Új hozzászólás Aktív témák

  • Mate

    nagyúr

    válasz golyós #16614 üzenetére

    Sokszorosan vicc az egész. Ezek a mai hírek eléggé mellbe vágtak. Mit várunk egy cégtől, aki kb. 2 hónappal egy frissítés hivatalos megjelenése után se tudja, hogy létezik. Mit várunk egy szerviztől, aki szintén nem tud róla semmit?... Nincs egyetlen egy ember sem, akik használnák a telefont és jelezte volna nekik, hogy hahó frissítés érkezett?. Nincs egyetlen egy kínai ZTE-s, aki szólna a magyaroknak, hogy kiadtak egy frissítést? És egyáltalán ki adja oda T-nek a frissítést? Kínai ZTE?

    Egyáltalán mi történik a szervizben leadott készülékekkel? Hozzá se nyúlnak magyar ZTE szervizben?
    Nem tűnt fel senkinek, hogy csomó telefonon B06-van? Nem kapcsolják be rajtuk a wifit, ami jelezné, hogy frissítés érkezett? Ha be se kapcsolják várhatjuk, hogy lefagyjon nekik...

    Az egészet nem értem úgy, ahogy van. Arról már nem mondok semmit, hogy törlik a hozzászólásokat és a bejegyzéseket....

    6 órája ezt válaszolta ZTE:

    "A Grand X In support-tal kapocsolatban igazatok van, természetesen dolgozunk a mielőbbi megoldáson, amit a jövőben a többi készülékünk esetében is alkalmazni szeretnénk. Elnézéseteket a kellemetlenségekért és köszönjük a türelmeteket! "

    Kíváncsian várom mit lépnek...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés