- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
Ő vajon kicsoda?
Más:
A Sarcofag-nál hol a rossebbe kell helyreállítani az áramot, mert már kóválygok itt egy ideje, de semmit nem találtam? A tartalék elem megvan.
(#4799) ufodani
Lőszert a monolitosoktól lehet lenyúlni hozzá, eddig 127-et találtam, de javítani még nem tudtam.
Meg gauss stukkerom is onnét van, ezért nem adok ki pénzt. -
ufodani
csendes tag
Pripyatban, -a földalatti szakasz után- vettem egy Gaus puskát. Valszeg nem tartom meg, csak úúúgy megörültem neki
. Nehéz is és azon kívül, h van benne 10 skuló, sztem nem fogok hozzá találni a közeljövőben utánpótlást.
-
Telda
addikt
A harmadik javítással ismételten elakadtam a qrva alagútnál.
Menekülök a sötét völgyből és az a küldetés hogy találjam meg a vasúti alagút bejáratát. Eddig ok.
Következik, hogy keressem meg a bánya bejáratát, ez is megvan. Viszont kapok egy rádió üzenetet hogy a Kordonban béli ügyködéseimért haragszanak rám és ne menjek be, ha bemegyek persze meghalok.
A küldetés továbbra is be van ragadva, hogy menjek mélyebbre a bányában.
Valamint keressem meg az X-18-at.
Meg is van a lejárata, csak kód nincs.
A fórumot olvasva írtátok, hogy a bandita bázison a széfben van.
Nos van is benne egy dokumentum, de nem tudom elolvasni. Normál esetben ezt a dokut a bányába kellene elvinnem, ahova korábban nem tudtam bemenni.
Tehát van nálam egy dokumentum, ami elvileg az X-18 kódot tartalmazná, de nem tudom kinek odaadni.
A bányába bemenni nem tudok. X-18-hoz meg kell a kód.
Nem ez az első Stalker játék amivel játszok, de már a falat kaparom, most én lennék ennyire fogyatékos... -
Free04
tag
-
mickemoto
őstag
Érdemes a hármas javítással újrakezdeni ha már a kettessel elhaladtam?
-
-
#16939776
törölt tag
Szerintem ez a "grass shadow" és a "sun shadow" de azt javaslom hogy próbáld ki és amelyik beállítás/kombináció jobban tetszik azt tartsd meg.
nekem így "tetszik": AA off, grass off, sun on, és a fű mennyisége is vissza van véve 1/3-ra.(#4784) Free04 :Lehet egy hangtompítós kora 919 az agroprom melletti katonai bázis szállásának tetején lévő rejtekhelyen(03-as patch). kb.: mint magnum revolver csak sokkal gyorsabb tárazni.
-
robogo81
senior tag
válasz
Plazmacucci #4785 üzenetére
Ha lesz is,remélem nem kell hozzá új játékot kezdeni.
-
Terveznek mostanában javítást?
-
sinick
senior tag
Szia Duracellm...!
A 4669-ben kaptam tőled VGA-ra és hozzá kapcsolódó beállításokra, ezügyben újra kérdeznék. Lecseréltem a hét éves konfigomat, tegnap jött mega az új, ld. adatlapom. Kb. 3. lépésben fel is raktam az LA-t az utolsó patchel és magyarítással. Egyelőre Kordon elején vagyok és nappal. Grafika full hd, minden felhúzva és bepipálva és simán fut (egyelőre) és álomszép!
Olvastam korábban, hogy egykét opciót ajánlatos kikapcsolni, mert az igazi erő konfigokon is beszaggat vagy becrashel a játék (valamelyik árnyék?). A kérdésem az lenne, hogy mit ajánlatos kikapcsolni.
Köszi: sinick
-
op.erik
aktív tag
persze voltam énis olyan hangulatban, hogy nem maradt túlélő... főleg a Szolgálatos tag kiszabadítását követően, felmásztam abba a hosszú folyosószerű épületrészbe, ahol az alap SoC-ban ki kell jutni a banditáktól és szépen a kis ablakból leszedegettem mindet...
volt olyanban részed, hogy elég ritka képződményeket találtál az embereknél? teszem azt Iránytű, Hópehely? -
Aarpok
őstag
válasz
#16939776 #4774 üzenetére
Az a poén,hogy Borov megmondja a széf kódját ha átmész a tesztkérdésen és amikor magadhoz veszed a doksit abban a pillanatban ellenséges lesz (érthető csak belenézni enged a doksiba elvinni nem,de ekkor meg a vétkek vezetőjének nem teljesül a feladata).Igazi patt helyzet ez és ha bántod a banditákat (kell sajnos) akkor a monolith is bántani fog téged.A másik dolog,hogy a vétkek vezére csak a harc után árulja el az ajtókódot a laborhoz.
-
#16939776
törölt tag
Első körben velem is barátságosak voltak, bandita ruhában és a jelszó ellenében. De miután kitakarítottam a bandita tábort -hogy elhozhassam a széfjükből a dokumentumot- visszatértemkor x@rtak az etiketre nem kérdezték a jelszót hiába volt rajtam bandita ruha
Nem tudom ki volt az... nekem csak bejutni volt érdekes -
-
robogo81
senior tag
A pátriárka miatt kellett 2-vel korábbi mentést újratölteni.
A radarnál a fickó cuccát kellett megkeresni,de más irányba mentem el.Így kikerültem a találkozást azzal aki elvitt hozzá.Amikor meglett a kis ház,jött egy kitörés(a kitörés után a házba rakott nekem egy kísértet mutánst,aki épp nyomta a moonwalkot az ajtónál,de kisegítettem egy tár söréttel,amitől megnyugodott),utána vissza a formához,aki átvette a tartalmát,és küldött a széfhez,de jött a követ,és elvitt a pátriárkához,aki utólag már halott volt(az animáció végigment,amikor beszédet tart a többiknek,1 túlélő a tucatból+ a követ,a halott vezető a földön,a kamera végig az útján de semmi).
Azt hittem van valami lényeges haszna,de akkor semmi(maximum egy kissé jobb lett a monolitosoknál a hírnevem,de így is erősen piros,de nem bántanak). -
Aarpok
őstag
válasz
robogo81 #4766 üzenetére
A CS complete módban volt az nálam, hogy halál nélkül kellett átjutnom a Limanszkon,mert visszatöltéskor bekrepált a játék.Volt még egy mentésem a városba történő belépés előttről csak azt tudtam betölteni.
Sajnos a Pátriárkánál nem folytatódik semmi csak köszön és ennyi.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz
hamzamark #4767 üzenetére
Sok-sok visszatöltéssel működni fog, ne aggódj.
Még ha csak felborulna, van mikor fejtetőre is áll! És még nagyobb probléma, hogy kimászni ugyan ki lehet belőle, de talpra állítani sehogy. A GSC fórumán is írtak a problémáról (ami elvileg a hivatalos visszajelzés a készítőknek a játék gondjairól, az ott leírtakat olvassák és reflektálnak is rá) illetve privát én is jeleztem. A 2-esben tök jól működtek a kocsik, nem értem, hogy miért kellett belenyúlni az irányításukba. Vigasztaljon egyelőre, hogy a csomagtartója működik illetve hogy meg lehet javítani (a kettesnél nálam az open truck vagy semmit nem csinált vagy kaptam egy fekete képernyőt és onnantól feladatkezelőben X-Ray Engine bezár és újraindít az egész).
-
Kaszas1990
csendes tag
Sziasztok lenne egy problemam! Kinyomtam a jatekot es most Freeplayben vagyok es kaptam egy PDA amiben van 3 rejtett hely amiket meg kell talaljak es kapok egy egy szef szamot! Namost az elso hely a pince ahol a jatek elejen magunkhoz terunk a masodik hidon tuli epulet ahol a SIN-es tagok fogvatartotak FOX-ot. De mi lehet a 3 helyszin ezt valaki meg tudna nekem valaszolni mert nem tudok rajonni talan kell beszelni Farkassal? A valaszotokat elore is koszonom!
-
hamzamark
csendes tag
Sziasztok!
Nemrég kezdtem el a LA-t az új patch-el telepítve ( v1.3003 ) és most ott járok, hogy menekülni kéne Dark Valley-ból a Niva-val, de egyszerűen "lehetetlen" vezetni az autót. Apróbb kanyarokban is már felborul a kocsi. Nem lehet valahogy visszaállítani a járművek fizikáját a 02-es patch-ére? ( videókban láthatóan volt TÖMEGE a kocsiknak
).
Előre is köszönöm a segítséget!
-
robogo81
senior tag
Emlékszem pont a clear sky-ban jártam úgy,hogy írogatták hogy a kórházban,meg a környékén jelentős gránáteső várható,oszt mire odakerültem minden felpakolva/tuningolva meg lőszer/gránát dögivel.
Be a városba,csak valami durva bug jött előtte létre,mindenhol ,mindenki halottan feküdt a földön,
vagy 20-25 fehér pötty a térképen,egészen addig nem volt senki,amíg vissza nem kellett tölteni 1 gyorsmentést,de az is csak azért,mert valami ajtó nyitó script nem indult be a delikvens halála miatt.A radarnál az a küldetés fog folytatódni valamikor,amikor valami pátriárka magához hívat,és a beszélgetést megszakítja 1 kitörés?
-
Aarpok
őstag
válasz
Getoutofhere #4762 üzenetére
Igen minden játéknak az AI egy meghatározó része.A sztalker szériában is elégé változó volt.A COP - ban volt a legjobb,a SHOC - ban elment,a CS - ben meg már szinte idegesítő volt amit művelt (dupla-tripla gránát a 3. faluból is pont a lábadhoz).
-
Getoutofhere
csendes tag
Várok és várok, egyelőre befejeztem.
A patch nélküli játékkal én is játszottam, utána jött a 2-es, 3-as patch. Igazad van, javult az intelligencia.
Bizonyos mértékű hülyeséget el tud viselni az ember, de amikor olyan méreteket ölt (Agroprom, Dark Valley), hogy azt gondolod, inkább az összes ellenfelet ki kellene belőle venni, akkor ott vége a dalnak. Engem rohadtul zavar, nem tudok vele mit csinálni. -
robogo81
senior tag
válasz
Getoutofhere #4758 üzenetére
Nálam azt hiszem úgy volt,hogy a főbejáraton bementem a monolit bázisra(bandita ruhában),a kapuőr kérte a jelszót(talán pajti),utána lehetett menni mindenhova gond nélkül.
Mármint amikor le kell menni a laborba,nem csak a katonaság támadása előtt. -
Aarpok
őstag
válasz
Getoutofhere #4759 üzenetére
Igen igazad van tiszta bug az AI én is tapasztaltam elég sokszor illetve a falba és egyéb helyre beragadó elleneket is láttam eleget,de ha ezen nem tudod túl tenni magad akkor hanyagold ezt a játékot.Foltozni fogják a játékot talán az AI - t is.Én játszottam a patch nélküli változattal Cordoban úgy lőttem le a katonákat a leszakad hídnál, hogy vissza sem lőttek pedig ott voltam a közelükben és néha még integettem is nekik.Most a 3. patchel már elég messziről is észrevesznek.Szerintem javulni fog még a játék ha lassan is.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz
#16939776 #4756 üzenetére
Pont ezért hagytam abba a játékot. Az állatok és a különféle lények egész jól viselkednek, tekintve hogy úgy lettek programozva, hogy a területeiket védjék illetve csapatosan támadjanak.
A játék elején zavaró, hogy túl sok a segítség. Sanszos, hogy amikor a Cordon gyárába mész csapattal, még azelőtt legyilkolják az ellent, hogy te be tudnád mérni bármelyiküket is. Ugyanez a Garbage pályán a hangár feladatnál meg a vaddisznók darálásánál.
Az AI nincsen semmilyen szituációra felkészítve, csak arra, hogy mikortól kell ellenséggé válnia, ez esetben pedig ez a dokumentumok elvétele, mint ahogy a fővezér sem arra, hogy kinyírsz mindenkit és már nincs ott senki.
Engem a laborba menetelkor nem bántottak a Monolithok, bár sárgáról pirosra váltottak. Szerintem azért, mert még mindig bandita ruhában voltam. Meg a fejlövésnek legyen már fejlövés hatása!
Én is örülnék, ha probléma nélkül lehetne levezényelni a lopakodást. Mert így a hangtompítós fegyvereknek gyakorlatilag semmi értelme sincsen.
Ahogy írtad, sok-sok a probléma (AI).
-
Free04
tag
válasz
#16939776 #4756 üzenetére
Pakolni,tankolni lehet, remélem nem vesznek el benne a cuccok később. 2 autóm van, mobil szekrényként használom, csak a szeméttelepnél nem tudok átjutni velük, így az egyiket ott hagyom és a másikkal megyek tovább. Am benzinkútnál lehet tankolni, vagy csak benzines kannából?
Pont itt tartok én is (bandita fővezér dokumentum jön), csak tettem egy kitérőt kordonba vintart fejleszteni és lőszert vételezni a kocsiból. -
#16939776
törölt tag
Nálam is használható 03-as pach-el, pont az x18-ba költöztem a cuccaimmal.
A bandita fővezér megadja a széf kódját a találós kérdés után, de a dokumentumot nem szeretnék hogy elvigyem, és le kell hentelni a helyieket, majd a sin vezér kiröhög hogy lelepleztek a banditák, akkor is ha már üres épületben nyitom ki a széfet!?
Ezután az x18-as lab-hoz visszatérve, rám támadtak a monolitok. Korábban nem sok veszteségük lett(~1) a katonák rohama közben, így nagyon nehéz volt sérülés nélkül bejutnom. ~200 golyó kellett 14-15 ember likvidálásához, pedig nem lövöldöztem össze vissza.
Az egyik monolit nagyon megijedhetett az egyik gránátomtól, mert elbújt épület előtt álló kraz platóján, kerengtem egy ideig míg ráleltem, egy másik meg lemenekült a labor kódos ajtaján belülreÖrülnék neki, ha vérengzés nélkül meg lehetne oldani ezt a részt is!
-
op.erik
aktív tag
Srácok valakinek van véletlenül mentése azon részről, amikor a Csapos átköltözik Pripjaty külvárosi részére?
Ja és persze az 1.3003-as patch-hez kellene!
Köszike! -
Free04
tag
Üdv!
A kocsi amivel a helikopter elől kell menekülni a banditák helyétől, az megmarad? lehet bele pakolni?
-
Dhampir
félisten
-
Getoutofhere
csendes tag
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy melyik S.T.A.L.K.E.R.-hez milyen modokat ajánlotok és miért illetve hogy van e közöttük standalone is.
Nekem például egyelőre a Winter of Death Ultimatum mod tetszik, de tartok tőle, hogy a téliesítésnél több extra nemigen található benne. Valamivel több, mint egy éve jártam a Zónában és úgy alakult, hogy mindent belepett a hó, talán azért tetszik.
Érdekelne, hogy van e olyan közöttük, amelyikben Pripyat teljesen le van modellezve/melyik az, amelyikben a legteljesebb-legrészletesebb a város.
Minden választ köszönök szépen.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz
mexikopo #4746 üzenetére
Nekem ez legjobban az Agropromnál csúcsosodott ki.
Mole magától előjön, mikor még van kint pár katona és szó szerint cafatokra lövik. Csak azért nem hal meg, mert akkor vége lenne a játéknak. Így csak annyit látni az egészből, hogy ahol belecsapódik a golyó, ott fröccsen a vér.. Meg ott a bázisok alatt lévő csatorna.. Amíg nem megyek be a Strelok naplóját tartalmazó szobába, addig nem jön le utánam egy katona sem, de utána minden alkalommal, ahogy nyitom az ajtaját vagy a közelében lévő rejtekhellyel babrálok. Mindezt persze úgy, hogy a zárt ajtón átkandikálnak, így sérülés nélkül leszedhetők.
Az esemény random generátor meg simán megcsinálja, hogy a mentés előtt üres folyosót visszatöltve öten lőnek hátba.. (hol voltak eddig)A bázis éjjel is állandóan készenlétben van. Lapos kúszásban mentem a tag mögé a tetőn, de 2-3 méterrel mögötte mindig kiszúrt és aztán beindult a sziréna is. Azt sem értem, hogy miért kellett arcon lőni a hangtompítós pisztollyal több, mint háromszor, hogy megmurdáljon, mikor csak egy kendő volt a fején, semmi egyéb. ?
Mikor Dark Valley-ban a banditák széfjéből kiveszed a kódot, akkor az AI ezzel nem tud mit kezdeni. Az oké, hogy onnantól mindenkinek az ellensége leszek (akkor is, ha becsukom az ajtót és hangtalanul kinyírom a főmuftit, ergo senki sem látja/és tudja, hogy én mit csináltam ott bent), de akkor ne méregessen a többi hülye gyanúsan csak, és aztán eltávolodva lő belém vagy elkezd rohangálni, mintha a darazsak kergetnék..
Köszi a tippet, de jelen álláspontom szerint, mivel a motor átírása miatt a mentés kompatibilitása mindig elveszik, próbálom inkább megvárni a végső verziót.
-
mexikopo
csendes tag
válasz
Getoutofhere #4741 üzenetére
Szerintem is a legjobb Stalker játék az MI csinál butaságot ez tény de volt olyan hogy mögém lopózott és mikor megfordultam akkor eresztett belém egy tárat
Moszkvics fogyaszt autók közül legkevesebbet mikor felgyorsul érdemes leállítani -
M@trixfan
addikt
Én inkább abban bízom, hogy a készítők komplettírozzák a játékot. A modokban mindig érződik a faragatlanság. Akármilyen tehetségesek, ráfordított emberórában nem lehet felvenni a versenyt a nagyobb létszámú csoportokkal. Ilyen szempontból a LA is inkább tekinthető mar egy dev team-nek mint pár lelkes moddernek. Különben meg kellett volna kickstarterezni a projektet még munka közben is, pont ők tudtak volna érdemlegeset mutatni.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz
mexikopo #4739 üzenetére
Igen, elég nagy területeket csináltak hozzá, egyszer sikerült a Vörös Erdőt végigautóznom, annyi is volt az üzemanyagnak.
Én a zombi stalker tömegeket hiányolom, azok általában ott megjelentek, ahol ledarálta az ember az őshonos jónépet.
Én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ez lesz a legjobb S.T.A.L.K.E.R. játék, ha egy komolyabb intelligenciájú AI íródik hozzá.
Például ha a Cordonban lévő alagút zombijai végre nem automatikusan előrefelé indulnak el, rólad tudomást sem véve, mikor a hátsó bejáraton keresztül közelíted meg őket. A Monolith labornál találkoztam a legdurvább reakciókkal, zárt térben teljesen megkattannak az ellenfelek. A patkányok körbe-körbe rohangálva egymást taposták, az első zombi, mikor mögé álltam úgy, hogy éppen felkelt, elindult kifelé és át akart menni az első csukott ajtón, amibe aztán beleragadt a feje. Odalent mindenki összevissza sétál, ugrál, hadonászik. Durva.
-
mexikopo
csendes tag
Jó játék ez így is ennél csak jobb lenne ha több mutánst raknának a nagy térképekre meg véletlenszerű lenne ha kipucolok egy helyet költöznének oda újból mutánsok vagy monolitosok vagy valami főleg így játék befejezés után freeplaybe
-
Dhampir
félisten
válasz
Getoutofhere #4734 üzenetére
Remélem, hogy előbb-utóbb minden hiba ki lesz javítva, mert a Spectrum Projectet már befejeztem és az igen "faja" kis mod volt a fordulatos küldetéseivel. Kíváncsi vagyok a Lost Alphára ezek után.
-
Balathruin
veterán
válasz
Getoutofhere #4734 üzenetére
Nekem peccs nélkül és első peccsel is buta volt az AI...
-
Getoutofhere
csendes tag
Sziasztok!
Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot. Már egy ideje olvaslak benneteket.Itt végre nem leszek alien.
A Lost Alpha miatt vettem új gépet és nagyon vártam már a megjelenését.
A játékot anno a Cordonnál abbahagytam, annyira bosszantott a sok bug. Aztán az 1.3002-vel tovább vittem egészen a Darkscape-ig. Utána megjött az 1.3003 és újra kezdtem. Most ott vagyok, ahol az előzővel.Minden alkalommal, mikor egy újabb részt felfedezek, a látvány valami durva mód magába szippant.
Szerintem a legtöbb hiba már szépen ki van javítva, csak a kocsi vezethetőségét nem kellett volna elállítani, mert így ugye kisebb mozdulattól is akár a fejére fordul.A javítások után szerintem a játék durván kiugró gyenge pontja az AI lett. Olyan idiótán viselkednek sokszor az ellenfelek a játékban, hogy a hajamat tépem. Remélem erre is ráfekszenek majd az illetékesek. Mert most ettől sikerült besokallnom.
-
ZetorGumi
addikt
Újabb kérdés.
Találkozott már valaki azzal a hibával, hogy a Betongyárban DeeDee (lel) professzor nem állt vele szóba?
-
ZetorGumi
addikt
válasz
Balathruin #4731 üzenetére
Köszönöm a helpet.
-
-
Free04
tag
válasz
galaktikus #4712 üzenetére
Báros mentés, éppen itt tartok.
Járműnek van értelme? (150k-t megér?) -
robogo81
senior tag
-
robogo81
senior tag
válasz
mexikopo #4719 üzenetére
Az a fránya hidró,hátul már megint nem müxik.
Szerencsétlen helikoptert majdnem lekaptad(nem vagy te bruce willis).
Emlékszem még amikor talán sötét völgyből kellett átmenni a szeméttelepre,a vett tuningos nivát,kb 10. próbálkozásra sikerült a határra lerakott roncstelepen áterőszakolni,de sikerült,az autóval néha olyan helyen át lehet menni hogy nem igaz(a bártól a kordonig a szeméttelepen át pl.,ahol az út vagy 2-3 helyen leszakadt). -
mexikopo
csendes tag
válasz
Balathruin #4696 üzenetére
köszi
-
Grisam
tag
Halihó. Másodszorra is nekifutottam, még csak a 2-es Patch-el. De ezzel is szeretném végigtolni mielőtt felteszem a hármast. Viszont hibával kidob a játék. Mikor mennék át a szeméttelepről a Bárba, viszem az Agroprom-os dokumentumokat a csaposnak kidob a játék töltés közben. Mit csinálhatnék? Ezt írja ki:
-
galaktikus
aktív tag
tudom, hogy már agyzsibbasztó a kérdés:
van valakinek a harmadik patch-el mentése? A báros helikopter leszedegetés környékén mondjuk...ha erre a címre elküldi valaki, örük szolgája leszek!
sgabesz@yahoo.com -
Aarpok
őstag
válasz
#16939776 #4710 üzenetére
Videós probléma a nagy mocsárban volt mikor a dokival kellett beszélni és jött egy átvezetés majd új pálya betöltésénél kiakadt (nem tudta megnyitni a streamet).Mint kiderült ez a patch ajándéka volt (1.3.002)Ennek az lett a megoldása,hogy a gamedata.dbc - t ki kellett tömöríteni és abból a textures/prop mappát egy gamedata mappával bemásolni (módként) a főkönyvtárba.A Wines részt nem tudom nekem eredeti van.
-
#16939776
törölt tag
"az ön windóza nem eredeti" vízjeles win-re kettőből 2x -hibajelzés nélkül- feltelepült a játék.
Mint kiderült egy pár video, meg nem tudom milyen file így nem jön létre a játék könyvtárában, ezek hiánya később problémát/kilépést is okoz.
Na most ugyan ezzel a játék telepítővel, frissen aktivált windozzal, már létrejönnek ezek a "kószáló" file-ok is...
Hogy ez véletlen, én voltam a szerencsétlen, vírusom volt, vagy valami beépített turpisság van benne, azt nem tudom.
De érdemes róla tudni, ha már belefutottunk hasonló "hibákba" -
emre
veterán
Köszönöm, hogy megnéztétek!
Akkor nálam van valami gebasz, de ezzel együtt tudok élni. -
sklopp
őstag
Az már igaz, én is ezen mulattam, egész játékban véres küzdelmet folytattam a kutyákkal, folyton rámrontottak, aztán egycsapásra békés és boldog házi kedvencekké váltak, hálásan fogadva a simogatást.
Szóval akkor még némi bóklászás jöhet, pár mellékes küldetést még csinálhatok ami kimaradt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 3DMark (2013) eredmények
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tőzsde és gazdaság
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest