Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#5810) South Velen válasza HUN]Repa (#5806) üzenetére


South Velen
addikt

A termék már újkorában halott volt. A termékre már az átvételt követő első nap kértem a garanciafutárt az erre fejlesztett menüpontotok segítségével, amelyet azért utasítottatok el, mert hogy 1 héttel későbbre kértem a futárt, mivel addig nyaralás miatt nem lettem volna otthon, így nehéz lett volna visszajuttatni/odaadni a futárnak a terméket. Ettől függetlenül, ahogy már írtam is, a bejelentés megtörtént 3 munkanapon belül, amelyben egyértelműen azonosítható volt a vásárolt termék, számlaszám, és a hibajelenség, ennyi pedig elég távollévők között, a meghibásodás és ennek lejelentése számít, akár be tudom idézni egy korábban nálatok dolgozó kolléga álláspontját is erről a fórumról. A biztonság kedvéért azért küldtem még egy mailt 3 napon belül, amiben valóban írtad, hogy valószínűleg így is csere lesz a dologból.

Egyébként akkor miért választható, hogy mikorra kérem a garanciafutárt, ha úgyis elutasítjátok a kérelmet, ha nem a következő munkanapra kérem?

De teljesen mindegy már, ma lezárult a garancia, összességében nem vagyok elégedetlen (amit az is jelez, hogy nem a pénzt kérem vissza), csak annyi volt a problémám, hogy ez bizony 3 napos garancia, ami részetekről nem tűnt és nem tűnik egyértelműnek, illetve az érdekes még, hogy pont mától nem elérhető a termék, így nem tudtátok cserélni.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.