3 napos ügyintézésre 9 nap eltelte utánra nem tudunk GaranciaFutárt biztosítani, csak normál garanciára. Ismétlem, ez egy kényelmi szolgáltatás, sok közül csak egy lehetőség a termék visszajuttatására. Ez nem ellentmondó azzal, ha valaki 3 munkanapon belül garanciafutárt rendel, tehát nem a csomag beérkezésének ideje számít továbbra sem, de fontos hogy az ilyen termék minél hamarabb beérkezzen.
A GaranciaFutár rendszer készültekor másik futárcéggel voltunk szerződésben, a felület az akkori lehetőségeket tükrözi. Nem kizárt, hogy az új rendszerben is megmarad ez a lehetőség, de a jelenleg partner futárcég nem biztosít ilyen szolgáltatást.
A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk. A termék beazonosítása nem lehetséges ha nincs fizikailag nálunk. Mondjuk nem is ezzel volt a probléma, illetve itt egy kényelmi szolgáltatás igénybevételéről van szó, nem kötelezettségről.
A termék nem nálunk van készleten amikor a weblapon kint van, hanem valamelyik beszállítónk raktárában elérhető, ha befoglalja valaki más, akár vevő akár másik viszonteladó, a termék más áron listázódik, ha nem elérhető máshonnan, eltűnik a listából.
God save us from the arrows of the Hungarians.