- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Bloons TD5 - Tower Defense játék
- INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #34585 üzenetére
Tulajdonképpen kolléga szerelője fogalmazott úgy,hogy gyári olaj.Nyilván a gyártó mindegy ,a 10W40 re gondolt.Abba az öreg motorba nem biztos,hogy jó a "jobb"olaj.
-
pjen
félisten
válasz Tibko8 #34591 üzenetére
Abban a típusban pont nem volt a váltó hiba,azzal nem mentél volna 3 évet.Kuplung amíg nem csúszik és kiemel jó.Lehet csak a bowdenen kéne állítani.
Tomics.Ez úgy hülyeség ahogy van.90K nál lecseréltem a váltó olajat,95K nál csapágyas lett.Az ABS kockában sem vagyok biztos,hogy csak annak megy tönkre aki nem cseréli a fék folyadékot.
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz Tibko8 #34591 üzenetére
Ezért is mondta egy szervízvezető, hogy a Suzuki legnagyobb ellensége az a tulajdonos, aki az alapvető dolgokat sem képes karbantartatni. Hihetetlen, hogy sajnálja azt az évi 30-40 ezer forintot (márkaszervizes ár vidéken!) az autótól.
Aztán meg sírnak hogy tönkremegy az ABS vezérlő és a váltó...ha időben cserélné a folyadékokat, akkor lehet hogy dupla annyit is kibírna egy-egy meghibásodásra hajlamos alkatrész
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok.
2002-es 1.0 swiftbe milyen hűtő folyadék való?
Most zöld színű van benne.Egyébként hihetetlen hogy az emberek mennyire nem figyelnek az autóra főleg ha egy Suzuki-ról van szó.
Amikor hozzám került az autó csak a fejemet fogtam.
Első a hűtő folyadék volt. Teljesen üres volt a tartály annyi sem volt brnne hogy a hűtőbe bele nézve lássam a folyadékot. Fecskendovel tudtam csak megnézni hogy milyen színű lehet most benne csak úgy még is. Most egyenlőre pont annyi van benne hogy a hűtő teli van de kiszeretnem cserélni teljesen vagy csak ugyan ilyet önteni bele.
Olaj kb 2 éve volt cserélve (természetesen ezt már megcsináltam) 10W-40 Mannol Defender került bele. A csere után rögtön elmúlt a csörgő szelepek hangja is. Régi tulajt nem zavarta. A vezérlés 150E km ezelőtt volt cserélve. Ez a hétvégén cserélve lesz.
Váltó felújításra vár. Tipikus suzuki váltó hibában szenved Típushiba
Kb 3 éve így mentek vele. Igaz még most is megy de azért minden valtasnal elmondok egy imát Szerelő 1 hét múlva képes befogadni. Kuplung meg van (Japanparts). Ez is már teljesen a végét járja szintén 3 éve ilyen. Kemény és a legutolsó ponton fog. Többi apróságot nem írom már.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
SirKero
őstag
válasz bigdigit #34589 üzenetére
Úgy jött elő a téma,hogy elmondtam jó lenne a bankok részéről egy olyan nyilatkozat aláírva amit egy földi halandó is fel fog fogni és nincs kibúvó.Gondolok ilyen kerek perec egyértelműen kijelntve pl:minden körülmény között az adós ennyi és ennyi összeget köteles csak vissza fizetni.
Na ilyet egyetlen egy bank ( legalábbis nálunk ) nem fog veled kötni mivel a legkisebb kockázat lehetőségét is áthárítja az adósra.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
bigdigit
addikt
válasz Kornel #34588 üzenetére
Sajnos a konkrét szövegre nem emlékszem de több pontba szedve egy A4-es papíron vagy 5 helyen alá kell írni a tudomásul vételt. Nevettem is az egészen mert mindenre kitérően össze voltak többek között szedve azok a dolgok is amikkel a deviza hitelesek próbálták érvényteleníteni a szerződéseiket.
Nekem az jött le létezik olyan szituáció amikor a fix kamat sem fix és egyértelműen ki is térnek a fixkamatozású hitelre is.
Biztos van valami mögötte ha fel hívta rá a figyelmem. Úgy jött elő a téma,hogy elmondtam jó lenne a bankok részéről egy olyan nyilatkozat aláírva amit egy földi halandó is fel fog fogni és nincs kibúvó.Gondolok ilyen kerek perec egyértelműen kijelntve pl:minden körülmény között az adós ennyi és ennyi összeget köteles csak vissza fizetni.Erre kezembe nyomta ezt a papírt amit állítólag már többen nem írtak alá. -
bigdigit
addikt
Uraim egyenlőre ki is lépek az új swift vásárlók közül. Gusztávnál értékesítő mutatott egy banki papírt amit minden hitel esetén aláíratnak ergo van kiskapu emeljék még a fix kamatozású hitelt is. Így egyenlőre inkább spórolok.
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #34585 üzenetére
Egy 20 éves, sokat futott autóba én egy középkategóriás 10W40-et raknék.
Ennyi, erről van szó. Lehet itt minőségi olajat rakni meg szórakozni ezzel, de tök felesleges, 5 év múlva ugyis szétrohad az egész, ha meg nem is, olyan motor van benne hogy kb lehetetlen megölni.. Ha meg mégis sikerül, fillérekből van új blokk.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
És az milyen? Mármint mi volt 1998-ban a gyári olaj bele?
Gombóc Swiftbe a Shell volt a gyári ajánlott olaj, de gondolom nem fog tönkremenni ha Motult, Eneost, stb. rak bele az ember.
Ha úgy értetted hogy a gyári specifikációknak megfelelő, vagy jobb olaj, abba nem lehet belekötni.
Egy 20 éves, sokat futott autóba én egy középkategóriás 10W40-et raknék.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
Szerintem meg #csakamotul.
-
negroo
aktív tag
Sziasztok 1998 suzuki sedan milyen olajat lehet bele önteni. autó szereló szerint ne tegyek bele 5W-40set? Én azt akarom Ő a gyári 10W.40et
-
bigdigit
addikt
válasz dReFiX #34573 üzenetére
Nem tudom mi ez a Bubor de ha jól veszem ki szavaidból ha fix kamatozás szerepel a hitelben akkor az aláírt összeg nem változhat. Úgy gondoltam valahol biztos van valami kiskapu ami alapján egyszer csak jön a levél mától pedig ez és ez miatt emelkedik valami vagy a hitel végére egy összegben ki kell fizetni.
-
Padre81
csendes tag
válasz PeterPH #34549 üzenetére
Ismét nagyon köszönöm a segítséget! Nem bírtam kivárni a hétvégét, és nekiálltam ma este, de sikerült! Android Auto csatlakozás működik gond nélkül (persze miután elmagyaráztátok az Android APK-s okosságot )
Spotify, Waze, telefonálás működik,de holnap majd egy munkába menet során tartósabban is kipróbálom. Úgy tűnik, hogy vagy a frissítés vagy az Android Auto miatt mind a zene, mind a telefonkihangosító nagyobb hangerővel szól, ami nem feltétlenül baj. Köszönöm még egyszer a segítséget!
-
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #34571 üzenetére
Lassan itt kellene hogy legyen, de így már csak 2018 Q1 lesz.
Akciós áron bármit tudnak adni, maximum addig nem keres rajta.
Így volt anno 2012-3 környékén a Swift is 2,5M akciósan, azon se volt már sok pénzük, utána végig 2,8+M volt. -
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #34569 üzenetére
5M körüli, kicsivel feletti nyitóárra saccolok, induló akciónak jól mutatna egy 4,99M-s akciós ár, utána talán 5,5 környékén lehet még keresnivalója, többért már van más is.
-
bigdigit
addikt
válasz Kornel #34565 üzenetére
Egyébként van még egy titkos favoritom de arra szerintem nincs ilyen hitel mivel van benne 6000km. Gondolom újként már nem hitelezhető. 3.8-ban 1.0 GLX. Egyébként ez ugyanaz a motor ami Scrossban is kapható? Mondjuk ha abban is ez van nem is értem akkora autóra mennyire elég.
-
Tomics
addikt
-
bigdigit
addikt
Üdv!
Kicsit beszállok én is Suzuki témába.
Van egy 2008-as limitált 1.3 GLX swiftem(mystic vagy nem tudum milyen is pontosan)szárny alufelni bőrkormány AC stb.Nos ezzel szeretnék beszálni egy új swiftbe ráadásul egy gondolom nem nagyon keresett 1.2 GLX-be. Az 1.0 már húzós lenne számomra az extrákat viszont szeretném. Mondjuk ez is elég feláras mivel a mild hybridet ezzel is meg kell venni sajnos.
Az első kérdésem az lenne mennyiért érdemes kb meghirdetni mivel a suzuki szerintem elég light áron számítaná be.
Ráadásul az autó lpg is majd 4 éve.Van rajta természetesen némi kőfelverődés,a hátsó lököst meghúzták kissé amit javítóval ugyan megcsináltam de azért látszik ha tiszta az autó meg talán meg is mozdult az elem és vissza kellene pattintani mert látszik némi rés.De törve sehol nincs.
Az lpg rendesen teszi a dolgát gond sose volt vele,ebből 7l fogy vegyesben de benzinből is elvoltam 5.5-ből.
Mivel hitelt is kellene vállalnom hátha van itt valaki aki szintén vett fel mostanában.Erről szólna a másik kérdésem. Természetesen most is merkantil hitelt ajánlottak akciós 3%.....
Többször is rákérdeztem a dolgokra mert már a frankos hitel után próbálok óvatos duhaj lenni.Szóval ha elvileg a futamidő nem több 60 hónapnál akkor adható a teljes futamidő alatt fix kamatozású hitel.Az értékesítő szerint bármi is történik annyi lesz a törlesztő havonta és a végösszeg is amit aláírok....
Létezik ez vajon?Kimaradt:145.000km van az autóban jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
Egyesből kettesbe rakva a váltót halk magas hangú nyekergés hallatszik a váltórudazat felől. 80k km van a swiftben, 45nél lett cserélve váltóolaj, következő szervíznél terveztem megint a cserét. Kezdjek el aggódni egy váltófelújítás miatt?
PH! addikt since 2004
-
tboldi
nagyúr
válasz Padre81 #34554 üzenetére
Ne kelljen már iphone-ra váltani basszus, de látszólag azt minden támogatja.
Ájfonosként mondom, hogy igen, látszólag. Az Apple CarPlay sok mindenre nem jó. Pedig egy Waze tök jó lenne, de csak az Apple saját térkép appját lehet használni, ami meg olyan, amilyen. A többihez (hívások, zene) meg elég a bluetooth is.
Amúgy egy apk-t kell telepíteni csak, és elvileg jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
Padre81
csendes tag
Az létezik, hogy az Android Auto nem elérhető Magyarországról a Google store-ban? Komolyan hekkelni kell meg kamu gps adatokat beállítani, hogy le lehessen tölteni? Ne kelljen már iphone-ra váltani basszus, de látszólag azt minden támogatja.
-
PeterPH
senior tag
válasz Padre81 #34545 üzenetére
Például innen.
A letöltött ZIP tartalmát felmásolod egy üres FAT32 fájlrendszerű pendrive-ra, a gyökérbe, bedugod a helyére, és magától feltelepül. Menet közben írja hogy épp hol tart. Elsőre sikeretlen lesz, de nem kell pánikolni második nekifutásra sikeresen befejezi. Kb. 30 perc a művelet.
Lásd itt.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
-
Padre81
csendes tag
Sziasztok,
ismerős valakinek ez az oldal, esetleg próbált már valaki infotainment szoftvert frissíteni innen?
http://oss.bosch-cm.com/suzuki.html
Nem mennék ilyesmivel szervizbe ha nem kell, illetve elégg idegesít, hogy van egy tök jó ár-érték arányú Xiaomi Mi A1 telefonom, de vagy sokkal drágább Androidos telefont kéne vennem (pl Samsung S8) vagy egy végképp túlárazott Iphonet.
-
SirKero
őstag
válasz E.Kaufmann #34541 üzenetére
Ott sajnos nem de ha te vagy ismerősöd jár Pesten ott tudok egy szakit aki egyből meg is csinálja. Én a Lianához nála csináltattam 16k volt cakk-pakk. www.autokulcsmasolo.hu
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
E.Kaufmann
veterán
Adott egy 99-es ferdehátú swift 3 ajtóval. Valahogy a sors megáldotta Immobilizerrel, csak sajna cserélni kellett a gyújtáskapcsolót, na most ugye ott fityeg a régi kulcs a kulcscsomón, hogy az új kulccsal indítható legyen az autó, ami általában müxik is, de ha véletlenül rámarkolunk a régi kulcsra, akor motorhiba ésatöbbi.
Valami nagyész azt írta a kérdezzünkmegmindenhülyeségetmostazonnal oldalon, hogy a váltóboxtól jobbra a szőnyeg alatt szét kell húzni egy kábelt és ki lesz iktatva a gátló. Namost, nem téptük fel a szőnyeget végig, de egy túrós volt a váltóboxtól jobbra.
Van valami egyszerű módszer vagy legalább nem túl drága szaki Hajdú-Biharban, aki ki tudja köttetni az immobi-t, vagy olcsóbb összemásolni az új kulcs recéit a régi kulcs jeladójával?Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Kornel
veterán
Saját gumiteszt: [link]
-
Nerd
aktív tag
-
dnelb
veterán
válasz kristoph08 #34529 üzenetére
15-45k
-
kristoph08
csendes tag
válasz Sza_Sa #34528 üzenetére
Hát a szimering cserénél a szerelő azt mondta, hogy ha megoldódik ezek cseréjétől, akkor oké, ha nem akkor valami súlyosabb dolog és azt nem éri meg javítani. Az olaj esetében gondoltunk már a lehúzók beragadására vagy valamire ezzel kapcsolatban, plusz a főtengely szimeringnél is szivárog szerintm az olaj, mindenesetre ez a kisebbik gond.
Mi lehet a kb. ára egy bontott jó állapotú blokknak?
Sík úton van benne, bár szerintem régen több volt és sík úton jobban húzott. Tökéletesen indul, még a csere előtt és azóta is nagyon ritkán ingadozik az alapjárat. Lehet, hogy mértek, de sajnos nem tudtam ott lenni, így nem tudok semmiről.
Köszönöm a segítséget!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz kristoph08 #34527 üzenetére
Sajnos motor megbontás és/vagy diagnosztika nélkül senki nem fogja megmondani, hogy hol keressétek a hibát. Ami szinte biztos, a magas olajfogyasztás és a rángatás nem függ össze (nem azért rángat mert sok az olaj az égéstérben), de az egyik hozhatja a másikat. Viszont ennyi olaj általában akkor fogy, ha kopottak vagy töröttek a gyűrűk (olajlehúzó, kompresszió), hengerfal sérülés vagy tömítetlenség van (szimmering, tömítés)
Vidd el szerelőhöz, aztán ha annyira kuka a motor, hogy gazdasági tk, még vehetsz bele egy bontott blokkot.
Sík úton ha lepadlózod, van benne erő? Nehezen indul? Kompressziót mértetek? Furcsa hang jön a blokkból?
Első körben ki kellene deríteni, hogy mechanikai vagy üzemanyag ellátási problémád is van.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
kristoph08
csendes tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, mert elég kilátástalan a helyzetem.
Adott egy 1998-as 1.3-as Swift GLX, a hiba pedig a következő: bizonyos időszakokban és főleg parton felfelé, 4. fokozatban borzalmasan elkezd rángatni az autó 2800 körüli fordulaton, majd elkezd esni a fordulat, vissza kell váltanom, majd 3. sebesességben is ugyanez, folyamatosan rángat, majd visszaváltás 2-esbe, ahol nagy nehezen fel tudok kúszni a partra.
Korábban rendszeresen jelentkezett ez a hiba, akko szelepszár szimering csere történt az autón, néhány hónapig nem is jelentkezett ez a hiba, de most megint.
Emellett elég nagy mértékben fogyasztja az olajat, hozzávetőlegesen 1L/1000 km.
Mit gondoltok mi lehet a hiba? Esetleg a váltóval lehet gond?
El vagyok keseredve, mert lassan nem ér annyit az autó amennyit folyamatosan ráköltök, viszont valamit használnom kell.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
Harkovz
aktív tag
Az Sx4/Swift 2 fűtő motorja szénkefés lehet vagy milyen?Egy ideje egyre hangosabb lett,aztán néha büdös égett szagot fújt be,és nem pörgött fel.Egyre gyakrabban csinálja most kattog is.Valaki találkozott már ezzel a hibával?Nem korai még,hogy meghaljon a fűtőmotor?2009 es digit klímás Sx4 133 ezer km.-el.Utángyártottat találtam 15500-ért .Gondolom nem javítható.
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #34524 üzenetére
Köszönöm,akkor akármit rátehetek,kis szellőzővel.
-
tboldi
nagyúr
Nem tudom, említettem-e, de most autószerelő tanfolyamra járok szombatonként. A mai gyakorlaton amíg a többiek egy Renault Cliót kuplungoztak, addig én az egyik társamnak segédkeztem egy '93-as, 1.3-as, 8 szelepes Swift vezérléscseréjében. Elrontani sem lehet, annyira faék egyszerűségű az a motor.
-
pjen
félisten
Szevasztok.Swift 2006 hűtö víz kiegyenlítő tartály(az átlátszó műanyag )teteje valamikor lerázodott,elveszett.Most vettem észre,hogy néztem a fagyállót.Rendeltem UNIX nál,de a hűtőre valót hoztak,mikor mutattam hová kell,azt mondták az csak egy kupak,bármivel lezárhatom.Megnézné valaki,hogy valóban csak egy kupak,nincs benne nyomás szelep?
-
Danex
addikt
válasz Gepida75 #34518 üzenetére
szerintem az EGR lesz az (Exhaust Gas Recirculation), azaz a kipufogógázt vezeti vissza a motorba, ezáltal jobb lesz a káros anyag kibocsájtása a kocsinak, illetve gyorsabban is melegszik fel.
Viszont, mivel kormot keringet ezért a hosszú idők alatt képes lerakódni benne ami miatt nem tud a kis állító lapát mozogni megfelelően ez okozhat gondot, a vákum izé szabályozza a lapátot szerintem.
-
Gepida75
újonc
Sziasztok
Meg tudná mondani valaki hogy a leömlőtől mi aza cső ami vissza vezet a légszűrőházba és mire szolgál?
Csúnya morgó hangja van de ha befogom a cső végét megszűnik. Van rajta egy vákum izé is ha jól láttam.
Köszi'93 swift 1.0
[ Szerkesztve ]
-
Stonerice
őstag
szia.
érdekes amit írsz és értelemszerű is.
Igazság szerint van klíma is az autóban, de nem működik mert elengedi feltöltés uán a gázt pár hét alatt. Lehetséges hogy ez sem engedi szellőzni állóhelyben?Lehet hogy kipróbálom ami írsz.
Ma egyénként késő délutánra befagyott az ajtó is hátul.
Köszi a tippet.Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
gerii
addikt
Nexus Monsoon - 1000Ft, 2 évet simán bír, használat függő.
-
a_tesz
Korrektor
Nekem öt éve van fent ugyanaz a pár Bosoko, még mindig bírja, pedig kapja rendesen az ívet. Utcán alszik autó, nyáron sok a por, télen sokszor odafagy, de még mindig olyan, mint újkorában. Na jó, csalok, néha megtörlöm, amikor a benzinkúton szélvédőt mosok. Félek, ha le kéne cserélni, és vennék egy új ugyanolyat, már az se lenne olyan jó, pedig ilyen minőségért szívesen adnék többet is, mint 500 Ft/db (annyiért vettem anno, szerintem megérte ).
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
pjen
félisten
válasz szaniszlokar #34513 üzenetére
Bontókat keress,van egy csomó.
-
szaniszlokar
aktív tag
A feleségem 2004-es Suzuki Ignisébe szeretnék bontott gyári rádiós CD fejegységet. Használtan vettük az autót és nem volt benne.
Hol érdemes nézelődni? A neten sok lehetőséget nem találtam.Minden ellenállás hasztalan.
-
SRII
őstag
válasz Stonerice #34506 üzenetére
szia!
Nálam 2006 swift-nél ugyan ez volt a hiba, párásodott mindig, télen ősszel esőben stb.....elvittem szinte minden hova, kb 5 éve arra jutott a suzuki márkaszerviz ,hogy egy víz tesztnek vetik alá az autót egy speciális garázsban( nagy nyomással minden hol automatán 30 percig verették az autó minden cm-ét) Párásodott mint az állat, kiderült, túlságosan zárt az autó és ezért párásodik...lol gondoltan persze jah....4 éve el kellet vinnem újrafújatni az autó pótkeréktartót mivel a sok pára oda csapódott le, 12 cm víz állt benne....
Az én megoldásom a következő volt, 4 db légterelő (elől hátul értelem szerűen) minden időszakban(télen, nyáron esőben, hóviharban) 3-4 millimétert az összes le van húzva(nem esik bele semmi nem kell félni)
Az autó nem párásodik, jó illata van, télen ősszel viszont hajnai induláskor nem szabad azonnal beülni mert a lehelet egyből párát képez a szélvédőn, így elindítom az autót várok 5 percet és utána szállok be...Volt pára nincs pára...Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Motion_Blur #34503 üzenetére
Nálam anno a Bosch Aero egy telet bírt ki, csíkozott, nyikorgott, hangos volt. Utána az aldis 4 szezont bírt ki, akkor is az autót cseréltem le nem, a lapátot.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
blakey
titán
válasz Motion_Blur #34503 üzenetére
"Sajnos" én is ezt tapasztaltam, bármit próbáltam ki utána mindig visszamentem a Boschhoz, ha valaki tud olcsóbban is ugyanilyen jót akkor jöhetnek a tippek.
BÚÉK! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #34505 üzenetére
A WagonR-en nálunk sem volt túl jó az aftermarket Valeo (a gyári is Valeo volt, az több évig bírta), de a Jazzen meg vagyok velük elégedve. Nem tudom, mikor rakta fel az előző tulaj, és azt sem, hogy pontosan melyik típust. Én már ezekkel vettem az autót februárban, még most sincs semmi bajuk.
Bosch-t még nem próbáltunk.
[ Szerkesztve ]
-
Stonerice
őstag
Sziasztok!
Újra itt a tél és újra kezd párásodni a 2003-as Swiftünk. Kinek van még ilyen gondja?
Mellesleg ma leszedtem a szélvédő előtti levélfogót és csúnyán tele volt sárral ami elzárta a vízelvezető lyukakat. Sajnos az anyócsülés előtti részen nem tudtam kitakarítani rendesen mivel ott zárt a karosszéria és nem lehet benyúlni az A oszlopig. Közben észrevettem hogy ritkasz@r a szélvédő alján a tömítés.
Lehet érdemes lenne új tömítést berakatni az autószervíz segítségével. Tömítőpasztát én nem láttam sehol szinte. A szivacsszerű tömítés is hézagos, konkrétan csak középen van! Igaz nem első tulaj vagyok, de akkor is ez alap lenne. Megpróbálom majd én magam benyomni pasztával!
Aki tudna ajánlani valamit erre a célja azt örök hálám üldözné !
Bármelyik fekete kültéri tömítőpaszta megtenné?Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #34503 üzenetére
Valeotol en sem voltam elajulva. Pedig nem volt olcso.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- DIGI kábel TV
- Horgász topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Path of Exile 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Az új Radeonok is a hagyományos tápcsatlakozóra szavaznak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest