Hirdetés
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SSJPeter
őstag
Most csak a felettem lévő pár hozzászólást olvastam el hirtelen, nem tudok konkrét ügyekről, nem is érdekel, csak azt szeretném leírni, hogy mi a menete a garanciális ügyintézés szabályainak, hogy mindenki képben legyen. Én ebből vizsgáztam, nem írok hülyeségeket.
Ezt a 2013. évi V. törvény, azaz a Polgári Törvénykönyv határozza meg, azon belül is a kellékszavatosságról szóló rendelkezések.
Idézem:
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(2)
Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne,(szerk: SSJpeter: ezt a kitételt fogyasztói szerződések esetében 3 napon belül nem lehet alkalmazni) figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagyb) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja
vagy mással kijavíttathatja, vagya szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Tehát elállás (azaz "pénz vissza") csak a legvégső esetben van, viszont és ez nagyon fontos, ha a termék nem javítható és nem tudják pontosan ugyan olyanra kicserélni, akkor bizony el lehet állni, vagyis "pénz vissza".
-
bul07
nagyúr
válasz
Bjørgersson #7594 üzenetére
Ha javítják akkor nem lehet ár visszatérítést kérni
Ha cserélik akkor lehet kérni a vételárat általában, persze a számlán szereplő összeget
Vagy lehet kérni a levásárlást , ez azért lehet jó mert ekkor nem kell fizetni a kiszállításért mert garanciás levásárlás -
válasz
Bjørgersson #7594 üzenetére
Azt 99.9% javítják.
Garancia menete álltalában: Javítás (ha nem lehetséges)-> csere->pénz vissza -
Bjørgersson
félisten
Még szeptember elején vettem egy Fractal Arc Midi R2 házat, aminek délelőtt elkezdett vacakolni a front panelen az audio-kimeneti jack csatija, valahol rosszul érintkezik. Aztán gondoltam, visszaküldöm gariba és inkább visszakérem a pénzt, minthogy egy másikat küldjenek. Jövőre valószínűleg úgyis eladnám, más terveim vannak, amiben nem szerepel asztali gép. Remélem szerencsém lesz.
Köszönöm!
-
h1mpi
félisten
válasz
Bjørgersson #7592 üzenetére
De, hogy reményt adjak nekem volt gariban egy GTX 780 és megállapították, hogy rossz. Kapható volt éppen a webshopban, de levásárlást vagy pénzvisszafizetést ajánlottak fel. Nem is értettem, de örültem Neki, mert így nem kellett foglalkoznom az eladásával, mert amúgy is 780Ti-t akartam venni.
-
h1mpi
félisten
válasz
Bjørgersson #7590 üzenetére
Csak akkor, ha már nem elérhető a termék. De ebben az esetben is be szoktak próbálkozni egy azzal egyenértékű most kapható HW-el.
-
Bjørgersson
félisten
Sziasztok!
Garanciális ügyintézés esetén lehet kérni pénzvisszafizetést?
-
MrDerekas
addikt
Sziasztok!
Az elmúlt hetekben kissé rettegve figyeltem a topicot. Egy OCZ Agility4 128Gb SSD halálozott el nálam, szűk két év után. Először ilyen windows megállások voltak, majd bootoláskor "tűnt" el. Tápcsati csere, sata kábelcserék, stb és egyszercsak elmúlt. Aztán videofelvétel közben állt meg, immár hónapokkal később, de újraindítás után okés volt minden. Pár hét múlva, vasárnap délután - mondom még ez a videó, aztán mentés (kéthetente szoktam). Felvétel első percében rendszer megáll és sehova. Végleg meghalt. Valószínű hogy a vezérlés döglött meg rajta, miután azért próbálkoztam rengeteg féle képpen menteni az adatokat róla. Két nap után feladtam, este nyomás az ipon oldalára, kapcsolat, érdeklődés. Egy óra múlva jött a válasz a szükséges linkekkel. Garanciafutár megrendel - visszaigazolás, hogy két nap múlva jön. Reggel csörög a telóm, futár mondja tíz perc és vinné a cuccot.... Volt kis kapkodás, kavarodás, a kapuban gyömöszöltem még a dobozba a papírokat. Másnap jött az igazolás, hogy a szervizük átvette a hibás terméket. Közben gyors mailoztam, hogy nem volt időm még fénymásolni, nyomtatni, mire megnyugtattak, hogy ők majd pótolják a szükséges papírokat. Heti egy-két kulturált hangú érdeklődés, erre általában 15 napos sablon válasz jött, vagy pár személyes szó is. (Nagyon emberien kommunikáltak végig) Pontosan a tizenötödik napon értesítettek, hogy a garanciális ügyintézés véget ért, a javított terméket két napon belül küldik is. Gyors írtam nekik, mit javítanak egy halott ssd-én??? Azt válaszolták, hogy cserélték. Hát nem örültem, mert úgy sejtem, hogy ez biza nem a legjobb széria. Ez volt tegnap késő délután. Ma délután háromkor megjött a futár, aláírtam és kezembe nyomta a csomagot. Tartogatom, érzem hogy nehéz, szóltam neki várjon picit, mert hülyét kapok ha HDD-re cserélték!!!??? Semmi gond, vár. Én meg kibontottam és hirtelen nem is tudom, sírjak-e vagy nevessek. Egy OCZ VECTOR 150, 120 gigás bontatlan ssd-ét kaptam vissza. Pontosan ezt. Igazából örülök, csak nem tudom jól jártam-e...? (A dobozban valami kazánlemezből készült beépítő kerettehát erősen masszív, a fémházas ssd, csavarok, matrica, meg Acronis licensz kód)
Összegezve: Az ipon a maga részéről teljesen korrekten, udvariasan, határidőre végezte a garanciáztatást, végig kommunikáltak velem, tehát minden levelemre válaszoltak. Részemről teljesen jók. Kár volt görcsölnöm hetekig. -
Jester01
veterán
Olyankor az van, hogy átfáradsz a Garancia kérdés, fogyasztóvédelem topikba.
-
ACE-
addikt
Nem iPon, de mi van olyankor, ha tönkremegy egy termék, és az az elintézési módjuk, hogy visszaadják a pénzt, holott van náluk ugyanolyan termék, csak 2ezerrel drágábban.
Köteles vagyok elfogadni, és venni egy ugyanolyat 2ezer Ft ráfizetéssel? -
monosz
őstag
válasz
sid.:Rc211v #7582 üzenetére
Én sem egy havi fizut hagytam már ott,de sajna ez van.
Igazából nem tehetnek ők sem arról hogy beszarik valami,de nagyon hosszú idő a folyamat.
Sok szerencsét. -
monosz
őstag
válasz
sid.:Rc211v #7580 üzenetére
Ha megrendelted,tuti fog jönni az email,lehet hogy csak másnapra.
A vásárlás nagyon egyszerű,és gyors.(feltéve,ha van a beszállítónál) Meg lesz az.
Csak gariztatni ne kelljen,mert abba bele őszülsz,az már biztos!
Én már lassan egy hónapja várom a fejleményeket,de semmi konkrétum. -
sid.:Rc211v
őstag
Sziasztok. Az előbb rendeltem egy terméket a webshopban, és a profilomba belépek és legörgetem, akkor ott vannak a rendeléseim, és ennél amit most rendeltem inaktív van kiírva. Nem aktívnak kellene lennie ? Emailt se kaptam, hogy küldik a megrendelt terméket. Ilyenkor mi van ?
-
Micsurin
nagyúr
Sziasztok!
Iponban vettem nyár végén egy Razer Naga Epicet (nem két forint volt) Az oldalán a görgőnek egy ragasztót ilyen műanyag karima van , azt 2 helyen a karima oldalán (csak a jobb oldali karimánál van ez
) elengedte a ragasztás és kezd lejönni , se ejtés se semmi nem volt , bemerjem vinni gariba ? Vagy pont mint az AQUA-sok a gyárilag törött RAT9 egére rá fogják , hogy nem befolyásolja a használatot , vagy pedig én szedtem le onnan ?
-
-
monosz
őstag
Üdv.
Megtudná mondani valaki,hogy mennyi ideig tart egy garanciás ügyintézés Ipon-éknál? (Viszonylag nagy értékű Vga-ról van szó,és már nem is forgalmazzák ezt a tipust egy jó ideje.)
A 15 munkanap már bőven eltelt,és csak a "sablon" mail jön,ha érdeklődöm. -
StSanya
senior tag
Másodszor küldtem vissza a Goclever tabletet garanciába - egyszer már volt hónapokat feltételesben - most egy hónap után lett elutasítva: "A termék garanciáját vesztette..." Konkrétum semmi...
Nah, mindegy, majd máshova viszem a pénzem...
-
ACE-
addikt
-
Remi1234
aktív tag
Nah tegnap elhoztam a steelseries h wireless fejest, 56k (87 helyett) volt. Valóban bontatlannak tűnt, fóliázott volt minden.
Rákérdeztem az átvételnél, hogy miért ennyi, mire a srácok megnézték a neten, hogy mégis miez. Néztek egy nagyot, aztán közölték, hogy valaki valószínűleg elírtaEgyébként baromi jó füles.
-
Tiédet én is elutasítottam volna.
Jogtalanul? Akkor miért nem mentél bíróságra?
Teljesen jogos volt.
EVGA teljesen máshogy intézi a végfelhasználó, és viszonteladói problémákat...SN matrica sérülése mindenhol garvesztés.
Aqua egy LGA láb sérülés(2db volt meghajolva, de nem törve) miatt megvonta a gart.És így végére idézzek az evga oldaláról:
"Equipment that has the serial number or factory identification labels removed, defaced, damaged, altered or made illegible." -
Félreérted ha azt gondolod hogy szerintem ez így rendben van
Nincs rendben, csak azt próbáltam elmondani hogy hogy működik ez a nagykereknél. Sajnos itthon régi hagyománya van annak, hogy párszáz forintos árréssel dolgoznak a számtech kereskedők, cserébe mindenki arra taktikázik hogy ne ő legyen a f**sz rosszabbik végén ha be kell nyelni valamit, illetve nem fogják a hátukat tartani senki helyett. Szóval ez van
A megoldás nem tudom hogy mi lenne, de az említett nagyker kapcsán pl. egy Giga 7970-re vártunk 7 hónapot, aztán ők mondták már hogy rohadt ciki, és jóváírják. Azóta eltelt 3 hónap, szoktam őket kérdezgetni kíváncsiság képpen, hogy amúgy a GB intézte e már velük az ügyet. Múlt heti állapot szerint még nem, folyamatban...
-
ACE-
addikt
Nem tudom az évente egy-kettő elutasított garanciát honnan vetted, mert szerintem fingod nincs mennyit utasítottak el. Én saját tapasztalatból tudom, hogy nekem olyat utasítottak el, amit még a gyártó is elfogadott, és cserélte, mert Ő nem kifogásokat keresett, hanem elismerte hogy a kártya beszart. Magyarul jogtalanul utasították el. De ez már régebben ki lett tárgyalva, nem szeretnék erről ismét értekezni.
-
bul07
nagyúr
válasz
Presser #7559 üzenetére
Nem kell az iponhoz küldened ha nem akarod Asus szervizét is igénybe veheted , ezt olvasd
Én Lenovo lapost vettem és ha kell jön a futár és viszi a telemaxhoz (telemax futárra) , na az még egy érdekes cég remélem sose kell garanciáztatnom náluk a lapost
(#7555) ACE-
Csak egy egy kicsi
Pontosan tudod hogy mi hogy megy, mi miért történik, és mindig jössz a Én nem a beszállítóval szerződtem, hanem a kereskedővel. szöveggel mikkor pontosan tudod hogy nem így mennek a dolgok, és az írásaidból egyértelműn süt hogy az ipon ellen agitálsz
Lehet nyugodtan írni hogy ipon garanciás ügymenete lassú a kommunikáció is hiányos néha de azt nem hogy nem következetes
A kereskedő az kereskedő ha nem vigyázna az érdekeire mindenki ott vágná át ahol akarja akkor nem sokáig maradna életben, és futhatnánk a garanciánk után ha szőrén szálán eltűnne
Igen is csinálja szigorúan de korrekt módon, ha visszakeresnénk évente egy kettő elutasított garancia igényt lehetne találni, ami nem sok valljuk be (nem feltételesről beszélek hanem ténylegesen elutasítottról)Viszont ha havi több lenne akkor már igen lehetne aggódni
-
Presser
csendes tag
Sziasztok
Kinéztem egy laptopot ipon webshopban, de olvasgatva a fórumot eléggé elbizonytalanottam.
Asus pro gépről lenne szó, gyári garanciát írnak hozzá, ha jól tudom ez futáros garanciát jelent, ha iponon rendelem akkor rajtuk keresztül kell vissza küldeném vagy egyből mehet az asushoz?. A másik dolog hogy magyar készülékeket árulnak-e? -
-
ACE-
addikt
Ja, csak ez az 1-6 hónap, meg 1 év ez kicsit gáz. Én nem a beszállítóval szerződtem, hanem a kereskedővel. Nekem közöm nincs hozzá hogy Ők mire szerződnek. Nekik a jogszabály alapján jelentős kényelmetlenség nélkül kell a garit intézni. Az, hogy ez nekik mennyire kényelmetlen, vagy kockázatos, senkit nem érdekel, figyelemre sem méltó. Ha ilyen üzletbe kezdenek, akkor ezt bele kell kalkulálni, nem lehet minden felelősséget a vevőre, vagy a beszállítóra fogni, Ők pedig mossák a kezeiket...
Szoftver hibát elég egyértelmű, hogy egy laza, de működő töltő aljzat aligha okozhat. Úgy vettem észre hogy az iPonnál egyre több ilyen hasonló eset van, bár természetesen az összes esetet nem ismerhetjük... -
Így van, pont pár hete vittem vissza egy nagykerbe valamit, amin volt egy (vitatható) használatból eredő hiba, azon hibán kívül, ami miatt gariztatni szerettem volna.
Korrektül elmondta a szervizes srác, hogy hogy történik a gari érvényesítés "belül". Ha egyértelmű a dolog, akkor bizomány jelleggel azonnal cserélnek, vagy jóváírják a pénzt, ők pedig lejátszák a gyártóval/beszállítóval az ügyet tart ameddig tart, ez a vevőt már nem érinti, ez az ő kockázatuk. Viszont ha találnak valamit, ami miatt esélyes hogy a gyártó/beszállító vissza fogja nekik dobni, akkor nyilván nem vállalják be ezt, hiszen ők buknák be az üzletet utólag. Szóval átveszik tőled, de nem fogsz kapni semmit, amíg a gyártó/beszállító vissza nem jelez.
Ráadásul szegmentálni is kell gyártótól függően, mert vannak olyanok akik minden apróságba belekötnek a visszaküldött termék kapcsán, illetve vannak akik meg benyelik az enduser által kettétört/eláztatott kütyüt is szinte.
Szóval gondolom az Iponnál is így megy.
-
bul07
nagyúr
válasz
anarkee #7549 üzenetére
Ezeket olvasd el és rávilágít ere a feltételes garanciára
Amúgy azért lett feltételes mert észrevette hogy "fizikai sérülés van", ami nem biztos hogy fizikai(okozott) hiba mert használatból is eredhet
De mivel észlelte bele kellet írni az átvételi lapba hogy esetlegesen amikkor javítják és visszaküldik ebbe ne tudjon belekötni a vevő, nem rád értem hanem úgy általában
Tehát a gyártónak küldik vissza ezért is lehet több idő mint 1hónap -
Jester01
veterán
válasz
anarkee #7549 üzenetére
Semmit, az esetek többségében simán rendeződik.
Már többször említettem én is, hogy ez a feltételes garancia öntökönszúrás az ipon részéről mert csak fölösleges indulatokat szül és negatív reklám. Elég lenne ilyenkor olyasmit írniuk, hogy ilyen-olyan sérülést észleltek az átvételkor (tényszerű megállapítás). Ha esetleg később bizonyítást nyer, hogy a hiba ebből adódott vagy a garanciáztatás emiatt tényleg elhúzódik elég akkor hivatkozni erre nem előre rémísztgetni a vevőket.
Jogilag meg szerintem nincs is ilyen, vagy átveszik garanciáztatni rendesen vagy elutasítják (de akkor bizonyítaniuk kell, hogy emiatt volt a hiba amit meg lehet támadni).
-
anarkee
csendes tag
Üdv!
Mit lehet tenni ha a kedves ipon (akiket eddig bátran mertem mindenkinek ajánlani, de csak mert még nem küldtem semmit vissza nekik...) gariztatásnál szemmel láthatóan le akar koptatni?
A következő a helyzet: 2 éves garanciával rendelkező androidos tablet folyamatosan összeomlott, majd már nem is bootolt be, csak töltött, de semmi eredménnyel. A gyártó honlapján elérhető frissítés után _fél_ napig ment, de utána "az android.process.media folyamat leállt" üzenet mellett meghalt újra, bekapcsolásnál ezt és egy tucat ugyan ilyen kaliberű hibát dobott ki egyszerre. Gondoltam nem buherálok semmi kétes dolgot rajta, visszaküldöm, hiszen garanciális. Futár elvitte, ma pedig kaptam 1 emailt miszerint:
"Sajnos jelenleg a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a töltőaljzatban lötyög a töltőfej.
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni......Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de
ritkán az egy évet is elérheti."Sajnos ezt nem ellenőriztem küldés előtt, hogy lötyög-e. Fel sem merült bennem, az biztos, hogy tölteni tölt a készülék. De ha még igazuk is van és lötyög a fej, akkor is elég érdekes, hogy 1 szoftverhibát ezzel az indokkal akarnak kikerülni. Amúgy majdnem 100%-ra töltve lett elküldve nekik.
Szóval benyögik, hogy valami felületi sérülése van (ami nem is biztos, hogy igaz), majd felvillantják az 1 hónap - 1 év közti gariidőt, és ezzel gyakorlatilag elintézik, hogy kérjem vissza a hibás terméket és vagy szereltessem meg saját zsebből, vagy dobjam ki...hát gratulálok. Gondoltam, hogy 1 közel 10 éves törzsvásárlóval, aki több fullos számítógépnyi alkatrészt + több tucat elektronikus cuccot rendelt már náluk magának/ismerősöknek is csak nem cseszekednek, mert rájönnek, hogy nem éri meg 1 fika tablet cseréért bukni minden más rendelést...de látszik nem érdekli őket az ilyesmi. Szuper reklám az üzletnek.
Kérdés tehát, hogy mit lehet tenni ilyenkor ?
-
h1mpi
félisten
válasz
BoneDragon #7546 üzenetére
3-4 tapasztalatom szerint, de ipon@ipon.hu
-
BoneDragon
veterán
Üdv.
Lehet rossz helyre írok, de hány napig tartják fent a megrendelt terméket? Honlapukon nem találtam erre választ. Köszi.
-
Remi1234
aktív tag
Nah most nem tudom mit csináljak.. Rendeltem egy terméket másik boltban. 1-2 órára rá ugyanaz a termék az iponnál !!! 30k-val !!! olcsóbban volt kint. Le is csaptam rá. Valószínűleg ez az egy darab volt nekik, mert utána a termék nem elérhető státuszba került. Viszont a termékleírásban ez is szerepelt: ..tesztelőnk már hetek óta nyüstöli a PS4-en a headsetet" Írtam egy levelet, és a Hoppál Norbert nevezetű úriember pár perc múlva válaszolt hogy természetesen zsír új a termék.
De olvasom, a rengeteg kritikát róluk és elbizonytalanodtam. Mindenhol máshol 85k és fölötte a termék ára, itt 56k. Ha a legolcsóbb német boltból exportként hozatom be, akkor is 65-70kba jön ki a termék. Gyanús ez nekem.
-
Offolok, de iponos dolog. Mit kezdenének egy lappal amiben a kiszemelt CPU csak akkor megy, ha a legújabb bios van rajta? Annyira új, hogy kizárt, hogy azzal kapd, kb pár napos. Felhívod a figyelmet (mailbe) a dologra, kéred, hogy ŐK frissítsék le, de amikor megjön a pakk, kapsz egy bontatlan dobozt (semmi reakció a mailre)? Mázli kategória, hogy volt kölcsön CPU amivel elindult és mázli, hogy le tudtam frissíteni nem volt gond. Mennyire kicsin is múlik a gebasz? Költői. Azóta is szépen megy a lap meg a cpu.
Harcedzett rendszeres vásárló mindenre kész. Már évek óta nem iponoztam, készüljetek.
Tudod ki küldte volna vissza, inkább frissít, csak úgy meg gari ugrott, jól tudom? -
Egy közel 60k-s cuccot mennyiért hoznak ki? Remélem nem jól olvastam. Thx!
bruttó 2540Ft súlytól és távolságtól függetlenül. -
monosz
őstag
Üdv!
Szerintetek mikorra várhatom az emailt,akármilyen tartalommal? Ehónap 11-én jött a futár a motyóért,és még semmi.
Sajnos elvonási tüneteim vannak,az igp nem tud kiszolgálni.
Elviekben,a 15 munkanap még nem járt le,de már nagyon türelmetlen vagyok..
Meddíg várjak,mikor szóljak?
Sajnos az anyagi kereteim nem biztosítják,hogy rendeljek egy hasonlo,100K+ os Vga-t. -
Sondi1986
addikt
Arról általában nem kapsz üzenetet hogy megkapták, max akkor szokót jönni üzenet hogy küldik a csere terméket stb.
De nekem tápnál meg egérnél volt olyan hogy 1 hét után csörgött a futár hogy hoz egy árut 5 perc után ott van. És semmi üzenet nem jött akkor éppen hogy mit küldenek stb. -
monosz
őstag
Üdv urak!
Olyan kérdésem lenne,hogy kb. egy hete jött a garanciafutár a vga-ért,ami meghibásodott,de nem kaptam visszajelzést hogy megkapták a hibás terméket.Ez így a normális,vagy csak elfelejtettek értesíteni?
Illetve,mikorra várható hogy,érdemben kapjak valami infót az ügyvitel állásáról.Soha nem volt még ilyen jellegű problémám. -
válasz
FrozenThrone #7526 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek, a jogi részével tisztában vagyok, de sajnos olyan zúzós hetem van, amibe nem fér bele egy ilyenfajta csatározás (ha az Ipon nem akar ebbe belemenni). Annyira nem egetrengető a dolog, szóval csak akkor foglalkoznék vele, ha simán megy ez náluk, van éppen elég bajom tennivalóm amúgy is
Szóval simán megy?
-
-
Előre is elnézést kérek, biztosan sokszor megfutott kérdés ez itt, de nehéz közel 8000 hsz-t átnyálazni...
Szóval: tévedésből vettem egy alaplapot az iponban, sajnos később derült ki, hogy felesleges volt, egy gép javításához kellett volna, de nem alaplapnyűgje volt, mint az kiderült. Érdemes az Ipont megkeresni, visszavinni az alaplapot, és levásárlási lehetőséget kérni (netán pénzvisszafizetést)?
Tisztában vagyok vele hogy én csesztem el, és nem akkora tragédia, max eladom kis bukóval itt az aprón, ha máshogy nem megy. De ha sima ügy a fenti dolog náluk, akkor persze kihasználnám, és vennék helyette mást. Igazából csak nem akarok felesleges köröket futni, meg időt elcseszni erre, ezért a kérdés.
Előre is köszi, ha valaki megosztja az ilyen irányú tapasztalatait!
-
luciferk
senior tag
Köszi, de ha nem vagyok netközelben és a mobilom sem okostelo akkor csak a telefonálás jöhet szóba, egy félórát próbálkoztam kicsöngött de nem vették fel, lehet, hogy silentre van állítva ilyenkor a telójuk?
-
luciferk
senior tag
Valaki volt olyan szerencsés, hogy telefonon el tudta érni az ipont? mert úgy látom, hogy szerencse kérdése a telefonos elérés, idáig nekem nem volt szerencsém.
-
Ehonyat
újonc
válasz
Bélaaaa #7516 üzenetére
És az mitől lehet, hogy az alaplapon azt a pin 24es tápkábelt, ha megnyomtam, akkor a cpu hűtője, a tápegység, illetve a videókártya hűtője is elkezdett forogni, erősebb nyomásra meg be is kapcsolt, ha elengedtem, akkor meg leállt minden. A bekapcsolás gombra meg ugyan úgy nem reagált:d
-
Ehonyat
újonc
válasz
FrozenThrone #7512 üzenetére
AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ BOX
ASROCK 970 Extreme4 -
-
Ehonyat
újonc
Október 15-én rendeltem egy alaplapot + processzort az Ipontól. 17-én már megkaptam a termékeket. Még az nap kiderült, hogy az alaplap rossz, egyáltalán nem kapott áramot az egész rendszer. Garanciafutár igénylése, másnap, szombaton már el is vitte a futár. Hétfőn megkapták a terméket. Kedden írtam nekik egy e-mailt, hogy mi újság az alaplappal, azt írták, hogy az alaplap nem kompatibilis a processzorral, így annak nemi is kell együtt működnie, de letesztelik egy működő cpu-val és utána értesítenek. Nos, nem értesítettek utána engem semmiről sem, nekem kellett mindig kezdeményeznem, hogy hol tartanak már. Időközben kiderült, hogy a kompatibilis cpu-val sem működik az alaplap, így feltételes ügyintézés alá helyezték. Miért kellett feltételes ügyintézés alá helyezni a terméket?
Tudták az alaplapról, hogy rossz, 3 napon belül visszajuttattam, nem kellett volna azonnal cserélniük vagy visszaküldeni a pénzt? Rendben van, még türelmes vagyok, várok egy keveset. Megbeszéltem velük, hogy ha visszakapták a terméket a beszállítótól, akkor lesz lehetőségem levásárolni az árát, másik modellt választani, vagy visszakérnem az árát. Rá 1 héttel már kaptam az e-mailt, hogy az ügyintézés lezárult. Egy órával később jött a másik e-mail, hogy a futárnak átadták a terméket. Azonnal írtam nekik, hogy nem lehetne-e kicserélni az alaplapot egy másik modellre, mert ha nem kompatibilis, akkor úgy sem fog működni…
Azt válaszolták, hogy sajnos nincs lehetőségem a cserére, köszönjük a megértését…
Erre válaszoltam, bemásoltam nekik az Ipon által küldött e-mailt, hogy lesz lehetőségem másik modellt választani. Utána kaptam azt a választ, hogy újra egyeztetnek a beszállítóval, kérjük, addig ne vegye át a terméket a futártól…. Jelenleg itt tartunk, a semminél. Megint várok teljesen feleslegesen, megint nem fognak írni, megint nekem kell majd kezdeményezni, de hihetetlenül unom már őket, az biztos. Személy szerint nevetségesnek tartom ezt az egész ügyintézést. Ha tudták, hogy rossz a termék, és ugye nincs raktárkészletük, akkor miért ajánlották fel a lehetőséget, hogy visszaküldik az árát? A másik, amikor lezárult az ügyintézés, akkor miért ugyan azt a típusú alaplapot küldték vissza? Egy gyári új lap volt, mibe került volna, ha kicserélik egy másikra? Hirtelen miért tűnt el minden választási lehetőségem? Ezek az undorító, semmitmondó 1 mondatos válaszok, meg egyenesen kikészítenek. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér ez az egész cirkusz, szeretném a pénzemet visszakapni, utána még az oldalukat is letiltom, hogy véletlenül se lássam őket.
Ha valami baja lenne utána a processzornak, inkább kidobom, minthogy ezeknek a bohócoknak visszaküldjek bármit is. Soha többet Ipon.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest