Idézek Abu cikkéből: [link]
"Fontos megjegyezni, hogy a mikroakadás jelen helyzetben nem csak a VGA-n múlik, ugyanis a Frostbite 2.0-s motor elég erős átviteli terhelést eredményez egy logikai processzoron, így nem igazán kedveli a Hyper-Threading technológiát. A játék fejlesztői tudnak a gondról és dolgoznak egy javításon, de addig is megoldás lehet, ha a felhasználó a BIOS-ban letiltja a Hyper-Threadinget, így megszüntethető a processzor oldaláról esetlegesen jelentkező mikroakadás is. Négy valós maggal operáló Hyper-Threadinges processzor mellett még enyhe gyorsulásra is van kilátás."
Ez nem újdonság, de megerősíti egy korábbi vitánkat a HT lehetséges gondjairól.
Hozzáteszem már a 1156-os platformon is jelentkeztek hasonló problémák 4+4 maggal.
Persze ez nem azt jelenti, hogy nem érdemes 2600K/2700K-t venni a 2500K-val szemben, viszont érdemes megfontolni 2 dolgot.
- nyilík az árolló, azaz 2600K jóval drágább lett, mint a 2500K
- az SB-k nagyon jól tuningolhatóak és nincs lényeges különbség a 2500K és 2600K -val elérhető még "ideális" CPU frekvencia között.
4,0 GHz-en - jelentősen alulfeszelhetők
4,4 GHz-ig szinte mindegyik példány tuningolható
4,8-5,0 GHz-ig akár léghütéssel is képesek működni
(5 GHz-felett már nem mindegyik CPU megy és akkor is jelentős hőleadást produkl.)