Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#5812) HUN]Repa válasza South Velen (#5810) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

3 napos ügyintézésre 9 nap eltelte utánra nem tudunk GaranciaFutárt biztosítani, csak normál garanciára. Ismétlem, ez egy kényelmi szolgáltatás, sok közül csak egy lehetőség a termék visszajuttatására. Ez nem ellentmondó azzal, ha valaki 3 munkanapon belül garanciafutárt rendel, tehát nem a csomag beérkezésének ideje számít továbbra sem, de fontos hogy az ilyen termék minél hamarabb beérkezzen.

A GaranciaFutár rendszer készültekor másik futárcéggel voltunk szerződésben, a felület az akkori lehetőségeket tükrözi. Nem kizárt, hogy az új rendszerben is megmarad ez a lehetőség, de a jelenleg partner futárcég nem biztosít ilyen szolgáltatást.

A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk. A termék beazonosítása nem lehetséges ha nincs fizikailag nálunk. Mondjuk nem is ezzel volt a probléma, illetve itt egy kényelmi szolgáltatás igénybevételéről van szó, nem kötelezettségről.

A termék nem nálunk van készleten amikor a weblapon kint van, hanem valamelyik beszállítónk raktárában elérhető, ha befoglalja valaki más, akár vevő akár másik viszonteladó, a termék más áron listázódik, ha nem elérhető máshonnan, eltűnik a listából.

God save us from the arrows of the Hungarians.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.