- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
- Fenyő: Ingyenes iskolai linux szerver disztrók a Sulix, Huedu utánra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #54347 üzenetére
Nem tudom milyen kártyát adtak és melyik verziót, de nekem jól működik és a fordítás is eddig rendben volt, 4 éve használom, azóta legalább 5 frissítés volt, szóval passz. Nyilván, ha nem tudod használni akkor qka, nekem eddig jól működött.
-
válasz
blakey #54346 üzenetére
Kétszer próbáltam ki, először egy hosszabb úton. Úgy indított, hogy rossz autópályára akart navigálni
. Ki is kapcsoltam..... Másodszor városon belül, már eltalálta a célt de kanyaroknál nem szól előre, többsávos úton nem figyelmeztet merre húzódj gyakorlatilag úgy lehet használni ha le sem veszed róla a szemed. A fordítás is katasztrófa, rettenetes ahogy "beszél" Persze mindenki azt használ amit szeret, de sírógörcsöt kaptam volna ha egy forintot is adok érte!
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #54343 üzenetére
Én nem mondanám, hogy semmit sem ér, jó ha van, eddig amikor szükségem volt rá, mindig jó volt, igaz, a szalon ár negyedért vettem és a legfrissebbre cserélem amint kijön az új, mindezt töredék árért. Here alapú és a legfrissebb is kb. fél év lemaradásban van, de egyáltalán nem nevezném használhatatlannak.
-
Gyöször
senior tag
válasz
mefistofeles #54341 üzenetére
Hát persze, hogy szükséged van az android autóra. Lehet nélküle vezetni, de nem érdemes
-
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
mefistofeles #54341 üzenetére
Én nem is értem ki az aki pénzt ad érte és miért…
-
A suzukihoz kapott, gyári navigáció egy kalap sz**t nem ér. A Waze összehasonlíthatatlanul jobb. Úgy látszik mégis szükségem lesz az android auto-ra!
-
xmad
őstag
válasz
laca891 #54339 üzenetére
nem hidrotőke. mert mint mondtam zsir új tőkével is ki lett próbálva. és ékszíj nélkül is ki lett próbálva.
én már hallottam rossz hidrotőkét, de az a fordulattal arányosan csattogott, itt meg ugye 2000 fordulat felett elnémul
hidegen nincs ilyen hangja, elinditod? adsz egy kis gázt és amikor esik vissza a fordulat akkor is becsörög. próbáld ki. -
laca891
aktív tag
Nekem van egy ilyen Swift 1.0 GL és 160 ezernél még nincs ilyen hangja.
Le kell venni az ékszíjat és úgy meghallgatni.
Egyébként ennek nagyon szelep hangja van. Hidrotőkére tippelnék, de itt mintha az összes rossz lenne. Esetleg olajnyomás vagy motorolaj?
Egyébként így lehet a hidrotőkét ellenőrizni:
[link] -
xmad
őstag
válasz
Gyöször #54334 üzenetére
rejtély.. hidrotőke azért is kizárva mert 2000 fordulat felett nem kopog. ha ugye szar lenne a tőke akkor az nem hallgat el.
ami nekem volt 1.0 annak meg is lett bontva a motorja, de nem láttak benne semmi rendelleneset... marha érdekes. anyámnak is volt 1.0 swiftje, új korától a miénk volt, 65.000km volt benne de néha az is adta ezt a hangot -
LK
addikt
Sziasztok!
2006-os suzuki swiftem van, hidegen zúg, kuplung benyomásra elhallgat. Ha nem tévedek,akkor nyelestengely csapágy hiba.
Találtam szervízt a neten ahol cseredarabnak beveszik a váltómat és betesznek egy felújítottat. Egyúttal szimmeringet és kuplungot is cserélik nagyon jó áron.
Az utóbbi időben viszont megjártam egy csomó szerelővel, ráadásul a google térkép egyik hozzászólásában egyből ott volt, hogy valaki írta,hogy a régi kuplungot benthagyták de kifizettették... Merjem vagy ne? Gondolom a gari is csak papíron létezik. Adjatok tanácsot hogyan vezényeljem ezt le. Köszi -
Gyöször
senior tag
Gyönyörűen szól
. Havernak volt valami swiftje de lehet 1.3, annyi közöm volt hozzá, hogy épp valami szerszám boltban jártam, mikor felhívott tudnék-e adni 8as dugóskulcsot, nem volt neki kéznél. Megkérdeztem vegyek egyet? Kellett neki, eljött érte, így a kocsit se láttam csak mondta, hogy xar hangja volt és a vízpumpa vagy a feszítő görgő adta meg magát. esetleg csak mint ötlet?
Amúgy én is a hidrotőkét gyanítanám, ha nem írnátok, hogy nem az.
-
xmad
őstag
erre nem tud, valaki valami okosat mondani? egyik barátom régi swiftjének van ilyen hangja. csak hidegen csak 2000 fordulat alatt.
anno nekem is volt ilyen 1.0 swiftem és szintén kopogott hidegen..
de se én se ő nem talált rá megoldást, mindenki mást mondott. ami biztos hogy nem hidrotőke, mert ki lett próbálva teljesen új tőkékkel is és azzal is ilyen volt.
ha valakinek volt még 1.0 régi swiftje és volt ilyen jelensége akkor irjon -
Gyöször
senior tag
válasz
laca891 #54318 üzenetére
Ebbe a 6os váltóba 75W olaj kell. Nem 75w- akármi, csak simán 75w api gl4 ez fontos. Nekem újkorában az 5öst is marha nehezen vette meg persze a 2est, de újkorában leginkább minden nagyon rossz volt. Mikor elment 300kmet a kocsi, akkor hirtelen nagyon sokat javult, de a 2 és 5 mindig macerás volt. Indexen van kgaborro ő mondta valakinek, hogy jahát váltó? Azonnal cserélni kell Castrol syntrans fe75w-re. Nem léptem meg, mert tűrhető volt a váltóm, másfél éves koráig. Akkor viszont hirtelen nagyon nehezen kezdett mindent szedni. Pld álltam egy főút kereszteződésében és nem bírtam többszörös kuplungolás után se sebességbe rakni, se előre se hátra,se 3asba, semmibe. De menet közben is komoly gondok voltak kapcsoltam volna föl de nem vett be semmit erőszak nélkül. Éppen nem reccsent meg, de az már úgy éreztem nincs messze. Beszéltem a szervíz vezetővel, kérte, hogy várjak, mert tudnak a problémáról, hátha lesz rá visszahívás. Természetesen nem lett, annyit mondott, hogy ki kell fizetnem az óradíjat és számlás olajat vigyek. Beleöntötték a castrolt, odafele 50 kmet autóztam -1 fokban, alig bírtam váltogatni. Kigördült a szervízből a kocsi és 6 ból kettőbe simán lehetett rakni a még kb hideg váltóolajjal, persze megfelelő fékezés után. Kicsit még mindig lehetne jobb mert most érdekes. Beindítom a kocsit pld fagyban. oda teszem a váltót ahová akarom. Kb 100 méterig. Utána nagyon akad 1es és a 2es 500 méterig, majd eltűnik teljesen, lehet pakolni oda vissza. Ezt csinálja kánikulában is. Nem igazi jó váltó így se, annál egy hangyányit darabosabb. Most vettem más márkájú 75w olajat, már régen itthon van, csak sosincs időm betölteni.
-
Danex
addikt
válasz
Tomeeka28 #54329 üzenetére
Villany majd ha lesz ház, de mire ház lesz már lehet az áramár is 4X lesz. Egy jó plugint élnék, akkor most társasházba is elgondolkoznék rajta, max a bevásárlást akkor tudatosan csak olyan helyen intézném ahol lehetne tölteni érdemben. De 120ft-os kwh áron (utcai töltő) és 1.5szeres beszerzési áron nem adja ki a még érzékeny pénztárcának.
És bele se merek gondolni, hogy egy házikó még miskolc mellett is ~45-50 misi lassan, de komolyabb utazásokhoz még mindig úgy látom kell néhány év amíg a szoftverek kiforrják magukat, hogy ne 10 alkalmazás kelljen és az autók is már értelmes töltési sebességgel rendelkezzenek a kisebb akksik esetében is. -
Danex
addikt
Hát mi emiatt "ugrottunk" bele idő előtt a vitarába. csak októberben szerettünk volna autót venni, de pl a gl+ automatát már nem is gyártják augusztustól kezdve, illetve most már kb egyiket sem.
Az új full hybrid pedig alsóhangon 1 misivel több lesz, 26-ban az új euro norma meg szerintem főleg drágítani fog az új autókon. Így nem lennék meglepve, hogy a most 6.7misi vitara 4-5 év múlva esetleg még mindig 6 misi körül mozogna. -
-
zsolt19900
őstag
válasz
Chereiose #54322 üzenetére
az a baj ezzel, hogy kb. már hír nélkül is teljesen hihető az árazás.... nem tudom mi lesz itt pár éven belül, érdekes dolgok várhatóak, ha ez így lesz
Nálam pl. azon megy most a morfondírozás, hogy melyik modell lesz kb. 2-3 év múlva eladhatóbb viszonylag sok kilométerrel: Swift vagy Ignis.... (Igiből a GL kizárólag, mert kell az 5 fő papíron)
-
Tomeeka28
aktív tag
-
eami
veterán
lehet nem az lesz, és van hogy néha nálam is zörög/vibrál valami, de annyira nem zavaró és általában csak az ablakon kell állítani 1 picit aztán rögtön elmúlik, de amikor először volt az érzés, hogy bazzzz engem is elér "AZ" a cicergést akkor kiderült, hogy csak rosszul lett vissza téve az egyik öv és a fém csat rész rezgett ahogy hozzá ért belülről a kárpithoz
-
PNP
őstag
válasz
galaxys80 #54311 üzenetére
Én a Bartánál jeleztem az ablak cicergést (Swift), akkor zárat próbáltak állítani. A próbálkozást én is értékelném, de elég furcsa lenne, ha nem tudnának erről a kvázi népbetegségről, de mégis úgy meg tudnak lepődni a panaszokon, mintha nálam jött volna ki először.
Aztán volt ablakemelő csere is, mert nem csak cicergett (azt felhúzott állapotban csinálja), hanem zörgött is elég hangosan, főleg résre leeresztett állapotban. Ez utóbbit sikerült megoldani. -
galaxys80
veterán
válasz
Tomeeka28 #54305 üzenetére
A zörgés téma engem már a sírba tesz. Jobb első ajtó vagy üveg vagy isten tudja mi zörög , vagy inkább cicereg már 1 hónapja. 3X voltam már szervizbe. Le a kalappal előttük, mert mindig próbáltak segíteni. Először az ajtóra gyanakodtunk. Volt ajtó állítás és zár csere is. Egyik sem segített. Most jön majd az ablak teszt jövő héten. Az a vicc, hogy nem mindig jön elő. Egyértelműen meleg időben erősödik fel a hang.
Én már kezdem elveszteni a hitem, hogy valaha rájövünk-e mi okozza. -
Gyöször
senior tag
válasz
Tomeeka28 #54305 üzenetére
Én nem vártam meg, hogy tönkremenjen a váltó, lecseréltettem az olajat. Egyébként 11ezernél 1,5 évesen a második télen jelentkezett egy sokkal rosszabb állapot mint addig volt. Semmit nem akart bevenni, pedig még hideg se volt. Olajcserével zongorázni lehetett a különbséget.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #54301 üzenetére
Biztos van a 2wd glx ben is ilyen rezgő, fogalmam nincs hol van egyébként, de nagyon zúg :-)
Ha csipog meg piros lesz akkor nem kattog az index, szerintem azt a gyorsulásmérő indítaná, de mint mondtam nem könnyű akkora lassulást elérni, többszöri próbálkozásra se (gyári nyári gumival, télivel mégúgyse). Tényleg akkorát kell fékezni, hogy mindenkinek leessen a haja. Vizes úton abst puffogtatva szerintem kizárt. Többször kipróbáltam ugyan azon az úton, hogy ügyesen kezelve a féket sokkal nagyobbat tapad mintha rátenném a 45öst. Meg akkor még belép a vészfék asszisztens, ha berugod a fékpedált, látja rajtad, mennyire agresszív vagy és mégjobban behúzza. -
Tomeeka28
aktív tag
Na most értem haza az éves szervizről (Vitara). Nagyon meg vagyok elégedve, kávéval kínáltak… Műszerfal zörgés, nem hajtottak el, mondták megcsinálják egy napra ott kell hagyni, valami szellőző cső szokott zörögni, megoldják nem fog, szóval azért majd beviszem. Váltó: nehéz második hidegen, varjam meg 12-15e km-et, ha után is csinálja megnézik. Szelep fedél olajpára, mepucolták meghúzták a csavarokat, ha vissza tér cserélik a tömítést. Szóval én nem csalódtam, flottul ment minden.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Gyöször #54300 üzenetére
Villogtatta az ESP/kipörgésgátló sárga kis ikonját, hogy most minden dolgozott ami benne van... Csak a szemem sarkából láttam, mert értelemszerűleg ilyen határhelyzetben az ember nem a műszrefal kontroll lámpáit vizslatja...
Ez az elakadásjelző bekapcsolása nekem új, vajon az enyém is tud ilyet!?
Itt nem volt ilyen hogyan fékezek, lerugtam a padlóra is imádkoztam Newton-hoz hogy megálljunk a csepergő esőben a gyári EcoContact5 abroncson mielőtt átrendezem a "fogszabiját" szegény Vitarának... Volt ám sikítás meg visítás, gondolhatod... Megnyikkant a gumi? Passz. Blokkolt? Passz.
De feljelentettem a rohadékot közúti veszélyeztetésért, megnézték a videót a rendőrök és kommentálták: "hűűűű az majdnem megvót" Látszik a rendszám is szépen a kínai kamerán, úgyhogy valaki fog kapni egy "szerelmes levelet"...
Tojok rá, hogy telefonozott, vagy csupán azért mert Suzuki, ez itt már elvekről szól. És ha kitörik a kicsi nyaka? Vállalni fogja a felelősséget vagy a "egyik családtagom vezetett" kifogással fog kibújni alóla? Szerintem az utóbbi. Ezért nem jó játék ez, hogy "ó csak egy Tyutyuki..." abban is emberek utaznak akiknek semmivel sem ér kevesebbet az élete mint azoknak akik nem Suzukit vezetnek hanem Kia-t vagy Hyundai-t. -
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #54300 üzenetére
Arra lennék kíváncsi, hogy amikor magától befékez mert akadályt érzékel (pirosan villog a műszerfal, és csipog, meg valami erős kerregő hang jön a kocsi aljától a differenciálmű felől), olyankor világít, illetve villog-e a féklámpa (vagy az index?)?
Egyáltalán mi az a kerregés, miért van rá szükség (amelyik nem AllGrip-es az is kerreg valahol?)?
TommyY
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Vallás
- Villanyszerelés
- Nintendo Switch 2
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- nVidia tulajok OFF topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest