Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5201) zuzu000 válasza Criton (#5187) üzenetére


zuzu000
őstag

Neked helyreállt már?
Nevetséges, hogy ma egész nap 5Mbit-em volt..

(#5202) Criton válasza zuzu000 (#5201) üzenetére


Criton
veterán

Kábelen keresztül teljesen jó, de akkor is érzek néha laggolást magában a netbe, mint ha gondolkodna vagy nem tudom, de wifin keresztül meg már szánalmas... ha megpingelem a bix.hu -t kábelen végig 5-8-11ms a válaszidő, de közbe néha meg beugrik 400-800 ms is... speedtest szerint meg megvan a 120 le és 10mb fel.

(#5203) zuzu000 válasza Criton (#5202) üzenetére


zuzu000
őstag

Ez nekem is gyakran van, hogy egyszerűen nem tölt az oldal, mintha nem lenne internet. Gondoltam valami biztonsági cucc a modemben, hogy ellenőriz valamit, de mindent kiszedtem a menüjében, ami a biztonság alatt volt de még mindig csinálja.

(#5204) Criton válasza zuzu000 (#5203) üzenetére


Criton
veterán

Nálam is ugyan úgy csinálja sajnos, vezetéken és wifin keresztül is :(
Egyébként ami vicc, hogy ha kikapcsolom a Wifit a menüben és ment, visszatölti az oldalt és kivan szürkítve a Wifi de még mindig Enableden van...

(#5205) djculture


djculture
félisten

[link]
NMHH hivatalból vizsgálatot indított az upc ellen...

Az NMHH felhívja az előfizetők figyelmét, hogy a ráutaló magatartással létrejött szerződések kevesebb védelmet nyújtanak számukra, mint a jelenlegi írásban vagy szóban megkötött szerződéseik, mivel azok több szabály alól kivételt képeznek. A ráutaló magatartással létrejött szerződés későbbi módosításához például nem szükséges az előfizető beleegyezése. Az ilyen szerződés esetén a szolgáltató által kezdeményezett bármely szerződésmódosítás (például díjemelés) hatályosul az előfizető hallgatásával, és fennállhat a veszélye annak, hogy az előfizető számára kedvezőtlen módosítás lép életbe.

[ Szerkesztve ]

(#5206) Criton válasza zuzu000 (#5201) üzenetére


Criton
veterán

Nálad történt már változás, nálam ma is olyan a net, hogy majdnem minden oldal betöltésénél mint ha pár másodpercet gondolkodna, van viszont, hogy olyan gyorsan behozza, mint ha le lenne lokálisan mentve a honlap. Mint WiFi-n és mind kábelen van nekem ez a probléma egyébként.

Semmi letöltés nem megy a háttérben. A hétvége felé, lehet megpróbálok egy másik routert, bár ha kábelen keresztül sem az igazi, akkor nem az lesz a probléma.

(#5207) Intruder2k5 válasza Criton (#5206) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem a routerrel van baj, máshol is döcögős... Pont most beszéltük a másik topikban is!

(A PH meg önmagában is szar, már hetek óta!)

[ Szerkesztve ]

(#5208) [CS]Blade2 válasza djculture (#5205) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

"A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felhívja a UPC előfizetőinek figyelmét, hogy a tájékoztató levelet figyelmesen olvassák el és amennyiben ragaszkodnak eddigi szerződéseikhez, azt haladéktalanul jelezzék a cég ügyfélszolgálati elérhetőségein. "

Ezzel csak 2 apró probléma van:
1. A tájékoztató levélből semmi konkrétum nem derül ki, akármennyire figyelmesen olvassuk el. Ami felmerült az előfizetőkben 3-4 db fontos kérdés, arra nem kapunk hivatalos választ.
2. Nem tudjuk, hogy mi történik, ha ragaszkodunk a meglevő szerződéshez. (az 1. pontban említett kérdések egyike)

Szerencsére én még csak nem is látom a köv. számlát a dijnet-en. :DDD

(#5209) zuzu000 válasza Criton (#5206) üzenetére


zuzu000
őstag

Nem csak hogy ez, de a sebesség még mindig 5Mbit/s.
Ez a garantált alatt van, jóval.

(#5210) Criton válasza Intruder2k5 (#5207) üzenetére


Criton
veterán

Nem csak a PH rossz sajnos :U

(#5209) zuzu000 , akkor ott valami nagyon nem stimmel, bejelentetted már? Bár mondjuk amikor a netért szóltam a központban mindent rendbe találtak ... megfelelő a pingje a modemnek választ kaptam... mondjuk a cégtől én is megpingeltem, és 5-8ms volt, és nem ugrált, de akkor viszont tőlem kifelé nem stimmel valami...

[ Szerkesztve ]

(#5211) zuzu000 válasza Criton (#5210) üzenetére


zuzu000
őstag

Hmm, nem, de pont most néztem kábelesen a netet a másik gépen, és ott jó a sebesség.
Akkor valami baj van. Viszont fogalmam sincs mi. Se a gép, se a modem nem lett elmozdítva, azóta, amikor még megfelelő volt.
Esetleg akármilyen modem beállítást tud valaki? Wide /40Mhz/-en van, ez múltkor segített.

(#5212) Criton válasza zuzu000 (#5211) üzenetére


Criton
veterán

Wifin keresztül van akkor neked is a problémád?

(#5213) zuzu000 válasza Criton (#5212) üzenetére


zuzu000
őstag

Igen, de neked is a modem szolgal routerkent, ugye?

(#5214) dodopek


dodopek
addikt

(#5215) Criton válasza zuzu000 (#5213) üzenetére


Criton
veterán

Próbáltam igen, de most egy külső routert használok, de sajnos azzal sem a legjobb.
Szerintem magával a 3925-el van valami baj.

(#5216) Dhampir válasza dodopek (#5214) üzenetére


Dhampir
félisten

A Stalkerek bárhol felbukkanhatnak. :)

(#5217) ödönbéla válasza [CS]Blade2 (#5208) üzenetére


ödönbéla
csendes tag

Szerintem a szerződés megy tovább. Ilyen "ráutalós" módon nem lehet megszüntetni egy szerződést, ha te nem akarod. Ha nyilatkozol, hogy nem "utalsz rá", akkor vagy kénytelenek lesznek felmondani, vagy minden marad változatlan.

(#5218) AtHoS válasza [CS]Blade2 (#5208) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Na és melyek ezek az elérhetőségek?

Ha rájukzavarok egy mail-t az kielégíti a tiltakozásom a változtatásuk ellen?

read-only mode on the forum

(#5219) Zirowe válasza AtHoS (#5218) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Na most akkor mi a helyzet ezzel?

Mindenképpen jelezni kell (hülye lennék módosítani!)?

Mi a határidő?

Fene se tudja mi jött a számlával, vmi nagy kupac színes sz*r, hogy új számla lesz nem sokára, meg a supertv2, de ilyen módosításra nem igazán emlékszem, landolt minden a kukában.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5220) Intruder2k5 válasza AtHoS (#5218) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én ITT jeleztem, tegnap este!

(#5221) Intruder2k5 válasza Zirowe (#5219) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez az egész lényege, hogy mivel nem volt semmiféle tájékoztatás, így nem tud senki semmit!

Nem kell mindenképpen, de mivel a régit tudod miről szól, az új meg ismeretlen, és állítólag még hátrányos is, így erősen ajánlott!

Szerintem a következő számla befizetésének időpontja, amivel "ráutaló magatartást" teszel!

Én már nem is a számlával kaptam, hanem egy külön levélben, valami reklámanyag hátoldalán volt!

(#5222) Jim74


Jim74
nagyúr

Én nem írtam alá semmilyen új megállapodást, úgyhogy nekem ne módosítgassák a szerződésemet.

Ja, hogy ráutaló magatartás? Mikor tájékoztattak erről? Hogyan? Azt színes, szagos marketing bullshitet nevezik annak???? Ráadásul a hátoldalára teszik a lényegi infót????
Bizonyítsák be, hogy tájékoztattak, mert én hivatalosan (bizonyítható módon) nem kaptam semmilyen levelet.

Szerintem a Fogyasztóvédelem úgy fogja p*cs*n rúgni őket (remélhetőleg), hogy leég a hajuk.

A minimum, hogy tértivevényes levélben kiküldik az új szerződés tervezetét. Ha aláírva visszaküldöm elfogadtam, ha nem akkor meg nem. Ez lenne a korrekt eljárás.

(#5223) Intruder2k5 válasza Jim74 (#5222) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Csak sajnos, mint azt tudjuk - bár én sem vagyok jogász -, a törvény néha lehetőséged ad nem korrekt eljárásban is érvényt szerezni valaminek, ezért jobb előre tiltakozni! Szerintem... Persze ez mindenki maga döntése! Ha a dolog ilyen egyértelmű lenne, akkor nyilván az NHMM is azt tanácsolta volna, hogy ne csinálj semmit, akkor marad minden a régi, de Ők azt mondták, hogy ha nem akarod az új szerződést, akkor azt feltétlenül jelezd!

[ Szerkesztve ]

(#5224) Jim74 válasza Intruder2k5 (#5223) üzenetére


Jim74
nagyúr

Lesz*rnám az egészet, ha egy igazi európai jogállamban élnénk, ahol van jogbiztonság. De itt rögtön az jut az ember eszébe, hogy át akarják b*szni....

Elnézést, hogy indulatosan írok, de felidegesít, hogy ilyen f*szságokkal kell foglalkozni, mikor az embernek van ezer más elintéznivalója.

Két előfizetésem is van náluk, úgyhogy ma hazamegyek és jól bejelentem én is, hogy nem akarom az új szerződéses formát. Remélem még nem késtem el a bejelentéssel.

Aztán, ha sokat genyóskodnak, megyek a DIGI-hez. Csak az tart vissza, hogy nincs kedvem szétfurkálni a lakást az optikai kábel miatt.

[ Szerkesztve ]

(#5225) Intruder2k5 válasza Jim74 (#5224) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Teljesen igazad van, én is valami ilyesmit akartam mondani! :)

Sajnos DIGI nincs mindenhol, ha itt lenne, már nem lennék UPC előfizető!

(#5226) Jim74 válasza Intruder2k5 (#5225) üzenetére


Jim74
nagyúr

Egyébként a szolgáltatásukkal nincs semmi bajom (szerencsére nálunk minden okés), csak az ilyen keverés-kavarásokat utálom....

(#5227) Intruder2k5 válasza Jim74 (#5226) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Konkrét bajom nekem sincs már jó ideje - bár régebben volt -, csak a DIGI olcsóbban gyorsabb netet, és nem erőlteti ennyire a digitális TV-t!

[ Szerkesztve ]

(#5228) Jim74 válasza Intruder2k5 (#5227) üzenetére


Jim74
nagyúr

Mivel 1 TV-nk van, így nagyon nem izgat, hogy erőltetik a digitálist. Ha meg nagyobbak lesznek a gyerkőcök és szeretnének TV-t a szobájukba, akkor lehet, hogy így is-úgyis kénytelen leszek DIGI-re váltani.

(#5229) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

Hehe... Már jól tele van vele minden! :)

http://www.google.hu

(#5230) Criton


Criton
veterán

Én T-re váltanék, eddig T-nél voltam, és semmi bajom nem volt velük. De az albérlet ahol vagyok, csak UPC van. A UPC Direct szolgáltatás volt régen anyukámnál, ahol elég színvonalas szolgáltatást adtak de utána nem kicsit feljebb vitték az árakat ezért átállt ő is T-re (IPTV).

Nekem az nem tetszik a "demokráciába" hogy sok helyen, főleg a fővárosban nincs az embereknek választási lehetőségük, hogy mit szeretnének. Itt most csak UPC van, és ha nem tetszik el lehet költözni... :(((

[ Szerkesztve ]

(#5231) Jim74 válasza Intruder2k5 (#5220) üzenetére


Jim74
nagyúr

Esetleg le tudnád írni, hogy mit írtál nekik? Nincs előttem a levél, de nem szeretném mégsem megvárni az estét, inkább most megtenném a bejelentést.

(#5232) kabelmania27 válasza Criton (#5230) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

IPTV felejtős akiknél több mint három tévé van és azoknál is akik messze laknak a központtól és nincs meg ADSL-en megfelelő sebesség
Intruder2k5: Milyen kategóriát választottál ki bejelentéskor?

(#5233) Criton válasza kabelmania27 (#5232) üzenetére


Criton
veterán

25mb-s adsl van, és három tvn megy pont, két emeleten keresztül egy powerline segítségével, szakadás mentesen, a központ meg nincs közel.

(#5234) Zirowe válasza Intruder2k5 (#5223) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Törvény csak korlátozott esetekben engedi a hallgatólagos beleegyezést, az ászf módosítását a fogyasztó hátrányára/tisztességtelen kikötést pedig globálisan tiltja a jogunk.

Szóval remélem jól megb*ssza őket pár szervezet.

Az NMHH pedig nem csak ajánlgasson, hanem lépjen!

Mindenesetre én ma bemegyek személyesen.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5235) Medical


Medical
aktív tag

Sziasztok!
Az Indexben, alábbi cikk jelent meg. Mit szóltok hozzá? Ide másolom.

A UPC trükkös szerződésmódosításától óv az NMHH

Index
2012. november 19., hétfő 19:25

Kapcsolódó
Könnyen törhető wifit osztogatott a UPC

Címkék
upc, szerződés, nmhh
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hétfői közleményében arra figyelmezteti a UPC előfizetőit, hogy a cég „ráutaló magatartással” kíván szerződést módosítani velük. A közlemény szerint a UPC Magyarország Kft. a közelmúltban levélben kereste meg előfizetőit, hogy meglévő szerződéseik helyébe újat ajánljon számukra. A cég a levélben azt kezdeményezi az előfizetőknél, hogy élő szerződéseiket közös megegyezéssel szüntessék meg, és kössenek egy új, a UPC állítása szerint a régivel mindenben megegyező tartalmú új szerződést velük „ráutaló magatartással”.
h i r d e t é s
Ez a kifejezés a UPC levele szerint azt jelenti, hogy megszűntnek tekintik a régi szerződést és elfogadottnak az újat, ha az előfizető továbbra is igénybe veszi a szolgáltatását, vagy az értesítést követő számláját befizeti. Az NMHH arra figyelmeztet, hogy az új szerződések valójában kevesebb védelmet nyújtanak az előfizetőknek, mint a régiek. Későbbi módosításukhoz, például díjemeléshez nem szükséges az előfizető beleegyezése, a hatályosuláshoz elég az előfizető hallgatása. A hatóság szerint tehát érdemes figyelmesen elolvasni a tájékoztató levelet, és aki ragaszkodik a régi szerződéséhez, az haladéktalanul jelezze ezt a cég ügyfélszolgálati elérhetőségein.
Az NMHH aggályosnak tartja a UPC által küldött értesítést, mivel a szolgáltató a szerződés esetleges megváltoztatásáról hagyományos levélben tájékoztatta előfizetőit, a levélen nincs dátum, nem állapítható meg belőle sem a régi szerződés megszűnésének, sem a ráutaló magatartással létrehozni kívánt új szerződés létrejöttének napja. Nem derül ki az sem, hogy ha valaki nem akar hozzájárulni a változtatáshoz, akkor milyen határidővel kell jelezze ezt. Az NMHH hivatalból vizsgálatot indított annak tisztázására, hogy a UPC a rá vonatkozó elektronikus hírközlési jogszabályokban foglaltaknak megfelelően járt-e el, nem sérültek-e az előfizetőket védő garanciális szabályok.

Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10

(#5236) Jim74 válasza Medical (#5235) üzenetére


Jim74
nagyúr

Gyakorlatilag mindenhol ez jelent meg. Még a HVG oldalán is...

(#5237) Criton válasza Jim74 (#5236) üzenetére


Criton
veterán

kíváncsi vagyok, hogy a UPC most mit fog lépni... Én nem vagyok ugye régi előfizető és dijneten fizetem a számlát, ez egyébként engem is érint, akinek még hűségideje van? Mert ha igen, én nem kaptam semmi levelet sem.

(#5238) [CS]Blade2 válasza kabelmania27 (#5232) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Szerintem a weblapon az ügyfélszolgálat menü, második sorból a kapcsolat icon, számlázás és ügyintézés, a küldjön e-mail-t alatt a kapcsolatfelvétel gomb, és ott a panaszkezelés kategória áll hozzá a legközelebb a gyér választékból. Mondjuk az általános információk-nak elküldött mail csattanna a legnagyobbat. :))

Én megvárom Edenyke-t, hátha bent megosztanak vele valami infót, hogy mi történik, amiért nem fogadja el az új szerződést, és ezzel továbbra is a régi alakú szerződése lesz, valamint nehéz marad vele a kapcsolattartás a UPC-nek. [fejvakarós smile]

(#5239) kabelmania27 válasza Criton (#5233) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem mindenki ilyen szerencsés, sokaknak visszalépés kábelnet után az ADSL. Ha a max elérhető sebesség jóval kevesebb mint a meglévő kábelnet esetén. Azoknak rossz akiknél nincs alternatíva.
[CS]Blade2: Kösz a tanácsot.

[ Szerkesztve ]

(#5240) attiLANte


attiLANte
tag

Akkor most hogy is van ez?!
Ráutaló magatartásként értelmezik az értesítést követő számla kiegyenlítését, amit díjlehívással történő fizetés esetén gyakorlatilag a UPC saját maga kezdeményez - az ügyfél közreműködése nélkül? :F

És az alatt mit kell érteni, hogy ráutaló magatartással megkötött (újrakötött) szerződés hátrányos az ügyfélre, mert a későbbiekben ugyanezen eljárással bármikor módosítani lehet? Akkor ezek szerint a jelenlegi, írásban(/telefonon keresztül szóban) kötött szerződéseket nem lehetne ráutaló magatartással módosítani?

[ Szerkesztve ]

(#5241) Jim74


Jim74
nagyúr

Nagy a hallgatás Upc-online részéről....

Gondolom központilag megtiltották a vizsgálat lezártáig a kifelé kommunikálást...

(#5242) club1 válasza attiLANte (#5240) üzenetére


club1
veterán

A jelenlegieken előzetes tájékoztatás után lehet módosítani. Ha a módosítás érinti a hűségidőért cserébe kapott kedvezményeket, a hűségszerződés következmények nélkül felmondható. Az új szerződéssel is ugyanez lesz, csak az előfizetőnek nehezebb dolga lesz azzal, hogy neki kell figyelnie előre az ÁSZF változásokat. A szerződés lényeges módosításáról ui. egyedileg nem lesz értesítve, így ha fizeti az emelt díjakat, azzal automatikusan elfogadja a módosításokat is.

(#5243) kabelmania27 válasza Jim74 (#5241) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezeket írta a UPC on-line.
[link]
[link]

(#5244) club1 válasza kabelmania27 (#5243) üzenetére


club1
veterán

Ja, az egyes szabályok változása alatt pl. azt értik, hogyan hárítsák majd át a kábeljeikre méterenként és évenként kivetett 100 Ft adót úgy, hogy minél kevesebb előfizető hűségszerződését kelljen felbontani...

(#5245) Medical


Medical
aktív tag

Én is kaptam már tőlük valami adatlapot, de ez idáig semmit nem léptem, sőt kilöktem a kukába!
Akkor ilyenkor mi van?
:Y

Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10

(#5246) khorvat


khorvat
senior tag

Ezen majd besz@rtam úgy röhögtem :DDD

" Manci néni, a szomszéd 2012.11.20. 00:11:04
"ajánlatunk elfogadásának tekintjük, ha ... jelen értesítésünk kézhezvételét követően ... szolgáltatásainkat továbbra is igénybe veszi"

Hogy nem bassza meg az a... pont ment a tévé, amikor felbontottam a levelet. Kész, új szerződés meg is van kötve. "

Éppen jött egy SMS a bankomtól, hogy UPC csoportosan leemelte a havidíjat, majd 2 perc múlva felbontottam a levelüket! Ilyenkor mi van ez ráutaló magatartás vagy sem??? :)))

Én amúgy mindig "ma" kapom meg ezt a levelet szal bármikor felhívhatom őket , hogy nem fogadom el az új feltételeket, nem mindenki birka Magyarországon!

[ Szerkesztve ]

(#5247) attiLANte válasza club1 (#5242) üzenetére


attiLANte
tag

"Az új szerződéssel is ugyanez lesz, csak az előfizetőnek nehezebb dolga lesz azzal, hogy neki kell figyelnie előre az ÁSZF változásokat. "
Éljen az egyszerűbb kapcsolattartás... :(((

"A szerződés lényeges módosításáról ui. egyedileg nem lesz értesítve, így ha fizeti az emelt díjakat, azzal automatikusan elfogadja a módosításokat is."
Pont ezzel van a bajom: csoportos beszedési megbízás alapján a UPC saját maga kezdeményezi a díjfizetést, vagyis kvázi elfogadja a nevemben a saját módosításait. Tehát nem az van, hogy ha nem fogadom el, akkor nem fizetek és kész, hanem rohannom kell a bankba felmondani/felfüggeszteni a megbízást, hogy a UPC ne tudja leemelni a számláról a pénzt. Remélem érthető a különbség...

A másik gond ezzel, hogy nem lesz semmiféle határidő: pl. a díjlehívás esedékessége előtt egy nappal módosítanak valamit, akkor esélyem sincs elutasítani/tudomást szerezni róla. Jelenleg erre lenne 8 ill. 15 napom. A másik feltétel meg a szolgáltatás további igénybevétele: no comment...

Mod.: látom utóbbira már jött is pár variáció (#5246) ;]

(#5248) Zirowe válasza attiLANte (#5247) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Azért ez nem így megy, mert minden esetben az ászf-et alkalmazónak kell a másik félt értesítenie az ászf tartalmáról és annak változásairól.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5249) Criton válasza kabelmania27 (#5239) üzenetére


Criton
veterán

Jelen pillanatban nekem a kábelnet visszalépés adsl után, hiába volt az 25 ez meg 120-as.
A t-nél 80as kábelem volt, na még az is jobb volt...

(#5250) TheHardOne


TheHardOne
tag

Ha most "menet közben" senki nem is fogadná el a ráutalásos dolgot, a legközelebbi határozott vagy határozatlan idejű szerződéskötésnél már majd úgy lehet csak megkötni, szóval maximum időt lehet nyerni.

Hacsak a hatóság nem lép valamit, de szerintem nem fog. Ha meg lép is, azalatt bőven lejár egy pár hűségciklus...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.