Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10749) misirulez válasza Zolás (#10676) üzenetére


misirulez
senior tag

Egyébként, az ügyfél azon pattog, hogy az alaplap nem a fizikai sérüléstől ment tönkre.

Ok, tételezzük fel nem amit ment tönkre.
És akkor mi van?

Attól még ott áll valszeg a ti parilapotok alján is, hogy fizikai sérülés esetén NEM garanciális és kész.

Én nem foglalkoznék vele, szinte semmit amint elkezdene pattogni, gyorsan lezárnám a témát, hogy forduljon fogyasztóvédelemhez.

Úgysem fog az ember 20,000Ft-ért cserébe naphosszakat mászkálgatni, sorban állni, tárgyalásra eljárni, melóhelyről szabit kivenni, stb-stb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.