- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
-szabi-
addikt
Mai játékmenet 1 óra kóválygás Pripyat felé vezető alagútban.
Sajnos a kódos ajtó nincs meg, elem és sugárzás elleni szuri híján vagyok.
Remélem nem akaszt meg mint múltkori eset, de mai napra ennyi "izgalom" elég.üdv
-
kekeeci
senior tag
-
-szabi-
addikt
Hi
Lehet rosszul fogalmaztam.
Az öreg templomos találkozóhelyet jelöli a térkép.
Nem az a kérdés.
Előtte gondoltam megnézem mit lehet fejleszteni, ha már Voronin kedvezményt adott.
Viszont nem találom a felszerelésjavító specialistát.
Rá vonatkozott a kérdés, ő merre van a pályán?üdv
-
-szabi-
addikt
Hi
Megcsináltam Voronin küldetését.
Már nincs földrengés.
Kellett pár visszatöltés, mert a védelmi hologram mindig jött utánam, ha szűk folyosón zárt ajtóba futottam akkor nem lehetett tőle visszamenni és beragadtam.
A jutalmam olcsó fejlesztési lehetőség lett.
Viszont a fejlesztőt nem találom.
Merre van ezen a pályán?üdv
-
Sensut
őstag
Jónak tűnik a csomag. Nekem leginkább az őszi környezet jött be belőle, ami a természetet őszre alakítja az élénkzöld, vidám tavaszias helyett. A fegyverekkel nagy változást nem tapasztaltam, de úgy látom, hogy a modellek minősége javítva van. Na meg a hangjuk és a kalibrációjuk is jobbnak tűnik. Persze telepítéskor ki lehet hagyni a csomagokat - ősz, fegyverek, NPC, játékmenet stb. -, ezek mind külön kipipálhatók. Az orosz szövegek is ebben vannak, azt mondják, hogy az alapverzióban nincsenek benne. A grafika is valamivel jobb és simábban fut magas beállításokon is... a lényeg az, hogy szépen megy vele a játék, aztán ha hibákba futok, akkor az biztosan a csomagtól van, mert az alapjáték nálam hibátlan volt a stabilitását tekintve. csak most pihentetem egy kicsit a LA-t, mert sürgős dolgom akadt a Skyrim-ben
-
shield
őstag
-
-szabi-
addikt
válasz
DannyL81 #7779 üzenetére
Hi
Itt akadtam meg novemberben, majd két hónap.
Köszi a segítséget.
Kínlódni kellett mire bemászott, illetve kimászott a karakter, de meglett.
Lukash úgy megrakott cuccal, hogy mozdulni sem bírtam.
Előtte volt egy mentésem, visszatöltöttem és lepakoltam a cuccokat.
Sajnos nem találtam sehol rejtekhelyet így egy kocsi platójára tettem.
Remélhetőleg meglesz következő betöltésnél, mert jártam már úgy, hogy egy buszba pakoltam le és eltűnt.
Esetleg van itt a közelben ahová eldughatnám a cuccokat?Lukash haverja keményen tolja, gázálarcon keresztül iszik.
üdv
-
shield
őstag
Nem is azzal van gondom, hogy minőségileg javítják, én a sok típusra gondoltam. Feleslegesnek tartom, hogy annyiféle fajta legyen és a legtöbbje használhatatlan a rossz értékek miatt. Azért írtam, hogy csak néhány fajtát használunk a többi csak van.
A moddb-én az Extended pack-ról olvasgatva találtam a STCoP Weapon Pack 2.9 Full-t, ami, ha igaz, rendbe van téve.
Eddig ez be volt ragadva az oroszoknál. -
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #7772 üzenetére
Egy csomó minden, lent tárgyalják. Még nem próbáltam, nem tudom mi volt hibás benne, de bajok voltak az első kiadással. Az NPC-k vannak kijavítva elsősorban.
-
-szabi-
addikt
válasz
DannyL81 #7773 üzenetére
Hi
Akkor megnézem még egyszer, mert ott nem találtam semmit csak a fal, így most a laborban próbáltam.
Azt gondoltam földalatti ajtó lesz, de már annyit kóvályogtam, hogy az összes elem elfogyott, így sötétben bolyongok.
Most nézem erről már írtam november közepén akadtam el, semmi használhatót nem találtam az interneten aztán feladtam.üdv
-
DannyL81
tag
válasz
-szabi- #7770 üzenetére
Semmi extra nehéz nincs benne pedig. Ahogy mész befele arra részre vannak a tornyok. Azoktól balra van egy sima ajtó a falon, vagy nevezhetjük kőfalnak is. Van előtte drótkerítés, de egy szakaszon az ajtó előtt nincs. Ha bemész az ajtón egy folyosós részre jutsz, ott keresd meg a motyót. Egy gyertyával kivilágított, matracos rész lesz ahova át kell ugrani egy kerítésen. Ennyi. Az ég világon senkivel/semmivel sem fogsz odalent találkozni én még aludtam is ott egyet.
-
-
Sensut
őstag
Itt a javított Extended pack for LostAlpha DC [1.4005] v1.1! Most már én is kipróbálom.
-
-szabi-
addikt
Hi
Kis segítség kellene mert már roppant mód bosszant, itt hol találom az említett ajtót?
Már az összes elemem elfogyott a sötétben bóklászok a laborban és nem látom, találom.
Őszintén szólva már a múltkori zombi katonák tömeges támadása ahol nekem mindössze egy pisztolyom volt, illetve ez a rész is.
Kicsit kezd a játék unfair lenni.üdv
-
Xorith
tag
válasz
Plazmacucci #7768 üzenetére
Az se rossz.
-
-
Xorith
tag
Kicsit off, de hátha valakit elragad a game.
Desolate! avagy egy Stalker és Fallout fúzió! -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #7758 üzenetére
Hát, én őszintén nem értem azok után, hogy ha a FI csoport egyszer már lefordította az egész alapjátékot, mért rinyálnak folyton annyit a módosítások miatt. Egyebet se olvasni az oldalukon mint blamázst Dezoék iránt. Minden elismerésem a munkájukért, de nem kellene minden verzióval porig alázni a játékot s a készítőit, mert ők csak az ingyenmunkájukat végzik. Ha ezek a modderek nem csinálnak játékot, a csoportnak nem lesz munkája - ilyen egyszerű. Vagy lemaradtam valamiről?
Ja, amúgy én sose használtam a fordításaikat, azért is mondom, hogy engem nem érdekel amit ott írtak. -
Sensut
őstag
válasz
cheatergs #7756 üzenetére
Ha először játszol, akkor megszívatnak itt a lefegyverezéssel (persze ha a láda javítva lesz). De aztán annyi eszed csak lesz, hogy következőleg mindenedet a kocsiban, vagy valahol máshol hagyod, mielőtt Veleshez mész, aztán kijövet felveszed és úgy mész a banditákhoz
-
Dhampir
félisten
Éppen most olvastam a Fi csoport honlapján The Sweet Little 16-bit eme hozzászólását:
Véletlenül nem a játék v1.4005-ös változatával próbálkozol? Mert a jelenleg innen tölthető magyarítás a v1.4002-höz készült, és azon még senki sem jelentett ilyen gondot.
A v1.4005-ösben pár dolog változott (elemzés folyamatban), de a szövegben régóta meglévő tömérdek hiba (pl. duplikált azonosítók; orosz karakterek és szövegek; suszterangolsággal megírt, értelmetlen sorok) hiánytalanul megvan, sőt még szaporodott. Meg persze van néhány sornyi új szöveg, és ráerőltették valamelyik „valódi fegyvernevek” modot.
Ez van, ha elkapkodják a kiadást. Nem kizárt, hogy mindezek ellenére lesz valamilyen megoldásunk a v1.4005-öshöz, vagy esetleg a következőhöz, ha lesz olyan.
"Suszterangolsággal megírt, értelmetlen sorok."
Na, akkor ehhez a "professzori" angol nyelvtudás kvázi értelmetlenség lehet.
-
lsc
nagyúr
Üdv
Újrakezdeném az alfát, magyarítás van a1. 4005-höz? -
Dhampir
félisten
A SeregA-Lus (frissítve 31.12.2017) kiadás tartalmazza az orosz nyelvet is.
-
Sensut
őstag
válasz
GypsFulvus2 #7745 üzenetére
Nem volt fent semmi, csak a szimpla letöltés, torrentről, telepítve és annyi, bármiféle bővítmény vagy miegymás nélkül. De kíváncsi vagyok arra az expansion packre is, csak ahhoz új játékot kell kezdeni. Állítólag az tartalmazza az orosz nyelvet is. Kipróbálom amint javítják benne az NPC-ket.
-
Dhampir
félisten
Orosz lokalizációt tartalmaz az új kiadás (beszédhang)?
-
GypsFulvus2
őstag
Köszönjük a részletes leírást! Akkor most már felteszem én is. Az a bővítés amit korábban linkeltél fenn volt, vagy nélküle toltad végig?
-
Dhampir
félisten
Itt az összes cuccodat nyomban vissza is veheted ebből a ládából és így értelmét veszti a kihívás, hogy egyetlen fegyverrel küldenek a banditák közé.
Annak idején erről nem olvastam, így nagy meglepi volt és nem könnyű feladat végigcsinálni. Azonban a banditák ellátmánya kárpótolta a fáradozást.
-
Sensut
őstag
Valamit még kifelejtettem:
Van az a feladat Voronintól, hogy az Erdőben számoljuk fel a bandita bázist és szerezzünk meg ezt-azt (ez a bányánál levő bázis). Ezt a feladatot Voronin még a Bar területén adja és ezt kötelezően addig kell teljesíteni, amíg ő a Bar területén van, mert ha már elköltöztek a külvárosba, többé Voronin nem foglakozik ezzel a feladattal, tudomást se vesz róla és az ott marad hálálatlanul a feladatlistán. -
-
Sensut
őstag
Szóval, sikerült befejezni az 1.4005-ös DC verziót és azt kell mondjam, hogy eddig ez a legjobb verzió amivel játszottam. Bár vannak még hibák benne, de a játék tök stabil és a grafikai is jól működik most már. Egyetlen crash-em sem volt egész játék alatt, leszámítva azokat a fegyver bugokat Sötét Völgyben, amiket korábban jeleztem. De az a hiba is csak ott történt meg és akkor, többé nem találkoztam vele hál' istennek. Hagyományosan DX 9-el toltam végig. DX 10-et is próbáltam, s bár jól működik, volt egy kis gond amikor a PDA menüjét hívtam elő - ez némi késéssel jelent meg DX 10-en. Csak a félreértések elkerülése végett: én nVidia GTX kártyáról beszélek, AMD-t nem használtam.
A kedvenc bugjaim közül sajnos 2 szarvas még mindig benne van, bár ezek nem olyan kidobálós hibák, hanem csak szépséghibák, amiket ki lehet és ki kell kikerülni, mert bekavarnak a játékmenetbe. Az egyik a Vétek bányáiban az a tároló láda, ami kirabolható azután, hogy Veles lefegyverez és elküld a banditák bázisára. Itt az összes cuccodat nyomban vissza is veheted ebből a ládából és így értelmét veszti a kihívás, hogy egyetlen fegyverrel küldenek a banditák közé.
A másik kedvencem Dead Cityben van, amikor a zsoldosok sittre vágnak a Dokival együtt. Itt a cella ajtaja simán kinyitható a rácson keresztül a kapcsolóval, de ez akkora anomáliát generál a játékmenetben, hogy még magaddal is találkozol a folyosón. Természetesen így nem lehet tovább folytatni a játékot, mert a cuccaid nem kerülnek be a széfbe stb. Tehát ezt a kapcsolót le kellene tiltani ott és így kényszeríteni a játékost, hogy bevárja amíg a katonaság végzi a dolgát és a tiszt kiszabadítja. Ezt azoknak jó tudni, akik először játsszák a játékot, mert megtévesztő ez a cellás jelenet, mivel a bejátszások eléggé késnek és nem tudod mit kellene tenni épp most, így hát mindent megpróbálsz és kinyitod az ajtót, ami nem jó megoldás!
Az többi hibák nagyjából javítva lettek végre, mondhatni ez a verzió sokkal több javítást hozott, mint az előző DC-k együttvéve. A nightvisionnel való pályalépés most már nem crashel, és a 3 féle fejlámpát is lehet jól használni, az elemek is sokkal többet tartanak és annak függvényében a lámpa fénye halványul, ahogy az elem lassan lemerül - ez baromira tetszett.
Végre bekerültek a gyors utaztató manuszok is, ami ekkora pályákhoz alapkellék. Bár néha kacifántosak és folyton a kitörésekre fogják a lustaságukat, tűrhető áron szállítanak ide-oda, ahova kívánod, de csak miután legalább egyszer már voltál az illető pályán!
Szinte a teljes játékot autóval vittem végig onnan kezdve, hogy el kell menekülni a monolitos bázisról a Nivával. Ez a Niva szinte kiválóan működik most már, természetesen a Stalker világához mérten, amiben hivatalosan nincs helye mozgó járműveknek. Az autó jól irányítható és roppant hasznos a lootoláshoz.
Ami nem tetszik már a kezdetektől fogva, az a bejátszások minősége. Néha annyira nevetségesen bénáznak a szereplők az ilyen jelenetekben, hogy legszívesebben átugornám, de nem lehet. 2018-ban már elkelne némi minőség itt is, mert szerintem ez nagyot ránt vissza a játékon.
És íme még néhány említésre méltó hiba:
- Agropromban Ratcatcher körül a dolog még mindig hibázik a szövegek miatt. A feladat, hogy megtaláld őt, akkor jön, miután már voltam lent a katakombákban, de ő úgy beszél arról a helyről, mintha nem jártam volna ott és én csodálkozom is a hallottakon. Itt a szövegekben van a hiba.
- Sidonak kellene 3 képződmény már az elején, de én csak 1-et találtam meg közülük az egész játék alatt. Amúgy alig találni képződményeket, nem úgy mint az előző verzióban.
- A sebesült sztalker esete Forest-en (Erdő) nem tiszta még most sem. Ő sürget, hogy rohanjak a bányába és mentsem meg a társát, de csak egy kontroller vár ott. Ez nem tudom, hogy ez csapda-e vagy mi akar lenni, de nem ártana némi magyarázat is erre a jelenetre, mert feladatnak se feladat.
- Van egy képződmény Forest-en, a neve Generator, és ha felveszed, elkezdesz szanaszét teleportálódni a pályán újra, meg újra, végtelenül. Ez valami hiba kell legyen, mert semmi értelme az egésznek. Nem is lehet kiszállni belőle, csak a játék újratöltésével.
- Az ökológusok itt is legalább annyira bénák, mint Kruglov az eredeti SOC-ban. Azok a hangár ajtók folyton leblokkolják őket, egyszer bent is ragadtam miattuk az egyik hangárban, egy kitörés után. Az a baj, hogy ezek az ajtók csak egy felé nyílnak s így képtelenek kinyitni őket ha szembe állnak velük.
- Az X-16 laborban, amikor olyan Half-Lifeosan álmodom és küldözgetnek a kapcsolókért, lent megjelent 2 katona és lőttek rám. Nem csak lőttek, de le is lőttek egy párszor. Nem elég, hogy fegyvertelen vagyok, még ők is csesztetnek. Ezek nem voltak ott eddig és nincs is semmi keresnivalójuk ott, mert szinte lehetetlen tőlük bekapcsolni az alsó kapcsolót. Ez valami hiba.
- A vége felé az erőműnél, miután megvolt a nagy mutánsirtás és a tiszttel Makarovhoz kellett volna mennem, a tiszt 2x is elakadt félúton és még az újratöltés sem segített. Újra kellett játszanom az egész mutánsirtást, hogy végre eljussunk a harckocsiig és bemutasson Makarovnak.
- Az erőmű területén, a Generátorok felé a monolitosok, akik lesben állnak és várnak rám, le voltak fagyva. Úgy szedtem le őket egyenként, hogy még meg se mozdultak.
- Bár a szomj- és éhhalál most már megoldottnak tekinthető, a végén, amikor Ghosttal kell találkozni a temetőnél, szomjan haltam, pedig csak félig voltam szomjas. Ez az életszükséglet úgy látszik, hogy mindig kísérteni fog valahol.A mellékfeladatokkal nem foglalkoztam, csak a főszálon mentem végig. Az utolsó bejátszás után visszakerültem rendesen Sidorovich bunkerébe és indulhat a freeplay. A mellékfeladatokat ekkorra spóroltam. A játék jó szuperál. Ahhoz képest, hogy milyen régi a motor és az alapjátékokhoz viszonyítva mennyivel nagyobb és bonyolultabb pályákat kezel, szerintem kiváló teljesítmény. Gondolok itt a COC-ra, amiben se tartalom, se ekkora pályák, de elég gyakran crashel így is memóriahibák miatt. Vagy a Stalkersoup stb. Egyetlen nagy mínusza a LA-nak még mindig az üres pályákban van. Szerintem ideje lenne most már megtölteni még több tartalommal, mert ebben a formájában a játéknak már tényleg van jövője.
-
kekeeci
senior tag
Köszönöm!
Közben Voroninra én is rájöttem.
Fox semmi érdemlegeset nem mondott a javítókészletekről, Kulibin-nál Mole mond valami olyasmit, hogy minden épületben, minden helyiségben szét kell nézni. Ezzel aztán jól kisegített. Legalább azt tudnám, hogy az adott pálya szerelőjének a pályán van-e a cucca, vagy máshol. Bár Kordont és Agropromot már szinte milliméterről milliméterre átnéztem, és semmi.
A duty-s technikussal nem is foglalkozok, mert csak akkor módosít, ha belépek a frakcióba, azt meg nem akarok (ha csak nem lesz muszáj).Egy fura hibát már találtam:
Ha PDA-n keresztül veszek - adok el valamit, vagy kívánságot teljesítek, az benne marad a feladatlistában, majd a következő ilyen feladatnál törlődik, természetesen ekkor az új feladat marad a listában.
Érdekes. -
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #7734 üzenetére
Néhányra tudok válaszolni:
- Minden technikusnak szerezhetsz javítókészletet ha elbeszélgetsz velük, de csak egyre koncentrálj, mert elég ritkán találni készleteket. Nekem az egész játék alatt összegyűlt 3 Fine toolkit, de csak 1 - 1 a másik két fajtából. Én már az elején csak Foxnál szerződtem le a készletek megtalálásában és nála sikerült teljesen felfejleszteni minden fegyvert még mielőtt Radarra értem volna.
- Az üzemanyag hordók robbantásra jók, ha esetleg ki akarsz nyírni egy barátságos NPC-t a nélkül,, hogy magadra haragítanád az egész klánt. Erre nincs szükség csak akkor, ha valahol elakad egy és te nem tudsz tovább menni. Tankolni nem hiszem hogy lehet belőlük, de van elég benzines kanna szanaszét ahhoz, hogy ne kelljen éppen hordókat cipelned
- Találni járműveket is, de csak ritkán. Borongóson van egy dzsip a zsoldosoknál, aztán egy Niva Radaron a pripjátyi átjárónál, de azzal vigyázz, mert egy roncs. Bár újnak néz ki, úgy zabál, mint egy állat és a csomagtartóját se lehet használni
Na és persze van Sötét Völgyben a Niva, amivel el kell menekülnöd. Én egész játék alatt ezt használtam.
- A Sniper AKMS-t senki se veszi meg valamiért, de szerintem ez csak egy hiba egyelőre.
- A Barnál nem Voronint jelöli technikusnak, hanem fölötte a tetőn áll egy alak és az tud javítani. Viszont ezek aztán át fognak költözni a külvárosba, úgyhogy ne nagyon szerződj le vele.
Végigvittem a 1.4005 játékot, majd jövök egy listával a tapasztalataimról.
-
kekeeci
senior tag
Próbálgatom ezt a 'DC v1.4005'-t (eddig még nem játszottam a L.A.-val), és lenne pár kérdésem:
- Eddig két technikussal találkoztam (Fox, Kulibin), mindketten eszközöket kérnek a javításhoz. Ezek szerint minden technikusnak kell 3-3 javítókészletet keresni? Ezeket se találtam meg.
- Hol a túróban lehet varjúhúst találni Seriy-nek, mikor még varjút se láttam?
- Az üzemanyaghordók felvehetők, lehet velük újratölteni a járműveket?
- Vannak free járművek?
- A Sniper AKMS-t el lehet adni valakinek? (A Bar-ig senkinek sem kell.)
- A Bar-nál Voronint technikusnak jelöli, de nem javít (a párbeszéd alján üzlet gomb van, nem felújítás), miért?
-
shield
őstag
válasz
galaktikus #7730 üzenetére
Nem hiszem, rengeteg benne az új dolog.
-
Dhampir
félisten
válasz
galaktikus #7728 üzenetére
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Magyarítás is van az új LA-hoz vagy jó még a régi?
-
havenday
tag
Szidorovics bácsi olyan furi....mint a Bádogember az Óz - ból
felraktam az új pakkot, a felületek furcsán fémesek, aztán lehet csak beállítás kérdése....
-
Sensut
őstag
Ha esetleg valakit érdekel és még nem kezdte el a játékot, ez valami "ígéretes" bővítmény az utolsó verzióhoz:
Extended pack for LostAlpha DC [1.4005]
Sok minden van benne, de érdemes átböngészni alább a beírásokat is.
-
DannyL81
tag
válasz
DannyL81 #7719 üzenetére
Sikerült bekapcsolnom a detektort, az "O"-val kell.
Viszont elkezd visszaszámolni az óra kb. 2:30-ról. Ha előbb abbahagyom a detektálást akkor nem teljesített a feladat. Ha viszont megpróbálom végigvárni az agy mellett a mérőműszerrel, akkor 30mp-el a vége előtt kifingok psi "mérgezésben", heveny szédülés közepette.
-
DannyL81
tag
válasz
DannyL81 #7718 üzenetére
Ezt írják a mission logban a wikin, hogy ezt kell csinálni a mérőműszerrel:
"Before entering the Brain Vat hall attach the PSI-1 Brain wave scanner to your belt and put in measuring mode. The scanner is comparable to an Anomalous Activity Detectors (Detector "Echo" or Detector "Bear") with regard to handling."
De hogy kell "measuring mode"-ra kapcsolni a scannert?
-
DannyL81
tag
Sziasztok! Elakadtam, kellene egy kis segítség.
Szóval Jantar-ban vagyok az alagút rendszerben. Ott tartok hogy a PSI-1 Brain wave scanner-el meg kéne mérnem azt a mamut agyat és visszavinni a professzornak az adatokat. Na most állítólag elég hozzá közel menni vele, de semmi sem történik. Aktiválnom kellene a műszert valahogy vagy mit kell csinálni?
Köszi!!!
-
Sensut
őstag
Ez a dolog még bonyolultabb. Úgy látszik, hogy nem is kimondottan ezzel a fegyver típussal, hanem mindig egy bizonyos fegyverrel van gondja. Újrakezdtem a pályát és amikor elkezdtem a fegyvereket begyűjteni a kocsiba, egy másik, ugyancsak AN-el lett gondja, de ezúttal egy szimpla távcsövessel. Az az érdekes, hogy ebből még volt néhány nálam, de csak közülük az egyik miatt dobott ki mindig, ha le akartam tenni. Mindig ugyanaz az egy miatt és kipróbáltam a Véteknél - szintén kidobott ott is miatta, amikor le akartak fegyverezni. Nem tudom mi ez, de amúgy se folytatom tovább a játékot, mert egy csomó minden még mindig nincs kijavítva. Többek között a bányában a láda még mindig kinyitható miután a vezér elkobozza tőlünk a cuccot és belerakja. Ennek így semmi értelme...
-
Sensut
őstag
Nos, itt máris van egy kis probléma a játékban. Az AN-94 + Scope + Silencer fegyver ha már nálad van és le akarod tenni, vagy eladni stb., a játék kidob semmiféle hibajelzés nélkül. Ez nem is volna gond, mert elég jó fegyver és megtartani való lenne, csakhogy ez akkor történ pld. velem, amikor beépültem Sötét Völgyben a banditákhoz és megtudtam a jelszót a monolitos bázisra, aztán jött a katonaság és szétvert mindenkit. Ekkor került a kezembe egy ilyen fegyver (csak egy volt belőle az egész bázison), és el akartam volna tenni - a játék folyton kidobott, ahányszor csak próbáltam. A baj az, hogy ez után jön, amikor a Vétek vezér lefegyverez a bányákban. Itt nem megy tovább már a játék, mert ettől a fegyvertől is meg kellene válni. Tehát az AN-94 + Scope + Silencer verziót ne vedd fel, ha találkozol vele! A szimplább verziók, mint a távcsöves, hangtompító nélkül, jók, csak ez az egy okoz galibát.
-
#16939776
törölt tag
Nagyon jó döntés, Tényleg nehezebb lett ez a fokozat, kiváló!
Teljes csutkán 65-150fps között megy az elején nyílt terepen, ami probléma hogy meg-meg rándul, mintha töltögetne,
Kikapcsoltam a lefordított shaderek pufferelését, sőt a teljes virtuális memóriát, valamint driverből kényszerítek rá élsimítást. Így már nagyon szépen, egyenletesen szalad mint a 1.003, de még egy picit azért finomhangolom -
bluyoo
nagyúr
válasz
galaktikus #7712 üzenetére
Ez maga a játék. Letöltöd és telepíted.
-
galaktikus
aktív tag
Hahó! Ez nagyon jó hír
Szóval akkor ezt kell egyedül rátenni a játékra és semmi mást? Az alapjáték honnan szedhető?
Szerintem én is adok neki egy újabb esélyt, hátha.. Magyarítás is lesz majd ugye? Mintha nemrég valaki írta volna..Szerk.: Közben már láttam a magyarításra vonatkozót..
Boldog Karit
-
PeL
addikt
válasz
Balathruin #7709 üzenetére
Emlékszik már rá a bánat, rég volt
-
PeL
addikt
válasz
DannyL81 #7706 üzenetére
Ha nem kapsz idegzsábát pl. a night vision bugtól, akkor toljad nyugodtan azzal. Én már az 1.0003-at is végig bírtam vinni, a játék végén voltak ugye ott fagyások leginkább a reaktornál, de ott is átvergődtem magam néhány játék újraindítás után
Az 1.4002-vel igazából a NV bugot leszámítva nem is találkoztam nagyobb hibával.
Majd az 1.4005-öt is végig fogom vinni még egyszer, csak most van más játék amivel játszom (Grim Dawn + PUBG) és túlságosan lekötnek.
-
DannyL81
tag
Nagyon kíváncsian várom a tapasztalatokat.
Én most az 1.002 közepén vagyok, tuti nem kezdek újat. De ha fergeteg, akkor majd utána újra kezdem.
-
bluyoo
nagyúr
A ·f·i· csoport oldalán olvastam:
"Ja, meg még az is, hogy egyébként továbbra is tartjuk a kapcsolatot Dezodorral, aki a ModDB-n pár hónapja az élénken figyelő nagyközönségnek bejelentette az ukrán és a magyar nyelv integrálását a következő nagy javítócsomagba. " Ezek szerint nem sikerült a történet. Hát sajnálom.
Már két fiam született azóta, hogy várom a végleges verziót magyarítással .... -
bluyoo
nagyúr
Hi!
Nem úgy volt, hogy lesz magyar nyelv? Vagy csak én nem látom?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Probook 640 G2 (14/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- ThinkPad P1 Gen3 15.6" 4K IPS i7-10850H Quadro T1000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam
- Gamer Gép - MSI PRO H610M, Intel I7 12700KF, 32GB DDR4, RTX 4070 12GB , 4 TB M.2 SSD, 550W
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Gainward Phantom RTX 4070Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- Bomba ár! HP 250 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX6600 8GB Cooler Master MB510L Chieftec 500W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest