Én anno amikor a T-nél felmondtam a SatTV-t, meg az Invitel-nél a netet és a telefont, pont fordítva csináltam... Megnéztem, hogy mennyi a felmondási idő, és annyi nappal előtte írásban (fax-on) benyújtottam a szerződést, és a felmondási idő leteltének napján bevittem leadni az eszközöket!

(#4573) D-Phrag válasza Intruder2k5 (#4572) üzenetére


D-Phrag
senior tag

Ma kaptam a számlát, tehát még elolvasom az ÁSZF-et. :) De akkor is felháborító, hogy a szolgáltatást számlázzák ki, mikor személyesen leadtam minden olyan eszközt ami alkalmassá tenné a szolgáltatás igénybevételét. Hogy számlázhatnak ki olyat, amit fizikailag nem tudok igénybe venni?? Akkor írnák rá a számlára, hogy pl. "8 napos szolgáltatás biztosítási díj" vagy a t*k*m tudja, de ne a BOX-ot meg NET, TV-t meg mittomén. :W
Felmondási idő felmondáskor van. Lemondáskor nincs felmondási idő nem? Undorító cég politika. Akkor miért mondta a telefonban és személyesen is egy-egy hölgy, hogy nem fogok semmit fizetni ha leadtam mindent? No akkor én meg kiszámlázzam nekik a eszköz-visszaszolgáltatási díjat? Tudniillik, akkor nem vittem volna vissza személyesen, hanem vigye el a szarját majd amikor akarja és amikor időben nekem is jó.. Ezek után a nem teljeskörű tájékoztatás miatt fogom elmarasztalni őket. A szolgáltatás minőségét már nem is elemezném.. SCART-os BOX meg minden.. Pfúúj.

(#4574) Intruder2k5 válasza D-Phrag (#4573) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Most nézem, hogy én meg elírtam fentebb, természetesen nem a szerződést, hanem a felmondást nyújtottam be FAX-on! :)

Ha az ügyfeles azt mondta, hogy nem kell fizetned, ez lehet támpont, csak tudnod kell (legalábbis gondolom tudnod kell), hogy mikor beszéltél vele, és vissza kell kerestetni! Ha ez így elhangzott részükről, akkor kötelesek azt betartani!

Kollégám T-vel járt így, mikor DSL-t rendelt náluk! Ugye volt hirdetve, hogy van 1 próbahónap, ami nem jár semmilyen kötelezettséggel! Neki 5M-es net kellett, de azt mondták, nem biztos, hogy azt ott tudják biztosítani, lehet csak 1-re képes a rendszer! Na sebaj, azt mondja próbáljuk ki, végülis 1 hónap próba van, és ezt meg is beszélték így! Kijöttek, bekötötték, de csak 1M-et... Ekkor betelefonált reklamálni, ahol akkor már azt mondták, hogy rendben, felemelhetik 5-re a sebességet, de akkor érvénybe lép a hűségidő, mert a próba hónap csak az 1M-re jár! Na ekkor Ő is visszakerestette az előző beszélgetést, minek alapján elismerték, hogy akkor ezt ígérték, és akkor kénytelenek voltak be is tartani, vagyis kötelezettség nélkül emelték neki 5-re a sebességet!

(#4575) club1 válasza D-Phrag (#4573) üzenetére


club1
veterán

Anyám augusztus közepén mondta fel a UPC szerződését (közben bekötötte a 4 betűs az optikáját), azt mondták neki, hogy hónap végén jönnek és kikötik/elviszik a cuccokat (modem, box).
Azóta is jönnek, a szeptemberi számla persze megérkezett. Most hadakozik velük, hogy szíveskedjenek visszahallgatni a beszélgetést...

(#4576) Intruder2k5 válasza club1 (#4575) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mi ebből a tanúság? Mindent írásban, akár fax-on, arról is van igazolás, vagy személyesen, de átvételi igazolást kérni mindenről! A szó elszáll, de legalábbis macerás a bizonyítás, mert a felvétel náluk van, ha akarják megtalálják, ha nem akarják, akkor nem találják meg!

(#4577) Jim74 válasza Intruder2k5 (#4576) üzenetére


Jim74
nagyúr

Azért az nem így van, hogy vagy megtalálják a felvételt, vagy nem... Büdös nagy fenékbe rúgás jár a felügyeleti szervektől, ha nem találják meg a felvételt. Hidd el tudom...
Fel kell írni mindig, hogy kivel, mikor (dátum, óra, perc) beszéltél. Én már mindig ezt csinálom.

(#4575) club1: meg vagytok elégedve a négybetűssel? Melyik régió? (ha emlékeim nem csalnak, akkor talán Kistarcsa? ;) )

[ Szerkesztve ]

(#4578) D-Phrag válasza Intruder2k5 (#4576) üzenetére


D-Phrag
senior tag

Amúgy jogos! Mindenről kell írásos nyom. Az a tuti. Azért nem foglalkoztam vele, mert egyrészt ott a felvételes telefon, nomeg én intéztem az eszköz leadást. Ezt ma a hölgy akivel beszéltem telón meg is erősítette. Tehát a leadás pillanata már támpont.
Úgy emlékszek, hogy pont fordulónap telefonáltam és vittem is be, tehát szükség esetén ha órára pontosan nem is, de napra meg tudom mondani. (Csak aztán nehogy besüljek, hogy csak személyesen közölték mikor bevittem, telefonon meg nem..)
És most várjak míg megkeresnek majd ők a dologgal kapcsolatosan? Felhívom őket köv. héten, ha nem reagálnak. Utána meg késedelmi díjat is rám rónak a szemetek!!

(#4579) Intruder2k5 válasza Jim74 (#4577) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én ezt tudom, de azt meg Te hidd el, hogy az ügyfelek nagy része erre lusta, ha már fel kell jelentgetni, akkor inkább befizeti azt a néhány napi díjat, mert ennyit nem ér az egész! Egy újabb levél írás, sok nap várakozás, eljárás, idő... A szerv meg vagy reagál, vagy nem! Az Invitel topikban is írták már, hogy feljelentették az invit, az NMHH meg le se szarja a panaszukat, nem is reagáltak rá hetek óta! Szóval, ha arra kerül a sor, az már nyűgös!

[ Szerkesztve ]

(#4580) club1 válasza Jim74 (#4577) üzenetére


club1
veterán

So-so. Ez ugye FTTH technika, én többet vártam tőle. A 20/10-es net helyett fix 4/6 van (routerrel és direkt is), az analóg tv képe a gateway-tól 4 méterre szemcsés/kásás, az sd box-uk naponta minimum egyszer lefagy (kiderült, hogy a két éve vett LG lcd tv-ben nincs dvb-c tuner, ezért kell). A Digifon 500-ra már nem lehet előfizetni, azaz ugrott a hazai vezetékesek ingyen hívása (telefonadó). Ár-teljesítményben nagyjából UPC, azaz sokkal olcsóbb, de ezt a minőség is tükrözi... Nem Kistarcsa, de a környék.

[ Szerkesztve ]

(#4581) kabelmania27 válasza club1 (#4580) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Két éves hűségnyilatkozattal fizettél elő?

[ Szerkesztve ]

(#4582) club1 válasza kabelmania27 (#4581) üzenetére


club1
veterán

Én már nem lakom ott, anyám. Szerintem 2 évre, mert 4000 Ft alatt fizet a teljes DIGI+ csomagért. Azért a fagyogató boxot és a fix 4/6-ot még leboxoljuk az ÜFSZ-al, mert a faluban azért szokott jönni mindenkinek max-al, szerintem csak beállítási hiba lesz.

(#4583) kabelmania27 válasza club1 (#4582) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet rossz az optikai terminál.

(#4584) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

Kinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy a UPC hálózatán tudok-e saját modemet használni? Azaz veszek mondjuk egy CISCO modemet, ami a UPC-nél amúgy is rendszeresítve van, az modem regisztráció után fog működni?

(#4585) club1 válasza Intruder2k5 (#4584) üzenetére


club1
veterán

Én a hálózatomba be nem regisztrálnék idegen eszközt. Több okból sem. Gondolom a UPC sem tesz ilyet.

(#4586) Intruder2k5 válasza club1 (#4585) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A modemet mindenki maga regisztrálja tudtommal, a http://pcreg.upc.hu oldalon...

(#4587) club1 válasza Intruder2k5 (#4586) üzenetére


club1
veterán

Nálunk (Bp. XXII.) már tavaly nem így volt, regisztrált modemet kapott mindenki.
Itt nem pc mac address-t regisztrálsz?

(#4588) Intruder2k5 válasza club1 (#4587) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem! A MAC regisztráció már évekkel ezelőtt megszűnt... Ez bizony modem regisztráció! Én tudok is olyat, aki egyéni forrásból beszerzett modemmel használja a netet - a típusa egyébként megegyezik a UPC által is használttal - csak azt nem tudom, hogy az a modem eredetileg nem-e a UPC-é volt, tehát, hogy miként is került az illetőhöz! Ha ezt tudnám, akkor meg is lenne a válasz a kérdésemre... Majd ha látom, rá is kérdezek! :)

(#4589) Jim74 válasza Intruder2k5 (#4579) üzenetére


Jim74
nagyúr

Pont ez a baj, hogy tudják, hogy az emberek többsége feladja az első nehézségnél és ezért vissza is élnek az időhúzással. Az NMHH pedig nem sz*rhatja le, mert minden bejelentést ki kell vizsgálniuk. Azt esetleg el tudom képzelni, hogy továbbküldték az NFH-hoz ezért tart kicsit tovább az ügy.
Nekem is volt UPC-vel és Telenorral is számlázási vitám és mindkét ügyben a végén kénytelenek voltak azt csinálni, amit én kértem, mert úgy volt leírva ÁSZF-ben, meg szerződésben. Csak sajnos el kellett menni mindkét esetben NFH-hoz, hogy érvényesíteni tudjam a jogaimat....
Ne félj valahol megjelöltek a rendszerükben, mert azóta olyanok, mint a kezesbárány, ha telefonálok bármi miatt ;]

(#4590) Gubek-Einste válasza Jim74 (#4589) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Fekete listás lettél :DD

[ Szerkesztve ]

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#4591) Jim74 válasza Gubek-Einste (#4590) üzenetére


Jim74
nagyúr

Lesz*rom milyen listán vagyok, amíg határidőben fizetek, addig elvárom, hogy emberszámba vegyenek... ;]
Mivel multi szolgáltató cégnél dolgozom, így tudom, hogy lehet ezeket a nagy cégeket megszorongatni. Egy a lényeg: 100%-ban legyen igazad a vitában és ezt tudd is bebizonyítani, alátámasztani. Amint megérzik, hogy elbizonytalanodsz, bedarálnak.
Első körben engem is hülyére akartak venni, de 2 évig ügyfél-reklamációkkal foglalkoztam, úgyhogy nem jó helyen próbálkoztak a sablon ÁSZF-ből kiollózott részletekkel ;]

(#4592) Gubek-Einste válasza Jim74 (#4591) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Aki tud az tud :DD

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#4593) Jim74 válasza Gubek-Einste (#4592) üzenetére


Jim74
nagyúr

Anno a Telenor kivágta nálam a biztosítékot. Azóta úgy vagyok vele, hogy először szépen kérek, aztán ha látom, hogy megy a szokásos sablon bla-bla lerázós duma, meg hogy kb. el sem olvasták, amit írtam, akkor jön a komolyabb hangvételű kommunikáció. Eddig mindig bevált :D
Egyébként megértem valahol a lerázós dumát is, mert az ügyfélszolgálatok eléggé költséghatékonyra vannak tervezve és első körben megpróbálnak mindenkit sablonlevéllel elintézni, mert az a leggyorsabb (ha bejön), ergo a legolcsóbb is. Csak ne hangoztatná akkor mindegyik nagy cég (legyen az telko, vagy akármi más), hogy mekkora ügyfélbarátok, mert ez ugyan költséghatékony, de nem ügyfélbarát viselkedés.

(#4594) emsy83 válasza Intruder2k5 (#4588) üzenetére


emsy83
csendes tag

Akkor úgy sejtem rám gondoltál! :) Nos igen, nálam hiba nélkül megy azóta is a Cisco amelyet kaptam! Semmi köze nagybátyám szerint a UPC-hez, nem tőlük van, nekem bontatlan csomagban adta ide papírjaival, stb! A pcreg.upc.hu oldalon regisztráltuk, majd úgy emlékszem 2x újra kellett indítani, és már ment is! Egyébként azóta kíváncsiságból kipróbáltuk, visszatettük a régi Thomsont, regisztráltuk, az is rögtön ment hiba nélkül, majd vissza a Cisco, újraregisztráció és modem restartok után azóta is gond nélkül megy rajta keresztül a net és a telefon is, egyszer sem szakadt meg!
Persze ez egy ugyanolyan típusú modem amit a UPC is használ, lehet csak azért engedte regisztrálni, ezt nem tudom!
Egyébként tőlünk pár háznyira most kötöttek 9500-as csomagot 50-es nettel, oda wifis modem jött, azt kértek, nekik is tökéletesen megy, ha jól emlékszem az is Cisco, de a típusát meg nem mondom, inkább ne kérdezd :)!

(#4595) Gubek-Einste válasza emsy83 (#4594) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Akkor az Cisco EPC3925 HGW lesz.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#4596) Intruder2k5 válasza emsy83 (#4594) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, rólad beszéltem! :)

(#4597) S-Attila


S-Attila
aktív tag

(#4598) TheHardOne


TheHardOne
tag

Isaszeg, Csömör, Kistarcsa és a környező települések érintésével múlt hét péntek óta karbantartások zajlanak, ami eltart elvileg péntekig. Akinél esetenként digitális tv-n nincs kép és/vagy hang, az analóg nagyon csíkos és az internet sem működik 100%-osan (snr 20-30 körül) ne lepődjön meg.

(#4599) Intruder2k5 válasza TheHardOne (#4598) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ehhez felénk még karbantartás sem kell! :)

(#4600) hucsikoi


hucsikoi
aktív tag

Rövidesen lakást cserélek, de a hűségidőmből jócskán van hátra.Aki megvette a házam átvenné a UPC szolgáltatásokat is. Mi a gyakorlat a UPC-nél ilyen esetben? Meg lehet így oldani?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.