- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maci2013
csendes tag
Nincs ilyen gomb a laptop billentyűzetén :/ Akármilyen beállításra állítom, mindig lefagy a játék és kidob :/ Legalacsonyabb minőségen is ezt csinálja :/
-
Maci2013
csendes tag
Ez lehet hogy jobb...
Description:
Expression : m_available_count
Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
File : x:\stalker\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\id_generator.h
Line : 92
Description : Not enough IDsException Reason:
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrCore.dll" at 0023:696A4188, xrDebug::backend()+168 byte(s) -
Maci2013
csendes tag
Ez lenne az...
-
Maci2013
csendes tag
Sziasztok, kéne egy kis segítség.... Miután Dead City-ben találkozok a zsoldosokkal és a vezetőjükkel egy tudósoknak szánt csomag miatt, és miután leüt engem a zsoldosok vezetője, a börtönben magamhoz térve, még ki sem világosodik előttem a terep és Doktor, de a játék azonnal kidob és ezt a bugot írja ki a program. Ötlet? Köszi előre is!
-
mickemoto
őstag
válasz
op.erik #4291 üzenetére
Nem, én is lelőttem először és a stalkerek nem voltak durcák.Amúgy másodjára már beszéltem vele, igaz fel alá szaladgált mint a mérgezett egér pedi a közelben sem volt ellenség
, de egy idő után abbahagyta és ő kezdett el szövegelni, tehát én nem is nyomtam rá "F" -et.
-
op.erik
aktív tag
Amikor Vakondot (Mole-t) meg kell menteni - tudom, van hogy bugos és nem hajlandó beszélni megmentése után a karakterünkkel, de ha véletlenül beleeresztek egy tárat, és így megy tovább a sztorivonal nem lesz a többi sztalker ellenséges velem szemben?
Olvastam, hogy a pálya újrakezdése is segít, de ez kézenfekvőbb volt. -
capulet75
addikt
válasz
Lomha 8V #4283 üzenetére
Megoldódott, de most meg a bányánál szívok megint. Nem irtottam ki a bandit campet, mindenkivel tárgyaltam, még is megölnek a tárnákban. Komolyan kezdem felcseszni az agyam, a patchek miatt már kb hatodszorra kezdtem újra a LA-t, kicsit már kezdek flusztrált lenni. Az utolsó játékkor is ez volt, és hiába megyek el a szolgálat parancsnokához mert ott csak azt osztja hogy álljak be közéjük, és ha megteszem akkor sem lesz semmi evvel és ha jól tudom azt sem tanácsos (mmint beállni közéjük).
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Balathruin #4286 üzenetére
Microsoft Sam a hangja, keress utána, nagyon vicces dolgokat tudnak kihozni egy hangfelolvasóból
(Windows Vista óta van a Windowsban)
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Balathruin #4284 üzenetére
Microsoft Sam
-
Balathruin
veterán
-
bacika
csendes tag
-
PeL
addikt
Egy másik fórumon már írtak rá megoldást:
nem tudtam kivárni, megoldottam
ha más is így van vele:
a database fájlból stalker database extractor-ral kicsomagoltam a
gamedata/textures/prop mappát és bemásoltam a játékmappába
+1 tipp: prop_pult5.avi fájlt át lehet nevezni mp4re és az megoldja a lejátszó problémákat -
mickemoto
őstag
Akkor úgy látszik az új patch hozott is meg nem is.
Én mondjuk csak a legújabbal jutottam el odáig, de sokaktól olvastam hogy már végig is vitték a korábbi javítással szóval ez a legújabb patch áldásos hatása lesz.Bacika te egyébként megcsináltad előtte a bányában a küldetéseket?
-
bacika
csendes tag
Nekem is a doktornál, kifagy a videó, elkezdi tölteni a mentett állást és fekete képernyő, eddig ment minden normálisan, a patch előtt pedig tovább ment, valami ötlet?
-
capulet75
addikt
A BAR-ban nem tudok bejutni a hátsó helyiségbe (ahová pedig be kell mert ott van a szolgálat vezetője) mert az ajtónálló paraszt nem megy el az útból.
-
Nekem hol 60, hol 30 fps-el megy, véletlenszerűen, ugyan azon a területen. Ilyet tapasztalt valaki?
-
Aarpok
őstag
A második patch - ben módosult a Kordonban lévő Sin egység státusza.Az előző patch - nél még piroslottak rendesen azonban lehetett velük kommunikálni mint ahogy most is.Bevallom első játéknál én banditáknak néztek őket a ruha miatt és osztottam őket ólommal,de aztán megtudtam,hogy mégsem azok és beszélgetni is lehet velük.
-
borovi
aktív tag
válasz
mickemoto #4254 üzenetére
Köszi, valamennyit segített, kicsit világosabb lett. De az alapprobléma maradt. Továbbra is állandóan be van borulva, ködös, szürke minden. Napot, napsütést még nem láttam. Nem tudom, másnál is ilyen-e, mert a 2. pecs előtt nem ilyen volt a játék, hétágra sütött a nap mindenhol. Ez most így kib.szottul lehangoló.
-
Grisam
tag
Sikeresen elindult a játék, köszi a segítséget. Nem vagyok kezdő Stalker, csak ez a rész új még nekem.
Nem működik a gyorsmentés, gyors betöltés funkció, sőt menüből is hiába mentek, utána nem látni a mentéseket, és mindég elölről kell kezdenem a játékot. Ezt javítja valamelyik pach? Csak mert még javítást nem telepítettem, arra nem volt időm eddig.
-
emre
veterán
Épp most kezdtem elölről, miután tárgyalsz velük semlegesek lesznek.
És amit még máshogy csináltam mint első alkalommal. Kordonban nem irtottam ki a katonaságot a vasúti felüljárónál, pedig az a sniper csúzli jól jött volna (pedig nincs hozzá több lőszer jó darabig), meg igazából a többi is. Szóval inkább kerülgettem őket, de miután elintéztem a zombikat érdekes módon eltűntek a katonák is, bár erről nem kaptam semmiféle értesítést.
-
vhw
addikt
válasz
sagajr78 #4256 üzenetére
"...még csak véletlenül sem tünteti fel ellenségnek a kérdéses frakció embereit akik fogva tartják Fox-ot"
Ez utólag változott? Én a megjelenés napjától játszottam, így ezen elég hamar túljutottam, masszívan pirosan szedve jelentek meg a neveik a célkereszt alatt (a közismert banditaruha csak ráadás). Ha ez azóta változott akkor no problem, de ha nem akkor ez sokaknál instant ok, hogy előbb lőjjenek. (jó-jó mondhat sidorovich, amit akar, nem egyszer előfordult már Stalker játékban, hogy közben hirtelen változik a terv, a bugok is közmondásosak - és ha pirossal jelenik meg valaki, azt nem szokták véletlennek venni az emberek)
-
bacika
csendes tag
válasz
sagajr78 #4256 üzenetére
Ez mind szép és jó amit leírtál, de én beszéltem az emberekkel, elengedték Fox-ot, aztán kinyírtam őket, beléptem a dutyba, aztán mentem a barlangba, lőttek rám, de megúsztam, haladt tovább a történet, most ép a dokihoz megyek már az ingoványban, lehet vannak következmények, de minden megoldható
vagy csak nekem jött össze valami csoda miatt, esetleg a zona akarta így
-
sagajr78
tag
Ez szép és jó, csak aki ezt szeretné az meg azt nem veszi figyelembe, hogy ez direkt működik így. Nem azért mert valami el lett rontva, hanem ez a koncepció, direkt így lett megalkotva, hogy igenis pusztuláshoz vezessen a rossz döntés, elakadjon az ember ha nem azt teszi ami ésszerű. Tehát még egyszer, ez direkt így van kitalálva és erre íródott meg a történet is, ilyen feltételek mellett. Ráadásul ez már sokkal de sokkal a játék kijövetele előtt ismert információ volt és mind a mai napig elérhető információ ha valaki rászánja az időt és utánanéz annak amit letöltött nem csak fejest ugrik bele azt lesz ami lesz (és jön a csalódottság meg kiábrándultság mert nem nyüzsögnek benne a halomra ölhető ellenfelek, mert valóban egy pusztaság amiben vannak távolságok és nem egy élőlényekkel telezsúfolt terület, netán mert többszöri figyelmeztetés és rávezetés ellenére marhaságot csinál amibe később belepusztul).
Aki ezt nem tudja vállalni, nem szereti a kudarcot és hogy odafigyeljen arra amit tesz, az a maga érdekében tényleg inkább hagyja ki ezt a programot.Ez az alkotás egy olyan játék, amibe egy kis csoport a saját elképzeléseit öntötte bele és valósította meg úgy, ahogy ők élvezik a játékot. Aki csatlakozni szeretne ebben a kalandban a készítőkhöz az megteheti, de el is kell fogadja a világ ezen formájának működését.
A kesergés és dühöngés ezen nem fog segíteni, csak az egyén frusztrációját növeli és önmagát hergeli vele de megoldást nem nyújt.Ráadásul a kérdéses problémaforrásra külön figyelmeztet a program, direkt a játékos szájába rágja, hogy mi a teendő (tárgyalás és nem gyilkolás) aki ha ezután sem azt teszi amire meg lett kérve, annak később ilyen hatása lesz. Belepusztul a hibájába, töltheti vissza vagy kezdheti elölről a vándorlását. Csak egy aprócska kis odafigyelés és máris ki van kerülve ez a csapda. Emellett még azt is megteszi a program hogy még csak véletlenül sem tünteti fel ellenségnek a kérdéses frakció embereit akik fogva tartják Fox-ot. Ezzel is csökkentve a félreértéseket és a trigger happy játékosok lőszerpazarló megnyilvánulásait.
A zóna ezen formája egy a megszokottól eltérő szinten is tartogat tehát veszedelmet és nem csak a játékossal szemben álló NPC-kre, hanem végre a játékos karakterére is, akire bizony kihat a rossz döntés (aminek elkövetése ellen szép szóval és nyomatékos instrukciókkal még védelmet is biztosít a program annak aki kicsit is odafigyel arra amit neki mondanak) és a figyelmetlenség.
Aki meglepődik azon, hogy a választott frakciója esküdt ellenségeinek táborába (duty tagként - akik mindenkit utálnak a kutatókon kívül, valamint a frakción kívüli stalker-eket megtűrik - a sin frakció területén vagy épp freedom területen) bevonulva kinyírják azon csak sajnálkozni tudok az előrelátásának hiánya miatt, de megérteni őt nem. -
vhw
addikt
A játék van a játékosért, vagy a játékos a játékért?
Elfogadom, hogy volt a készítőknek egy elképzelése, megvalósították, tisztelet érte. Ettől függetlenül még meg lehet fogalmazni építőjellegű kritikát (tény, nem ez a legjobb fórum hozzá - de nem is akarom ezt messzebb vinni egyszerű beszélgetésnél/velémény megosztásnál).
És véleményem szerint van jobb megoldás a zsáktutca - game over helyett.
A játékbeli döntéseknek legyen következménye a sztorira, de játékon belül, ne játékon kívül számomra, hogy indítsak új játékot. (egy alternatív befejezésért jó szívvel veszi elő az ember újra a játékot, de egy "végzetes" hibáért inkább csak bosszankodva)Jutalmazzon vagy büntessen játékon belül, nehezebb feladattal, kerüljön többe (ingame anyagilag vagy időben) vagy csak vezessen másfelé az utam, de mindig hagyjon nyitva lehetőséget a továbbjutásra, még ha nem is vezet a "true ending"-hez (anno is sokan végezték a beomlott szarkofág alatt, de izgalommal vetették bele magukat újra a játékba, mikor rájöttek van ennél több is számukra - szerencsére, nem kellett sokat "visszatekerni")
Mégiscsak valószerűbb, érdekesebb egy alternatív szál, mint a keserű felismerés, hogy el lett k*rva valami pár órával korábban.
Ettől még játszok vele, érdekel az LA által mesélt történet, igyekszem igazodni a játékszabályokhoz (= irgalmas szamaritánusként vándorolni... legfeljebb jön egy quick load, ha nem épp a megfelelő piros NPC-khez közeledtem békésen) de lehetne ezt másképp is.
-
borovi
aktív tag
azért nem értem a dolgot, mert a 2. javításig nem ilyen hervasztó volt a természet, sőt, emlékszem, mikor először felraktam az LA-t, leesett az állam a fényektől, színektől. remélem, hogy nem ezzel a szürke maszatolással optimalizáltak a fiúk, mert az végtelenül szomorú lenne.
-
borovi
aktív tag
segítsen valaki, hogy lehet ezt az állandó szürke, ködös időjárást megváltoztatni?! számomra a s.t.a.l.k.e.r.-ek egyik fő vonzereje a gyönyörű, színes világ volt, fantasztikus fényekkel-árnyékokkal. ez az új javítás azonban kiölt minden színt a természetből. az már komolyan a vicc kategóriája, hogy fényes nappal lámpával kell közlekedni, mert különben az orromig se látok. kérem vissza a stalkervilágot!!! basszus, nagyon vártam ezt a játékot, de ha végig tolom valaha (egyre kevesebb kedvem van hozzá), három dologra fogok emlékezni belőle: a szürke, ködös, unalmas táj; a félórás, felesleges, eseménytelen, unalmas gyaloglások; a (számomra) nehezen irányítható, stalkeridegen járművek; a lőszerek idegesítő övre pakolása. ez négy volt.
szóval hogyan csalogassam vissza a gyönyörű környezetet ehelyett az elfuserált helyett? -
Grisam
tag
válasz
Balathruin #4248 üzenetére
ok, kipróbálom úgy. köszi.
Jó lenne már játszani, mert régóta vártam már.
-
Grisam
tag
válasz
Balathruin #4245 üzenetére
Szerkeszteni tudom, de nem engedi menteni a változásokat.
-
Grisam
tag
válasz
Balathruin #4245 üzenetére
Köszi, máris próbálom.
-
Grisam
tag
Hali. Nem ment a játék, pedig annyira vártam, de csak 896Mb-os a videókareszom és nem akart elindulni vele. Így vettem egy 1.5Gb-os videókareszt, de ezzel sem megy. Indítás után fekete képernyő kis ablakkal, benne angol szöveg, hogy a videókareszom nem támogatja a beállíott felbontást, vegyem kisebbre. Na de hogyan, ha nem is látok semmit, minden fekete. Valaki tud segíteni esetleg?
Kártyám gtx480-as és 24"-os monitorom van. -
SaGa59
őstag
válasz
Plazmacucci #4230 üzenetére
Miután megtámadtak...
-
SaGa59
őstag
Fordítva tetszenek a pacira űlni, urak. Adott egy játék, a maga szabályaival. Ha nem tetszenek a szabályok, akkor ne játssz vele. Ennyire egyszerű.
A mod készítőinek volt egy elképzelése arról a világról és történetről, amit felépítettek, te ebbe ülsz bele és játszol vele. Ha nem tetszik az, hogy igen, végleg el lehet akadni, akkor ne játssz vele.
De akkor javaslom, az összes olyan, az utóbbi 2-3 évben készült stalker modot is hagyd ki, ami többről szól, mint a plusz fegyverek és grafikai tunning. Amiknek története van, azokban biz el lehet akadni akár végleg is, csak azért mert valaki meghalt, akitől információ kellene a továbblépéshez. Vagy te halsz meg, mert olyanokat haragítottál magadra, akiket nem kellett volna. Vagy egy meneküléssé válik emiatt az egész. Ahogy az életben is. -
bacika
csendes tag
Segítsetek kicsit, már kezdem unni a borult eget, eddig egyszer láttam napot az elején, azóta borult az ég éjjel meg sötét van, mi a parancsa az időjárás rendes működéséhez, vagy hogy napos legyen az idő?
-
SaGa59
őstag
válasz
Lomha 8V #4232 üzenetére
Tudod, azon a minitérképen, amin azt látod, hogy körülötted kik mozognak, a mindenki zsebében megtalálható, GPS-szel és adóvevővel felszerelt kis PDA-k jelei villognak. Egyetlen értelmes rablóbanda sincs, amelyik nem hangolja össze a sajátjait egymással. Pontosan tudják, hogy ki volt az utolsó arra járó, amikor elhullottak a haverjaik.
Ez egy ilyen világ. -
vhw
addikt
Én ugyan nem akadtam el, és igyekszem semmi "marhaságot" csinálni (ezért szinte le sem merek térni a "kijelölt" útról, nehogy valami falu, épület, barlang stb. felfedezésekkor belefussak olyanokba akikbe nem kéne/később kéne - ez kissé gyilkolja a felfedezősdit).
Igazából az a gond, hogy vérvörösen jelennek meg olyan karakterek, akik gyakorlatilag semlegeseknek kéne lenniük - ez helyből kellemetlen a játékos számára - miért jelzi ki ugyanolyan színnel a Sin embereit, vagy bizonyos katonákat, mint a közönséges banditákat, akik gondolkodás nélkül lőnek. Ezen a rendszeren lehetne finomítani - mondjuk a kezdetben frakció besorolás miatt ellenséges NPC-k viszonya módosul a játékos felé, ha beszélnek/küldetést adtak/tisztázták kilétüket, céljaikat.
Másrészt... ok, ha nem lehet ész nélkül leölni mindenkit, aki szembe jön, legyen súlya a döntéseknek - de azért mégse az, hogy megakad a sztori - mi az? véget ér a világ? Ha korábbi "téves", "meggondolatlan" cselekedet miatt akadályba ütközik a küldetés, akkor menjen egy rádiójelentés a megbízónak, hogy; sz*r van a palacsintában, mi legyen? Aztán "bővüljön" ki a küldetés, oldd meg másnál, szivárogj be álruhában, menj el valakihez és bízd meg, hogy ugorjon be helyetted, vezessen az utad egy sokkal nehezebb veszélyesebb helyre...(büntetés/jutalom annak függvényében, hogy milyen módszerekkel oldod meg a feladatokat, szívj, ha ész nélkül rohansz előre, érjenek kellemes meglepetések, ha rendes voltálstb.) számtalan a lehetőség.
Jelenleg is van pár küldetés, hogy előre-hátra kell rohangálni; vedd fel itt, menj beszélj valakivel 3 térképpel odébb, gyere visszább 2-vel felvenni valamit, újra előre 4-el a konkrét színhelyre... Elég összetett - tehát megoldható, nem kell más csak pár kritikus helyre, ahol fontos NPC van elágazást tenni a sztoriba. Persze, idő, pénz, meg akkor csináljam én... csupán annyit akartam mondani, hogy ki lehet küszöbölni az ilyen "game over" szitukat. a sztori csak gazdagodik, újrajátszhatóság javul stb.
-
-
Aarpok
őstag
válasz
Lomha 8V #4234 üzenetére
Néha én is elgondolkozom honnan veszik az infókat az NPC.Pl: CS - ben alig felveszem a táskát már az öreg szidó mondja is,hogy vár engem és a táskát.Biztos a táska küldött neki egy sms - t,hogy felvételre került.
SGM2.2 Capaev küldetése alállomáson egy zsoldos megölése,tárgy visszaszerzés.Nem ölöm meg megyek vissza már ordibálnak,hogy áruló és kapom az ólmot mindenfelől. -
#16939776
törölt tag
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Shogo_84 #4233 üzenetére
Ja, vágom, a Zónában megjelenik a CSI és Dr. Csont, aztán dns vizsgálattal meg ilyenekkel kiderítik, hogy én voltam. Meg persze a SIN tagok annyira jó fejek, igazi barátnak valók, hogy az egész Zóna segít nekik az azonosításban. Ahogy én kinyírtam őket, ott nem volt rádiózás, abban biztos lehetsz. Amúgy nekem is végtelen a képzelőerőm, mint Han Solo-nak, de azért a logikátlanságokat nem komázom. Aki meg ingyen letöltötte és beszop vele, az így járt, de én beugrottam a fejlesztésbe pár forinttal és ezért talán érzékenyebben érint, hogy 10 óra játék után egy ilyen hülyeség kaszál el és semmilyen más szálon nem lehet menni. Mert a valóságban -ha már példálóztál vele- van folytatás. De itt nem lesz.
-
Shogo_84
csendes tag
válasz
Lomha 8V #4232 üzenetére
Mé, ez melyik gamban nem így van?
Amúgy meg azért elég kikövetkeztethető.
Hmm. azon a területen eltűntek spanok.
Arról a területről van mocorgás, valami új tökös gyerek jön felfele... dingding, összefüggés.
Meg esetleg más forrásból is bezserezhetik.
Sin, meg a trader is ismerik egymást, vagy akár a környékbeliek.
Az meg végképp, hogy egyes embereknél van rádió is, ha figyeled.Szal mindenre lehet mit kitalálni, jo képzelet kell
Meg isten hozott valóságba, az is ilyen.
Csak nincs save point, amit később visszatölthetsz.
Húzod a gázt, azt elgázolsz valakit; vagy eltűnsz, vagy megvárod mi lesz.
Vagy akkor vernek agyon, vagy később, és azért mert elmentél... -
Lomha 8V
addikt
Szerintem is hülyeség ez a beállítás. Ki mesélte el nekik, hogy én nyírtam ki azt a pár fa**t? A megmentett? Nem hiszem. De ha el is mesélte, honnan tudják, hogy nézek ki? A homlokomra van írva, hogy Marked One? Vagy titokban lefotóztak és kiosztották a képeket? Ne vicceljünk már...
-
Shogo_84
csendes tag
válasz
Plazmacucci #4230 üzenetére
Az hogy mi a vége, az független attól hogy mit cselekszel, mit okozol, mi a következmény.
Ja és kértél példát, hogy milyen játékok amiknél ha rosszul döntesz, akkor bukod:
Stratégia, és szimulátorok is pl.
Elköltötted pénzed/egységeid? - szivás, buktad, szenvedés csak, kezdheted elölről.
Xcom: rossz döntés, elhullanak embereid, aztán már csak noobok vanak.. tökjö, esélytelen végén, inkább újrakezdés.
No meg a multis játékok egy része; valamelyik balfarok társad lelő valakit, piszkál, stb, akkor is kezdheted elölről.Igen az tény hogy ez FPS, és csalogató hogy likvidáljak mindenkit aki mozog, de meg kell állni.
Amúgy se rambo módjára szórható a skuló mindig.A darkwelly pályán én is elkövettem hasonló hibát, hogy monolitosokkal összerúgtam port, azt kigyalultam őket.
Aztán derült ki hogy a banditáktól oda kell majd menni.... crap...
Szal restart (jóval korábbi mentés)
Ezért és irdemes folyamatosan menteni.
Mire végigtoltam gamot, lett 290 mentés, és párszor visszább kellet töltenem nekem is.
De meg se fordult a fejembe hogy fos a game, én csináltam olyat, tudomásul vettem.
Ez is hozzáad az élvezetez, hogy lehet hibázni fatálisat. -
válasz
GypsFulvus2 #4228 üzenetére
Melyik stalker játékban nem volt feladat százával irtani az exo-s katonákat? Csak a soc-ban vagy 200-at le kell lőni az erőműben
Vagy ennek talán nem az a vége, hogy mindenkit kinyírsz aki monolith?
-
sagajr78
tag
válasz
Plazmacucci #4227 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy elbeszélünk egymás mellett.
Open majd azután lesz ha befejezted a sztorit. Addig nem open. Majd a freeplay ami a tényleges open ended része a játéknak, azt tehetsz amit akarsz, de addig bizony a sztorit játszod. Csak ezt kéne megérteni, hogy a te szavaiddal éljek.
Emellett mint írtam, mindezek a feature-ök előre megismerhetőek voltak. Csak az nem tudott róluk aki nem nézett utána. Azoknak ez meglepetés és kellemetlenség, nem értik az okokat és akkor kerülnek elő az olyan szövegek hgoy a játék szórakoztasson, kikapcsoljon, legyen egyszerű, ne lehessen benne elakadni. Ezt el leeht várni egy olyan produktumtól amiért fizetett az ember, amit megvett de egy ingyenes dologtól aminek nem volt célja mindez hanem egy komolyabb hangvételű alkotásként szeretett volna megjelenni azért had ne kelljen.Nem mellesleg ha kiírtod a SIN bandát akkor sem tudod befejezni a játékot, mert részlegesen kötődnek a fő szálhoz. A sztoriban ők az egyik legfontosabb elem, egy fontos NPC-jükkel többször is találkozol, szóval a simán csak iktassuk ki gond nélkül a játék egyik legfontosabb elemét és tegyük súlytalanná egy pöttyet erős lenne.
Majd freeplay során olyan vérengzést csaphatsz amilyet csak akarsz, ott nem korlátoz senki, több frakcióhoz is csatlakozhat (akár hozzájuk is), de nincs is sztori, nincsenek mankók, nem segít utadon senki de ne mis korlátoznak.
Emellett csak mert valamit megtehetsz nem kell még meg is tenned. Ha pedig mégis megtetted akkor meg az az értelmetlen ha nem lesz következménye. Akkor nem lenne több a LA, mint agyatlan lövölde, holott nem erre készült. Itt minden döntésnek lesznek következményei. Bizonyos dolgok előnyösek lesznek, mások megakasztanak, vagy kerülőre késztetnek majd alternatív megoldásokra kényszerítenek, megint mások pedig pusztuláshoz vezetnek. Ez utóbbiak még így is elhanyagolható mennyiségben vannak jelen és akkor ütik fel a fejüket ha a sztoriban kiemelt fontosságú dologgal mész szembe akkor, mikor külön megkérnek rá, hogy ne tedd.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Plazmacucci #4227 üzenetére
"Bemegyek, kiirtom mindet, kijövök a túloldalon."
Erről szól a CoD. Ez egy más játék. -
válasz
sagajr78 #4226 üzenetére
Ha valamit megtehetsz egy open játékban, akkor annak ne game over legyen a következménye. Csak ezt kellene megérteni. A játék szórakoztasson engem, ne fordítva. Engem egyáltalán nem zavar, ha az egész sin bandát ki kell irtani, de ne az legyen, hogy a gagyi scriptelt elfogásom után, egyszerre tizen támadnak meg miután visszakapod az irányítást. Ahogy olvastam meg lehet csinálni, ha ügyes vagy, de ez nem jó megoldás. Én simán kihagytam volna a játékból ezt az erőltetett feladatsort, ha mondjuk rosszban vagy velük. Bemegyek, kiirtom mindet, kijövök a túloldalon. Ennyire egyszerű lenne.
-
sagajr78
tag
válasz
Plazmacucci #4225 üzenetére
Fekszik a fene, csupán még a fejlesztési fázisban elolvastam a fejlesztők szándékát, nyilatkozatait és javaslatait aztán újra utánanéztem a dolgoknak mielőtt letöltöttem és elkezdtem játszani a játékkal, így tisztában vagyok vele, hogy bizonyos dolgok szándékosan nem olyan bolond biztosak és faék egyszerűségűek mint az átlag játékokban, ahol sosincs igazi következménye a helytelen cselekedeteknek. Aki ezt nem tette meg anno, nem nézett utána a céloknak, csak felült a hype-nak és sima stalker játékként, lövöldeként akarja játszani a LA-t, az bizony el fog hasalni, mert ez nem sima stalker. Ez valami más.
Itt van következménye a rossz döntéseknek, nem véd meg tőle beépített dolog pár figyelmeztetésen, egyértelmű tájékoztatáson kívül. Ha ezeket nem hajlandó megfogadni a játékos akkor így járt.
Kimondottan ezért vártam a játékot, mert ilyen dolgok vannak beleépítve, hogy például mindenki kinyírható (egy játékbeli akadály miatt csak Sidorovich nem), ami persze szintén elkaszálhatja a befejezést, hiszen olyan kemény legények is megfektethetőek akik a sztori szempontjából fontosak.
Egyes helyeken egy rossz döntés megállíthat és új játék indítására kényszeríthet (például Fox halála, SIN-nel való ellenséges viszony kialakítása, Duty tagként beslattyogni a Freedom felségterületére és fordítva).Kifejezetten üdvözítő olyan játékkal játszani ahol az ilyen apróságokra figyelnek és nem ignorálják amiatt, mert a játékosok egy igen tetemes hányada nem szeret gondolkodni. Nem véletlenül olyan gyengeelméjűek szintjén vannak az elmúlt évtized játékaiban a fene kemény fejtörők. Sokan még azokat sem képesek megoldani és sírnak a még tovább butított dolgokért.
-
-
sagajr78
tag
válasz
Plazmacucci #4223 üzenetére
STALKER Lost Alpha.
De miért kellene meghalnia a karakternek? Ha rossz döntést hoztál hát vállald a következményeit. Direkt figyelmeztetve lettél, szádba lett rágva mit csinálj, és te ennek ellenére a harcot választottad. Hát tessék megenni amit magadnak főztél.
Így lett kitalálva, hogy a döntéseidtől függően elakadhatsz, le is ragadhatsz és el is pusztulhatsz korán. Ne feledd, ez egy ingyenes mod/játék, nem kell megfeleljen mindenkinek, nem célja kiszolgálni a meggondolatlanságokat elkövetőek és azokat akik arra várnak, hogy majd a játék megy magától valódi következmények nélkül a döntésektől függetlenül ahogy a játékok többsége teszi.
Már azzal, hogy semlegessé tették a SIN-t hatalmas segítséget nyújtanak ahhoz, hogy ne menj bele ebbe a problémás helyzetbe. Ez a játék nem arról szól hogy akit látsz azt le kell lőni. Amíg nem támadnak rád addig nem szabad lőni és így, ahogy a való életben is, rengeteg problémás helyzet elkerülhető, elő sem jön.
De már korábban is az volt, hogy ha kipurcant Fox mert rambózni kezdtél, úgy kezdhetted elölről a játékot mert nem tudtad elhagyni Cordon-t sem. Ez a játék direkt ilyen. Ha nem tudod elfogadni akkor javaslom inkább hagyd ki. Lesznek még benne hasonló helyzetek ahol elkaszálhatod magad mert olyan személyt ölsz meg akit nem kéne, olyan helyre mész be ahová nem kéne vagy olyan frakcióba állsz be túl korán ahová nem kéne.
-
-
sagajr78
tag
válasz
Plazmacucci #4214 üzenetére
Ebben a játékban mindenki kinyírható de akkor vállalni kell a dolog következményét. Meg aztán miért ölsz olyanokat akiket nem kell? Ez a bünti érte.
A script sem rossz, hanem csak reagálnak egy ellenségre úgy ahogy azt kell. Ha nem ölnek meg azonnal mikor leütnek az a script hibás működése. Ugyanis ha megölted a SIN emberkéket Fox-nál vagy beálltál a Duty-ba (nyíltan ellenségesek egymással és nagyon agresszívak is egymás felé) túl korán akkor bizony ott meg kellene, hogy haljon az embered, ugyanis átsorolódsz a viszonytáblán semlegesből ellenségesbe és 0-ás agresszivitás értékből 1-esbe rosszabb esetben 2-esbe (a kettő között a különbség hogy utánad is megy-e levadászni téged és aktívan keres/figyel a jelenlétedre vagy csak akkor támad ha észrevett) így lőni fognak rád és megölnek ha lehetőségük nyílik rá.
Ha tehát beálltál az ellenséghez vagy épp ölted az embereiket, akkor amennyiben valamiért megúszod a leütést, biztos lehetsz benne, hogy rosszul működött a script aminek ki kellett volna nyírni a karakteredet. -
CJ4567
nagyúr
válasz
Plazmacucci #4219 üzenetére
Az lenne a jó megoldás, hogy csak a közelben lévő emberek lennék ellenségesek, de csak ha észreveszik, hogy te ölted meg, viszont frakcióruhában be lehetne épülni, de akkor más frakció lenne ellenséges(pl. Duty-Freedom).
-
Aarpok
őstag
válasz
Plazmacucci #4219 üzenetére
Ez valami Shoc - os örökség,mert abban is így volt még ha véletlenül is meglőttél olyant akit nem kellett volna az egész frakció ellened fordult (a CS - ben is így van azt hiszem).A COP hozott változást e téren ott egy v több sztalker megölése után sem akarnak kinyírni.
-
-
SaGa59
őstag
válasz
Plazmacucci #4214 üzenetére
Nem a játék volt ostoba... Ez egy tipikus PEBKAC eset...
Világosan megmondták, amikor elküldtek Foxért, hogy ne rambóskodj, hanem alkudozz illetve postáskodj Szid és a banda között...
Angolul is érthetően mondja Szidorovics.
Tudod ez egy majdnem rpg, azokban meg a döntéseidnek súlya van. -
-
bacika
csendes tag
válasz
sagajr78 #4211 üzenetére
Igen beálltam, de mint írtam megoldodott, elkezdtem a medpackeket nyomkodni amikor felkelt a kábulatból, és bejött, aztán gyors beszéd és már semlegesek lettek, én tárgyaltam, megvártam míg elmegy Fox az elején, aztán löttem le mindenkit
Most az a bajom, hogy az x18 lab bejárat nem nyílik és se kód se semmi nincs, amit itt találtam az se jó, és a bázison 0 ember van
-
sagajr78
tag
Az ok igen egyszerű. A gond az hogy beléptél a DUTY-ba. Meg lett ugyanis változtatva a viszony több helyen is a korábbi változathoz képest. Így például még régen alapból ellenségesnek voltak feltüntetve a SIN krapekok (bár 0-ás agresszivitással), most már nem azok, hanem semlegesek a frakció nélküli stalker emberek irányában.
Kivéve ha beállsz a DUTY-ba. Őrájuk harapnak mert ellenségek (ahogy a Duty-ba beállva szó nélkül lőni fognak a Freedom emberei is ugyanezen okból). Ha beálltál a Duty-ba (márpedig a Greben féle feladat csak ekkor jön elő) akkor ki fognak nyírni. Vagy halasszad későbbre a beállást (nem kell kapkodni, ráérsz) vagy hagyd ki. Akkor majd nem fognak kinyírni.Az is halálhoz fog vezetni ha Fox kiszabadításakor halomra öli az ember a fogva tartóit a tárgyalás helyett. Ekkor ugyanis automatice ellenségesbe vált át a SIN frakció és bár engednek a kábulatból felkelni miután lecsaptak, de le fognak lőni, mert kinyírtad az embereiket.
A pénzedet már nem fogják elszedni úgy hogy vissza ne szerezd mikor majd a városban jársz.
Yantar-ba a kutatókhoz majd akkor mehetsz ha a SIN feladatait is elvégezted (ők küldenek le elsőként a föld alá a laborba a pendrive-val és ekkor kell onnan majd Petrenko-nak az 5 doksi is).
-
bacika
csendes tag
Valaki nem tudja, mi az időjárás parancsa, mert kezdem unni a beborult időt állandóan, mikor kezdtem sütött a nap, de betöltöttem újra valamikor a mentést és borult volt az idő, azóta nem nagyon láttam napot
-
bacika
csendes tag
Hiba megoldodott, elkezdtek löni, bőszen nyomogattam a medpackeket, így abbahagyták, néha még elkezdtek löni, de tudtam beszélni a vezérrel, most írány x18 lab
-
bacika
csendes tag
válasz
mickemoto #4207 üzenetére
Köszi, a másik gond, hogy még egy küldi se küldött le a monolit bázisnál a föld alá, amihez kellet volna egy pendrive hogy a gépből össze szedjem az adatokat, ill grebennél (a terület nem jut eszembe) nem küldtek a tudosokhoz aztán a dokihoz, ahol legutóbb minden pénzemet elvették
de majd most jól becuccolok előtte
ugyhogy marad az hogy a bányában is kiírtok mindenkit, aztán ha van megoldás akkor meglesem azt -
mickemoto
őstag
válasz
capulet75 #4205 üzenetére
Nos, elsőre semmit mert engem is mindig leütöttek, csináltam tovább a küldetéseket,aztán ingoványban dokinál mindig kifagyott.Most másodjára már kordonban nem lövöldöztem le a vészkeket, remélem így majd a bányában szívesebben látnak.Még nem tartok ott, de majd megírom hogy mi a helyzet.
-
bacika
csendes tag
Egy tanácsot kérnék, volt 2 küldim, 1 találkozzak petrenkov emberével, ahol bandita ruha, ivás, jelszó, monolith következett, 2 grebennel kellet találkoznom. na szóval elkezdtem, az elsőt, bandita kikérdez, bázis kiiktat
, át monolitosokhoz, hát a katonaság cuccai is megvannak, azaz mind a 2 helyszín teljesen tiszta, beülök a kocsiba, helikopter, kövi pályán kilövöm a koptert, elmegyek a hídhoz a bányához, de nem mentem be, vissza grebenes küldi, megcsináltam, minden ok, hát mondom leadom a cuccokat a bárba, kezdett már sok motyó nálam lenni, aztán most visszamentem a bányához(híd), nocsak küldi, találjam meg a bejáratot, megvan, haladjak beljebb, ez is kész, ekkor leütnek, és amikor felébredek szitává lőnek, és nem megy sehogy se, itt kellet volna leütniük és a sin vezérhez vinni, ezen kívül csak az van hogy találjam meg lövész-t (sterlok-ot). valami ötlet hogyan tovább?
-
mickemoto
őstag
válasz
Cheesus #4202 üzenetére
Új játékot indítottam, mivel aznap raktam fel és kezdtem el vele játszani, így nem sokat haladtam még vele.
Azóta most megint újrakezdtem mivel most már magyarítással lehet játszani.Itt az elején csak a főküldetés feladatait csinálom hogy minél hamarabb eljussak oda ahol elakadtam.Kíváncsi leszek hogy megint előjön-e a gond.Most már csak az alapjátékot meg az utolsó javítást tettem föl, meg súlykorrekcióhoz a gamedata mappát, illetve a magyarítást.
Egyébként arra ami hibaüzenettel kidobott arra máshol is csak azt találtam hogy xvid kodek probléma, ahogy itt is mondták, de sajnos nem sikerült megoldani hiába raktam fel a kodeket. -
Cheesus
senior tag
válasz
mickemoto #4201 üzenetére
Énis ennél a résznél hagytam abba, amikor még nem volt elérhető időben az új patch, mivel ugyanezzel a hibával dobott ki... Még csak ma rakom újra a játékot a javítással együtt. Amúgy te új játékot kezdtél és jutottál el addig, vagy a mentéseket kimentetted majd patch után visszaraktad?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Everest / AIDA64 topik
- EA Sports WRC '23
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Hővezető paszták
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z270G GAMING WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest