Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5751) Intruder2k5 válasza JEEMBO (#5750) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Sajnos senki!

(#5752) kaszaf válasza kabelmania27 (#5749) üzenetére


kaszaf
aktív tag

Egyik out ágon nics semmi, valaki irta, hogy okozhat problémát, de nálam így is rendben minden. 2 tv van rajta meg a modem.

(#5753) drugbaron1 válasza kaszaf (#5745) üzenetére


drugbaron1
tag

Hát a te modemed értékei egész jók, nekem is az upstream értékeknél nem mindig van négy csatorna, de a ping ami engem nagyon érdekelne az nálad is csak 15 ms. Nem is tudom, hogy itt Gyöngyösön van e valakinek jobb értéke...!?

(#5754) Criton válasza kabelmania27 (#5749) üzenetére


Criton
veterán

Splitterrel lehet jobb értéket elérni? Már egy jófajta splitterrel?

(#5755) kabelmania27 válasza Criton (#5754) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nálad, jó osztó van, telektronik jófajta. Ha nem használt kimenet van az osztó kisebbre cserélésével is emelhetjük a jelszintet.

[ Szerkesztve ]

(#5756) Criton válasza kabelmania27 (#5755) üzenetére


Criton
veterán

A szerelő is mondta, hogy nagyon erősek az értékek, ami nem rossz, de csillapítót nem fog berakni.
Mindenkinek majdnem a 0 hoz közeli értéke van, nekem meg nagyon sok szerintem.

(#5757) kabelmania27 válasza Criton (#5756) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nekem is 10feletti van volt már 15 nem okozott problémát, ismerősnél 21es vételi is volt már ott sem volt gond. Jobban fel van tekerve a lépcsőházban az erősítő. Másik ismerősnek 0közeli vételije van adási 52télen, nyáron 56 és szakad a net. Milyen a jelszint nálad?

[ Szerkesztve ]

(#5758) Criton válasza kabelmania27 (#5757) üzenetére


Criton
veterán

Egy modem restart után most ennyi:

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 12.1 dBmV 38.6 dB
Channel 2: 12.0 dBmV 38.4 dB
Channel 3: 11.9 dBmV 38.2 dB
Channel 4: 12.1 dBmV 38.3 dB
Channel 5: 11.5 dBmV 38.8 dB
Channel 6: 11.4 dBmV 38.7 dB
Channel 7: 11.8 dBmV 39.0 dB
Channel 8: 11.7 dBmV 38.6 dB

és ez egy idő után elkezd emelkedni, van, hogy 20ig meg sem áll.

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 43.5 dBmV
Channel 2: 43.4 dBmV
Channel 3: 44.4 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV

(#5759) kabelmania27 válasza Criton (#5758) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek. adási 50alat, SNR 30felett, vételi is ok.

[ Szerkesztve ]

(#5760) Criton


Criton
veterán

múltkorról egyébként hagytak itt nekem egy 3dB csillapítót amit ugye mondtatok ,hogy vegyek ki.
Mivel tőlem 2m-re van a doboz, arra fogták a szerelők, hogy azért magasak az értékek, ami nem baj, max a 3925 nem fogja bírni...

A tv-nél a QPSK-t meg normálisra mondták.

[ Szerkesztve ]

(#5761) kabelmania27 válasza Criton (#5760) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Fogja bírni.
Sebesség és ping rendben van?

[ Szerkesztve ]

(#5762) vashal


vashal
tag

sziasztok!

remélem tudtok segíteni nekem.faternál be lettek köttetve a digitális adók amihez a pace hd boxot kapott ami egy panasonic plazma tv-re lett kötve.a gond az hogy nem működik rendesen a távkapcsolója a boxnak.olvastam olyat fórumokon hogy ezek nem szeretnek plazmával együtt lenni,mert sugároz a plazma és bezavarja a box vevőjét.ez azért érdekes mert ha a tévét bármi másra kapcsoljuk (nem a hdmi-re) akkor hibátlanul működik a box távja.van valakinek tapasztalata esetleg megoldása a dologra.olvastam azt is hogy ezeknek a kis boxoknak ilyen gyenge a szenzorja,a felvevős hd box jobb lehet?

thx.

(#5763) wtsr


wtsr
csendes tag

Sziasztok!

Ma volt nálunk modemcsere (UPC kábel, régi Motorola helyett jött egy Cisco EPC2203) ezeket az értékeket kaptam:

Up:

Downstream Status Operational
Channel ID 17
Downstream Frequency 434000000 Hz
Modulation 256QAM
Bit Rate 55616000 bits/sec
Power Level 7.0 dBmV
Signal to Noise Ratio 39.0 dBmV

Down:

Upstream Status Operational
Channel ID 10
Upstream Frequency 30600000 Hz
Modulation 64QAM
Symbol Rate 5120 Ksym/sec
Power Level 55.7 dBmV

Szerintetek rendben vannak ezek az értékek?
Köszi előre is!

(#5765) wtsr válasza TheHardOne (#5764) üzenetére


wtsr
csendes tag

Egy zöld szám jól jönne a normál ügyfélszolgálatnak is.. az elmúlt 2 napban kb 1.5 órát beszéltem velük..

(#5766) Intruder2k5 válasza TheHardOne (#5764) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Köszönjük! A lényeg...

"A UPC állítja, erre a rövidesen változó Eht előírja, hogy minden szerződést csak abban a szerződéses alakban lehet módosítani, vagy felmondani, amelyben megköttetett. Mindez azt jelenti, hogy ha valaki a jövőben személyesen, az ügyfélszolgálaton köt szerződést, akkor csak ott válthat majd például díjcsomagot vagy bonthatja fel a megállapodást."

(#5767) Intruder2k5 válasza wtsr (#5765) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A zöld szám más szolgáltatóknál sem divat, leginkább csak úgy, mint az a UPC-nél is működik, hogy saját hálózatából ingyenesen hívható az ügyfélszolgálat, más hálózatokból esetleg helyi tarifa van életben! Én többek közt emiatt is nem mondom vissza a UPC-s vezetékes telefont! Az a havi 550Ft már nem tétel, de így ha gondom van, akkor felhívom őket, kihangosítom, és elzenél magának akár egy órát is ha kell, amíg fel nem veszik! Na persze ha épp egyáltalán nincs szolgáltatás, akkor ez sem működik!

(#5768) JEEMBO válasza wtsr (#5765) üzenetére


JEEMBO
aktív tag

Sajnos nem vagy ezzel egyedül:
http://prohardver.hu/tema/chello_pro_es_kontra/hsz_16614-16614.html

"Jó pap is holtig butul"

(#5769) wtsr válasza Intruder2k5 (#5767) üzenetére


wtsr
csendes tag

UPC telefonra nem is gondoltam. Lehet, hogy mostanában megérné.. A vicc az, hogy amikor kint volt a szerelő neki is kb 10 perc volt mire tudott beszélni a központtal (mondjuk neki nem került pénzbe :) )

(#5770) TheHardOne


TheHardOne
tag

Fizetős ügyfélszolgálati telefonszámmal is mennyit kell várni néha, gondoljatok bele, ha ingyenes lenne... Igenis kell egy visszatartó erő, hogy az ügyfelek csak indokolt esetben hívják fel őket.

Ha nem kerülne semmibe, probléma esetén mindenki azonnal hívná, hiszen nincs veszteni valója, így meg inkább várnak egy kicsit, és azalatt lehet meg is oldódik a probléma, vagy szerencsés esetben az ügyfél utána jár, ha nála rossz valami.

(#5771) wtsr válasza JEEMBO (#5768) üzenetére


wtsr
csendes tag

Nagyon bosszantó.. Igazából nagyon nem érdekli őket, hogy mit gondol a kedves ügyfél. Ha gondod van úgyis kivárod. Arra lennék kíváncsi, hogyha hibabejelentés helyett új szerződéskötés menüpontot választanám, ott mennyi lenne a várakozási idő. Gyanítom kevesebb ;)

(#5772) wtsr válasza TheHardOne (#5770) üzenetére


wtsr
csendes tag

Nem értek veled egyet. A lámánk a vélt problémája ugyan akkora, mint egy igazi probléma. Tehát telefonálni fog, attól függetlenül, hogy ingyenes-e vagy sem.

Én 3 különböző időpontban hívtam őket (reggel 3/4 8, délután 4 körül és este 11 kor). Mind a három esetben bemondta az automata, hogy túlterheltek hívjam őket később ha tudom.

Szerintem ez vicc! Vegyenek fel még x ügyfélszolgálatost és ha nem 30 percig tart, hogy kapcsoljanak egy ügyintézőt, akkor már kevésbé érdekel bárkit, hogy fizet-e a hívásért vagy sem.

Lehet, hogy szerencsés vagyok, de még nem találkoztam olyan trágya ügyfélszolgálattal, mint az UPC-é. Szerintem sokat elmond egy cégről, hogy mennyi energiát fordít az ÜF minőségére..

(#5773) Intruder2k5 válasza TheHardOne (#5770) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én ezzel a részével még egyet is értek, de ugyanakkor azt is meg kellene határozni, hogy mondjuk maximálisan lehet három perc várakozási idő, egyéb esetben 1 órán belül visszahív az ügyfélszolgálat, egy az automatának bepötyögött telefonszámon! Amennyiben ezt nem teszik meg, szintén kötbér!

Ugyanis ez sem állapot ami most van, és a szolgáltatónak is kellene valami visszatartó erő!

A sok reklamációt szerintem a jól működő szolgáltatással kellene kezelni, és nem a szar ügyfélszolgálattal!

Amikor nálam nem ment a szolgáltatás, például rohadt bosszantó tudott lenni, hogy fizetek a UPC telefonért, ugyanakkor mobilról kellett hívogatnom őket napokig, és amikor visszahívást kértem emailben (munkahelyi internetről), akkor két napra rá hívtak! És én még szerencsés helyzetben vagyok, mert van céges mobilom, aminek a keretébe ez még belefért...

[ Szerkesztve ]

(#5774) kabelmania27 válasza wtsr (#5763) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magas az adási szint.
Milyen osztóval van elosztva a koax?

[ Szerkesztve ]

(#5775) klambi


klambi
addikt

elemet csereltem a taviranyitoban, azt annyi is lett neki, valakinek volt mar ilyen?

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#5776) Intruder2k5 válasza klambi (#5775) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Egyáltalán nem működik, vagy csak a box-ot nem vezérli? Fényképezőgéppel, vagy mobilkamerával lehet látni ha villog az infra benne, csak irányítsd a kamerába, és nyomj rajta valami gombot!

Esetleg nem kapcsolódott át TV módba?

[ Szerkesztve ]

(#5777) TheHardOne válasza klambi (#5775) üzenetére


TheHardOne
tag

Újra kell társítani az eszközzel (TV).

[ Szerkesztve ]

(#5778) klambi válasza TheHardOne (#5777) üzenetére


klambi
addikt

ujra hogy tarsitom?

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#5779) klambi válasza Intruder2k5 (#5776) üzenetére


klambi
addikt

infra jo, dobozon nem latni hogy reagalna valalmire is...

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#5780) wtsr válasza kabelmania27 (#5774) üzenetére


wtsr
csendes tag

Köszi a választ!

Az első képen lévő osztóból az egyik out a TV a másik az internet.
A második képen szereplő osztó van a kábelmodem előtt (itt nem tudom milyen megfontolásból tették be, hiszen nincs "elágazás", de nem értek hozzá).

Köszi a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#5781) kabelmania27 válasza wtsr (#5780) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A második osztó helyére tegyél be egy F toldót, vagy az in-be menő F csatlakozót kösd a modembe.

[ Szerkesztve ]

(#5782) g.gergo


g.gergo
senior tag

Üdv,

Ma kötötték be a netet, még életembe nem volt dolgom a UPC-vel. Csak net van, ezért kábel bejön, padláson van egy toldás benne, majd be a modembe egy csillapítóval. Egész du. hozta a sebesség a megrendelt szintet (25/1,5). Órák óta viszont 8-10 között ingadozik a le. sebsség, a fel megy rendesen. Lehet ezzel az ingadozással kezdeni vmit, próbáljak ki vmit, vagy tudjam be, hogy minden este ez lesz? Köszi.

(#5783) F_Zolee válasza g.gergo (#5782) üzenetére


F_Zolee
veterán

Valószínűleg a terheltség hatása amivel nem lehet mit kezdeni.

(#5784) djdaniel válasza g.gergo (#5782) üzenetére


djdaniel
senior tag

Üdv!
Nálam is ez van, állandóan be lassul a nett , vagy el megy magától, nos én ilyenkor ki húzom a modemet az áramból, és vissza dugom oszt jó utána.

(#5785) kabelmania27 válasza g.gergo (#5782) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyen a modem jelszint? 192.168.100.1
Hányas csillapító van a modem előtt?

[ Szerkesztve ]

(#5786) g.gergo válasza kabelmania27 (#5785) üzenetére


g.gergo
senior tag

Üdv,

Jelszintet hogyna is mérem, ugyanis a konfig menüre belépve a system menüt leszámítva, nem enged semmit megnézni, m azt írja, h: This feature is not enabled. This feature has not been enabled in your cable modem. Bla-bla. Scientific Atlanta.

Csillapító: 6 dB (Fam-6)

[ Szerkesztve ]

(#5787) kabelmania27 válasza g.gergo (#5786) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

http://192.168.100.1/_aslvl.asp felhasználó név admin jelszó W2402 ok, utána ugyanezeket beírod acces level max érték ok utána 192.168.100.1 signal fül

(#5788) g.gergo válasza kabelmania27 (#5787) üzenetére


g.gergo
senior tag

Most valamiel jobb, de még mindig nagy a "kilengés". Hol 8-10, hol 20 körüli. F csatikat már meghúzogattam.

(#5789) kabelmania27 válasza g.gergo (#5788) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem újraindítás esetén a legkevésbé terhelt frekin lesz a modem, de
http://192.168.100.1/gscan.asp itt áttudod állítani másik frekire, a frekik között 8 a különbség
410,418,426,434,442,450,458 +6db nulla mert hz-ba kell megadni.
Jelszint rendben, kísérletnek kilehetne próbálni csillapító nélkül is csinálja e az ingadozást.

[ Szerkesztve ]

(#5790) kabelmania27 válasza djdaniel (#5784) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Adási szint nincs 50felett?

(#5791) g.gergo válasza kabelmania27 (#5789) üzenetére


g.gergo
senior tag

Valamivel jobb, jó lett, most hagyom így, majd kiderült, h marad-e így. Ha nem, akkor majd írok, kösz mindent.

(#5792) Intruder2k5 válasza g.gergo (#5791) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Lassan már lecseng a csúcs, így jó lett... :)

(#5793) g.gergo


g.gergo
senior tag

Ez egy lóf@sz. 1,5 most a le. Lejelentem hibára. Milyen szöveget adjak elő, h érdemben is foglalkozzanak vele. Jah és hova? Most költöztem upc területre, de már most szétb.sz az ideg. Korábban T volt, amire előfizettem, az jött, ha este volt, ha reggel.

(#5794) Thumas


Thumas
tag

Sziasztok!

http://prohardver.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_5661-5661.html

Erre a problémámra válaszoltátok nekem hogy karbantartás miatt lehet de én azért írtam a hibabejelentőbe egy emailt hasonló leírással majd rá másfél hétre sikerült fel is hívniuk engem és közölték hogy nem volt nálunk mostanában karbantartás! De a lényeg, hogy akkor már másfél napja nem mutatta ezt a hibát így a srácnak mondtam hogy most működik így ő elégedetten közölte hogy akkor lezárja az ügyet! Viszont most megint jelentkezik ez a probléma és nem tudom mi lehet mert letöltésközben ezt nem érzékel a sávszélesség meg van viszont játék közben ts közben jön elő olyankor egyből pingtest ami közli a packet loss-t ugráló pinget stb.! Most már erősen gondolkozom azon hogy nálam lehet a probléma? Esetleg a routeren van valami csoda beállítás vagy valami varázs ige mert most már bosszantó nagyon! Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni!
Üdv

Xiaomi Redmi note 10 Pro 6/128

(#5795) JEEMBO válasza Thumas (#5794) üzenetére


JEEMBO
aktív tag

Ird meg léci, hogy az akadozási időpont környékén volt-e a modem logban DCC.
Én ezzel szívok.... :W

"Jó pap is holtig butul"

(#5796) Thumas válasza JEEMBO (#5795) üzenetére


Thumas
tag

Ha megmondod hol keressem szívesen megírom!

Xiaomi Redmi note 10 Pro 6/128

(#5797) Thumas válasza Thumas (#5796) üzenetére


Thumas
tag

http://www.pingtest.net/result/74323793.png

Na hát ilyen gyönyörű dolgokat művel! Csomagokat még csak le se tudta tesztelni!

Xiaomi Redmi note 10 Pro 6/128

(#5798) Intruder2k5 válasza Thumas (#5797) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

És ez mit mutat?

ping -n 25 www.bix.hu

(#5799) JEEMBO válasza Thumas (#5796) üzenetére


JEEMBO
aktív tag

Ha itt belépsz:
http://192.168.100.1/_aslvl.asp
admin
W2402
Akkor a log oldalon látszik.

"Jó pap is holtig butul"

(#5800) Thumas válasza Intruder2k5 (#5798) üzenetére


Thumas
tag

www.bix.hu [193.239.149.1] pingelése - 32 bájtnyi adattal
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=10 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=10 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=11 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=11 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=14 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=13 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=14 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=11 ms TTL=59
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=12 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=9 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=16 ms TTL=59
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=1477 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=12 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=12 ms TTL=59
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=11 ms TTL=59
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=1568 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=14 ms TTL=59
Válasz 193.239.149.1: bájt=32 idő=10 ms TTL=59

193.239.149.1 ping-statisztikája:
Csomagok: küldött = 25, fogadott = 18, elveszett = 7
(28% veszteség),
Oda-vissza út ideje közelítőlegesen, milliszekundumban:
minimum = 9ms, maximum = 1568ms, átlag = 179ms

hasonló szépeket :(

Xiaomi Redmi note 10 Pro 6/128

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.