Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #24597 üzenetére
Akkor irány a felújítás.
65k ha jol lattam a google-n.
Gondolom új nem játszik 280k-ert, bontottat meg ne vegyél. -
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #24597 üzenetére
es nalad volt rendesen cserélve a fékfolyadék?
-
Motion_Blur
félisten
válasz ^Clown #24584 üzenetére
Nálam sajnos megvan ez a hiba: [link] elmúlt 2 évben eddig 4-5 alkalommal jelentkezett, de sajnos pont akkor amikor a leginkább kéne a fék... köszi a cikket, így már tudom hogy miért van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-
nagyúr
válasz Kornel #24589 üzenetére
Szerintem ez akkor sem tipushiba A nyelestengely csapagy az, hiaba cserelsz valtoolajat surun, gyenge a csapagy es elfarad hamar. A kockanak viszont kutya baja nem lesz ha 2 evente ledobja az ember a fekfolyadekot. Ez olyan mint ha 30 ezrenkent cserelnek 10w40 olajat, aztan ha tonkremegy a motor, akkor benyogom hogy hat szar suzuki motor, tipushiba hogy eszi az olajat
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz ^Clown #24584 üzenetére
Nem lesz, hanem már régen az.
Gyakoribb szerintem, mint az ominózus váltó nyelestengely csapagy.
Ilyenkor csak rohogok azokon, akik szerint minek váltó és fékolajat cserélni, még jó abba bármi,a motorba is jó a 10w40...
Utána meg sírás van, amikor a kasszához kell fáradni 280k-t kiperkalni.
De amilyen a mentalitás, vesz inkább egy ugyanolyan szr bontottat -
roberto211
őstag
válasz Tothgera30 #24583 üzenetére
1.3as elég lesz nekem ha ignis lesz. Ha nem akkor meg mk4 swift.
Oktav felejtős.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #24581 üzenetére
Vegyél Octavia I-et.
Egyik kollégám is most vett egy 2001-es 1.6 8V 75LE gyönyörű állapotban magánszemélytől 700 ezer Ft körül, jó nem egy versenyautó, de legalább tágas, kényelmes, megbízható, nagy csomitartó, stb.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Oké, az Ignisről készült törésteszt? Nem... tény, biztonságosabb, van köztük kb 20 évnyi különbség.
Más: ABS-kocka lesz az új típushiba? Ti találkoztatok már ilyen hibával?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kornel #24556 üzenetére
Hát öröm volt keresni hozzá két ajtót, és persze szinte semmilyen más karosszéria-alkatrész nincs raktáron a nagyobb/nevesebb kereskedéseknél . Akkor már inkább WagonR+ .
#24552 roberto211: Tennék még hozzá, és a kínálat csúcsáról megfognék egy hibátlan/újszerű 1.5-ös Ignis-t vagy Swift-et. Értelemszerűen nem lesz könnyű menet, de ha már megvan, örök mint a nyomorúság .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24581 üzenetére
Az a harci helyzet, hogy egy ignis sokkal igenytelenebb, mint egy régi swift.
Minimum egy gombóc, ha valamit előre akarsz lépni az ezreshez képest. -
t1
addikt
válasz roberto211 #24579 üzenetére
Vegyél egy régi swifet és pont ott leszel ahonnan elindultál csak jóval kevesebb kessed lesz mint ha csak simán kilakatoltattad volna az 1.0-t. Én még egyszer biztos nem ülnék vissza, Jó jó jó olcsó fenntartani de szívesebben ülök a Mazdámban mint a Swiftben. És ha cserélni fogom a Swiftet biztos nem Swift lesz helyette.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24577 üzenetére
Ez így marha nagy általánosítás azért.
Befürödtél egy franciával, attól nem lesz minden auto szarnemet, szarfrancia, szarolasz.Nem is értem mi a gondod a német autókkal...
-
roberto211
őstag
válasz máyköl #24566 üzenetére
Elhiszem ,hogy beszippantott az autós topic de gombóc swiftnél hidd el hogy nem annyira igényesebb. De sztem még ignisnel sem. Nővérem palijának olyan van de....nem tudom nekem nagyon lehangoló az a kocsi. Masik ok amiért nem veszem mert többet az életbe nem veszek se franciát se németet olaszt meg főleg nem. Csak japant még ha puritánabb is mint az én agyonextrázott széteső franciám vagy a német lovagok.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
-
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Szerintem meg vegyél egy 2003-as, széria végi fullos 16v Swift-et, 500K körül megkapod, teszel rá alvázvédelmet 50K-ért, még 50-et félreteszel a szelepszár szimmering cserére, és vígan elvagy vele. 400K difi van a két autó között (Ignis-hez képest), szerintem ár/érték arányban sokkal jobban jársz a régi Swift-tel. A maradék lóvéhoz meg elkezdesz spórolgatni, 3-4 év múlva meg veszel egy jó japán autót magadnak
-
-
Tigi
őstag
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24565 üzenetére
Csúnya ebben a topikban ilyet írni, de 900 -ból szerintem egy gyönyörű G astrával járnál messze a legjobban.
Megbízhatóságban hozza a gombóc swift vagy az ignis szintjét, de azért jóval igényesebb gép náluk. -
pjen
félisten
válasz Kornel #24563 üzenetére
Nem konkrétan a váltóra gondoltam bontóból.Enyémben több mint100 van még nem csapágyas,de ha egyszer rámegy mondjuk 80K és jó lesz az nem tragédia.Ne érts félre nekem semmi bajom a Lianával nem is ismerem igazán,csak borzalmasan néz ki.Olyan mint a kacsa,azért ülök bele nelássam kivül milyen csúnya.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #24555 üzenetére
Gombóc.
-
Kornel
veterán
Liana!
1.6 😂 -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Azért 900k körül már bőven van normális gombóc swift is. Ok nem full extra, meg nem 1.5 1.6, de akkor se régi swift.. [link]
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Ignis
-
roberto211
őstag
Mit csinálnátok a helyembe?
Vennétek 8-900ért egy ignist vagy olcsóbban egy s
zériavégi fullos 2003-4es swiftet 1.3 16v be? Pld 550ért.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Hátsó lámpával lenne egy kis gondom. 1-es swift.
Történetesen amit sok más autónál is láttam, hogy ha indexelek eleve halványan is indexel, meg ha közbe fékezek a féklámpa fénye is ebben az ütemben elhalványul.
Kiszedtem a lámpatestet, megcsiszolgattam az érintkezőket, lámpafoglalatokat. Szakadásvizsgálóval is átnéztem, mindenhova eljut az áram.
De ahogy vissza szereltem ugyanezt csinálja. Rákapcsoltam egy tompítottat meg egy elakadásjelzőt és hátramentem nézni, hogy semmit nem segített a takarítás.
A többi irányjelző tökéletesen megy ez a bal hátsó problémás.
Merre keressem a hibát?[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
Egyébként a japán autókra amúgy is jellemző a sprődség... és nem mindig az olcsóság miatt
Igen ezt észrevettem én is ez valahogy a japóknál legtöbbjénél megvan.
#24534 máyköl: Szerencséd volt ennyivel megúsztad, ez mondjuk pont a papírautó jelzőt cáfolja (szerintem).
#24543 tboy93: Egyetértek, kivéve ha nem találok jó áron egy jó 6gen-t amihez sok szerencse kell
iPhone 15
-
samen
tag
Sziasztok!
2006-os swiftem van,és egy olyan problémám lenne,hogy 60km/h alatt néha olyan mintha egy pillanatra megfogná valami az autót.Nem mindig csinálja.Fékbetét csere volt,elvileg a kézifékkel is minden ok.
Valakinek van ötlete,hogy mi lehet ez?
Válaszokat előre is köszönöm! -
trassher
addikt
Éppen lehetőség van rá. Nővérem munkatársának a testvére szólt, hogy nézzük meg az autót. Rá van állítva már 3 hónapja a dologra, mondta, hogy nyugodtan hozzak szerelőt akiben bízok. Bent felemelik, meg lehet nézni amit akarunk. Gondoltam rákérdezek itt, hogy mennyire komoly probléma lehet ebből mert én már nem vagyok benne a suzukis dolgokban annyira. Igazából eddig ez a legjobb amit megnéztünk csak kicsi a kínálat a jobban felszereltek közül. 80%-ban városban lenne használva ezért kell a szervó mindenképp + villanyablak és 2 lufi kell. Friss jogsival ennyi kell pláne egy nőnek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Doze
aktív tag
válasz mdani01 #24528 üzenetére
A suzuki legalábbis a régi swift pont az a minimál autó amiért sokan keresik/veszik/használják. Én most sx4 után használom, de egyszerűen nem tudom utálni. A totalcarban volt egy teszt, mikor egy rendes autó "asztrálteste"-nek nevezik, valahol igaz, mert érzed ahogy csúszik a kuplung, vagy pl váltod a sebességet...stb. A mai gumiautókhoz képest ahol a váltó olyan mintha egy mézzel teli bödönben kavargatnál, vagy a kormány szervózottságából adódóan nem igazán érzed éppen hogy áll a kerék, vagy a gázreakciónál mikor csak egy potmétert nyomogatsz. Nem kell sokat beleképzelni, a swift mást nyújt/ad. Valaki nagyot csalódik, más eltűri, a bevakult swiftes meg imádja
Egyébként a jappán autókra amúgy is jellemző a sprődség... és nem mindig az olcsóság miatt
-
trassher
addikt
Ha rosszul mérne akkor nem lenne remegés, itt pedig van. Olyan mintha leakarna fulladni majd beáll 250-re a fordulatszám és ennyi. Kerestem a neten, hogy mi szabályozza az alapjáratot de nem találtam semmi érdemlegeset.
t1: Jó lenne kideríteni mi a gond mert kb újszerű az autó belül. Kívül korának megfelelő.
Redmi Note 7
-
máyköl
veterán
válasz mdani01 #24528 üzenetére
Nekem is egy ezres suzuki lett az 1. autóm.
Lehet papírautónak csúfolni, de szaladtam bele sajnos 70 -el a szalagkorlátba, és egy első lökös cserével megúsztam. Kasztni nem sérült, csak kicsit horpadt be. Motorháztetőt felnyitottam, es kinyomtam egy mozdulattal a horpadást. Semmi nem látszik belőle... -
kalozhun100
őstag
válasz balaaa88 #24521 üzenetére
Hello, ha riasztásod van, akkro az a piros led villogni szokott. Van a riasztos távirányito mellett egy ilyen kulcs amit bele lehet dugni. Azt hiszem hogy ez az indításgátlónak a kulcsa. Szóval ha riasztásod van és el akarod inditani az autót, le fog tiltani és csak azután tudsz elindulni, ha a kulcsot bedugod ebbe, ami megváltoztatja az ugrókódot. Elég hülyén irtam le.
Xiaomi Mi 11 Ultra
-
nagyúr
válasz mdani01 #24524 üzenetére
Tobb mint 2 evig. Elso autom volt, szerettem. Civicbol visszaulni persze furcsa, de meg mindig az egyik legjobb A-bol B-be a legolcsobban autonak tartom. Megbizhato, keveset eszik, olcso a fenntartasa. Nekem az ezres teljesitmenye lett keves, talan azert is surgettem az eladast.
-
trassher
addikt
Sziasztok!
A kérdésem alapjárattal kapcsolatos. Adott egy 2000-es 1.0-s swift. Ma voltam megnézni nővéremnek és feltűnt, hogy az alapjárat nagyon alacsony, 250 körüli. Állóhelyben gázadásra felpörög szépen de ahogy visszaesik a fordulat beleremeg a kasztni és beáll 250-re. Nem ismerem a literes suzuki motort, nekem az 1.3 sosem produkált még hasonlót sem. Mi lehet a gond? Volt már ezekben alapjárati motor? A válaszokat előre is köszönöm! Ez volna amúgy az autó.Szerk.: Hülye kérdés de ezekben hol kell bekapcsolni a klímát? A/C - Eco feliratú gomb volt de nyomáspontja kb 0 és nem is történt semmi mikor próbáltam nyomogatni.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
balaaa88
aktív tag
Sziasztok,
a képen sárgával keretezett kapcsoló micsoda/mire szolgál? (Tudom, nem a legjobb a kép.)
Köszi, ha valaki megfejti!
[ Szerkesztve ]
-
Tamás008
tag
Üdv.
Régi Swiftemen ( '99 1,3-as GC) nem megy a hátsó ablak mosás. A hiba jelenség: Mikor nyomom a kapcsolót akkor nem spriccol ablakmosó folyadékot. Az ablakmosó szivattyú motort nem lehet hallani, hogy működne, teljesen néma, a hátsó ablaktörlő viszont töröl (törli a száraz koszos üveget). Mit kellene cserélnem/javítanom?
Az ablakmosó szivattyúval lehet gond a tartályban? Vagy a műszerfal kapcsolója lehet elromolva?
Volt már valakinek ilyen hibajelensége? Hogyan javítottátok ki?
kösz. -
lacy027
tag
1.3 8V Swift, szoros vezérlésre gyanakszom. Tavaly augusztusban lett cserélve (szerelő által), ahogyan bemelegszik az autó (és az idő is meleg) előjön az a bizonyos hang, ami a szoros vezérlésre utal, hidegen nem hallani. Szétszedtem, mondom lazítok rajta, erre meglepetésemre nem lehet. A leglazább állásban van, már csak feszíteni lehet rajta. A szíjfesztítő lap nem úgy áll mint a D12-es ábrán, hanem mint a D10-es ábrán (link). Jó ez így?
-
gerii
addikt
válasz Bandus99 #24511 üzenetére
Nem ugyanott állva nem működik a kulcs? Mert nekem volt olyan, hogy egy bizonyos helyen parkolva még a kocsi mellett állva sem érzékelte. Elemcsere után sem. Kicsit arrább gurulva viszont simán ment, szóval valami zavaró jel volt ott. Ezért is nézem meg a kilincset mindig, mert soha nem lehet tudni.
-
tomi5244
őstag
válasz LuckyL #24508 üzenetére
LuckyL: Nem erőltetném az automatát, nincs akkora probléma a lábammal, csak valahogy így szoktam meg a vezetést, hogy néhány vezetési szituban csak a kuplunggal játszom. 10 éve vezetem a corsám és semmi baja a kuplungnak (175e km). Meg félek a 4 sebességes automatától.
dReFiX: Fejér megye, Bodajk. Székesfehérvártól 20km. Bepróbálkozom még a sárbogárdi Bartánál, ha ott is leráznak, akkor úgyis tovább kell állnom Pestre.
Bandus99: Fél éven belül már kétszer is jelentkeztem tesztvezetésre az említett felületen, de nem történt megkeresés irányomban, ezért is hívtam fel őket. Ők meg azt mondták, hogy keressek egy közeli szalont. Csak annyi kellene, hogy menjek vele pár km, hogy mégis milyen az autó.
Sebaj, most még úgyis puhatolózom, majd csak találok egyet.
T
[ Szerkesztve ]
-
Bandus99
őstag
Kérdeznek hozzaertoktol.
Adoitt 1 SX4 nincs meg 2 eves.
5-6 honapos koraban vettem eszre, hogy az egyik kulcs taviranyitoja rendetlenkedik. Hiaba allok az auto mellet nyomogatom a gombot, de nem nyitja/zarja. Volt hogy 6-7. nyomasra erzekelte az auto.
Visszamentem, hogy gond van vele, ujraprogramoztak, de semmi nem valtozott. Kozoltek elemet kell cserelni.
Elemet megmertem, 3V felett volt a mert ertek, tehat tokeletes.
Miutan tartalek kulcs volt, nagyon nem foglalkoztam vele.
Ido utan a hasznalt kulcs is rakoncatlankodott. Megint visszamentem ahol leraztak azzal ismet, hogy elemet kell cserelni.
Hat elemet csereltem. Valtozas semmi, ugyanugy neha mukodott, elsore jopar meterrol, emeletrol is erzekelte es volt hogy hiaba voltam mellette semmi.
Mindenkozben az inditasgatlo resze tokeletesen mukodott, egyszer nem allt le a motor, hogy nem erzekelte volna.
Ami miatt most itt vagyok. mostanra eljutottam oda, hogy abszolute nem hajlando a taviranyito mukodni egyikkel sem. Hiaba nyomom semmi. Kulcsot hasznalok szegyenszemre.
Nehezen hiszem el, hogy mindket kulcs hibas lenne.... Lehetseges, hogy az autoban levo resszel lenne a gond?Lassan mennem kell megint szuzukihoz amugy is, akkor megint reklamalok, de jo lenne most mar papirt is irni rola, mert eddig meg egyszer nem keszult rola dokumentum, hogy ez a problema.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
tomi5244
őstag
válasz dReFiX #24505 üzenetére
Értem, köszi! Akkor nem értem, hogy miért ködösítenek, lehet az érintette érzékenyen, hogy nem náluk venném. Lehetőségautó pályázat jóvoltából venném mozgáskorlátozottként. Náluk is van tesztre lehetőség, de ők se kimondottan rugalmasak, azt mondták próbálkozzak szalonoknál.
tboy93: természetesen most se mindig így indulok el, de pl parkolóban manőverezve jól jönne annyi nyomaték, hogy ne keljen annyit nyomni a gázt
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Sziaztok! Tesztautó hiányában kérdeznék.
A jelenlegi 1.2-es Swift tulajoktól érdeklődnék, hogy alapjáraton mennyre nyomatékos a motor? Tudom, hogy fura kérdés, de indulásnál mennyi gázt kell adni? Én egy elég furcsa vezetési stílust alkalmazom, indulásnál csak a kuplungal játszom és csak az autó elindulása után nyomom a gázt. A jelenlegi 1.4 16v 90 lovas corsám elég pöpecül viselkedik ezen feltételek alapján.
Hívtam a hozzánk közel eső szalont, hogy van e swift tesztautó, mert gurulnék vele egyet, de az ertékesítő vagy lerázott, vagy nem tudom, de azt mondta, hogy csak vitara van nekik jelenleg. Meg amúgyis, most a swift gyártása is leállt, mert az új balenóra állnak át. Lesz még év végéig swift csak korlátozottabb gyártásban.
Köszi!
T
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Canyon Stoic 2 XL
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest