- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #6986 üzenetére
A Sin-es dolgot csak ott tolták el, hogy az elején nem tudod, hogy miről is van ott szó, illetve mi a következménye ott minek. Reméljük az új kiadványban ezzel is csináltak valamit, na meg voltak máshol is ilyen rögtönzött dolgok, amiken elkel a javítás. De hát egyből semmi se lesz tökéletes, főleg egy ilyen ágasbogas játékban semmiképp (lásd Stalkersoup)
-
cheatergs
senior tag
Nem tudjátok mekkora helyet foglal egy mentés?
-
válasz
Balathruin #6993 üzenetére
Akkor nézze akinek te írtad
-
Balathruin
veterán
válasz
Plazmacucci #6992 üzenetére
Nekem nem kell mutatni, 40-50GB régi build és cucc gyűjteményem van.
-
válasz
Balathruin #6991 üzenetére
[link] bocs a minőségért egy magos Athlonon vettem fel
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Balathruin #6989 üzenetére
Szerintem jobb volt, hogy kimaradt az eredetiből. Valahogy jobban hozta a hangulatot a séta az állandó szürkeségben.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #6981 üzenetére
Hát a LA lényegében a SOC alapjáték, csak vágatlanul. Vagyis azért "Lost Alpha" a neve, mert valójában ez kellett volna legyen a hivatalos Shadow Of Chernobyl játék. Csakhogy végül jól megvágták és úgy adták ki, illetve egy csomó pályát kicseréltek az egyszerűbb szerkezetűekre, talán a célból, hogy ezzel is könnyítsenek az X-Ray dolgán, mert be kell látni, akkoriban elég nagy falat volt még a vanilla SOC is a korabeli hardvernek. Ha megfigyeled, a LA-ban minden pálya más. Sokkal bonyolultabbak, nagyobbak és több épület van rajtuk és azok is komplexebbek. Aztán a végén az erőmű területe a legjobb, mert ott mindkét udvar egy pályán van és megmászhatsz minden objektumot alulról, felülről - ahogy csak tetszik
A játékmenet ugyanaz, mint a hivatalos SOC, csak a modderek kicsit kiszínezték a történetet és behoztak némi Half-Life feelinget is a laborokba. Na meg betették a kivágott pályákat is, melyek egyébként sehol se szerepeltek volna.
-
shield
őstag
Abban biztos igazad van, hogy a játékosnál akármi is bekeverhet. Most hogy vettem ezt az új USB-s fejhallgatót, mindjárt indítottam a Diverzanst. Erre a fejes madzagján levő szabályzókkal nem tudtam föl-le állítani a hangerőt. Hiába állítottam a mod beállításaiban, akkor sem reagált. Kezdtem aggódni, hogy küldhetem vissza.
Ki próbáltam az SGM2.2-vel, ott már a mod beállításában állítva reagált, de a fejes szabályzójával nem. Egyedül a vibráció működik mindkettővel. A régi fejesnél nem volt ilyen gond. Sajnos a Stalkernél nem lett fejlesztve a hang a mai igényekhez. Ezért vagyok kíváncsi, hogy a LA lett-e fejlesztve e téren.
Régebben már észrevettem a Diverzansnál, hogy nem mindegy hogy ki van húzva vagy be van dugva a fejhallgató indításkor, mert valamelyik esetben nem hajlandó elindulni. Már ez miatt többször kellett újra telepítenem a hangkártyát.
Eltudom képzelni, hogy talán ez is befolyásolja a mentési hibákat.
Most találtam a Diverzanshoz egy hang dll-t. Érdekes módon van aki már 3x kijátszotta, nekem 4x-re sem megy. Ez a méreg, nem a cián. -
Dhampir
félisten
válasz
Dhampir #6981 üzenetére
Még valami felötlött bennem. Az orosz nyelv hangzása miatt is szívesebben futtattam a másik kiadást. Egyéni véleményem az, hogy a Zónához az orosz vagy az ukrán nyelv, és a szláv mítoszok (kombinációja a modern sci-fivel és haditechnikával) illik leginkább, itt valahogy nekem földrajzi elhelyezkedése miatt sem "igazodik fülre" az angol.
Egy tengerentúli játékosnál ez valószínűleg annyira nem oszt-nem szoroz (habár a tudatalatti olyan archetípusokat rejteget, amelyek közösségre hozhatnak bárki emberfiával), de akit egyszer már megérintett a szellemi kincseket teremtő szláv világ (most nem gondolok a birodalmi politikára, de az más államokban sem álomvilág) dús fantáziavilága, az tán könnyebben megérti ezt. Habár az is lehetséges, hogy pont a szláv hátterű játékfejlesztők vinnék ki legszívesebben egy másik nemzetiségű, orientációjú ember építette bábeli világba az egész kócerájt, de ezt nem tudhatom.
Persze akadnak itt régi-új dolgok is.
-
Dhampir
félisten
Amennyire tudtam, leteszteltem, ráadásul Linux (Ubuntu) alatt is szoktam sikeresen még moddolt Stalkereket is futtatni, igaz, hogy ez esetben pont a Lost Alpha volt a kivétel anno, amikor megpróbálkoztam vele. Sajnos azóta sem volt vele dolgom, egyenlőre meg nem aktuális semmilyen játék kipróbálása. :-(
Egyébként nekem teljes AMD konfigurációm (Carrizo procival) volt akkoriban, amikor a SeregA-Lus-t érdekes módon sikerült végig vinni. Ja, és az elején ugyanaz volt mint az alapjáték, szóval e tekintetben legalábbis az első pályán nem tapasztaltam kivételt, már amennyire jól emlékszem rá. Mivel próbáltam mindkettőt, ezért össze tudom vetni, egy bizonyos felhasználói szinten persze.
Félreérthettél, Stalker-rajongóként nem hibáztattam sohasem az alapjátékot, csak saját tapasztalataimat osztottam meg. Egyébként valószínűleg ahány vas, annyi tapasztalat létezik az eltérő hardverkonfigurációk (és ebből fakadóan driver) miatt.
-
Sensut
őstag
Én a mod hivatalos oldaláról töltöttem volt le az alapcsomagot (4 részben) és hozzá az 1.3003 -javítást. A fi csoport oldaláról pedig a magyarítást. Még használtam egy patchet, amit egy fórumon találtam volt, de átszerkesztettem magamnak, mert voltak benne hibák. Ezzel is simán befejeztem legutóbb a játékot, apróbb javításokat és tunningokat tartalmaz. Egyéb semmi nem volt nálam. Viszont az alapcsomag (a telepítő) tartalmaz különféle egyedi DirectX 9-et, Visual C++ -t és még nem tudom miket, ami nélkül a játék nem indul el! Ezek eltérnek a szokásos Stalker kellékektől, és lehet, hogy nálad e miatt nem indul a játék. Ha buherált verziót használsz, lehet, hogy az nem hozza magával ezeket a programocskákat. Az eredeti telepítő automatikusan telepíti ezeket a programokat. Még megnézheted a log fájlt, a végén szokott lenni a hibát okozó kód. Ez a fájl a mentések mellett van egy mappában.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #6977 üzenetére
Én nem tudom, hogy miért igen vagy nem, de nálam ez volt - ment rendesen nem is egyszer és két különböző gépen is (laptop és PC). Már volt példa nem egy, hogy valami ment nálam és másnál nem, vagy fordítva. De tudni kell mindenek előtt, hogy van akinél úgy működik a dolog, ahogy azt a készítők előírták. Viszont ha nálam nem működik valami és másnál igen, akkor mielőtt farkast kiáltanék, szétnézek kicsit a portámon, mert lehet, hogy nálam van a baj forrása. Rengeteg dolog miatt nem műdödhet jól valami, nem feltőtlenül a játék hibája miatt. Elsőként sokszor maga a rendszerünk a főludas ebben. Valaha én is moddoltam játékot és tudom mennyire rossz érzés , amikor ilyen visszajelzéseket kapunk egy hosszú munka után, és legtöbbször alaptalanul.
-
Sensut
őstag
Ez vitán felül igaz! Én az eredetit patchelve 3x vittem volt végig mindenféle gond nélkül, de egyszer nekifogtam egy buheráltnak és biza bugzott az mindenfelé. Az eredeti az, amelyiket a hivatalos oldalról lehetett letölteni és kellett hozza egy javítás és a magyarítás. Na, az ment nálam rendesen, még egyszer se dobott ki sehol, és szép is volt a grafikája. A napokban láttam friss infót a FB-on és az a hír járja, hogy hamarosan kint lesz az új verzió. Remélem legalább angolul, mert oroszul nem tudok
Én nem nevezném unalmasnak, inkább csak félkésznek ezt a verziót, amit jeleztek is a készítők annak idején. A hangulatában van az ereje ennek a modnak, de abban verhetetlen.
-
rétisün
veterán
válasz
Dhampir #6973 üzenetére
alighanem itt írták régebben, hogy a seregA-lus verzióba azért belepiszkáltak, pl. több a mutáns, mint a csak patchelt 'alap' lost alphában.
aztán nem tudom, így van-e, én még anno talán az első patchig játszottam vele, utána már azt hiszem nem volt kedvem újrakezdeni, meg volt más, ami jobban lekötött,azóta még a gépen sincs fent
de nem kizárt, ha meglesz a 'végleges' verzió, nekiesek megint.
-
Dhampir
félisten
A foltozott eredeti sokszor kidobált az akkori hardverkonfiguráció alatt.
Állítólag a SeregA-Lus nem tesz hozzá semmit, csak a patchet.
Egy biztos, hogy nekem csak azzal ment, viszont az erőműnél variálni kellett a DirectX verziókkal, ott akadtak
gondok.Jómagam is az eredeti híve vagyok, de cseszhetem, ha az nem működött megfelelően.
Azóta fogalmam sincs, hogy mi a helyzet, majd egyszer "rendes" gépen lefuttatom, ha "odaérek".
-
-
Dhampir
félisten
A szakik majd megmondják, hogy hol kell megkeresni a hibaüzenetet.
Nekem csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy az eredeti bugos alapjáték nekem is ezt csinálta, emiatt a SeregA-Lus kiadást futtattam. Az sem volt tökéletes, de megyegetett.
Talán majd a közelgő javítás rendbe teszi, érdemes lehet kivárni.
-
awacs
tag
XRay Engine hibával állandóan kidobál,sőt legtöbbször el sem indul.Mit tehetnék?
-
Dhampir
félisten
válasz
Plazmacucci #6963 üzenetére
Nem minden sztalker bírja ki a Zónában.
-
-
capulet75
addikt
Nos, hamarosan itt van a végleges verzió!
Végre!
-
awacs
tag
Kinyírtam mindent,megtaláltam amit kellett,(sötétben)mégsem enged tovább.Mit tegyek?Az x14-ben.
-
awacs
tag
[torch_definition]
range = 3 ;skyloader: remove it soon
range_r2 = 3 ;skyloader: remove it soon
range_max =51 ; range max (skyloader: when battery is full) <in meters>
range_max_r2 =15 ; range max <in meters>
range_min =81 ; range min <in meters>
range_min_r2 =81 ; range min <in meters>
color = 0.9,1.0,1.0,0.4 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_r2 = 1.2,1.2,1.2,0.2 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_range = 1.0 ; range <in meters>
omni_range_r2 = 0.75 ; range <in meters>
omni_color = 1.0,0.9,0.9,0.2 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_animator = light 40 hz ; color animator name (empty - not using animator)
spot_texture = lights\lights_bspot01 ; spot texture name (using only in Second Render)
spot_angle = 1 ; spot angle <in gradus>
glow_texture = glow\glow_torch_r2 ; glow texture name (required)
glow_radius = 0.3 ; glow radius <in meters>
guide_bone = cone_bone ; guid bone name (required)
battery_duration =111111 -
awacs
tag
Be tudná valaki tenni a "light_night ltx"fájl képét?Elnyomkodtam valamit és most egyáltalán nincs világítás.
-
awacs
tag
válasz
ericdrawen74 #6950 üzenetére
Köszönöm!Kijavítottam,ha kijövök jó is.Az x14-es labor a ludas?Bent ugyanolyan..
-
awacs
tag
Nagyon gyorsan lemerülnek az elemek a zseblámpámban.Mit tehetnék ellene?Köszönöm !
-
shield
őstag
-
Dhampir
félisten
Nagy élmény lesz ilyen fejhallgatóval játszani.
Amikor a Vérszopó váratlanul előugrik és utánad ered a Vörös Erdőben, majd a szétrúgott avar fölött egyre közelebbről beleliheg a füledbe, miközben kétségbeesetten próbálod előcibálni a puskádat, de tisztában vagy vele, hogyha még jobban lelassulsz, akkor a kíméletlen ösztönei vezette szörnyeteg zsákmányává válsz. -
MATEO6600
őstag
Tiszteletem!
Kérdezném, hogy hogy áll most a játék?
Sajna megfelelő konfig hiánya miatt eddig nélkülöznöm kellett, most próbálnám ki.
Várható valami nagyobb update amit érdemes megvárnom és majd úgy végigtolnom? Hallottam valami DX11 patch-ről is.
Ha már ennyit vártam, maximálisan szeretném kitolni -
-
qgevic
csendes tag
-
DEARevil
tag
Egyenlore nem tudok szolgalni ilyesmivel. Most vennek egy uj laptopot, leginkabb munkara kellene. Csak a stalker engem megnyugtat, igy jo lenne ha azon is futna.hp pavilion x360rol lenne szo. 8gb ram, 256 ssd, a mar emlitett core i5 7200u. Az alacsonyabb felbontas sem izgatna s beallitasoknal, mivel egy 13.3 colos kijelzorol beszelunk.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
DEARevil #6926 üzenetére
Intel HD 4000 alatt HD-felbontáson ment (nem tudom hány FPS-el).
Csak az első helyszínt futtattam egy darabig (HP ProBook 6570b, i5-3230M proci, 2*4 Gb memóriával).Írd be a keresőbe a HD 4000-et, az összes ezzel kapcsolatos szösszenetemet ki fogja dobálni.
(#6927) Plazmacucci
Lost Alphát nem tudom, de NVS 3100M VGA-val végigjátszottam gond nélkül a Call of Pripyat-ot 1600*900 HD+ felbontáson 4 Gb memóriával egy használt ThinkPad T510-en.
-
válasz
DEARevil #6926 üzenetére
Emlékeim szerint olyan 20 és 30 fps között ment alacsony felbontásban DX9-cel, de elég régen próbáltam ki. Számomra ez már olyan elfogadható szint volt egyébként.
Mondjuk nagyon nem mindegy, melyik Intel HD-ről beszélsz!
Szerintem tedd fel, aztán majd kiderül, elég jól fut -e, vagy sem!
-
-
DEARevil
tag
Sziasztok, ezt a jatekot jatsza vagy probalta valaki core i5 mobil proceszoron, intel hd video vezerlon? Ha igen, hogy futott? Koszonom.
-
hubai1979
őstag
Ja igen, a környéken Veres Bandi embereivel
-
Psychopeti
senior tag
válasz
Dhampir #6923 üzenetére
Nem fogja elvenni ez biztos. Eleve szeretem az ilyen játékokat. Plusz a való életben is sok elhagyatott helyen jártam Miskolc körül. Amiatt is lehet hogy ez a játék megfogott engem a hangulatával
Katonai létesítmények, laktanyák, elhagyott épületek. Szóval a kedvemet ezek a kis bukdácsolások se vehetik el -
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti #6922 üzenetére
Addig még előfordulhat, hogy lesz egy kis "bug-dácsolás", de ez ne vegye el a kedvedet. Remélhetőleg a javítás visszahozza mindenki játékoskedvét.
-
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti #6913 üzenetére
Érdemesebb újra játszani. Tapasztalt sztalkerként nagyobb a túlélési esély a Zónában, kevesebb mentésre lesz szükség. :-D
(#6920) emre
Csak vigyázz, hogy meg ne üsd magad. :-DD
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti #6913 üzenetére
Ennyi és ilyen jellegű módosítás után 100% kizártnak tartom hogy működjenek a régi mentések. Ha egyáltalán be is fog tölteni, biztos hogy lesznek olyan hibák a régi mentéstől amiért új játékot kell majd kezdeni így is úgy is.
-
-
shield
őstag
válasz
Plazmacucci #6915 üzenetére
Ennyire nem hiszel már benne?
-
válasz
Psychopeti #6913 üzenetére
Kizárt
-
Balathruin
veterán
válasz
Psychopeti #6913 üzenetére
Ez nem javítás lesz hanem a valós kiadás. Eredetileg ez lett volna a végleges ami most jön. (lehetséges hogy még idén nyáron vagy ősszel)
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti #6911 üzenetére
Mert még nincs detektor
Majd a patch után lesz csak bent.
-
Psychopeti
senior tag
Akkor már majd a DX11-et is lehet majd használni?
Ám a detektort hogy lehet elővenni mert eddig nekem nem sikerült -
M@trixfan
addikt
"- doubled the battery duration"
Nagyon előrehaladottnak tűnik, nem lehet messze a végleges. Lényegében az a két dolog ami maradt a WIP részben már nem "core" probléma. Annyira várom már, hogy kijöjjön a Developers Cut, kiváló "gépszentelő" lenne! Mondjuk lehet, hogy a Metro Last Light lesz az, a Ryzen érkezését még megvárom, de tovább nem.
-
D4M13N
aktív tag
Dezowave kirakta az új update changelogot
http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_dc.txt
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #6905 üzenetére
Béndzsó vagyok,segíts kérlek!Hová tegyem ezt a fájlTVagy mit kezdjek vele?
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #6902 üzenetére
Egyébként mi az az extractor,amit belinkeltél?
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #6902 üzenetére
Az a baj hogy nincs mit kicsomagolni.A másik 3 Stalkerben pl.simán ment.De tényleg köszönöm!
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #6900 üzenetére
Köszönöm,de nincsenek a játékban ezek a fájlok..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest