Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Tollas7 #26627 üzenetére
Nekem is ugyan ez volt, egy szaki az alábbiakat mondta:
- sárvédő alatt a kábelkötegnél átlyukad
- esőelvezető szétrohad
- A oszlop tövénél, a taposó és küszöb találkozásánál indul meg a korrózió
- esetleg az esőelvezető eltömődött falevéllel, ekkor is be tud folyni a víz.Nálam a 3. pont volt, eredmény: taposó + küszöb csere, nem volt olcsó mulatság. Remélem tudtam segíteni.
-
Na, ma vettem észre, hogy szivárog a fékolaj a jobb hátsónál, munkahenger elf.sta magát... Holnap megy a szakihoz.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz huliganboy #25719 üzenetére
Nekem az Exide nagyon bevált.
-
válasz Motion_Blur #25205 üzenetére
Én is nagyon agyaltam rajta, aztán maradtam egy kommersz Nipparts tárcsa + Textar betét kombónál.
-
-
-
-
-
-
-
-
Oké, az Ignisről készült törésteszt? Nem... tény, biztonságosabb, van köztük kb 20 évnyi különbség.
Más: ABS-kocka lesz az új típushiba? Ti találkoztatok már ilyen hibával?
-
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Szerintem meg vegyél egy 2003-as, széria végi fullos 16v Swift-et, 500K körül megkapod, teszel rá alvázvédelmet 50K-ért, még 50-et félreteszel a szelepszár szimmering cserére, és vígan elvagy vele. 400K difi van a két autó között (Ignis-hez képest), szerintem ár/érték arányban sokkal jobban jársz a régi Swift-tel. A maradék lóvéhoz meg elkezdesz spórolgatni, 3-4 év múlva meg veszel egy jó japán autót magadnak
-
-
válasz Motion_Blur #24430 üzenetére
Szerintem nem árt megnézetni. A szerelőmet is többször kértem már, hogy állítsa be, de nem volt rá hajlandó, merthogy automatikus szelephézag-állítású az 1.3-as régi swift, ami igaz is, de a gépkönyvben mégis benne van, hogy szelephézagot 40K km-enként ellenőrizni kell.
Nyáron elviszem valamelyik Suzuki márkaszervizbe, melyiket ajánljátok (Bp. XI. ker. és környéke)?
-
válasz Motion_Blur #24426 üzenetére
Én kizárólag innen vásárolok, nagyon megbízható cég. Van náluk olcsóbb is, de csak eredeti cuccot árulnak.
(#24427) lacy027 : ez a jelenség teljesen normális, az RSK fórumon többször is kitárgyalták már. Hogy pontosan mi okozza, már nem emlékszem rá sajnos (a fórum pedig hosszú hónapok óta áll, külső támadás miatt).
[ Szerkesztve ]
-
válasz Barell #24420 üzenetére
Én Shell 5W40-et használok, nagyon jó kis olaj. Vagy 10W40 vagy 5W40-et tegyél bele, valami márkásabbat. Eneos is nagyon jó olaj, ár/érték arányban még szerintem a Total olajok jók.
7500Ft szettben nekem kicsit olcsónak tűnik, tele van hamisítványokkal a piac, megbízható helyről vásárolj![ Szerkesztve ]
-
válasz meroly #24403 üzenetére
Ilyen nekem is volt, nálam a fékpofa volt egy kicsit elmozdulva, szerelő kiszedte, újra beszerelte, azóta csend
Doze: 1.3 16v nagyon jól fogyaszt, anno ex-apósomnak volt egy, állandóan taposta neki, csak városban járt, és 6l fölé nem nagyon tudta vinni a fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz roberto211 #24359 üzenetére
Ilyen ritkábban hallani, inkább az a jellemző, hogy az ezer forintos kategória fél évet bírja.
-
-
-
-
válasz szakallasgy1 #24322 üzenetére
Könyörgöm, olvass már vissza: (#24320)
tboy93: a régi swift fórumon (ami már hónapok óta dölgött) volt egy srác, aki tudott két szerelőt is a XI. kerben, akik vállalták.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Buci21 #24273 üzenetére
Injektor, típushiba sajnos, bár inkább az 1.3-asokra jellemző, de 1.0-nál is előjöhet. Kb. 35K lesz egy új Bosch, bontottal felesleges próbálkozni. Esetleg át lehet építeni 96 előtti Denso injektorosra (embert nem tudok rá), azzal örök élet +1 nap lesz.
(#24310) szakallasgy1: inkább 100K lesz, mint 60, főleg most, hogy kezd szezonja lenni. Ha spóolni akarsz, akkor késő ősszel veszel bontott klímát, és télen szerelteted be. Most nagyüzem van, a bontott klímákért is elkérnek 60K-t, amo no comment. Arra figyelj, hogy lehetőleg évjárat-azonos gépből legyen bontva a cucc, mert 96 előtt is már, meg 2000-2001 után is kicsivel, más a felfogatás és a csatlakozók is. Persze mókolni lehet, de ha nem muszáj, ne szívasd magad.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Motion_Blur #24234 üzenetére
Én róluk hallottam jókat.
-
válasz HUNPSP #24221 üzenetére
Nekem egyszer sz.rul centrírozták, akkor rázott 100 környékén (régi swift). El kéne vinned olyan gumishoz, ahol foglalkoznak felnijavítással, lehet, hogy görgőzni kell.
Nekem kicsit most tele lett a hócipőm a gumisokkal amúgy. Gumist is nehéz értelmeset találni, ahogyan autószerelőt / villamosságist / lakatost stb... Sok a kókler idióta. -
válasz Motion_Blur #23953 üzenetére
Nekem a Textar betét nagyon bejött, tárcsából sem lőhetsz vele mellé (régi Swift-en).
[ Szerkesztve ]
-
válasz Motion_Blur #23831 üzenetére
Tényleg szép darab, bár én inkább vennék egy 92 utáni GTI-t, az adja igazán
-
-
válasz Little_Gaara #23805 üzenetére
Szerintem a rugó hozzáér a lengőkarhoz, én általában akkor hallom, amikor megállok az autóval, és hirtelen "leesik" az autó segge.
-
-
-
-
Sziasztok! Beneveznék én is egy 1.3 8v-vel, 98-as, 3 ajtós. Megvan már 3,5 éve, megbízható kis jószág
Most volt vizsgán, illetve kapott egy nagyszervizt:
- Shell 5W40 olaj + gyári olajszűrő + új leeresztőcsavar és alátét + Jakoparts levegőszűrő
- Xado 75W90 váltóolaj
- hűtővíz cserélve, -60 fokra belőve
- Textar félyfolyadék
- új féktárcsa - Jakoparts
- új fékbetét - Textar
- új fékpofák hátra - Mintex
- bal hátsó fékmunkahenger feladta a harcot, kapott egy újat - márkára nem emlékszem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest