Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #47218 üzenetére
Ha emlékeim nem csalnak akkor a fékfolyadék tartály lesz amit keresel...
Ha nem állsz a féken kuplungolás előtt, akkor is nehezen veszi? Sík úton próbálod? Kuplung szettet cseréltek vagy csak tárcsát? A kinyomó szokott ilyet csinálni ha haldoklik, nem ad kinyomott kuplungnál fura kerregő hangot?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #47220 üzenetére
Mindent is értek...
Hagyjuk a sztereotípiákat, az autószerelők azt nem qrják át, akit nem akarnak/nem áll érdekükben...
Ezzel nem érdemes játszani, elmesélem az én példámat, hátha fényt gyújt néhány ember fejében:
A régi autómat kuplungozták egy koccanás után, mert állításuk szerint nem tudtak felállni az emelőre úgy csúszott benne a kuplung... ekkor volt az autóban százhuszonixezer km, számlával stimmelő méretű Aisin kuplungszettel, potom 120ezer magyar forintért.
Időugrás, eltellik ca. 50ezer km BP-en és 6 év:
Egy ideje már fura kerregő fémes hangot ad kinyomáskor, de bentről nem is hallatszik semmi, amíg fent van az ablak. Bevásárolok a Lidl-ben, beteszem hátra a fiam meg nejem, kiállok a parkolóhelyről, elindulok ki a parkolóból, majd váltanék kettőbe és érzem a boton hogy a motor ereje tartja egyesben... az autó gurul, megállítani no way, család hátul, előttem banyatankos nyuggerek keresztben kasul kolbászolnak, mint a vakborjú... oké, pánik indul, gyújtás le, kézifék be és megállunk. Ha nem jár a motor, kijön a bot némi izommunkával... királyság... újrabeindít, elindul, megint ugyanaz, 1-esbe nagy nehezen bemegy, de ki már nem jön pedig a hűtőben a bal lábam... megint leállít, kitép a váltó, üresben odébb toltam, mégse az útban legyek, szerelő hív, próbáljak szervófolyadékot utántölteni, hátha. Beleöntöm, jobb lett, de a fémes hang nem múlt el és váltani lehet, de nehezen jár. Családot hazavittem, irány a szerelő, kijönnek meghallgatni. Beindítottam, lerugoma kuplungot már mondta h ne, állítsam le, elkezdett a kinyomó beleszakadni a szerkezetbe... mondom fasza, csak 50ezerrel ezelőtt került bele egy Aisin szett... okés, de ez tuti az, hagyjam itt, csörögnek mennyi a kár, kell e váltót csapágyazni stb. (szombat, soron kívül, #tegnaprakelleneazautó)
Hívnak kedden h kész, a váltó túlélte, de van némi gond...
Tettek bele egy Valeo szettet 85ezerért mindennel együtt... és kivettek egy szem Valeo tárcsát, kinyomó és szerkezet gyári... Szerinted, mennyire vettek le az előző szerelők!?Úgyhogy a 2 éves a kuplung ennyit jelent... mivel azt nem látod, a nők meg ritkábban hobbi autószerelők, nincsen kicsukva h csak tárcsát cseréltek, vagy még azt sem... 2 év után (gondolom számla nélkül) garit érvényesíteni... hát sok sikert, ha sikerül Tom Cruise elbújhat mellettetek.
Szerelőkhöz el és szólni h valami nem kerek, ők szétszedik mert van idejük, gépparkjuk, szerszámuk, szaktudásuk, tapasztalatuk, és ők megmondják a tutit, de ez nem 1 óra lesz, alhangon 1-2 nap. De a teljesség igénye nélkül lehet szinkrongyűrű, csapágy, váltószilent, egy akadó kábel, bármi... kinyomóra tippelek, de így látatlanban passz, ehhez szakember kell, vagy állj az autó mellé és kérd meg a csajod hogy nyomja ki a kuplungot és tartsa lent, ha surrogó hangot ad, akkor igazunk van.
Ez nem játék, mert ha ugyanez egy 50kg-os pálcika lánnyal fordul elő 140-nél az autópályán, annak nem szokott jó vége lenni, ha leállítod se szervó, se fékrásegítés... kenyérszervó és olyan lesz a fék mint a Ladában..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Chereiose #48695 üzenetére
Nekem swift van, csajom hajtja, nagyon szereti. Szinte csak városban megy. De ha belefér az árba, lehet hosszú távon jobban jársz a vitara srcross párossal. Egyrészt hamarabb hozzájutsz mert idehaza gyártják, másrészt nagyon sok van belőlük, így sok alkatrészből van utángyártott. Míg a swift sose lesz ennyire tömegmodell, alig valamiből lesz utángyártott, évek múlva is csak gyári alkatrészt kapsz majd hozzá.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mefistofeles
addikt
válasz Chereiose #48695 üzenetére
Főleg városira én mindenképp a swift, ignis párosból választanék. A csomagtartó méret pont nem a swift mellett szól. A +os ignisben előre tolható a hátsó ülés is (ezért kell beáldozni az 5 személyességet) viszont akkor adott esetben lényegesen nagyobb csomagteret kapsz. A swift gyengéje a csomagtartó. Két sporttáskával már full tele van. Motor ugyanaz, futóműben van tudtommal némi eltérés, de a fogyasztás az megegyezik. Városra mindkettő ideális, kicsi fogyasztás, nagyon jó fordulékonyság, mindenhová beférnek (főleg ignis). Ha az öt személy a fontosabb akkor szerintem swift, ha a csomagtér akkor ignis.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz Chereiose #48697 üzenetére
Swift is bírja a pályát, főleg ha csak néha kell. Inkább komfort szinten lehet jobb a két nagyobb modell, 6 sebességes váltó miatt és talán jobb a hangszigetelésük. Bár erről a tulajok többet tudnak mondani. Az 1,2-es szívó motor is zokszó nélkül ment 150-el.
Lehet értéktartásban is jobb a két nagy. Munkatársam 3 éves scross-t vitt vissza, és 1,2 milla ráfizetéssel kapott új hibrid scross-t. Értsd 4,8 milláért vette, és 3 évvel később 4,7-ért adta el. Eszmélettel értéktartás. Swift sajnos nem tud ilyet.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
Ármester
válasz Chereiose #48710 üzenetére
Azért van ott többminden is, Scrossnál pl. felnik, hátul sötétített ablakok, fűthető, behajtható, irányjelzős tükör, ülésfűtés, okostelefonos kapcsolat infotainment rendszerrel, szemüvegtarót (apróságnak tűnik, de baromi hasznos. )
Vitara is nagyjából ezekben ahogy nézem. De itt pl. az ablakemelők hátul GL-ben nem is elektromosak. Scrossban alap, hogy hátul is elektromos.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #48713 üzenetére
Igen, de abba is gondolj bele h a Swift automata árához hozzá teszel picit és kapsz egy alap Vitarat, mert amit én tavaly még GL+-nak vettem az most a full fapad, sőt még többet is tud... Cserébe 5*-os törésteszt, nagyobb csomagtér, és belül is tágasabb... Ezzel együtt drágább felgumizni, és picit több rá a kötelező...
De egy 4 tagú család kutyával röhögve el van benne, az S-Cross drágább valamivel mint a Vitara, de tedd mellé amit dethroner írt az alkatrészekről...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz Chereiose #48794 üzenetére
Én Vitarát vettem mert jobban tetszett és nem bántam meg. S-cross már GL+ esetén is kulcsnélküli indítást ad, ez mondjuk nem érdekelt cserébe műszerfalon a kijelző monkróm. Ha ujra választhatnék akkor is ezt választanám, nekem nem teszik az S-cross külseje.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
blakey
titán
válasz Chereiose #48794 üzenetére
Ne mi döntsük el, hogy te mibe ülj. Ebből semmi más nem lenne csak szimpátia és saját választás polírozása, azt kell venni amelyik tetszik, gyakorlatilag egyformák, felszereltségben vannak eltérések. Szóval te dönts, ne mi. Nekem pl. Vitara van, Kornélnak S-Cross és így tovább.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Ármester
válasz Chereiose #48796 üzenetére
Tedd azt amit mi is:
Ülj bele mindegyikbe, menj velük egy tesztkört, hasonlítsd össze a felszereltségeket, és dönts a prioritások alapján. Bármelyiket választod, rosszul nem döntesz.
Nekünk anno egyszerűbb volt, mert tavaly nyáron az Scross jóval többet adott ugyanazon felszereltségen, mint a Vitara, + ugye nagyobb.[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz Chereiose #48801 üzenetére
Mindenki mond mindet, ugyanaz, egyik sem minőségibb. Az S-Cross általános és elég régóta betegsége, hogy beázik a vezetőoldali ajtó és talán az anyós oldali is, elég gyakran előfordul, itt a topiban többen is írtak erről, Vitaránál ilyenről nem hallottam, enyém sem ázik be. S-Crosson a kalaptartó jobban zörög, Vitarában jobb a rögzítése, nem zörög, nem zavaró, persze példányonként változhat, enyém nem zörög. Műszerfalaknál is van akinél előjön valamilyen zörgés, stb. Egyik sem csendesebb a másikhoz képest. Én pl. alapjáraton nem hallom a járó motort, jó a fülem, mielőtt még ez lenne a következő hsz , 95+-os benzint használok. és nem is érzem, tehát nem rázkódik
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Chereiose #48803 üzenetére
A méretbeli eltérés minimális, kb. semmi különbség, persze centikben mérhető de éles helyzetben nem lesz olyan hű de nagy különbség. A beázást a gyártó nem ismeri el nincs visszahívás, sajnos. De sok a panasz ezzel kapcsolatban, itt a topikban keress rá és olvashatsz néhány hsz-t.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Ármester
válasz Chereiose #48803 üzenetére
Beázás is változó, nálunk pl. semmi gond nem volt eddig. (kopp-kopp)
Méret az olyan amilyen.
Nálunk egy Zafira A-t váltott. Hát a csomagtér nem egy liga.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #48812 üzenetére
Az nem kiakasztó, hanem szánalmas, hogy egy tetves bicskakulcs nem fért bele a budget-be amikor tervezték, legalább GL+ esetében...
Egyébiránt nézd meg az árcédulákat még egyszer és rá fogsz jönni h az S-Cross bizony drágább, cserébe többet ad, jobb a légellenállása, tehát autópályán nagyobb tempónál kevesebbet fog "inni", cserébe a Vitara a BP-i padkákra fel-le járásban és fekvőrendőr ignorálásban verhetetlen a 18,5cm-es szabad hasmagasságával.Nézd meg a két felszereltséget és döntsd el melyik a hozzád jobban illő, nekem egyszerű votl a döntés, egymás mellett állt a kettő a szalonban, a zasszony szemből közelített és így kezdte: "hát ez ritka randa, ugye nem ez lesz!?" (mutogatott az S-Cross-ra közben)
Úgyhogy a házastársi vétójogán Vitarát választott.Ha kérdésed van (S-Cross: eami, SyMbioTe ;Vitara: blakey, SirKero), akkor nyugodtan, mert mindkettőről vannak tapasztalatok bőven, egy-két idegesítőbb konstrukciós hiányosságra már találtunk megoldásokat, az infotainment system-et is szidják, pedig annyira nem rossz, mint ahogyan írják sokan...
A legjobb ha összenézed a két felszereltség listát és mindkettőbe tesztautóval mész egy kört.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz Chereiose #48819 üzenetére
Most 1,4 S-Cross van előtte 1,6-os Vitarám volt az más világ így csak a méretekben tudok különbséget tenni.
Az S-Cross érezhetően nagyobb mind utastérben és a csomagtartóban ( kell az a +60l ) is. Maga a kaszni is valahogy minőségibben van összeszerelve. A Vitaránál állandóan gond volt a csomagtér ajtóval ennél szépen csukódik első perctől kezdve.
De valóban el kell menni egy kereskedésbe és ki próbálni mind a kettőt az a tuti[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz Chereiose #48819 üzenetére
Hatékony, jól működik a Vitarában a légbeömlő, az S-Cross felesleges ebben a kategóriában, nem kellett volna ilyen városi SUV-ba "emelni", mert nem illik a képbe, van egy kategória ami hiányzik a Suzukinál és egy jó kombi sokkal érdekesebb lett volna, szerintem. A Vitara legalább eleve az volt és csináltak belőle egy városiasabb modellt. Most vennék Suzukit akkor megint Vitarát vennék, a kiegészítőket meg ha ügyes vagy akkor bele tudod alkudni az árba. Mellesleg nem unalmas a beltere, S-Cross-é a semmi+1. Vissza olvasol akkor én is írtam, hogy miket alkudtam belle és összesen mennyiért vettem illetve úgy is mennyivel volt olcsóbb egy S-Cross-hoz képest. De az S-Cross-ról is írtak, szóval olvassgass, mert én is 2 hónapot olvasgattam más fórumokat (itt még nem volt sok tapasztalat), hogy el tudjam dönteni illetve már 90%-ban tudjam, hogy mit veszek milyen extrákkal, stb.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz Chereiose #48830 üzenetére
Na én is így voltam, jó lenne de annyira nem, alcantara annyira nem vonzott pláne hogy akarok ülés huzatot, az a gusztustalan óra sem, felni megint nem akkora extra. Plusz egy hangszóró jó lett volna, de 400e ért elég fasza zenét lehet bele rakni utólag.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #48834 üzenetére
Ezért mondtuk hogy próbáld ki mindkettőt, igen a Vitara szélzajos, képzeld el hogy egy dobókockába mikrofont szerelsz és eldobod, abban is lesz szélzaj, nem? Ezek nem autópályázásra vannak kitalálva, mert ha elkezdesz GPS szerint 140-150-et menni vele, akkor már nem 6,2-t eszik... Nagy a légellenállása, az S-Cross áramvonalasabb, tehát csendesebb autópályán, de erről Kornel tudna nyilatkozni, csak szerintem nem is olvassa ezt a topikot... Róla tudom hogy rendszeresen pályázik vele... SirKero tudna esetleg nyilatkozni erről, mert neki mindkettő volt. Amúgy S-Cross-ban 10cm-el több a hátsó lábtér, cserébe nagyobb a fordulóköre a nagyobb tengelytáv miatt.
@AMD Power: Hitelre egy S-Cross-t? Nem biztos h rosszabb biznisz mint venni egy 10 éves SX4-et, és abban tuti elférnétek kényelmesen, plusz a tolatókamera miatt a nejed sem sírná vissza azt Astra-t.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #48847 üzenetére
Akkor használt. Ha ügyesen veszel kocsit, és nem üt be gebasz, akkor pár év múlva kicsi bukóval el tudod adni.
Btw a 200ekm-el még önmagában nincs semmi gond, anno a céges yarisomra 285ekm-ig semmit nem kellett költeni, csak kopó-fogyó. Utána jött, h önindító, generátor, ktatalizátor 385ekm-nél, akkor lett elengedve. -
dethroner
veterán
válasz Chereiose #48849 üzenetére
Inkább új, ha másképp nem megy, akkor hitelre. Ha beüt a frász, akkor lehet ugyanannyiért ek tudod adni, semmi gond. Használt kocsiért nem adnék milliókat, max 500 pénz, oszt megy amíg bír
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Zolás
addikt
válasz Chereiose #48851 üzenetére
Én háromévest vettem 17k kilóméterrel, 4.2 millióért. Igaz hogy 3 éve is ennyibe került nagyjából, de a használtpiac 3 milló alatt nagyon lutri. Kintről behozott autók 120k km állással, 4! szervízbejegyzéssel 3 évesen. Köszi, de inkább meghagyom másnak. Első olajcsere 36k állásnál, aztán 54k, és 89k. És ezeket adják szervízkönyves, megkímélt autóként.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
mefistofeles
addikt
válasz Chereiose #48849 üzenetére
Én nem mernék belemenni használtba, de nem is vagyok szaki, szóval ha valaki nagy guru az tudja mit kell megnézni.
A mostani hitelkonstrukciók már nem olyanok mint a "'régiek", viszonylag barátságosak. A suszukinál átnéztük az egészet, Nem úgy megy mint anno, az elejétől nagyrészt a hitelt törleszted, nem csak a kamatot, bármikor ~6600 ft-ért előtörleszthetsz és ha mondjuk egy 72 hónapos hitelt az 50. hónapban kifizetsz akkor a fennmaradó 22 hónapra a kamatokat már nem is kell kipengetni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #48849 üzenetére
Nem akarok a zsebedben turkálni, meg hülyeség is lenne, de szerintem(!!!) hitelre csak akkor, ha a felét kp kifizeted, a másik felét pedig 3 éves (gari végéig) koráig ki tudod csengetni. És nyilván ezt a törlesztőt úgy ki tudod fizetni, h eddig dupla ennyi maradt eddig hó végén, amit eddig félreraktál (mondjuk az utóbbi 5 évben).
Szerintem a mai világban 6-12 havi félig-meddig likvid pénznek illik félretéve lennie arra az esetre, ha beütne a gebasz. Ha gond van, és autót, vagy más értéket gyorsan el akarsz adni, az már bukó lesz. A jó üzlet ritkán gyors, és mikor egy válság miatt eladni akarsz, akkor általában sokan akarnak eladni, és ilyenkor inkább vásárolni érdemes. -
blakey
titán
válasz Chereiose #48896 üzenetére
Valószínűleg csak akkor fogod megtudni ha megvetted és már érte "rendes" víz. Nem érinti mindegyiket, ahogy írtam, a gyártó tud róla, nem oldotta meg így bárki kifoghat olyat amelyik beázik.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Chereiose #48964 üzenetére
Miért nem keresel rá a topikban? Akinek gondja van vagy volt az már leírta.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
válasz Chereiose #48964 üzenetére
Nekem volt/van.
Vissza vittem garanciában javítani. Csináltak rajta valamit akkor egy darabig jó volt de utána újra beázik. Főleg a vezető és az ( első ) utas oldali ajtókat érinti. Nagyobb eső után az ajtón alul elhúzod a kárpitot folyik belőle a víz.
Megoldás nincs rá sajnos. Próbálták szilikonnal kikenni a díszléc és a gumi közötti rést de ez sem oldotta meg tökéletesen. A gyártó semmit sem ismer el szerinte ez így jó. A vicc benne hogy az első szériától a mai napig legyártottat is érinti ugyan ez a hiba és semmit sem tesznek elleneMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Ármester
válasz Chereiose #48984 üzenetére
Az lehet, nem tudom mennyire javítottak az újabb TSI motorokon.
De 6.6-ért lehet kérni 1.5 TSI-vel is. Az már rendes, 4 hengeres.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #48984 üzenetére
Az, bicikli láncos vezérléssel meg 30k km-es olajcserével, beálló balanszerrel, kettőtömegűvel, biztosan jó verda lesz...
Tudom h Passat-od van, de én német autót se vennék soha többet, a régi Golf4 is nettó betegágy volt, a dízel meg egyenesen pénztemető, ha nem szerelemből veszed, akkor totális csalódás mindegyik... A gond az hogy a vatta új prémiumban is annyiért cserélnek kopó-fogyókat, mint a 300ezret futott 6-8 éves példányon, ezt nem értik meg sokan. én már csak japánt veszek, bár az utóbbi időben a Toyota és a Mazda sokat veszített a szememben, a Suzuki és a Honda még tartja magát, Nissan-al meg Mitsuval sosem volt tapasztalatom...
Aztán ha bepöccenek lehet veszek britt autót, ahhoz olcsó az alkatrész legalább.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #48987 üzenetére
Crossover... szegény Vitaramat is SUVozza mindenki, pedig mostmar tényleg atmegyek a haveromhoz és mellé állítom egy fotó erejéig az XC90-et... Hátha úgy látszódna a difi.
Volt német autóm, VW, csillag, a családban több VAG és ezidáig mindenkinek megindul a nyáltermelése ha szóba kerül a német autó és a megbízhatóság egy mondatban... német igényekre tervezték mindet, 5 év aztán hulljon szét, ide a Balkánra az is jó lesz...
Gondolom PDTDI a passat cc-d, gyönyörű és nagyon jó vezetni, igazi élmény de ha nem megy akkor egy örök nyűg... Mintha a franciák csinálták volna, régen azok voltak ilyenek. Valamikor a golf 5 körül eljátszottak a bizalmam és nem nyerték vissza még... A franciák a 406 hdi-nel, az olaszok a fiat barava mk1-nel, az Opel a H Astraval, a merci a w210-el, bmwben meg sosem bíztam."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest