Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- bambano: A sor végén
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
awacs
tag
A kék sávom lefogy és meghalok.Mit tehetnék?
-
PeL
addikt
válasz
Heroes fan
#7096
üzenetére
A lényeg hogy dynamic render-t hanyagold ha rosszul fut, fél-statikus vagy statikus renderrel jól fog futni szerintem, közepes beállításokkal. Meglepően jól futott nálam a Call of Pripyat anno egy 64MB-os Radeon 9500-ason egy AMD Sempron 3100+ és 1GB RAM mellett is ami azért nem igazán mai darab
Dynamic DX9 renderen megfeküdt (valszeg kevés volt a 64MB VRAM), amint levettem static renderre szárnyakat kapott. -
#66403328
törölt tag
válasz
Heroes fan
#7094
üzenetére
Lost Alpha-nak épphogy elég lesz. Processzor szenvedni fog az alacsony órajel és IPC miatt, VGA 1280-as felbontásra elmegy, de nem a legjobb.
Ha van legalább 4GB rendszermemória (RAM) akkor mennie kell, 3GB necces, 2GB nem elég. -
cheatergs
senior tag
-
#66403328
törölt tag
válasz
Heroes fan
#7091
üzenetére
Ha leírod miféle gép akkor tudunk rá mondani valamit.
-
Heroes fan
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz
cheatergs
#7086
üzenetére
Ez a sebzésrendszer teljes félreértelmezése. A Stalkerekben a játékos pont ugyanolyan sebzést szenved el egy találattól, mint az emberi ellenfelek. Ha eltalálod a fejét, akkor ugyanúgy meghal, mint a karaktered egy tiszta fejlövéstől. Már csak emiatt is marhaság, amikor valaki azon agyal, hogy fel kell tunningolni a fegyvereket, mert akkor jobbak az esélyei. Nem, pont, hogy rosszabbak. Persze ha egy modban sokszoros mennyiségű a mutánstámadás (mint pl a secret trailsben), előnyös lehet a felhúzott fegyver stat, addig, míg szembe nem jön valaki egy ugyanolyan stukkerrel. Akkor viszont sanyi… Abban a modban pont az a lényeg, hogy bár rengeteg a mutáns, a valódi ellenség mindig az ember. A mutánstömeg arra szolgál, hogy kopjon a cuccod, de nem ellenfelek, ha észnél vagy. Egy bandita, monolitos, zsoldos már más kérdés… A nagyon erős fegyverek (az alapjátékhoz képest 4-5-szörös) miatt nagyon könnyű lenyomni valakit vagy valamit, de épp olyan könnyű elesni egy tűzharcban és számtalan olyan tűzharc van benne, amikor erősen esélytelenül indulsz (a szellem zsoldosok a kiképzés alatt, a monolitos brigád, amikor visszatérsz az erőműbe egy szál bicskával, stb…)
Sokan hiszik azt, hogy az ellen túléli a fejlövést. Nem, ha túléli, az azt jelenti, hogy egyszerűen nem találtad el. A fegyvereknek van szórása, ami a karakter szintjének növekedésével csökken. Az ellenfélnél is attól függ, a lövész milyen szintű. Ennyi. -
M@trixfan
addikt
válasz
Heroes fan
#7079
üzenetére
Ez így nem kicsit félrevezető először idetévedők számára. A 9 éves gép az Core 2 proci 4870-nel. Ezen garantálom, hogy nem fog neked futni 1080p 60 fps értékekkel magas beállításokkal. A "gagyi gépigény" minimum ezt jelenti, bár nekem ez a szóösszetétel furcsa.

-
-
cheatergs
senior tag
válasz
#66403328
#7083
üzenetére
Inkább a katasztrofális sebzésrendszerre.
Egy fejkendős militarys 3 headshot után is fedezéket keres, v 1 bandita káromkodik 2m-ről bekapott shotitól, máskor meg 1 kispisztolyból torzóra kapva megfekszenek.
Mind2 irányba kaotikus az rng, de általában az ai iránt elfogult, ez meg csúnyán hazavágja a realisztikusságot. -
#66403328
törölt tag
válasz
tatararpad
#7084
üzenetére
Tudom mi az, jó pár hónapig játszottam az RNG szimulátor Hearthstone játékkal.
-
-
cheatergs
senior tag
válasz
Heroes fan
#7081
üzenetére
Az RNG-je vetekszik a WOWShipével, de így is messze élvezetesebb annál.
-
#66403328
törölt tag
válasz
Heroes fan
#7079
üzenetére
Mert egy 10 éves játék módosított változata.
-
Heroes fan
őstag
Ennek a játéknak nagyon gagyi gépigénye van még az én 9 éves gépemen is fut.
-
M@trixfan
addikt
A "grass shadow" is szerette megenni a VGA-t és a megfelelő "ambient occlusion" kiválasztása is jelentős különbséget tud okozni. Régebbi kártyákkal mindig a shader intenzív dolgokra kell gyanakodni. Én is inkább pár beállítás optimalizálására szavazok, mint a kisebb, nem natív felbontásra. 1080p-hez képest a 900p 40%-kal kevesebb pixel.
-
#66403328
törölt tag
válasz
Plazmacucci
#7068
üzenetére
Nálam eddig csak a Call of Chernobyl volt képes több magot kihasználni, de az is csak trükkel. Viszont az annyira jól működik, hogy leöli a 4690K-t is (4,6GHz-en) Warfare kiegészítővel.
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci
#7068
üzenetére
Régebben azt írták itt többen is hogy ugyanúgy csak az első magot hajtja ki 100%-ra a játék, szóval nem hiszem hogy több magot használna. Ja ez így van de ezért nem kell maxra tolni mindent
Ha 1-2 beállításból visszaveszel nem veszítesz annyit a látványból, viszont sokkal jobban fog futni. Nem emlékszem már mik voltak azok amik nagyon ették az fps-t, asszem pl. a fénynyalábokat (sun rays vagy mi volt az) elég volt minimumra venni, alig volt különbség minimum és maximum között mégis majdnem lefelezte az fps-t ha a nap felé néztél a fák lombjai között. -
-
PeL
addikt
válasz
cheatergs
#7065
üzenetére
Én is 1080p-ben játszottam, hasonló configon mint ami neked van (feljebb írtam milyen volt). Maxon nálam is szaggatott. De ez max a motor ósdiságának köszönhető. Hiába írták át itt ott dez-ék, az alapja ugyanaz a közel tíz éves motor ami kijött a SHoC-al és már akkor is léteztek az X-Ray -nél sokkal jobb engine-k
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci
#7062
üzenetére
Nem tudom miért írtad ezt, de szerintem abszolút nincs nagy gépigénye a játéknak. A régi configomon majdnem maxon elfutott DX10 módban, és verte látványban bármelyik Stalkert még modolva is. Csak kicsit játszani kellett a beállításokkal hogy jó legyen a látvány/teljesítmény mutató, mert ha túltoltál 1-2 beállítást akkor már átment szaggatósba.
-
Psychopeti
senior tag
(#7060) PeL: Hú de várom már. Lehet inkább abba is hagyom addig és előveszem a METRO-t

A telepítésnél vajon lehet majd választani egyes dolgokat?
-
-
M@trixfan
addikt
Jól tetted! Nekem is cserélni kelett volna évekkel ezelőtt amikor nagyon jó áron lehetett i5-öt venni, most ősrégi Core 2-t kell váltanom. Szerintem nyertem a "kinek van elavultabb gépe" verszenyt
Az a gondom most, hogy szeretnék ütős cuccot venni és közeledik az az idő amikor többletet ad a 4+ mag játékpknál is. Szerintem 1-2 éven belül ez lesz, 64 fős BF multi meg már most is szereti. Ha most lenne legalább egy 3570K-m akkor szépen kivárnék most és csak a GPU-t frissíteném. -
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#7058
üzenetére
Forrás: Lost Alpha MODDB oldal
LOST ALPHA - DEVELOPER'S CUT
Release Announcement
"If you only knew where I've just been and what I've seen". You remember this one? Well it was a long road up until now, but there is finally a sun shining over us brightly. After almost three years, we can confidently announce the release date of Lost Alpha Director's Cut. Let's talk about some other things first though.
Deadlines. We all love them, right? No, really, they suck. But a deadline has to be set for every project, or else it will never be finished. Setting up the deadline is as critical as meeting it. We have a large team of game enthusiasts with years of experience in development. However everyone is doing this project in his free time, and as the years passing by, the less free time we have. Just wanted to mention that it took us so many years to make this DC because we barely had the time for it. I'ts not a completely new game, it's however the game we had in our mind. Initially, we planned to release the game today, on the 10th anniversary of the release of Shadow of Chernobyl outside of the US. Sadly however, this can't be done, which smoothly brings us over to...

The bugs. Yes, we also love bugs, right? Who doesn't? Well, some people do, but exotic cuisine isn't the scope of this project. Bugs are the bane of software developers, and bugs have plagued us from the beginning of development, and even onto the initial release of LA. We admit that the release version wasn't as stable as we wanted it, but it was a rushed decision after the unexpected leak, and that's precisely why we're giving ourselves just a bit more time - to squish the greatest bugs, so DC will be a more polished game than vanilla Lost Alpha was. But in case some bugs manage to escape unnoticed, we plan to update DC post-release, likely also adding some new content. We have 2 new levels in production, and many new features, which we will uncover later this year. Speaking about stuff we have done so far, here is an updated changes log: click here!

The release date. Yes, what everyone was waiting for. The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant transpired, which many years later insipred the guys at GSC Game World to create one of the greatest game franchises ever. So that's it for today. See you in slightly over a month! Feel free to contact us via e-mail info@dezowave.com, or on Facebook (search for dezowave page and lost alpha group)! By the way, the last screenshot is from one of our new levels in production.

----------------------------------------------------------------------------------
"Ha csak tudnád merre voltam és mit láttam". Emlékszel erre? Ez egy hosszú út volt idáig, de végre fényesen kisüt a nap felettünk. Majd' három év után bejelenthetjük a Lost Alpha DC kiadásának dátumát. De beszéljünk először más dolgokról.
Határidők. Szeretjük őket igaz? Nem, tényleg, szopás. De minden projectnek határidőt kell szabni, különben sosem készül el. Határidőt felállítani annyira kritikus mint teljesíteni azt. Van egy nagy csapat elhivatott játékosunk több éves fejlesztői tapasztalattal. Azonban mindenki a szabad idejében foglalkozott a projectel, ahogy teltek az évek, egyre kevesebb szabad időnk volt. Csak meg szerettük volna említeni hogy azért telt ennyi időbe mecsinálni a DC-t mert alig volt rá időnk. Ez nem egy teljesen új játék, ez a játék ami az elménkben van. Eredetileg mára terveztük kiadni, a Shadow of Chernobyl kiadásának 10. évfordulójára az Egyesült Államokon kívül. Sajnálatos módon ezt nem tehetjük meg, ami miatt elérkezünk a...
Bugokhoz. Igen, szeretjük a bugokat igaz? Ki nem? Néhány ember igen, de a megszokottól eltérő fejlesztés nem hatásköre ennek a projectnek (nem tudtam jobban értelmezni eme mondatot). A bugok a szoftver-fejlesztők csapása, amik már a kezdetek óta sújtanak bennünket, egészen a LA kezdeti kiadásáig. Tudjuk hogy a kiadott verzió nem annyira stabil mint szerettük volna, de ez egy elhamarkodott döntés volt a váratlan kiszivárogtatás miatt, és pontosan emiatt adtunk magunknak még egy kis időt - hogy kiírtsuk a legnagyobb bugokat, így a DC még kifinomultabb játék lesz mint az eredeti Lost Alpha. Néhány bugnak azonban sikerült észrevétlenül maradnia, tervezzük a DC utólagos frissítését, bővíteni némi új tartalommal. Van két új pályánk folyamatban, és sok új feature, amiket még idén később fogunk felfedni. Arról hogy mit csináltunk eddig itt egy frissített változás lista: [link]
A kiadás dátuma. Igen, amire mindenki vár. A DC végleges kiadásának dátuma 2017. április 26. 31 évvel azután hogy a Chernobyl-i atomerőmű katasztrófa kitudódott, ami évekkel később inspirálta a GSC-s srácokat hogy megalkossák minden idők egyik legnagyobb játék franchise-át. Ennyi mára. Találkozunk közel egy hónap múlva! Addig is nyugodtan keressetek emailben (info@dezowave.com) vagy Facebookon (dezowave és Lost Alpha csoport!) Amúgy a legutólsó screenshot az éppen készülő pályáról van.
-
capulet75
addikt
Folyik a bogárírtás és a tesztelés, nyugi.

-
qgevic
csendes tag
A moddb-n tegnap megjelent cikkben ezt írják: "The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant". Tehát ha minden jól megy akkor idén megkapjuk

-
Habugi
addikt
válasz
Psychopeti
#7052
üzenetére
Halkan jegyzem meg hogy szűk 2éve is voltunk már ebben a stádiumban, miszerint vártuk a véglegest, szóval olyan nagyon ne éld bele magad.

Ebből még lazán lehet 2019 is..
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci
#7049
üzenetére
PC Guru-ban elvileg a mai nap volt kiírva megjelenési dátumnak, szóval ma vagy holnap jönnie kell

-
-
PeL
addikt
válasz
M@trixfan
#7047
üzenetére
Én novemberben lecseréltem az ősrégi 2 magos configomat egy korszerű 4 magosra. Most adódott rá lehetőség, éltem vele. Így pár évig megint le lesz a gond róla. 220.000 forintból sikerült összehozni egy elég jó configot amivel amit eddig próbáltam nem nagyon kellett egy játékban sem visszavenni a grafikából. Habár a CPU nem egy erős darab mert sok régebbi generációs társa erősebb pár százalékkal egy szálon, régebbi platformot nem akartam venni már. Majd később még veszek bele egy SSD-t és +8 GB RAM-ot. Szerintem pár évente megéri a befektetést ha sokat használja a gépet az ember, főleg ha játszik is.
-
M@trixfan
addikt
válasz
Dhampir
#7022
üzenetére
(#7022) Dhampir
(#7023) PeL
(#7027) MATEO6600Igen, asztali gép
Sokat gondolkodtam mostanában, hogy vajon megér-e ekkora beruházást a PC gaming? Számomra valahogy nem annyira tetsző irányba halad az ipar már pár éve, persze én öregnek vagyok mondható már gaming szempontból. Viszont van sok Steam, Origin vásárlás és multiplayer fps is kizárólag PC-re való "komoly embereknek". Lost Alpha DC mondjuk nálam már önmagában majdnem elég érv, de még a Metro 2034 is várat magára. Annyiban nehezebb nekem, hogy zenélni, multimédiázni, informatikai és hétköznapi dolgokat csinálni sokkal jobban szeretem a Mac platformot. Nem ide tartozik, de amióta iPhone van, egyre romlik "pro user focus". Most pedig itt a leghetőség építeni egy bika gamer PC-t, vagy kicsit másra is befogni a platformot. Ryzen nagyon jó videóban és lényegében mindenben, csak pont játékokban nem csúcs egyelőre. Próbáltam mindenkinek válaszolni így egyben 
-
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti
#7044
üzenetére
Lehet, hogy csupán egyszerűen eltetted és ott bujkál a cuccaid között? Netán eldobtad? Ámbátor arra már nem emlékszem, hogy eldobható lenne, de elképzelhető. Abban az esetben viszont biztosan lehet vásárolni, vagy netán egy elesett harcosnál találni.
-
Psychopeti
senior tag
Sziasztok. Olyan gondom van hogy a késem egyszerűen eltűnt, egy másik pályára lépéskor. Meg próbáltam egy korábbi mentést visszatölteni de ott sincs kés...

Ez mitől lehet
-
Dhampir
félisten
-
capulet75
addikt
Nekem mobil vasam van de maxon ment minden vmelyik patch után.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Heroes fan
#7037
üzenetére
Nem értem, úgy tudom, az 1.3003-nál tartanak...
-
kekeeci
senior tag
válasz
Heroes fan
#7035
üzenetére
Lost Alpha premier??? Valamiről lemaradtam?
-
Heroes fan
őstag
A játék egyébként milyen így a jövőheti premierhez közeledve?
-
válasz
Heroes fan
#7033
üzenetére
Máshol offoljatok.
-
PeL
addikt
válasz
Heroes fan
#7028
üzenetére
Nem tudom hol nézted ezt, de ilyen kártyája nem sok embernek van. 4K-hoz lehet ez a minimum, amúgy sokkal barátibb a gépigénye ennél:
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=23302&game=Project%20CARS%202
-
MATEO6600
őstag
válasz
Heroes fan
#7028
üzenetére
Nem akarok

-
MATEO6600
őstag
válasz
M@trixfan
#7020
üzenetére
"nem érdekel már a Ryzen vs Kaby Lake huza-vona játék szempontból. Tököm tele van a várakozással."
Tökéletesen egyet értek

Kb 1 éven keresztül húztam a gépvásárlást, majd idén januárban beújítottam végre, mert elegem lett a várakozásból, és most boldogan játszok mindennel maxon
Az élet túl rövid, hogy Ryzen vs Intel párviadal eredményre várjunk

-
awacs
tag
Tudom,nem ide tartozik.De nem tudja valaki hogy lehet illegálisan pénzt szerezni a stalker lost zone armageddon 3-ban?
-
M@trixfan
addikt
válasz
rétisün
#7019
üzenetére
Pont ez jár nekem is a fejemben! De jó is volt régen az újságos időszak: PCGuru, Chip és 576 Kbyte!
ennyit megér, legalább meglátom milyen most. Ha viszont kijön akkor rohanok gépet venni, nem érdekel már a Ryzen vs Kaby Lake huza-vona játék szempontból. Tököm tele van a várakozással. -
Dhampir
félisten
válasz
Heroes fan
#7017
üzenetére
Köszi, hogy szóltál.
2017-ben egy rakás nagy sorozat lesz 10 éves, gondolok itt a Witcherre, a Crysisra vagy a BioShockra. Az első szülinapos a sorban azonban a S.T.A.L.K.E.R., amelynek első, Shadow of Chernobyl című epizódja sok csúszás és nehézség után végül 2007. március 23-án jelent meg, kizárólag PC-re. A program igazi kultjáték lett, máig vannak rajongói, a két mellékágat azonban nem követte számozott folytatás, mi több, a fejlesztőkre is alaposan rájárt a rúd. A PC Guru csapata azonban úgy gondolta, ideje kideríteni, mi lett a S.T.A.L.K.E.R. 2-vel, így felvettük a kapcsolatot a GSC egyik volt munkatársával, és elbeszélgettünk vele a széria múltjáról, jelenéről és jövőjéről – az eredmény egy 8 oldalas anyag, amit elsősorban a Stalker-széria szerelmeseinek ajánlok.
De rovataink és extráink között találhattok egy gondolatébresztő cikket az Early Access üzletmodell állapotáról, megjelenése előtt próbálhattuk ki a Stalker: Lost Alpha Developer’s Cut változatát,...
-
Heroes fan
őstag
A pc guruba most van benne.
-
Kaszas1990
csendes tag
Sziasztok mostansag mit lehet hallani, h kabe mikora dobjak ki a direc cutot? Egyaltalan van valami biztato jel arra vonatkozoan, h esetleg tavaszra vagy nyara?

-
#66403328
törölt tag
válasz
cheatergs
#7008
üzenetére
Akkor a Bethesda játékait nem szeretnéd, ott többször ekkorák a mentések.
Amúgy nem hinném hogy a LA van olyan hosszú hogy túllépd az 1GB-t mentésekkel. Amit még nem értek, hogy ha nagyon sokat mentesz akkor miért probléma ha helyet foglal? Szerintem még mindig kicsi a mérete darabonként -
SaGa59
őstag
A Sin ott van elrontva, hogy egyik modból sem derül ki igazán, hogy kik is ők valójában és miért rühellik őket a sztalkerek. Meg ők a sztalkereket. Érdemes lesz majd megvenni a Katasztrófa sújtotta övezet című kötetet, a jövő héten megy tördelésre, aztán nyomdába, elvileg már március végére a boltokban lesz. Ebből kiderül kik a Vétkesek (Sin), a Kárhozottak (modokban Sötétekként kerültek szóba, mert oroszul így hívják őket, de az nem adja vissza a tényleges jelentést, csak a modokból nem derül ki, kik ők és miért "sötétek"), ki/mi Strangelove, akiről szintén esik szó valamelyik modban, a Vadvidék leírásánál. Meg végre megtudjuk, ki az a táncoló Hemul, akit szintén emlegetnek néhány modban. Azt, hogy mitért táncoló, vagy táncos, majd a következő könyvből fogjuk megtudni. Vagy a harmadikból.
Vigyázat, a Katasztrófa sújtotta övezet hosszú könyv, több mint másfélszerese az Agyarnak -
M@trixfan
addikt
Én direkt kivárok már a végleges verzióra, anno csak kíváncsiságból megnéztem elindul-e az elavult gépemen, úgyhogy nagy játékmenet tapasztalatom nincs. Azt remélem, hogy ezek a dinamikus dolgok nem veszik el azt az élményt, hogy csak úgy lehessen kicsit létezni a zónában. Ha jó az egyensúly akkor persze nem így lesz, minden esetre nagyon kiváncsi vagyok már a DC-re!
-
PeL
addikt
válasz
Dhampir
#7004
üzenetére
Új küldik sztem max a dinamikus küldikben lesznek amik a random "hozz nekem ezt-azt", "öld meg ezt meg azt" kategóriába tartoznak. Ez mondjuk nem hülyeség ha jó sok random helyre fog küldözgetni a játék, ez tetszett a CoC-ban is hogy mindenkitől lehetett ilyen random küldiket felvenni.
-
PeL
addikt
válasz
Dhampir
#7002
üzenetére
Azért gyökeres, a játékot alapjaiban megváltoztató dolgokra nem kell számítani. Úgy értem ha már egyszer végigjátszottad eget verő különbséget nem fogsz látni, pár dolog lesz csak más pl. a skill systemre kíváncsi leszek és a CoP-ból átemelt item fejlesztési rendszerre. Meg arra mennyire sikerült megtölteni a kietlen pályákat élettel. Ne legyenek túl nagy elvárások mert csalódhat pár ember aki azt gondolja hogy teljesen új játékot kapunk

Új hozzászólás Aktív témák

- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Gumi és felni topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Linux kezdőknek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- Új makulátlan hp elitebook 840 g9 ! Fémház, i7 12gen!
- Eladó GAMER konfig! I7-12700E 512GB SSD 1TB HDD 32GB DDR5 RX6900XT 16GB!
- 0 perces RYZEN laptop, eredeti Win10! FullHD IPS/12GB DDR4/M.2 SSD! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR! ÁRON ALUL
- Garanciás MAGYAR BILL lenovo thinkpad t14 gen3 i5 12 gen EXTRÉM AKMU IDŐ!
- Iphone XR világoskék szinben
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Phone 9 Pro 16GB/512GB telefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Dynamic DX9 renderen megfeküdt (valszeg kevés volt a 64MB VRAM), amint levettem static renderre szárnyakat kapott.






![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





ennyit megér, legalább meglátom milyen most. Ha viszont kijön akkor rohanok gépet venni, nem érdekel már a Ryzen vs Kaby Lake huza-vona játék szempontból. Tököm tele van a várakozással.



